Gaat eens douchen danquote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Sticky bitch!
Ik zag het wel hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
't Is toch ook wat. Voor je het door hebt zit je in een nieuw topic.
Het is 'Nou en'quote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef klipper het volgende:
Ja wat is het nou?![]()
Is het nu klaar of niet.![]()
Tijd voor plafond![]()
Neem een voorbeeld aan Mmach Die doet hier en lurken en foto's maken en keukens en plamvonnetjes stuckenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:19 schreef klipper het volgende:
Ja wat is het nou?![]()
Is het nu klaar of niet.![]()
Tijd voor plafond![]()
Marsepein is doezenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is 'Nou en'![]()
En TVP's zijn verboden. Als marsepein dit ziet dan vraagt hij een ban voor je aan bij mij![]()
![]()
Ja en wanneer komt die er eens aan toe om zijn nagels te vijlen en zijn benen te scheren? Nou?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:24 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Mmach Die doet hier en lurken en foto's maken en keukens en plamvonnetjes stucken
en yutoep filmkes maken en en
Dat ...
Ik klap helmaal dicht. Zit metde mond vol tanden. Hier kan ik niet tegenin gaanquote:Op donderdag 16 november 2006 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en wanneer komt die er eens aan toe om zijn nagels te vijlen en zijn benen te scheren? Nou?![]()
En waar zijn jouw foto's films en lurken?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:24 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Mmach Die doet hier en lurken en foto's maken en keukens en plamvonnetjes stucken
en yutoep filmkes maken en en
Dat ...
Daar heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:38 schreef klipper het volgende:
[..]
En waar zijn jouw foto's films en lurken?
Alle keukens die ik gezet heb (12 in totaal) zijn allen gebeurd voordat ik hier op het forum kwam.
Alle badkamers (douches en baden) ( 8 in totaal) zijn ook allemaal gebeurd voordat ik hier kwam.
Alle cv ketels ( ontelbaar) die ik opgehangen heb zijn de meeste geplaats voordat ik hier kwam.
Alle vloeren, wanden, behangen, verfwerk en weet ik het allemaal zijn vaak gebeurd voordat ik hier kwam.
En van mijn laatste 2 volieres heb ik dus geen foto`s gemaakt tijdens het bouwen.
en wat foto`s betreft, ik ben me er eentje.![]()
Ja nu.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zeg jan, ben jij wel eens onbegrepen![]()
Ik heb een digitale camera en fototoestel en beide zijn nog zo goed als nieuw, ik heb ze wel maar gebruik ze eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:43 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan.
Ik heb geen camera![]()
Als ik alle foto's moet plaatsen dan slaat de server van FOK! op tilt
Starte ie vandaag wel? Of ben je op de fiets?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:38 schreef sanger het volgende:
mogguh!
Hij is gisteren meteen gemaakt door de dealer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef Gurb het volgende:
[..]
Starte ie vandaag wel? Of ben je op de fiets?![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij is gisteren meteen gemaakt door de dealer.
Was de sensor van het opname element van het vliegwiel![]()
Dus je had een compleet nieuwe auto voor weinigquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:31 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog niks die van mij heeft een keer 10 weken bij een garage gestaan omdat ze het probleem niet konden vindenen maar systematisch aan het zoeken en vervangen waren geslagen.
Achteraf bleek het een pulssensor te zijn van 90 euro ergens ver onder in de motorruimte die timings door moet geven aan de injectiecomputer.
¤ 650,- aan nieuwe onderdelen erop; uiteindelijk maar ¤ 200,- betaald![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 19 november 2006 13:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus je had een compleet nieuwe auto voor weinig
Peugeot 106 rulez!!quote:Op zondag 19 november 2006 13:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
De complete kop van de motor is er af geweest, nieuwe zuigerveren, nieuwe zuigerrubbers, nieuwe klepstoters, alle 4 de koppen zijn gevlakt, andere startmotor, andere computerkast
En dan blijkt het een sensortje te zijn van ¤ 90,-![]()
Garage had ook nog nooit zoiets meegemaakt maar hij wou hem perse wel maken omdat hij wou weten wat het nou was. Dure les voor hem maar lekker goed voor mij![]()
Staat niks voor niks al iets meer dan 2 ton op de telleren dat is voor een bezineautotje (Peugeot 106 Xsi 1.4. wel vrij pittig
![]()
Een 106je loopt hoe dan ook als een trein; zelfs die 1.1 tjes spuiten wegquote:Op zondag 19 november 2006 13:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Peugeot 106 rulez!!(die van mij is alleen niet zo snel als die van jou
)
Ik wil van de week nog even naar de Peugeot dealer om te kijken wat ik moet bijbetalen als ik mijn Clio inruil op een 107quote:Op zondag 19 november 2006 16:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een 106je loopt hoe dan ook als een trein; zelfs die 1.1 tjes spuiten weg
Met zijn 800 kg toch zeker geen zware auto![]()
Ja idd, ik heb een 1.1 met een K&N filter.. hij is op zich wel vlot, maar mijn vorige autootje, een opel corsa 1.2 uit '87, was qua optrekken sneller. Met die was ik zelfs een paar keer sneller dan een golfje (er dacht er 1 sneller dan mij te kunnen zijn bij een zo'n dubbel stoplichtquote:Op zondag 19 november 2006 16:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Een 106je loopt hoe dan ook als een trein; zelfs die 1.1 tjes spuiten weg
Met zijn 800 kg toch zeker geen zware auto![]()
Ik ben wel benieuwd hoe het met die 107 nu zit met het aantal cilindersquote:Op zondag 19 november 2006 16:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik wil van de week nog even naar de Peugeot dealer om te kijken wat ik moet bijbetalen als ik mijn Clio inruil op een 107
Artikel Autoweekquote:Peugeot levert in de 107 een benzine- en een dieselmotor: de eerste is een bij Toyota afkomstige 1,0-liter 3-cilinder met 68 pk en een maximaal koppel van 93 Nm bij 3.600 tpm.
[--]
De diesel is een bij PSA afkomstige 4-cilinder common rail met 8 kleppen per cilinder en een vermogen van 54 pk.
Artikel Autoweekquote:Peugeot komt met de 107 diesel niet naar Nederland. Voor onze markt is een dergelijke kleine auto met dieselmotor door de BPM-wetgeving niet interessant
quote:Op maandag 20 november 2006 13:02 schreef MMach het volgende:
![]()
Ik heb net deze gsm gekocht om naast mn eerste te gebruiken (2 operators enzo)
Samsung X650
[afbeelding]
Die kostte 140¤, maar er hing een stickertje van -30% aan.
Aan de kassa scant die meet zo, en ik zie dat de 30 % al van de prijs was, maar ze scant de sticker van 30% ook nog es, dus ik kreeg 2 keer 30% korting (=51%).
Centraallaboratorium voor de bloedtransfusiedienstquote:Op maandag 20 november 2006 21:38 schreef taxibabe het volgende:
Gave telefoon mmach!
ff een andere vraag voor iedereen.
Als je moet bloedprikken krijg je zo'n labformulier mee waar op staat waar je op geprikt moet worden. Weet iemand toevallig ook of er iets op internet staat waar alle die waarden worden uitgelegd?
Ik heb al gegoogled maar kon niks vinden, en om hiervoor een topic voor te openen is ook al zowat. Misschien dat 1 van jullie het weet?
Ja die had ik ook al gevonden, maar daar kom ik niet uit met de afkortingen die op het formulier staanquote:Op maandag 20 november 2006 22:02 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Centraallaboratorium voor de bloedtransfusiedienst
http://www.sanquin.nl/san(...)-WebFSStart!OpenPage
Welke afkortingen wil je weten?quote:Op maandag 20 november 2006 22:19 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gevonden, maar daar kom ik niet uit met de afkortingen die op het formulier staanin ieder geval bedankt
Ik open wel ff een topic in LIF
CK = creatinine-klaring (voorheen CPK) Nierfunctiequote:Op maandag 20 november 2006 22:34 schreef taxibabe het volgende:
Ck, Albumine, Leuco's, Dif, Cort. Dagritme, IJzer + Verz (die ijzer snap ik wel, maar die verz. niet)
Dankjewelquote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef klipper het volgende:
[..]
CK = creatinine-klaring (voorheen CPK) Nierfunctie
Albumine = eiwitgehalte in het bloed
Leuco`s = de cel waaruit de leukocyt zich ontwikkelt
Leukocyt = witte, eigenlijk kleurloze, bloedcel, hoofdzakelijk onder te verdelen in granulocyten,lymfocyten en monocyten
Voor de overige moet ik een ander boek naspeuren.
Ik alleen rood als ik op mijn vingers sla, dan wel ergens in me lijf hark ofzo. anders blijft t vvdquote:
daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 22 november 2006 12:28 schreef sanger het volgende:
Ik denk ook CDA.
Waarom? Naar mijn mening sluiten hun punten het meest aan bij mijn opvattingen. Al kan ik me bij vrijwel iedere partij wel met een aantal punten verenigen.
CDA heeft het in mijn ogen echt niet zo slecht gedaan de afgelopen tijd, ondanks dat de PvdA en GL daar zo een ophef over maken.
quote:
Beargumenteer het zou ik zeggen.quote:
Of ga in de politiekquote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef sanger het volgende:
Beargumenteer het zou ik zeggen.
Waarom moet ik dat beargumenteren? Ben het er niet mee eensquote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Beargumenteer het zou ik zeggen.
Niets moetquote:Op woensdag 22 november 2006 14:46 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat beargumenteren? Ben het er niet mee eens
Als je het er mee eens bent is het ok.;(?)
Ben je het er niet mee eens dan moet je het opeens beargumenteren. Vreemd. Klinkt links.
Trouwens ik stem Partij voor de VRIJHEID
Ik ben overgezwoven van vvd naar Partij voor de VRIJHEID.
Hm, ik heb niks te vertellen over schroeven en spijkers vanavondquote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik zeuren?
Kunnen we het hier gewoon over schroeven en spijkers hebben?
Ik heb bijvoorbeeld net mijn kalender voor 2007 alvast opgehangen.
Heel POL en de AT staan al bol van het verkiezingsgeneuzel... ik hoopte hier een oase van rust te vinden.
Oh nee pvda dus....quote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ja maar... zo bedoelde ik het niet maar om hier nou met 5 man over politiek te gaan zitten praten is ook zo wat.
Wij waren toch van de ruwe bolster blanke pit enzo?![]()
Dus mensen mogen wel mishandeld worden en dieren nietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben lid van de Partij voor de Dieren![]()
Ja lacht u allen maar. Maar dat geneuzel van en over mensen hangt me de keel uit. Iedereen zou eens een schop onder zijn reet moeten krijgen.
En biologisch vlees moeten eten![]()
Wat een non-argument. Waar zegt de PvdD dat je mensen mag mishandelen?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:10 schreef klipper het volgende:
[..]
Dus mensen mogen wel mishandeld worden en dieren niet![]()
Misschien word het dan toch eens tijd voor de pvdeml.
Hij is zéker creatief bedachtquote:Op woensdag 22 november 2006 21:49 schreef Solingjan het volgende:
Ok we maken een blokhut met spijkers en schroeven
Zie je het al voor je
Woutertje met een hamer en JP houdt de spijker vast net op het moment dat woutertje wil slaan mengt Jantje zich er tussen omdat hij denkt dat JP de spijker verkeerd vasthoud met het gevolg dat Woutertje niet meer kan stoppen en Jantje op zijn vingers slaat JP was nl zo slim om los te laten Hij zag het aankomen want hij had net bij specsavers 2 nieuwe brillen gehaald voor de prijs van een. Gelukkig stond Mark )met een plasspaan) in de buurt om Woutertje er op te wijzen dat hij verkeerd bezig was. Maar dat deed hij dus vanachter de rug van Rita die net een nieuwe Klopboor had gekocht bij de P. Ook Mozart was op de herrie afgekomen Met de kettingzaag in de aanslag promeerde hij de kinderen uit elkaar te krijgen. Wat hem natuurlijk lukt. Dit alles werd gadegeslagen door Alexander die met de mond vol schroeven stond. Die had Hans nl nog om de boel weer bij elkaar te schroeven' Het was een gekwek en gekwak van jewelste. Toen kwam
Femkut zich ook nog in het gekwetter mengen. Met als gevolg dat niemand meer kon verstaan wat JP nou wilde zeggen. Plots kwam daar )met op de achtergrond de muziek van UNOX rookworst) de reddende klusjesman Andreke met een dienblad met dampende stampot met worst. Heren en dames laten we lief zijn voor elkaar sprak hij.
Als u nou samen de blokhut in elkaar timmert dan kan ik op mijn gemak mijn stampot eten.
O mens maak me gekquote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Foto van mijn kalenderspijker zien?
PvdD heeft dat ook niet gezegd, het is een van je eigen uitsprakenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Waar zegt de PvdD dat je mensen mag mishandelen?
Mijn eerstejaarsstudenten kwamen met betere argumenten![]()
Maar nu weer over spijkers praten![]()
quote:Iedereen zou eens een schop onder zijn reet moeten krijgen.
In ieder geval is het geen kromme spijker, dus een draaikont zal het niet zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hij neigt naar links te buigen, die spijker dan he.![]()
Nou ik vond het toch wel handigquote:Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef Solingjan het volgende:
[..]
PIJLAlsof wij niet weten hoe een spijker er uitziet
![]()
Zeker, het valt ook niet mee een koploze spijker zonder op je vingers te slaan er zo, onder een mooie 'ophang' hoek in te krijgen.quote:
Dat kan ik aan de spijker toch niet zienquote:Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Hameresse!
Stinkie zou een rechtsdragende spijker slaan. Dit is duidelijk een linksdragende.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:36 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dat kan ik aan de spijker toch niet zien![]()
Ik heb het ff geedit.
Ben sow blij dat ik dat nou NOOIT heb he? Lijkt me vreselijk om elke dag dan wel regelmatig in de file te staan. Maar tot later Pinjoquote:Op donderdag 23 november 2006 17:48 schreef Marsepein het volgende:
En nu ga ik in de file staan, tot later![]()
Het is ook vreselijk, maar gebeurt gelukkig niet al te vaak. En vandaag viel het meequote:Op donderdag 23 november 2006 18:15 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ben sow blij dat ik dat nou NOOIT heb he? Lijkt me vreselijk om elke dag dan wel regelmatig in de file te staan. Maar tot later Pinjo
Hij staat keurig fier omhoog, precies zoals ik het graag zie!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hij neigt naar links te buigen, die spijker dan he.![]()
En lekker hard natuurlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij staat keurig fier omhoog, precies zoals ik het graag zie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |