quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hij was dan ook niet voor jou bedoeld![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef SlaadjeBla het volgende:
Op naar vrijheid, gelijkheid en broederschap
Daar heb je een punt, zullen we het kiesrecht maar afschaffen??quote:Op donderdag 23 november 2006 21:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's nogal een boude uitspraak, VVD stemmers als de enige "ontwikkelde" mensen bestempelen.
D'r zijn niet eens genoeg ontwikkelde mensen om voor 22 zetels aan stemmen te krijgen...
Ik vond het al zo gek dat er geen topic over was, er zijn er ook zoveel - beetje verdekte TT maar hoe meer hoe beter natuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geen VVD in de regering betekent...
Oh ik dacht kameraadschap!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef SlaadjeBla het volgende:
Op naar vrijheid, gelijkheid en broederschap
Hoewel ook ik SP gestemd heb, vindt ik dat inderdaad wel een beetje jammer.....quote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef Flabofski het volgende:
... geen Zalm als minister van Financiën.
jeeejjjjjjjjjjjjquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef Genverbrander het volgende:
Nederland is verlost van de VVD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand dacht voor eeuwig van het CDA verlost te zijn, maar na tachtig jaar regeren was het voor hen misschien wel gezond even in de oppositie te gaan. Hetzelfde geldt misschien ook wel voor de VVD, die natuurlijk de afgelopen twintig of dertig jaar zowat onafgebroken heeft geregeerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:42 schreef Chewie het volgende:
Dat dachten we anders 12 jaar geleden ook al van het CDA. Kan raar lopen
Zalm wordt wel alom bejubeld maar hij heeft maar een matige prestatie geleverd.quote:
Beetje flauw. De VVD was een minderheidspartij in een coalitie met de PvdA. Dat kan je niet vergelijken met de verhoudingen binnen de coalitie met het CDA van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat was hij ook onder Paars. Maar toch was het financiele beleid van paars (volgens de meeste Fokkers dan) rampzalig....
Zalm heeft gedaan wat hij hoort te doen, huishoudboekje op orde houden. Dit deed hij onder Paars goed en tijdens BalkenendeII ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zalm wordt wel alom bejubeld maar hij heeft maar een matige prestatie geleverd.
Eens, wat dat betreft ben ik wel voor een maximum van 2 termijnen en zou je denk ik ook de top van de ambtenaren moeten vervangen.quote:En daarnaast te lang 1 persoon op een bestuurlijke functie werkt gewoon niet. Dat heeft niets met enige partijvoorkeur te maken. Ook bv de houdbaarheid van Kok was op na 2 keer paars.
Ik ben er nog niet echt enthousiast over maar meningen verschillenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zalm heeft gedaan wat hij hoort te doen, huishoudboekje op orde houden. Dit deed hij onder Paars goed en tijdens BalkenendeII ook.
[..]
Klopt en voglens mij is er voro de top van de ambtenaren tegenwoordig ook een soort van roulatiesysteem. Lijkt me ook erg verstandig.quote:Eens, wat dat betreft ben ik wel voor een maximum van 2 termijnen en zou je denk ik ook de top van de ambtenaren moeten vervangen.
34.000 hoorde ik vanochtend. Lijkt me toch redelijk substantieel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Uit de eerste onderzoeken blijkt dat ze helemaal niet zoveel meer voorkeursstemmen heeft dan Rutte.
Wat een onzin argument. In een coalitie voer je gezamnelijk beleid uit. Als de VVD zich zo Calimero-achtig behandeld voelde, dat Zalm bepaald beleid MOEST uitvoeren van die grote boze PvdA, dan hadden ze eruit moeten stappen. Niet blijven zitten en achteraf met dit soort redenaties komen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Beetje flauw. De VVD was een minderheidspartij in een coalitie met de PvdA.
De boomerang die de linkse partijen de afgelopen jaren hebben opgegooid, kan nog wel eens twee keer zo hard terugkomen. Daarom verwacht ik hilarische tijden. Ik had trouwens liever gezien dat links een nipte meerderheid had. En dan eens kijken welke taferelen we in de eerste kamer zouden krijgen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zalm wordt wel alom bejubeld maar hij heeft maar een matige prestatie geleverd.
En daarnaast te lang 1 persoon op een bestuurlijke functie werkt gewoon niet. Dat heeft niets met enige partijvoorkeur te maken. Ook bv de houdbaarheid van Kok was op na 2 keer paars.
Dat was inderdaad leuk geweest, vooral met een rechtse blokkadepolitiek vanuit de eerste kamer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:27 schreef mr.vulcano het volgende:
De boomerang die de linkse partijen de afgelopen jaren hebben opgegooid, kan nog wel eens twee keer zo hard terugkomen. Daarom verwacht ik hilarische tijden. Ik had trouwens liever gezien dat links een nipte meerderheid had. En dan eens kijken welke taferelen we in de eerste kamer zouden krijgen.
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef MindFucker het volgende:
Geen VVD in de regering betekend:generaal pardon voor alle assielzoekers
Wat een ramp als mensen die nu al totaal ingeburgerd zijn en kinderen hebben die in Nederland geboren zijn nu ook de kans hebben om te werken en belasting te betalen.afschaffing hypotheek rente aftrek
Er is geen partij die dat wil............hooguit wat aanpassen om te zorgen dat de voordelen niet onevenredig naar de hogere inkomens gaan.Mensen krijgen hogere uitkeringen en worden langer in de uitkering gehouden
Ook onzin........mensen moeten zo snel mogelijk aan het werk maar mensen die al dan niet tijdelijk van een uitkering moeten rondkomen hoeven ook niet in armoede terecht te komen.Zorgstelsel gaat op de schop
Ook onzin.....alleen de no-claim zal verdwijnen. En dat is niet meer dan terecht.Staatsschuld die op gaat lopen
Dat is ook onzin..............de staatsschuld zal wel wer op gaan lopen als de wereldeconomie inzakt.....zoals gewoonlijk.inkrimpende economie
Zie mijn opmerking over de staatsschuldeen ramp voor Nederland
Het licht gaat uit![]()
![]()
![]()
Dat je deze karikatuur schets zegt ook veel over het onzingehalte van jouw repliek.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een onzin argument. In een coalitie voer je gezamnelijk beleid uit. Als de VVD zich zo Calimero-achtig behandeld voelde, dat Zalm bepaald beleid MOEST uitvoeren van die grote boze PvdA, dan hadden ze eruit moeten stappen. Niet blijven zitten en achteraf met dit soort redenaties komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |