Merge verzoek loopt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:54 schreef Dos37 het volgende:
cda-pvda-sp
SP in de regering: coalitie CDA/SP/PvdA
merge of anders een slotje voor nieuwste topic lijkt me
Merge verzoek loopt.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:47 schreef freako het volgende:
Restzetels...
dubbeltopic van
Restzetel(s)
donequote:Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef pberends het volgende:
Peilingen voor 88,4% betrouwbaar.
TT moet 88,4% zijn.
Laat maar lopen, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef pberends het volgende:
Er zijn nu tig vage topics over wat er mis ging met welke campagne, maar een centrale lijkt me handiger...
(Centraal) Wat ging er goed (mis) met de campagnes?
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan de topicterreur van pberends gestopt worden ?
Ik begin dat gejank ook kotsbeu te worden eigenlijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef gelly het volgende:
Zomaar een vraagje, is het wenselijk dat er constant plaatjes en andere communisten vergelijkingen in SP topics gepost worden ? Nazi verdachtmakingen aan het adres van rechtse partijen zijn immers ook niet wenselijk.
Gedaan. Zo'n beetje.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan de topicterreur van pberends gestopt worden ?
Ik zal het wat in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef gelly het volgende:
Zomaar een vraagje, is het wenselijk dat er constant plaatjes en andere communisten vergelijkingen in SP topics gepost worden ? Nazi verdachtmakingen aan het adres van rechtse partijen zijn immers ook niet wenselijk.
Wel onaardig dat jij een hoeveelheid van je teksten hebt gewist.. Verder maakt het niet uit.. All have fun on FOKquote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is 25 zetels van de SP niet eng?
Zeg kan iemand die draaijer in de gaten houden? en ja ik waarschuw mijzelf bij deze omdat ik met kanker schold.
Verzoek looptquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:14 schreef Falco het volgende:
Dit en dit topic kunnen bij elkaar gemergd worden.
Zuchtquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
Geen VVD in de regering betekent geen R. Verdonk op welk ministerie dan ook Kan deze TT wat duidelijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |