Ik wist niks te verzinnen voor mezelfquote:Op maandag 6 november 2006 11:13 schreef teigan het volgende:
ik zag dat Rewimo al een topic in FEE had geopend over wat je nou voor origineels kan vragen...
Ik gluur er ook maar even mee, ik vind het best lastig...
Dat is goed nieuws! Hoe gaat het eigenlijk verder met het herstel?quote:Op maandag 6 november 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag weer beginnen met roeien, misschien helpt dat me een beetje om van mijn plateau af te komen.
* omearos gaat ook ff spiekenquote:Op maandag 6 november 2006 11:20 schreef Troel het volgende:
Lootjes-trek-hulp: leuke cadeautjes tot 10 euro
Deze dus
Op zich goed, maar mijn buik is nog steeds gevoelig. Dat duurt lang jaquote:Op maandag 6 november 2006 11:37 schreef Levitation het volgende:
Dat is goed nieuws! Hoe gaat het eigenlijk verder met het herstel?
Of stel ik nu domme vragen en moet ik eigenlijk een maand aan topics terug lezen?![]()
Ow, dat went wel hoorquote:Op maandag 6 november 2006 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gisteren voor mijn gevoel meer gegeten dan nornaal en dan val je gewoon 6 ons af op een dag![]()
Dat had ik ook vaak. Als ik meer at viel ik meer af. Dat gaat over trouwensquote:Op maandag 6 november 2006 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gisteren voor mijn gevoel meer gegeten dan nornaal en dan val je gewoon 6 ons af op een dag![]()
100 gramquote:Op maandag 6 november 2006 12:55 schreef Emu het volgende:
Hoeveel is 1 ons ?
Ik neem gewoon niet meer mee naar mijn werk dan een beetje. Eerst had ik altijd een pak crackers op mijn bureau staan maar als ik een slechte dag had vrat ik meteen het hele pak leegquote:Op maandag 6 november 2006 14:55 schreef Ymke het volgende:
Ik kan dat dus niet he? Een tussendoortje , dat wordt dan bij mij gelijk een halve maaltijd![]()
Doe het nu dus maar met honger , is ook lekker![]()
vast wel, maar die ligt in deventer, bij mijn ouders. en ik woon in rotterdamquote:Op maandag 6 november 2006 16:09 schreef teigan het volgende:
gothic blackie, spannend dus... Heb je geen studiegids waar zulk soort dingen in staan? En anders het antwoord van de decaan afwachten..
quote:Dossier 2300: Meer dan 33000 calorieën per dag - Documentaire
Als je de hele dag door eet, is het niet verwonderlijk dat je langzaam dichtgroeit. Als je echter meer dan 33000 calorieën per dag tot je neemt, zoals de personen in deze documentaire, groei je snel dicht en ga je ook eerder dood. De zwaargewichten laten in dagboekvorm zien wat ze per dag tot zich nemen. De andere kant van het verhaal wordt tevens getoond, want middels een autopsie op een overleden persoon met overgewicht is te zien wat het overmatige voedsel aanricht in het lichaam.
*kijken gaat*quote:
Ah! Dat is mooi! Ik ben dus niet de enige!quote:Op maandag 6 november 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wist niks te verzinnen voor mezelf
Wat gaan jullie precies simuleren? Ik heb er anderhalf jaar geleden ook eentje gedaan voor mijn studie en vond het eigenlijk vooral heel leerzaam. Wij moesten destijds een bedrijf in motoren simuleren en ik had als grootste inzicht dat ik niet alles zelf moet willen doen, maar ook anderen moet vertrouwen af en toe.quote:Op maandag 6 november 2006 12:57 schreef freecell het volgende:
De simulatieweek begint een uur later
quote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, hoe was je eerste dag bij het verpleegtehuis? Wisten ze wat je kwam doen daar?
quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef Sjeen het volgende:
Isa, ik ben een beetje onaardig in CUL, met name in het Cream Cheese topic... Mijn excuses, ik gooi het maar op PMS![]()
Wat tof!quote:Op maandag 6 november 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik kreeg direct een rondleiding van een uur van een aardige mevrouw van Opleiding. En ik krijg echt een stagevergoeding
Ze zijn allemaal erg aardig, n het werk lijkt me ook superleuk. Morgen mag ik al alleen visite gaan lopen, want de dokter heeft morgen iets anders
![]()
Een rondje kwarktaart om het te vierenquote:Op maandag 6 november 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vond ik ook alIk denk dat ik me daar de komende 3 maanden heel goed ga vermaken.
Nopequote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef Troel het volgende:
Lush is zeker duurder dan een 10-tje?
Dat heeft Lush ookquote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef Troel het volgende:
Voor op het verlanglijstje van Rewimo: talkpoeder
ja, dat lukt me dus nooit hequote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Nu bij Jensen een man die 191 kilo is afgevallen in 18 maanden![]()
![]()
Nee, dan was er geen Troel meer overquote:
Ja, dat zei ik om 19:00 alquote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Om 23.00 op RTL4: Meer dan 33.000 calorieën per dag
Documentaire over mensen die meer dan 33.000 calorieën per dag tot zich nemen. De zwaargewichten laten in dagboekvorm zien wat ze per dag eten en drinken. De andere kant van het verhaal zie je ook, want met een autopsie op een overleden persoon met overgewicht is te zien wat het overmatige voedsel aanricht in het lichaam.
Negatieve Troel ofzo. Hoe zou dat eruit zien?quote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan was er geen Troel meer over![]()
Toen moest ik een kind in bed stoppenquote:
Bizar! Vraag me af wat die man eigenlijk doet in zijn dagelijkse leven. Hij heeft totdat hij zoveel is afgevallen niet echt kunnen functioneren in de maatschappij lijkt mij.quote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Nu bij Jensen een man die 191 kilo is afgevallen in 18 maanden![]()
![]()
Sonja Bakker of zo?quote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Misschien samen, Troel?Met welke methode is die man afgevallen trouwens?
Hij woog 280 kg en kon na zijn universitaire opleiding geen werk vinden en werd toen bingo-spelleiderquote:Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar! Vraag me af wat die man eigenlijk doet in zijn dagelijkse leven. Hij heeft totdat hij zoveel is afgevallen niet echt kunnen functioneren in de maatschappij lijkt mij.
RTL5 is motiverender om af te vallenquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit RTL4 te kijken. Hoef m'n komkommers niet eens meer
quote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
16.000 calorieen per dag!!!!
Heb je nu voor morgen wel een ontbijt in huis gehaald Isa?
Ik vond haar een beetje uit de toon vallen bij die 3 SuperGrote mensen. Zij was natuurlijk wel te dik, maar ze viel in het niets vergeleken met die anderen. En ze had het er maar over hoe ze van zichzelf walgde, dus waarom ze dan niet aan WLS denkt...ze zou best in aanmerking komen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef octopussy het volgende:
Die vrouw tussendoor was nog een relatief lichtgewicht, een goede kandidaat voor WLS zou ik zeggen. Maar het leek erop alsof dat niet in haar opkwam![]()
Kwil dit programma zien, was gisteren al in slaap gevallen!quote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Om 23.00 op RTL4: Meer dan 33.000 calorieën per dag
Documentaire over mensen die meer dan 33.000 calorieën per dag tot zich nemen. De zwaargewichten laten in dagboekvorm zien wat ze per dag eten en drinken. De andere kant van het verhaal zie je ook, want met een autopsie op een overleden persoon met overgewicht is te zien wat het overmatige voedsel aanricht in het lichaam.
Niet alle programma's worden op internet gezet. Ingekochte programma's meestal niet, heeft met de rechten te maken. Vrees dus dat je pech hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Kwil dit programma zien, was gisteren al in slaap gevallen!
Maar nu kan ik hem niet ivnen bij de uitzending gemist op www.rtl4.nl weet iemand van jullie waaronder ik kijken moet?
Die staan dus wél allemaal op Internetquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:48 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook iets gemist blijkaar
Gelukkig wordt Jensen vanmiddag herhaald (rond half 6 geloof ik) die ga ik in ieder geval wel kijken.
Dan ben je hier op de juiste plek,quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef Wennie het volgende:
Ik wil me bij deze ook even aanmelden![]()
Ben al m'n hele leven te zwaar, met als toppunt 115 kg bij een lengte van 1m62 in juni 2004. In februari 2005 woog ik 109,2 kg en toen raakte ik zwanger van onze zoon, RobinTijdens mijn zwangerschap ben ik maar 7 kg aangekomen en ik woog na de bevalling (28 oktober 2005) 107,2 kg, dus geen zwangerschapskilo's die eraf moesten! In januari 2006 woog ik weer 109,2 kg en ben ik weer gaan proberen af te vallen. Dat ging nogal moeizaam, want ik kreeg een postnatale depressie voor mijn kiezen, maar dat gaat nu beter en het lijnen ook, waardoor ik voor het eerst sinds jaren onder de 100 kg weeg, namelijk 97,1 kg op mijn laatste weegdag (vrijdag).
En nu wil ik hier dus gezellig meekletsen en nog meer afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |