Ik wist niks te verzinnen voor mezelfquote:Op maandag 6 november 2006 11:13 schreef teigan het volgende:
ik zag dat Rewimo al een topic in FEE had geopend over wat je nou voor origineels kan vragen...
Ik gluur er ook maar even mee, ik vind het best lastig...
Dat is goed nieuws! Hoe gaat het eigenlijk verder met het herstel?quote:Op maandag 6 november 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag weer beginnen met roeien, misschien helpt dat me een beetje om van mijn plateau af te komen.
* omearos gaat ook ff spiekenquote:Op maandag 6 november 2006 11:20 schreef Troel het volgende:
Lootjes-trek-hulp: leuke cadeautjes tot 10 euro
Deze dus
Op zich goed, maar mijn buik is nog steeds gevoelig. Dat duurt lang jaquote:Op maandag 6 november 2006 11:37 schreef Levitation het volgende:
Dat is goed nieuws! Hoe gaat het eigenlijk verder met het herstel?
Of stel ik nu domme vragen en moet ik eigenlijk een maand aan topics terug lezen?![]()
Ow, dat went wel hoorquote:Op maandag 6 november 2006 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gisteren voor mijn gevoel meer gegeten dan nornaal en dan val je gewoon 6 ons af op een dag![]()
Dat had ik ook vaak. Als ik meer at viel ik meer af. Dat gaat over trouwensquote:Op maandag 6 november 2006 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gisteren voor mijn gevoel meer gegeten dan nornaal en dan val je gewoon 6 ons af op een dag![]()
100 gramquote:Op maandag 6 november 2006 12:55 schreef Emu het volgende:
Hoeveel is 1 ons ?
Ik neem gewoon niet meer mee naar mijn werk dan een beetje. Eerst had ik altijd een pak crackers op mijn bureau staan maar als ik een slechte dag had vrat ik meteen het hele pak leegquote:Op maandag 6 november 2006 14:55 schreef Ymke het volgende:
Ik kan dat dus niet he? Een tussendoortje , dat wordt dan bij mij gelijk een halve maaltijd![]()
Doe het nu dus maar met honger , is ook lekker![]()
vast wel, maar die ligt in deventer, bij mijn ouders. en ik woon in rotterdamquote:Op maandag 6 november 2006 16:09 schreef teigan het volgende:
gothic blackie, spannend dus... Heb je geen studiegids waar zulk soort dingen in staan? En anders het antwoord van de decaan afwachten..
quote:Dossier 2300: Meer dan 33000 calorieën per dag - Documentaire
Als je de hele dag door eet, is het niet verwonderlijk dat je langzaam dichtgroeit. Als je echter meer dan 33000 calorieën per dag tot je neemt, zoals de personen in deze documentaire, groei je snel dicht en ga je ook eerder dood. De zwaargewichten laten in dagboekvorm zien wat ze per dag tot zich nemen. De andere kant van het verhaal wordt tevens getoond, want middels een autopsie op een overleden persoon met overgewicht is te zien wat het overmatige voedsel aanricht in het lichaam.
*kijken gaat*quote:
Ah! Dat is mooi! Ik ben dus niet de enige!quote:Op maandag 6 november 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wist niks te verzinnen voor mezelf
Wat gaan jullie precies simuleren? Ik heb er anderhalf jaar geleden ook eentje gedaan voor mijn studie en vond het eigenlijk vooral heel leerzaam. Wij moesten destijds een bedrijf in motoren simuleren en ik had als grootste inzicht dat ik niet alles zelf moet willen doen, maar ook anderen moet vertrouwen af en toe.quote:Op maandag 6 november 2006 12:57 schreef freecell het volgende:
De simulatieweek begint een uur later
quote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, hoe was je eerste dag bij het verpleegtehuis? Wisten ze wat je kwam doen daar?
quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef Sjeen het volgende:
Isa, ik ben een beetje onaardig in CUL, met name in het Cream Cheese topic... Mijn excuses, ik gooi het maar op PMS![]()
Wat tof!quote:Op maandag 6 november 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik kreeg direct een rondleiding van een uur van een aardige mevrouw van Opleiding. En ik krijg echt een stagevergoeding
Ze zijn allemaal erg aardig, n het werk lijkt me ook superleuk. Morgen mag ik al alleen visite gaan lopen, want de dokter heeft morgen iets anders
![]()
Een rondje kwarktaart om het te vierenquote:Op maandag 6 november 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vond ik ook alIk denk dat ik me daar de komende 3 maanden heel goed ga vermaken.
Nopequote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef Troel het volgende:
Lush is zeker duurder dan een 10-tje?
Dat heeft Lush ookquote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef Troel het volgende:
Voor op het verlanglijstje van Rewimo: talkpoeder
ja, dat lukt me dus nooit hequote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Nu bij Jensen een man die 191 kilo is afgevallen in 18 maanden![]()
![]()
Nee, dan was er geen Troel meer overquote:
Ja, dat zei ik om 19:00 alquote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Om 23.00 op RTL4: Meer dan 33.000 calorieën per dag
Documentaire over mensen die meer dan 33.000 calorieën per dag tot zich nemen. De zwaargewichten laten in dagboekvorm zien wat ze per dag eten en drinken. De andere kant van het verhaal zie je ook, want met een autopsie op een overleden persoon met overgewicht is te zien wat het overmatige voedsel aanricht in het lichaam.
Negatieve Troel ofzo. Hoe zou dat eruit zien?quote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan was er geen Troel meer over![]()
Toen moest ik een kind in bed stoppenquote:
Bizar! Vraag me af wat die man eigenlijk doet in zijn dagelijkse leven. Hij heeft totdat hij zoveel is afgevallen niet echt kunnen functioneren in de maatschappij lijkt mij.quote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Nu bij Jensen een man die 191 kilo is afgevallen in 18 maanden![]()
![]()
Sonja Bakker of zo?quote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Misschien samen, Troel?Met welke methode is die man afgevallen trouwens?
Hij woog 280 kg en kon na zijn universitaire opleiding geen werk vinden en werd toen bingo-spelleiderquote:Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar! Vraag me af wat die man eigenlijk doet in zijn dagelijkse leven. Hij heeft totdat hij zoveel is afgevallen niet echt kunnen functioneren in de maatschappij lijkt mij.
RTL5 is motiverender om af te vallenquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit RTL4 te kijken. Hoef m'n komkommers niet eens meer
quote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
16.000 calorieen per dag!!!!
Heb je nu voor morgen wel een ontbijt in huis gehaald Isa?
Ik vond haar een beetje uit de toon vallen bij die 3 SuperGrote mensen. Zij was natuurlijk wel te dik, maar ze viel in het niets vergeleken met die anderen. En ze had het er maar over hoe ze van zichzelf walgde, dus waarom ze dan niet aan WLS denkt...ze zou best in aanmerking komen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef octopussy het volgende:
Die vrouw tussendoor was nog een relatief lichtgewicht, een goede kandidaat voor WLS zou ik zeggen. Maar het leek erop alsof dat niet in haar opkwam![]()
Kwil dit programma zien, was gisteren al in slaap gevallen!quote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Om 23.00 op RTL4: Meer dan 33.000 calorieën per dag
Documentaire over mensen die meer dan 33.000 calorieën per dag tot zich nemen. De zwaargewichten laten in dagboekvorm zien wat ze per dag eten en drinken. De andere kant van het verhaal zie je ook, want met een autopsie op een overleden persoon met overgewicht is te zien wat het overmatige voedsel aanricht in het lichaam.
Niet alle programma's worden op internet gezet. Ingekochte programma's meestal niet, heeft met de rechten te maken. Vrees dus dat je pech hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Kwil dit programma zien, was gisteren al in slaap gevallen!
Maar nu kan ik hem niet ivnen bij de uitzending gemist op www.rtl4.nl weet iemand van jullie waaronder ik kijken moet?
Die staan dus wél allemaal op Internetquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:48 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook iets gemist blijkaar
Gelukkig wordt Jensen vanmiddag herhaald (rond half 6 geloof ik) die ga ik in ieder geval wel kijken.
Dan ben je hier op de juiste plek,quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef Wennie het volgende:
Ik wil me bij deze ook even aanmelden![]()
Ben al m'n hele leven te zwaar, met als toppunt 115 kg bij een lengte van 1m62 in juni 2004. In februari 2005 woog ik 109,2 kg en toen raakte ik zwanger van onze zoon, RobinTijdens mijn zwangerschap ben ik maar 7 kg aangekomen en ik woog na de bevalling (28 oktober 2005) 107,2 kg, dus geen zwangerschapskilo's die eraf moesten! In januari 2006 woog ik weer 109,2 kg en ben ik weer gaan proberen af te vallen. Dat ging nogal moeizaam, want ik kreeg een postnatale depressie voor mijn kiezen, maar dat gaat nu beter en het lijnen ook, waardoor ik voor het eerst sinds jaren onder de 100 kg weeg, namelijk 97,1 kg op mijn laatste weegdag (vrijdag).
En nu wil ik hier dus gezellig meekletsen en nog meer afvallen
Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Troel het volgende:
Is een BMI onder de 30 trouwens een feestje waard?
Belonen hoeft niet met eten hequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijk![]()
![]()
![]()
maar door het dieeten mag ik mezelf eigenlijk niet belonen ervoor, maar dit weekeind zal ik toch al gaan zondigen omdat mijn vriend en ik naar antwerpen gaan, dus dan maar meteen goed zondigen en een doos heerlijke belgische bonbons halen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijk![]()
![]()
![]()
maar door het dieeten mag ik mezelf eigenlijk niet belonen ervoor, maar dit weekeind zal ik toch al gaan zondigen omdat mijn vriend en ik naar antwerpen gaan, dus dan maar meteen goed zondigen en een doos heerlijke belgische bonbons halen
euhm zal ik doen, al weet ik niet of het een leuk weekeind word, kreeg vanmiddag een mailtje dat zaterdag een nationale feestdag is en de meeste winkels dicht zullen zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!
Wat goed zeg!!
Ik ga over 1,5 week naar Antwerpen. Als je terug bent kun je me mooi wat tips geven qua wat te bezoeken ed![]()
nee hoeft niet, maar ik zou niet weten waar ik mezelf dan mee kan belonen, kleding is niet leuk om te kopen, en bonbons zijn wel heel erg lekker. en tja hoort wel bij belgie hequote:
Een leuke DVD, een goed boek, iets leuks voor in je huis, sieraden, een goed potje seksquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee hoeft niet, maar ik zou niet weten waar ik mezelf dan mee kan belonen, kleding is niet leuk om te kopen, en bonbons zijn wel heel erg lekker. en tja hoort wel bij belgie he
Shit zeg, dat is vervelend! Maar ik denk dat musea ed wel open zijn op een feestdag.... Of hou je daar niet van?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm zal ik doen, al weet ik niet of het een leuk weekeind word, kreeg vanmiddag een mailtje dat zaterdag een nationale feestdag is en de meeste winkels dicht zullen zijn
ik vind het vaak wel leuk, maar mijn vriend is er niet zo'n liefhebber van. en het is meer zijn weekeind. heeft hij van mij gekregen voor zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:44 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Shit zeg, dat is vervelend! Maar ik denk dat musea ed wel open zijn op een feestdag.... Of hou je daar niet van?
Tuurlijk... nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Troel het volgende:
Is een BMI onder de 30 trouwens een feestje waard?
Wèl de bungalow met jacuzzi genomen hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef pluisje het volgende:
Isa
Ik ga maandag in je voetsporen stappen op Marveld
Wat wil je weten? Ze waren zo dom hun verslag per mail in te leveren, waardoor ik kon zien wie het bestand aangemaakt had... Die naam even navragen bij mijn collega's, verslag laten zien aan de collega die een leerling met die naam had, en klaar is kees.... Ze hebben alleen de namen maar aangepast...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar de frauduleuze scholieren(kan je het in het bedrijfsleven soms ver mee schoppen
)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef teigan het volgende:
Wat wil je weten? Ze waren zo dom hun verslag per mail in te leveren, waardoor ik kon zien wie het bestand aangemaakt had... Die naam even navragen bij mijn collega's, verslag laten zien aan de collega die een leerling met die naam had, en klaar is kees.... Ze hebben alleen de namen maar aangepast...
Ik heb me ingehouden, en toch maar een gewoon huisje genomenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wèl de bungalow met jacuzzi genomen hè![]()
Héél héél veel plezier
Check je je plantenbakken regelmatig?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die lusten die dingen ook niet kennelijk. Overigens heb ik van de nieuwe niks teruggevonden, die vindt ie wèl lekker zegt ie
Het allerleukste aan het huisje was nou net de jacuzziquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:22 schreef pluisje het volgende:
Ik heb me ingehouden, en toch maar een gewoon huisje genomen
Het was bedoeld als een goedkoop midweekje, en om dan met zijn drietjes in zo'n groot luxe huis in een bubbelbad te gaan zitten kon ik voor mezelf niet rechtpraten
Denken ze niet over na johquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:55 schreef Troel het volgende:
Als je al zoiets doet, kopieer het dan even en plak het in een nieuw bestand
Da's lullig, ik zou mooi ook een 9 eisen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Iemand heeft een keer mijn verslag in een andere klas ingeleverd en ik had geloof ik een 8 of zo en zij een 9![]()
Ja, op hoge poten naar je docent stappen en zeggen dat er een hoge mate van subjectiviteit heerst inzake het nakijken van verslagen van leerlingen. Er wel even bijzeggen dat dit een vooropgezet experiment was om de misstanden in de cijfertoekenning aan de kaak te stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Da's lullig, ik zou mooi ook een 9 eisen!
Ik vooral door de prijsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het allerleukste aan het huisje was nou net de jacuzziDaarom was ik zo enthousiast...
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
DE dag begint goed.
Het is hier koud en mijn collega is te laat en er staan weer een aantal incidenten open waarvan ik werkelijk niet begrijp waarom ze nog open staan.
Zelf fixen,quote:Op woensdag 8 november 2006 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Bij ons is alleen maar de printer niet operabelEn het is een netwerkprobleem dus dat zal wel weer even duren. Was gistermorgen ook, 's middags kwamen er wel printjes uit maar die waren helemaal verknipt
En nu kan ik niks meer doen want alles wat ik nu heb liggen moet geprint worden. Gelukkig maar een half dagje te gaan...
Hoe zouden ze er achter komen?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Ja printers toevoegen mogen wij ook wel, maar netwerkproblemen verhelpen niet
Jullie werken met Novell?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet wat het probleem isWel dat het een afdelingsoverschrijdend probleem is. En ik kan nou eenmaal niks in het netwerk
Ik kan op mijn eigen comp niet eens iets installeren
Goed bezig!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
-1,6 kilo deze weekzou deze diesel eindelijk opgestart zijn
![]()
![]()
Bij ons is het echt 9/10 keer dat mensen gewoon op printen drukken en vergeten dat de printer waar zij heen lopen niet de standaard printer is. Nog leuker is als je twee calls hebtquote:Op woensdag 8 november 2006 09:23 schreef Troel het volgende:
LOL
Hier ook een printerprobleem
Altijd leuk als je tig calls achter elkaar krijgt over printers die het niet doen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij ons is het echt 9/10 keer dat mensen gewoon op printen drukken en vergeten dat de printer waar zij heen lopen niet de standaard printer is. Nog leuker is als je twee calls hebt
1. Prints komen niet uit printer
2. Uit printer blabla komt de hele tijd dezelfde prints, maar niemand haalt ze op.
Dit is vooral heel leuk als de printer in Almere staat en de gebruiker in Zwolle zit te werken.....
Volgens mij kan ik via het netwerk hier in Amerika printenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij ons is het echt 9/10 keer dat mensen gewoon op printen drukken en vergeten dat de printer waar zij heen lopen niet de standaard printer is. Nog leuker is als je twee calls hebt
1. Prints komen niet uit printer
2. Uit printer blabla komt de hele tijd dezelfde prints, maar niemand haalt ze op.
Dit is vooral heel leuk als de printer in Almere staat en de gebruiker in Zwolle zit te werken.....
Wat een idioot!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:08 schreef Troel het volgende:
Nou, de bom is hier gebarsten.
Aangezien het idioot druk is hier op de helpdesk (sowieso druk, maar ook een collega die niet volledig werkt in verband met een reintegratiegebeuren), nam ik vandaag mijn blad mee naar mijn werkplek en werd ik aangesproken door de interne dienst waarom ik me zo idioot autoritair voelde door altijd maar te eten op mijn werkplek.
De man liet me niet eens uitpraten en was echt aan het tieren.
Nou, ik heb dus echt gezegd dat ie kon stikken. Fijn dat hij met regels gaat strooien, maar er IS dus geen regel dat je niet mag eten op de werkplek. Gelukkig staat mijn baas achter me, maar ik heb hier dus nu een blad eten staan, maar ik heb al helemaal geen trek meer.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:09 schreef Troel het volgende:
Ow en jankend op de helpdesk zitten terwijl de telefoon constant aan het loeien is is ook niet fijn
Nouja, echt doorwerken is het niet, maar de telefoon moet nou eenmaal bemand worden. Ik zou vandaag met een specifiek project bezig moeten zijn, maar er zijn dikwijls meerdere telefoontjes tegelijk zodat mijn collega het niet alleen kan bolwerken. Dus ik heb pauze en neem in die pauze enkel de telefoontjes op, het is niet zo dat ik echt hard doorwerk zeg maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een idioot!Zulke mensen zijn echt goed voor de sfeer op 't werk.
![]()
Ik vind het juist erg loyaal van je om in je pauze door te werken... dat zo'n halve gare dat niet snapt... tja, niet iedereen is gezegend met gezond verstand.![]()
Ik zit altijd meteen te brullen als mensen op mij scheldenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:09 schreef Troel het volgende:
Ow en jankend op de helpdesk zitten terwijl de telefoon constant aan het loeien is is ook niet fijn
Nouja, en als die regel er is, is hij zelf de persoon die het het meest overtreed. Hij heet ALTIJD achter zijn werkplek.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:14 schreef freecell het volgende:
huh? Ik snap zijn probleem niet geloof ik?
Als er geen regel is dat je niet mag eten op je werkplek, wat miept hij dan?
Wel prettig dat je baas achter je staat!
Volgens mijn baas is er een jaar geleden wel een berichtje op intranet hierover geweest, maar hij geeft ook aan dat ik dat dus niet kan weten.quote:Bedrijfsrestaurant
Tussen 12.00 en 13.30 uur bestaat de mogelijkheid in de kantine de lunch te gebruiken. Bezoekerslunches dienen vooraf besteld en gereserveerd te worden, evenals warme maaltijden ten behoeve van “overwerkers”. Buiten de lunchtijden is de kantine uitsluitend na afspraak beschikbaar voor grotere ontvangsten.
Ik heb het neit altijd gelukkig, maar als ik mijn eigen zegje niet mag doen en iemand anders zo gigantisch fout is terwijl ik er dus niet tegenin kan gaan, dan is het dus mis. Gelukkig heeft ie me niet zien uitbarsten, maar mijn collega's wel (die nu allemaal heel lief doen en me vertellen dat ik dus nu wel gewoon moet gaan eten, wat ik dus ook maar ga doen).quote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zit altijd meteen te brullen als mensen op mij scheldenVooral als ze boven me staan. Ik weet niet waarom, maar ik kan er niet tegen.
Dus ik vind het allemaal erg logisch![]()
Alleen wel een vreemde vent....![]()
Ah, wat een eikel, want zelf even gaan bijspringen op de helpdesk zat er zeker niet in?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:08 schreef Troel het volgende:
nam ik vandaag mijn blad mee naar mijn werkplek en werd ik aangesproken door de interne dienst waarom ik me zo idioot autoritair voelde door altijd maar te eten op mijn werkplek.
De man liet me niet eens uitpraten en was echt aan het tieren.
Nou, ik heb dus echt gezegd dat ie kon stikken. Fijn dat hij met regels gaat strooien, maar er IS dus geen regel dat je niet mag eten op de werkplek. Gelukkig staat mijn baas achter me, maar ik heb hier dus nu een blad eten staan, maar ik heb al helemaal geen trek meer.
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef teigan het volgende:
Nu alweer Levitation? Dat is snel...
Dat is ook afhankelijk van het type werk dat je doet denk ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik hou helemaal niet van werken.![]()
Als ik er geld voor had zou ik eeuwig student blijven... studeren vind ik veel leuker en interessanter dan werken. Komt ook omdat ik heel veel dingen interessant vind, maar er zijn maar weinig dingen waar ik iedere dag 8 uur lang mee bezig wil zijn. Ben ook absoluut niet ambitieus.![]()
Ach, op zich is er een eenvoudige oplossing voor mijn probleem: ik moet gewoon even de staatsloterij winnen. Al zouden mijn kansen aanzienlijk toenemen als ik daadwerkelijk loten zou kopen.![]()
Dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik ben nu 27, heb een HBO-diploma en weet dat ik niet dom ben... ondertussen zit ik op een MBO-functie en krijg ik mijn dagen niet gevuld er is gewoon niet genoeg werk voor een fulltime baan. Al 1,5 jaar beloven ze me dat er meer werk komt en dat 't allemaal beter wordt... maar ik ben het onderhand gewoon spuugzat.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is ook afhankelijk van het type werk dat je doet denk ik.
Momenteel zou ik ook liever iets anders doen. Ik moet constant geprikkeld worden, anders kak ik in
Mja, klinkt niet anders dan bekend.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik ben nu 27, heb een HBO-diploma en weet dat ik niet dom ben... ondertussen zit ik op een MBO-functie en krijg ik mijn dagen niet gevuld er is gewoon niet genoeg werk voor een fulltime baan. Al 1,5 jaar beloven ze me dat er meer werk komt en dat 't allemaal beter wordt... maar ik ben het onderhand gewoon spuugzat.![]()
Nu zou ik kunnen gaan solliciteren, maar ik weet gewoon niet wat ik wel wil doen. Heb geen idee welke kant ik op wil. Liefst zou ik een universitaire opleiding gaan doen, maar ik weet niet welke opleiding en ik heb er ook gewoon geen geld voor. Ben mijn HBO-studieschuld nog aan het aflossen.
Ik heb serieus nagedacht over de volgende opleidingen: Organisatiekunde, Rechten, Bouwkunde, Informatica en Gezondheidswetenschappen. Andere leuke studies heb ik slechts vluchtig bekeken. Geeft wel aan hoe goed ik weet wat ik wil.![]()
Eh, misschien een foute vraag en ik hoop dat je 'm niet verkeerd opvat, maar... sinds wanneer is de wil van het kind wet?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Bleh, wij hebben morgen een teamdag, jakkes, ik heb zo'n hekel aan die dingen. Verplicht met zijn allen opdrachten maken en zo
En ik kan niet naar het etentje 's avonds - wat natuurlijk het leukste deel is - omdat Christan niet bij oma wil slapen (die moet namelijk eerst werken in het bejaardenhuis en dan moet ie even mee maar dat wil hij dus niet; ondanks dat er pannenkoeken bakken op het programma staat)...
dus eigenlijk is het wel een hendige reden om af te bellenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Ach, eigenlijk omdat ik een beetje hang tussen: ach mee eten is wel leuk maar eigenlijk hoeft het ook weer niet zo voor mij
Kom gezellig bij mij...verpleeghuis. Ik vind mijn t-shirt nog te warm, maar in een topje gaan lopen staat ook zo vreemd.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:42 schreef Levitation het volgende:
Op mijn werkplek is het altijd koud. Mijn 2 kamer-collega's zijn ervan overtuigd dat 16C een goede werktemperatuur is.Misschien moeten we samen wat oefeningen doen, krijgen we het vanzelf warm.
![]()
Alles is spruitjes als je hem mag gelovenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:57 schreef Isabeau het volgende:
En prei is een soort spruitje voor hem?
Natuurlijk doen ze dat niet, eerst op zeer korte periode veel afvallen, met allemaal mensen rondom je heen (die je ook motiveren neem ik aan). En dan als het tv programma gedaan is laten 90% van die mensen je in de steek, en na 2 dagen zit je weer te vreten. Fundamenteel is er dus niks veranderd.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:29 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu de afvallers op sbs6 te kijken. De finale..
Ik vind het knap hoor van al die families, daar heb ik respect voor. Hopend dat ze het volhouden na het programma
Wat zijn ze opgeknaptquote:Op woensdag 8 november 2006 21:29 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu de afvallers op sbs6 te kijken. De finale..
Ik vind het knap hoor van al die families, daar heb ik respect voor. Hopend dat ze het volhouden na het programma
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Waarom steeds zo laat zeg. Ik moet er vroeg uit, ik word om 10:00 op de ouderenpoli verwacht morgen en het is wel 11 minuten fietsen![]()
Ok, het volgende voorstel is eentje uit de oude doos:quote:Op donderdag 9 november 2006 08:01 schreef YPPY het volgende:
Zo jammer dat het steeds zo laat komt. Om die tijd moet ik echt al slapen. En nog jammerder dat het niet online staat.![]()
Om 16:55 staat iedereen eigenlijk al klaar met de jas aan en de tas in de handquote:Op donderdag 9 november 2006 07:49 schreef freecell het volgende:
Wel 11 minuten
Jij hebt echt de stageplaats van je leven daar, of niet?
Goeiemorgen Rewimo!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben gisteren weer in slaap gevallen tijdens de docu. Ik schrok echt van die zoon van die eerste man, zo jong en al 159 kiloDan lijkt het er toch wel op of genen er iets mee te maken hebben...
Herkenbaarquote:Artsen in opleiding oververmoeid
Uitgegeven: 9 november 2006 06:40
DEN HAAG - Ongeveer 40 procent van de artsen in opleiding is oververmoeid. Een op de vijf loopt zelfs de kans om een burn-out te krijgen. Dat blijkt uit een onderzoek onder arts-assistenten waarvan de resultaten in het tijdschrift Medisch Contact staan.
Artsen in opleiding maken lange werkdagen en hebben te maken met een hoge werkdruk, menen de onderzoekers. Een deel van de arts-assistenten lijdt daardoor onder "ernstige vermoeidheidsklachten, een cynische houding op het werk en gezondheidsproblemen".
De arts-assistenten voelen zich sterk betrokken bij hun werk en maken over het algemeen lange werkweken, van gemiddeld 51 uur. Sommigen zeggen meer dan tachtig uur per week te werken.
De vermoeidheid kan leiden tot fouten in bijvoorbeeld operatiekamers en de intensive care. Om de kans daarop kleiner te maken, zouden onder meer de werktijden moeten worden verminderd.
Gezondheidszorg
"De kwaliteit van de specialistische gezondheidszorg leunt zwaar op deze groep artsen. Uitgeruste medici leveren betere kwaliteit van zorg, zijn minder gevoelig voor burn-out en hebben meer aandacht voor persoonlijke en professionele doelen", aldus de onderzoekers.
Wel herkenbaar, dat erfelijke. Ik heb duidelijk de bouw van mijn moeders familie... stevig en breed met flink wat vetopslag. Mijn broers en zusje hebben de bouw van mijn vader familie... veel tengerder, smallere polsen, smalle schouders, (zeer) laag vetpercentage. Mijn moeder en ik wegen eigenlijk altijd boven de 80kg, mijn broers wegen rond de 65kg en mijn zusje is nog lichter dan dat.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen Rewimo!Ja, 70% is genetisch bepaald
Maar dat is al heel erg lang bekend, alleen mogen wij dat niet zeggen van de dunne mensen. Want we hebben geen discipline, zijn lui en dom. En evolutionair gezien is het ook veel logischer om een trager metabolisme en een snellere vetopslag te hebben dan niet. In tijden van honger overleef je het niet met een snel metabolisme en vrijwel geen vetopslag.
Dat is te moeilijk voor me met alle kastjes en systemen hier in huis.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ok, het volgende voorstel is eentje uit de oude doos:
Kun je het niet op een videoband opnemen? Niet nog ergens een halfgare videorecorder slingeren?
Is dat echt waarquote:Op donderdag 9 november 2006 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is al heel erg lang bekend, alleen mogen wij dat niet zeggen van de dunne mensen. Want we hebben geen discipline, zijn lui en dom. En evolutionair gezien is het ook veel logischer om een trager metabolisme en een snellere vetopslag te hebben dan niet. In tijden van honger overleef je het niet met een snel metabolisme en vrijwel geen vetopslag.
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een keer per week moet je je helemaal laten gaan. Ook met bier. Heb ik ook gedaan en ik viel 1,5 kilo per week af.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:14 schreef FritsBom het volgende:
Ik ben altijd al veel te zwaar geweest maar na een jaar studentenleven is het wat mij betreft tijd er voor het eerst eens wat aan te gaan doenMijn probleem is dat ik ontzettend onregelmatig en slecht eet. In eerste instantie ben ik niet van plan mee te doen met die lijstjes enzo maar moet ik gewoon zo sterk zijn het op eigen houtje te doen. Jammer van het bier
Mjah snap ik. Maar ik ben ook niet van plan op de weegschaal te gaan staan ofzo. Ik wil gewoon elke week mn riem een gaatje strakker kunnen doen. Volgens mij moet het makkelijk kunnen. Ik eet/drink me nu kapot en beweeg zelden. Als ik het nou eens andersom doe...Mijn broertje is in 3 maanden 20 kilo kwijtgeraakt. Dus ik hoop op eenzelfde wonder.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Troel het volgende:
Frits, je kunt ook een account aanmaken zonder in het lijstje te komen. Je hebt dan wel voor jezelf een mooi overzichtje hoeveel je al afgevallen bent en dergelijke.
Ik denk dat 20 kilo in 3 maanden meer uitzondering dan regel is (al hopen natuurlijk meer mensen op zo'n resultaatquote:Op donderdag 9 november 2006 16:23 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mjah snap ik. Maar ik ben ook niet van plan op de weegschaal te gaan staan ofzo. Ik wil gewoon elke week mn riem een gaatje strakker kunnen doen. Volgens mij moet het makkelijk kunnen. Ik eet/drink me nu kapot en beweeg zelden. Als ik het nou eens andersom doe...Mijn broertje is in 3 maanden 20 kilo kwijtgeraakt. Dus ik hoop op eenzelfde wonder.
Ik baal alleen nu al van die striae
Bewegen tja. Mijn doel is 3 uur fitnessen per week en wanneer het weer het toe laat fietsen naar mn faculteit (10 km) of naar mn werk (5km). Stel dat dat ook 2 keer per week gebeurt dan beweeg ik toch een uur of 6 meer dan ik nu doequote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik denk dat 20 kilo in 3 maanden meer uitzondering dan regel is (al hopen natuurlijk meer mensen op zo'n resultaat)
Heb je al een idee wat je aan beweging wil gaan doen?
Sorry, moest even lachen om je nicknamequote:Op donderdag 9 november 2006 19:49 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Bewegen tja. Mijn doel is 3 uur fitnessen per week en wanneer het weer het toe laat fietsen naar mn faculteit (10 km) of naar mn werk (5km). Stel dat dat ook 2 keer per week gebeurt dan beweeg ik toch een uur of 6 meer dan ik nu doe
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
20 kilo in 3 maanden is een peuleschilletje![]()
Je vraagt je dan toch af waarom wij niet al lang 40 kilo kwijt zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef ymme het volgende:
20 kilo in 3 maanden. Makkie joh, dat redt toch iedereen![]()
Je gaat stoppen met eten?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef ymme het volgende:
Als ik nu eens goed mijn best doe, weeg ik over 2 maanden misschien al wel 66 kilo
Dat is wel een goed plan, ik stop met etenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat stoppen met eten?
Als ik nou gewoon sinds het moment dat ik wilde afvallen een kilo per jaar was afgevallen...
(als...dan...pfff)
Omdat wij geen mannen zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af waarom wij niet al lang 40 kilo kwijt zijn![]()
Jah, 25 kilo in zes weken, makkiequote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
Het ging ook wel heel hard in het begin hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
25 kilo in 6 weken sjee daar komt deze diesel niet aan hoor
Dan nog is het beter om niet te snel af te vallen hoor. Je lichaam moet de tijd krijgen om te wennen aan alle veranderingen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel 10 kilo in 7 weken afgevallen, maar de andere tien duurden dan weer 7 maanden
In het begin gaat het vaak als een speer, maar als je langere tijd zo snel blijft afvallen lijkt me dat niet tof voor je lijf (tenzij je echt heel veel af moet vallen, meer dan 60 kilo ofzo)
Ik zat nog met die man van de docu van woensdag in mijn achterhoofd. Die 320 kilo was afgevallen in 20 maanden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan nog is het beter om niet te snel af te vallen hoor. Je lichaam moet de tijd krijgen om te wennen aan alle veranderingen.
En ze er vervolgens alle 320 weer aan had gegetenquote:
Dat was echt zonde ja, hij was 90 kilo en toen zag hij er prima uit. Ik snap echt niet dat je het dan nog een keer zover laat komenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
En ze er vervolgens alle 320 weer aan had gegeten
Volgens mij is zo iemand echt niet te helpen
Tja, Haaksbergen ligt al zo'n 20 minuten van Groenlo af, dus dat valt nog best wel tegen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef pluisje het volgende:
Troel? Jij woon(de) toch in Haaksbergen?
Wij zijn volgende week een paar dagen in Groenlo, en ik vroeg me af of jij misschien nog wat leuke dingen in de omgeving weet?
En zijn er in de omgeving (pakweg 3 kwartier rijden max) overdekte winkelcentra ofzo?
De weersvoorspellingen zijn niet al te positief nl, en na 3 dagen subtropisch zwemparadijs heb ik dat wel gezien gok ik
*driftig alles noteert*quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, Haaksbergen ligt al zo'n 20 minuten van Groenlo af, dus dat valt nog best wel tegen.
Aanradertjes (en dat is gewoon eigenlijk meer in de buurt van Haaksbergen dan van Groenlo):
Zoo in Boekelo
Stoomtrein Haaksbergen -Boekelo (maar ik dnek dat die haast niet meer rijdt)
In winterswijk zit een enorm grote campingwinkel (Obelink)
Je hebt Enschede en Hengelo, daar zitten wel overdekte winkelcentra, maar het is niet echt je van het.
Uitstapjes naar Duitsland is ook een mogelijkheid.
Mam, weet jij wellicht nog iets![]()
nou ja beste...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef YPPY het volgende:
Welkom hier Martineke. Dit is echt de beste methode.Je kunt misschien wat losse gerechten volgen van SB maar dat dan combineren. Hoe ga je het nu aanpakken?
Dank je wel Troel, het is gelukt!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:22 schreef Troel het volgende:
Droeke, ik zal het even voor je regelen.
Hmm, je staat al wel in de juiste groep, wellicht heb je je plan nog niet ingevuld? Daar staat wat je lengte is en dergelijke en dat is nodig om je BMI uit te rekenen.
Tot nu toe in 2 maanden 20 kiloquote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
Extra motivatie om af te vallenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag een iets te kleine blouse gekochtIk leer het ook nooit.
Ik een iets te strakke rok!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag een iets te kleine blouse gekochtIk leer het ook nooit.
quote:
Lieve woorden, bedankt hiervoor.quote:Op zondag 12 november 2006 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Jee, ymme...ik snap je frustratie wel, maar jij hebt je best gedaan zoveel je kon. En dát moet je voor ogen houden. Ik begrijp wel dat het mega frustrerend is dat die dans nu van het programma wordt gehaald, maar dat is op zich beter dan dat het er niet uitziet. Die meiden zullen het ook niet leuk vinden, maar als ze niet hun best hebben gedaan dan moeten ze misschien de schuld toch echt bij zichzelf zoeken.
Je hebt aangegeven dat het je zo niet gaat lukken en je hebt (helaas) gelijk gekregen. Ga die frustratie nou niet wegetenOp het moment ben je gewoon gevoelig voor wat er om je heen gebeurt en moet je tot rust komen. Dus even niet steeds met je figuur bezig zijn, gewoon eten en snoep blijven vervangen door mandarijntjes, appeltjes etc. Proberen op gewicht te blijven zolang je je kut voelt en als je je weer prettiger in je vel voelt ga je gewoon verder
Ik ga alleen hier op reageren, de rest heeft Isa mooi verwoord.quote:Op zondag 12 november 2006 13:52 schreef ymme het volgende:
Alles zit tegen, moet voor vrijdag een boek van 200 blz in mijn hoofd stampen (in één week). Vorige week een ander boek van het zelfde vak. Deze toets is overigens goed gegaan (6,2 niet veel maar een voldoende).
ok we zijn net terugquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!
Wat goed zeg!!
Ik ga over 1,5 week naar Antwerpen. Als je terug bent kun je me mooi wat tips geven qua wat te bezoeken ed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |