quote:
quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
Ik hoop dat ik ver genoeg kom met m'n 'Je ne parlez pas francais'quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:03 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Maak er een mooie tijd van, monsieurHeb je je Frans al geoefend?
Plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:20 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ver genoeg kom met m'n 'Je ne parlez pas francais'
Wauw... dat ik nog mag meemaken dat ik een snowboard topic open![]()
Dat is best een mooie 1 2quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
En enkele pagina's terug adviseerde je Rnej nog om vrouwen niet mee te nemen naar jouw kamer maar die van haar...
How, kwartje valt, dan doe je je schoenen daar uit en stinken ze nogsteeds.![]()
![]()
dit soort dingen gebeuren mij in het echt dus ook![]()
Nou succes dat wordt watquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:20 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ver genoeg kom met m'n 'Je ne parlez pas francais';)
quote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef The.PhantoM het volgende:
Kvond het funpark ook tegenvallen in L2A dus L2A zit er niet meer in...
Park City in Utah is al drie jaar op rij het beste park dus misschien is dat wat voor jequote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef The.PhantoM het volgende:
ik zit weer een beetje rond te kijken waar we mss dit jaar naar toe moeten gaan. Nu ben ik opzoek naar een gebied dat leuk is voor boarders; dus een goed funpark. En belangrijk is eigenlijk ook wel de vegetatie. Vorig jaar in Les2Alpes geweest maar de pistes waren gewoon slecht, je moest altijd over de zelfde piste naar beneden, vele onlogische routes etc... En het was er ook helemaal kaal, en dat vonden we toch jammer, maakt het gelijk zoveel minder 'gezellig'. Kvond het funpark ook tegenvallen in L2A dus L2A zit er niet meer in...
Saalbach vond ik een goed gebied maar daar zijn we al 2x geweest dus die valt ook af. Kzit nu te kijken bij Va lthorens, daar zie ik hier en daar wel wat bomen tussen de pistes, maar ik hebben ze een funpark en hoe is het gebied les 3 vallees??
Of welke gebieden kunnen jullie aanraden?
Voor de bomen hoef je niet naar Valtho te gaan. Niet veel bomen te bekennen. Het is ook vrij makkelijk natuurlijk he. Boomgrens ligt over het algemeen op ongeveer 2000m Aangezien L2A en Val Tho daar al boven liggen (het dorp) kom je dus nooit veel bomen tegen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef The.PhantoM het volgende:
ik zit weer een beetje rond te kijken waar we mss dit jaar naar toe moeten gaan. Nu ben ik opzoek naar een gebied dat leuk is voor boarders; dus een goed funpark. En belangrijk is eigenlijk ook wel de vegetatie. Vorig jaar in Les2Alpes geweest maar de pistes waren gewoon slecht, je moest altijd over de zelfde piste naar beneden, vele onlogische routes etc... En het was er ook helemaal kaal, en dat vonden we toch jammer, maakt het gelijk zoveel minder 'gezellig'. Kvond het funpark ook tegenvallen in L2A dus L2A zit er niet meer in...
Saalbach vond ik een goed gebied maar daar zijn we al 2x geweest dus die valt ook af. Kzit nu te kijken bij Va lthorens, daar zie ik hier en daar wel wat bomen tussen de pistes, maar ik hebben ze een funpark en hoe is het gebied les 3 vallees??
Of welke gebieden kunnen jullie aanraden?
Meen je dat nou serieus. Ik denk dat Les Deux Alpes en Mayrhofen samen strijden om het beste park van Europa. Bovendien vind je in Les Deux Alpes op verschillende plaatsen in het gebied kickers en boarder cross-parcoursen. Ik heb nog nooit zo'n freestyle gericht gebied als Les Deux Alpes gezien.quote:Op zondag 19 november 2006 21:41 schreef The.PhantoM het volgende:
ik weet nite wat jullie zo fantastisch vonden aan het funpark van L2A, maar de kickers waren nogal bagger enzo. Maar mss dat we net pech hadden ofzo, want het funpark lag er echt niet zo bij als op de site staat.
Maar qua skigebied is L2A echt niet denderend...
hangt er ook af van wanneer je er bent.... l2a heeft slechte periodes binnen een jaar....quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef XL het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus. Ik denk dat Les Deux Alpes en Mayrhofen samen strijden om het beste park van Europa. Bovendien vind je in Les Deux Alpes op verschillende plaatsen in het gebied kickers en boarder cross-parcoursen. Ik heb nog nooit zo'n freestyle gericht gebied als Les Deux Alpes gezien.
Hoewel er een flink vlak stuk is bij het eerste middenstation vind ik ook de rest van het gebied qua pistes prima. Ik kan me voorstellen dat als je geen zwarte pistes doet, dat dan de hele onderkant van het gebied niet jouw ding is. Dan heb je inderdaad 2 blauwe saaie vlakke afdalingen naar het dal. De zwarte pistes naar het dal echter zijn prachtig.
Ik zat er enkele weken voor het hoogseizoen (januari 2006). Geen uitgesproken gunstige periode dus.quote:Op zondag 19 november 2006 21:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
hangt er ook af van wanneer je er bent.... l2a heeft slechte periodes binnen een jaar....
heb ook horrorverhalen over l2a gehoord...
(neemt nie weg dat l2a echt een sick bruut park heeft....)
hm, apart dan iddquote:Op zondag 19 november 2006 21:57 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zat er enkele weken voor het hoogseizoen (januari 2006). Geen uitgesproken gunstige periode dus.
ach man, die zwarte pistes onderaan waren gewoon complete hobbel pistes man. Wij namen altijd onze eigen routes naar beneden, tussen die paar bomen door die er nog waren... Ik was er toen in februari volgens mij, dus mss dat dat gewoon een slecht seizoen was voor het park, maar de pistes vond ik best bagger...quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef XL het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus. Ik denk dat Les Deux Alpes en Mayrhofen samen strijden om het beste park van Europa. Bovendien vind je in Les Deux Alpes op verschillende plaatsen in het gebied kickers en boarder cross-parcoursen. Ik heb nog nooit zo'n freestyle gericht gebied als Les Deux Alpes gezien.
Hoewel er een flink vlak stuk is bij het eerste middenstation vind ik ook de rest van het gebied qua pistes prima. Ik kan me voorstellen dat als je geen zwarte pistes doet, dat dan de hele onderkant van het gebied niet jouw ding is. Dan heb je inderdaad 2 blauwe saaie vlakke afdalingen naar het dal. De zwarte pistes naar het dal echter zijn prachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan twijfel ik of je het park wel gezien hebt. Op de gletscher met het treintje naar boven en dan direct links. De ingang ligt voor het daadwerkelijke begin van de pistes op het vlakke stuk. Februari is hoogseizoen, dan ligt in zo'n gebied het park er elke dag piekfijn bij.quote:Op zondag 19 november 2006 22:15 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ach man, die zwarte pistes onderaan waren gewoon complete hobbel pistes man. Wij namen altijd onze eigen routes naar beneden, tussen die paar bomen door die er nog waren... Ik was er toen in februari volgens mij, dus mss dat dat gewoon een slecht seizoen was voor het park, maar de pistes vond ik best bagger...
quote:Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef XL het volgende:
[..]
Dan twijfel ik of je het park wel gezien hebt. Op de gletscher met het treintje naar boven en dan direct links. De ingang ligt voor het daadwerkelijke begin van de pistes op het vlakke stuk. Februari is hoogseizoen, dan ligt in zo'n gebied het park er elke dag piekfijn bij.
idd.... ff footootje van wat je gezien zou moeten hebben:quote:Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef XL het volgende:
[..]
Dan twijfel ik of je het park wel gezien hebt. Op de gletscher met het treintje naar boven en dan direct links. De ingang ligt voor het daadwerkelijke begin van de pistes op het vlakke stuk. Februari is hoogseizoen, dan ligt in zo'n gebied het park er elke dag piekfijn bij.
als je op deze map kijkt:quote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd.... ff footootje van wat je gezien zou moeten hebben:
[afbeelding]
edit:
enne, geen treintje zien rijden?
dan ben je dus niet op de gletsjer geweest...![]()
![]()
Je kunt zonder treintje naar de Gletscher, met de sleeplift die erboven ligt. Het treintje ligt ook op een rare plaats. Je kunt als je niet alle pistes neemt dat hele treintje missen. Hij vertrekt van onder het restaurant. Vanaf de sleeplift kun je echter het park niet zien liggen en kun je er niet zonder steppen komen. Ik denk dus dat je er niet geweest bent. Zonde, het is prachtig. Op welk park doel jij dan?quote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd.... ff footootje van wat je gezien zou moeten hebben:
[afbeelding]
edit:
enne, geen treintje zien rijden?
dan ben je dus niet op de gletsjer geweest...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |