Nopequote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef Troel het volgende:
Lush is zeker duurder dan een 10-tje?
Dat heeft Lush ookquote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef Troel het volgende:
Voor op het verlanglijstje van Rewimo: talkpoeder
ja, dat lukt me dus nooit hequote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Nu bij Jensen een man die 191 kilo is afgevallen in 18 maanden![]()
![]()
Nee, dan was er geen Troel meer overquote:
Ja, dat zei ik om 19:00 alquote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Om 23.00 op RTL4: Meer dan 33.000 calorieën per dag
Documentaire over mensen die meer dan 33.000 calorieën per dag tot zich nemen. De zwaargewichten laten in dagboekvorm zien wat ze per dag eten en drinken. De andere kant van het verhaal zie je ook, want met een autopsie op een overleden persoon met overgewicht is te zien wat het overmatige voedsel aanricht in het lichaam.
Negatieve Troel ofzo. Hoe zou dat eruit zien?quote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dan was er geen Troel meer over![]()
Toen moest ik een kind in bed stoppenquote:
Bizar! Vraag me af wat die man eigenlijk doet in zijn dagelijkse leven. Hij heeft totdat hij zoveel is afgevallen niet echt kunnen functioneren in de maatschappij lijkt mij.quote:Op maandag 6 november 2006 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Nu bij Jensen een man die 191 kilo is afgevallen in 18 maanden![]()
![]()
Sonja Bakker of zo?quote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Misschien samen, Troel?Met welke methode is die man afgevallen trouwens?
Hij woog 280 kg en kon na zijn universitaire opleiding geen werk vinden en werd toen bingo-spelleiderquote:Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar! Vraag me af wat die man eigenlijk doet in zijn dagelijkse leven. Hij heeft totdat hij zoveel is afgevallen niet echt kunnen functioneren in de maatschappij lijkt mij.
RTL5 is motiverender om af te vallenquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit RTL4 te kijken. Hoef m'n komkommers niet eens meer
quote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
16.000 calorieen per dag!!!!
Heb je nu voor morgen wel een ontbijt in huis gehaald Isa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |