abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43326980
Welkom Wennie, je bent iig op de goede weg, dus nu de lijn naar beneden doortrekken... Heb je Troel al gemailed voor een account?

Ik heb het even gehad op school geloof ik... Vandaag 2 leerlingen betrapt op fraude, en daarnaast nog een vechtpartij in mijn les.... Waarom was het onderwijs ook alweer leuk???
Het was me dus wel weer een dagje, en ik heb nu echt de neiging om met een kilo chocola zielig te gaan zitten zijn..... Maar ik ga me daar niet beter door voelen, dus maar even uithuilen en overnieuw beginnen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:15:04 #102
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_43327439
Dank allen
Teigan, nee, heb wel een account aangemaakt zoals in de OP stond.
Jeetje zeg, van zo'n dag word je ook niet vrolijk Ik ben zelf een ontzettend emo-eter, dus ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Succes om de chocola te weerstaan
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:55:07 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_43328625
Is een BMI onder de 30 trouwens een feestje waard?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43328768
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Troel het volgende:
Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijk

maar door het dieeten mag ik mezelf eigenlijk niet belonen ervoor, maar dit weekeind zal ik toch al gaan zondigen omdat mijn vriend en ik naar antwerpen gaan, dus dan maar meteen goed zondigen en een doos heerlijke belgische bonbons halen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:00:01 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_43328793
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:01:22 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_43328845
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijk

maar door het dieeten mag ik mezelf eigenlijk niet belonen ervoor, maar dit weekeind zal ik toch al gaan zondigen omdat mijn vriend en ik naar antwerpen gaan, dus dan maar meteen goed zondigen en een doos heerlijke belgische bonbons halen
Belonen hoeft niet met eten he
disclaimer
pi_43329224
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

GEFELICITEERD!! Wat goed zeg!!

Ik ga over 1,5 week naar Antwerpen. Als je terug bent kun je me mooi wat tips geven qua wat te bezoeken ed
It is your friends who make your world!
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:13:27 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_43329273
ik vergeet helemaal gefeliciteerd te zeggen
Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_43329440
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

GEFELICITEERD!! Wat goed zeg!!

Ik ga over 1,5 week naar Antwerpen. Als je terug bent kun je me mooi wat tips geven qua wat te bezoeken ed
euhm zal ik doen, al weet ik niet of het een leuk weekeind word, kreeg vanmiddag een mailtje dat zaterdag een nationale feestdag is en de meeste winkels dicht zullen zijn
pi_43329470
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Belonen hoeft niet met eten he
nee hoeft niet, maar ik zou niet weten waar ik mezelf dan mee kan belonen, kleding is niet leuk om te kopen, en bonbons zijn wel heel erg lekker. en tja hoort wel bij belgie he
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:19:45 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_43329519
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

nee hoeft niet, maar ik zou niet weten waar ik mezelf dan mee kan belonen, kleding is niet leuk om te kopen, en bonbons zijn wel heel erg lekker. en tja hoort wel bij belgie he
Een leuke DVD, een goed boek, iets leuks voor in je huis, sieraden, een goed potje seks (mits medewerking) een parfummetje, etc
disclaimer
pi_43330424
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:17 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm zal ik doen, al weet ik niet of het een leuk weekeind word, kreeg vanmiddag een mailtje dat zaterdag een nationale feestdag is en de meeste winkels dicht zullen zijn
Shit zeg, dat is vervelend! Maar ik denk dat musea ed wel open zijn op een feestdag.... Of hou je daar niet van?
It is your friends who make your world!
pi_43331133
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:44 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Shit zeg, dat is vervelend! Maar ik denk dat musea ed wel open zijn op een feestdag.... Of hou je daar niet van?
ik vind het vaak wel leuk, maar mijn vriend is er niet zo'n liefhebber van. en het is meer zijn weekeind. heeft hij van mij gekregen voor zijn verjaardag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 18:19:23 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43331506
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk... niet Gefeliciteerd joh, geweldig!

g-b, jij ook van harte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:31:39 #115
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_43334217
Ik ben helemaal trots op mezelf: gisteren een half uur gecardioot (schrijf je dat zo?) en vandaag alweer een step-les gevolgd. Ben TROTS op mezelf
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:36:14 #116
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43334429
Geweldig joh Troel dat is ehct wel een feestje waard!!
pi_43335857
Ik kreeg vandaag te horen dat ik gratis gebruik mag maken van de sportzaal in het verpleeghuis na 16:30 Klinkt goed! Ze hebben in ieder geval loopbanden, fietsen en veel fitnessapparaten.

Wennie welkom Teigan kop op, morgen beter Troel gefeliciteerd!!! Gothic-blackie van harte en Droeke op de goede weg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43335899
Isa, gratis sportschool dus, lekker zeg....
Weet je iig dat je daar de beste conditie hebt, tussen al die bejaarde mensen...

ennuh, ik hoop toch wel dat het morgen weer beter gaat, ik heb er wel vertrouwen in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43336013
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar de frauduleuze scholieren (kan je het in het bedrijfsleven soms ver mee schoppen )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 20:13:55 #120
13151 crew  Rewimo
pi_43336068
Wil ik gaan roeien, bedenk ik me dat ik geen sportschoenen heb (had ik van mijn moeder geleend maar die wilde ze terug). En zonder gaat niet, want dan kan ik mijn voeten niet vastzetten (moet met klittenband). Morgen sportschoenen zien te scoren. Ik hoef er niet op te kunnen lopen, dat scheelt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:16:30 #121
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43336166
Isa
Ik ga maandag in je voetsporen stappen op Marveld

En ik heb er een Uit Eten arrangement bij geboekt zodat we lekker elke avond uit eten gaan
(da's calorietechnisch nog altijd beter dan elke avond snackbar )
pi_43336278
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef pluisje het volgende:
Isa
Ik ga maandag in je voetsporen stappen op Marveld
Wèl de bungalow met jacuzzi genomen hè

Héél héél veel plezier
pi_43336282
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar de frauduleuze scholieren (kan je het in het bedrijfsleven soms ver mee schoppen )
Wat wil je weten? Ze waren zo dom hun verslag per mail in te leveren, waardoor ik kon zien wie het bestand aangemaakt had... Die naam even navragen bij mijn collega's, verslag laten zien aan de collega die een leerling met die naam had, en klaar is kees.... Ze hebben alleen de namen maar aangepast...
pi_43336336
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef teigan het volgende:
Wat wil je weten? Ze waren zo dom hun verslag per mail in te leveren, waardoor ik kon zien wie het bestand aangemaakt had... Die naam even navragen bij mijn collega's, verslag laten zien aan de collega die een leerling met die naam had, en klaar is kees.... Ze hebben alleen de namen maar aangepast...
Frauderen, maar nog niet slim genoeg
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:22:27 #125
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43336403
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wèl de bungalow met jacuzzi genomen hè

Héél héél veel plezier
Ik heb me ingehouden, en toch maar een gewoon huisje genomen
Het was bedoeld als een goedkoop midweekje, en om dan met zijn drietjes in zo'n groot luxe huis in een bubbelbad te gaan zitten kon ik voor mezelf niet rechtpraten
pi_43336409
Nee, en de ene is een zittenblijver, die had net zo goed zijn eigen verslag van vorig jaar uit de kast kunnen trekken natuurlijk.....

Nu hebben ze dus een 1 die niet meer op te halen is... Degenen die nog steeds niets ingeleverd hebben kunnen die 1 eventueel nog wel ophalen.. Moeten ze er alleen wel zelf over beginnen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 20:22:53 #127
13151 crew  Rewimo
pi_43336419
En er dan vanuit gaat dat jullie daar nooooooooit achterkomen hè

Net als Christan die alle visoliecapsules (zo ongeveer een heel potje) onder de bank heeft gemoffeld Helaas voor hem moest de bank van zijn plaats toen we nieuwe vitrage gingen ophangen...
pi_43336508
Nou, het is dat mijn coach mij vertelde hoe je dat kan nazoeken, anders waren ze er nog mee weggekomen ook vrees ik...

Christan, wat een actie zeg.... Kwamen je katten dan niet op die lucht af?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 20:26:25 #129
13151 crew  Rewimo
pi_43336556
Nee, die lusten die dingen ook niet kennelijk. Overigens heb ik van de nieuwe niks teruggevonden, die vindt ie wèl lekker zegt ie
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:28:10 #130
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43336627
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die lusten die dingen ook niet kennelijk. Overigens heb ik van de nieuwe niks teruggevonden, die vindt ie wèl lekker zegt ie
Check je je plantenbakken regelmatig?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 20:32:12 #131
13151 crew  Rewimo
pi_43336782
Ik heb alleen nepplanten, valt niks in te graven
pi_43337117
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:22 schreef pluisje het volgende:
Ik heb me ingehouden, en toch maar een gewoon huisje genomen
Het was bedoeld als een goedkoop midweekje, en om dan met zijn drietjes in zo'n groot luxe huis in een bubbelbad te gaan zitten kon ik voor mezelf niet rechtpraten
Het allerleukste aan het huisje was nou net de jacuzzi Daarom was ik zo enthousiast...
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:55:49 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_43337721
Als je al zoiets doet, kopieer het dan even en plak het in een nieuw bestand
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43337826
Iemand heeft een keer mijn verslag in een andere klas ingeleverd en ik had geloof ik een 8 of zo en zij een 9
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 20:58:27 #135
13151 crew  Rewimo
pi_43337839
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:55 schreef Troel het volgende:
Als je al zoiets doet, kopieer het dan even en plak het in een nieuw bestand
Denken ze niet over na joh
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 20:59:14 #136
13151 crew  Rewimo
pi_43337880
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Iemand heeft een keer mijn verslag in een andere klas ingeleverd en ik had geloof ik een 8 of zo en zij een 9
Da's lullig, ik zou mooi ook een 9 eisen!
pi_43337948
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Da's lullig, ik zou mooi ook een 9 eisen!
Ja, op hoge poten naar je docent stappen en zeggen dat er een hoge mate van subjectiviteit heerst inzake het nakijken van verslagen van leerlingen. Er wel even bijzeggen dat dit een vooropgezet experiment was om de misstanden in de cijfertoekenning aan de kaak te stellen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 21:03:22 #138
13151 crew  Rewimo
pi_43338055
Zorg wel dat je kunt bewijzen dat het origineel van jou is
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:18:21 #139
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43338708
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het allerleukste aan het huisje was nou net de jacuzzi Daarom was ik zo enthousiast...
Ik vooral door de prijs
pi_43338935
Ja, maar die met jacuzzi was maar een klein beetje duurder! En je komt zo relaxt terug van vakantie! Nou ja, dan moet je maar in het tropische zwembad in de bubbeltjes gaan zitten
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:14:32 #141
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43341119
Relaxt terugkomen van vakantie? Jij hebt duidelijk nog geen kinderen

Nee serieus, het scheelde bijna 100 euro, en als je rekent dat we nu voor 200 euro een midweekje weg zijn is dat een aardig bedrag. En wetend dat Tobias de vorige keer dat ie in een bubbelbad zat verschrikt opsprong en de rest van de dagen weigerde in dat 'rare' bad te gaan zitten, was de keuze snel gemaakt

Maaaar om weer eens ontopic te gaan:
ik heb dit weekend al mijn oude kleding weggegeven
Het heeft een jaar in mijn kast gehangen, in de hoop het niet meer nodig te hebben. Nu ben ik er uiteindelijk wel redelijk zeker van dat dat het geval is, en dus heb ik er iemand die net aan het begin van een afvalplan zit een plezier mee gedaan
Hopelijk kan zij het over een jaartje ook weer weg doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 07:21:32 #142
13151 crew  Rewimo
pi_43349238
Ik heb gisteren weer naar RTL zitten kijken, het ging over een Miss Bold & Beautiful verkiezing. Wat een stel krengen zeg!
  woensdag 8 november 2006 @ 08:33:26 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_43349737
DE dag begint goed.

Het is hier koud en mijn collega is te laat en er staan weer een aantal incidenten open waarvan ik werkelijk niet begrijp waarom ze nog open staan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43349827
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
DE dag begint goed.

Het is hier koud en mijn collega is te laat en er staan weer een aantal incidenten open waarvan ik werkelijk niet begrijp waarom ze nog open staan.
Goeiemorgen Troel!

Op mijn werkplek is het altijd koud. Mijn 2 kamer-collega's zijn ervan overtuigd dat 16C een goede werktemperatuur is. Misschien moeten we samen wat oefeningen doen, krijgen we het vanzelf warm.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 8 november 2006 @ 08:46:28 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_43349868
Volgens mij is 16 graden niet helemaal conform de arbo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 08:58:08 #146
13151 crew  Rewimo
pi_43350004
Bij ons is alleen maar de printer niet operabel En het is een netwerkprobleem dus dat zal wel weer even duren. Was gistermorgen ook, 's middags kwamen er wel printjes uit maar die waren helemaal verknipt

En nu kan ik niks meer doen want alles wat ik nu heb liggen moet geprint worden. Gelukkig maar een half dagje te gaan...
  woensdag 8 november 2006 @ 09:03:10 #147
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43350083
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Bij ons is alleen maar de printer niet operabel En het is een netwerkprobleem dus dat zal wel weer even duren. Was gistermorgen ook, 's middags kwamen er wel printjes uit maar die waren helemaal verknipt

En nu kan ik niks meer doen want alles wat ik nu heb liggen moet geprint worden. Gelukkig maar een half dagje te gaan...
Zelf fixen, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 09:04:47 #148
13151 crew  Rewimo
pi_43350098
Mag ik niet
  woensdag 8 november 2006 @ 09:06:22 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_43350121
De vraag is in hoeverre je als gewone gebruiker iets kan fixen als het een netwerkprobleem is.

Gelukkig kunnen en mogen wij zelf alle printers toevoegen en verwijderen, maar als het netwerk plat ligt, dan kan je alsnog niet veel natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 09:08:06 #150
13151 crew  Rewimo
pi_43350137
Ja printers toevoegen mogen wij ook wel, maar netwerkproblemen verhelpen niet
  woensdag 8 november 2006 @ 09:08:37 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_43350141
Kan je niet gewoon een typmachine lenen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 november 2006 @ 09:10:19 #152
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43350170
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Ja printers toevoegen mogen wij ook wel, maar netwerkproblemen verhelpen niet
Hoe zouden ze er achter komen?
Soms zou ik willen dat gebruikers hier bij mij het bedrijf wat meer zelfiniatief tonen.
Ik bedoel als je precies weet wat het probleem is, maar mij toch belt om een IDE kabel aan te drukken, .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 09:14:06 #153
13151 crew  Rewimo
pi_43350239
Ik weet niet wat het probleem is Wel dat het een afdelingsoverschrijdend probleem is. En ik kan nou eenmaal niks in het netwerk Ik kan op mijn eigen comp niet eens iets installeren
  woensdag 8 november 2006 @ 09:14:58 #154
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43350260
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is Wel dat het een afdelingsoverschrijdend probleem is. En ik kan nou eenmaal niks in het netwerk Ik kan op mijn eigen comp niet eens iets installeren
Jullie werken met Novell?
Dat is wel zo makkelijk te omzeilen, .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 09:22:15 #155
13151 crew  Rewimo
pi_43350402
Ik heb geeneens zin om me erin te verdiepen
pi_43350408
Hier hebben we vanmorgen een storing op de (net nieuwe) printserver.
Printen gaat dus ook hier niet lukken. Nu zit ik op de kamer bij de IT-Servicedesk, dus is het hier weer een lekker onrustig ochtendje.
***Levi was here***
  woensdag 8 november 2006 @ 09:23:01 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_43350420
LOL

Hier ook een printerprobleem
Altijd leuk als je tig calls achter elkaar krijgt over printers die het niet doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 november 2006 @ 09:24:49 #158
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43350450
-1,6 kilo deze week zou deze diesel eindelijk opgestart zijn
pi_43350501
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
-1,6 kilo deze week zou deze diesel eindelijk opgestart zijn
Goed bezig!
Hoe gaat het verder met je? Knap je al een beetje op van de operatie?
***Levi was here***
  woensdag 8 november 2006 @ 09:28:35 #160
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43350519
Jawel het gaat gelukkig wel wat beter ben al iets minder moe enzo dat is ook wel fijn.
  woensdag 8 november 2006 @ 09:29:53 #161
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43350549
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:23 schreef Troel het volgende:
LOL

Hier ook een printerprobleem
Altijd leuk als je tig calls achter elkaar krijgt over printers die het niet doen.
Bij ons is het echt 9/10 keer dat mensen gewoon op printen drukken en vergeten dat de printer waar zij heen lopen niet de standaard printer is. Nog leuker is als je twee calls hebt

1. Prints komen niet uit printer
2. Uit printer blabla komt de hele tijd dezelfde prints, maar niemand haalt ze op.

Dit is vooral heel leuk als de printer in Almere staat en de gebruiker in Zwolle zit te werken.... .
pi_43350752
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:29 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Bij ons is het echt 9/10 keer dat mensen gewoon op printen drukken en vergeten dat de printer waar zij heen lopen niet de standaard printer is. Nog leuker is als je twee calls hebt

2. Uit printer blabla komt de hele tijd dezelfde prints, maar niemand haalt ze op.

Dit is vooral heel leuk als de printer in Almere staat en de gebruiker in Zwolle zit te werken.... .
Da's echt erg!
Hier hebben we (intern) gelukkig maar 1 locatie en kan iedereen maar op een beperkt aantal printers terecht. Onze servicedesk bestaat ook maar uit 2 man... en ik... als administratief aanhangsel. (2delijns support is groter: 8 man)
Maar wij doen ook IT-ondersteuning aan huisartsen... die zijn ook echt erg... die snappen over het algemeen echt helemaal geen zak van computers. Dat je over de telefoon moet gaan uitleggen wat de 'rechtermuisknop' is.
***Levi was here***
pi_43353802
Vanochtend lekker 2 stuks fruit op. En dadelijk voor de lunch, een lekkere bruine boterham met gekookt eitje. Zo lekker.

Overigens ben ik al een paar dagen slecht in orde, en 't wil maar niet over gaan. Het hangt in de lucht zeggen ze, nou hier ook in huis
pi_43353879
Klinkt alsof jullie leuk werk hebben allemaal
Hier bij mij op school is meestal 10% van de computers defect, maar op dit moment kan je toch wel een computer vinden. Het is hier erg rustig ivm de tentamenweken.
Ik heb lekker een uurtje pauze
Gisteren had ik van 9-4 en mijn eerste pauze (van twintig minuten) om 3 uur
Vandaag dus lekker een uurtje pauze, is ook iedereen aan toe

Isa: Wat gaaf dat je stagevergoeding krijgt Daar had je volgens mij nooit meer op gerekend.

Qua gewicht ben ik geloof ik redelijk stabiel dik op het moment
  woensdag 8 november 2006 @ 12:00:05 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_43353914
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:29 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik via het netwerk hier in Amerika printen
Keertje proberen
disclaimer
  woensdag 8 november 2006 @ 12:08:28 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_43354164
Nou, de bom is hier gebarsten.

Aangezien het idioot druk is hier op de helpdesk (sowieso druk, maar ook een collega die niet volledig werkt in verband met een reintegratiegebeuren), nam ik vandaag mijn blad mee naar mijn werkplek en werd ik aangesproken door de interne dienst waarom ik me zo idioot autoritair voelde door altijd maar te eten op mijn werkplek.
De man liet me niet eens uitpraten en was echt aan het tieren.
Nou, ik heb dus echt gezegd dat ie kon stikken. Fijn dat hij met regels gaat strooien, maar er IS dus geen regel dat je niet mag eten op de werkplek. Gelukkig staat mijn baas achter me, maar ik heb hier dus nu een blad eten staan, maar ik heb al helemaal geen trek meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 november 2006 @ 12:09:09 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_43354179
Ow en jankend op de helpdesk zitten terwijl de telefoon constant aan het loeien is is ook niet fijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43354274
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:08 schreef Troel het volgende:
Nou, de bom is hier gebarsten.

Aangezien het idioot druk is hier op de helpdesk (sowieso druk, maar ook een collega die niet volledig werkt in verband met een reintegratiegebeuren), nam ik vandaag mijn blad mee naar mijn werkplek en werd ik aangesproken door de interne dienst waarom ik me zo idioot autoritair voelde door altijd maar te eten op mijn werkplek.
Nou, ik heb dus echt gezegd dat ie kon stikken. Fijn dat hij met regels gaat strooien, maar er IS dus geen regel dat je niet mag eten op de werkplek. Gelukkig staat mijn baas achter me, maar ik heb hier dus nu een blad eten staan, maar ik heb al helemaal geen trek meer.
Wat een idioot! Zulke mensen zijn echt goed voor de sfeer op 't werk.
Ik vind het juist erg loyaal van je om in je pauze door te werken... dat zo'n halve gare dat niet snapt... tja, niet iedereen is gezegend met gezond verstand.
***Levi was here***
pi_43354323
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:09 schreef Troel het volgende:
Ow en jankend op de helpdesk zitten terwijl de telefoon constant aan het loeien is is ook niet fijn

Kop op... hij is gek, niet jij!
Ik zou om zoiets ook moeten huilen, kan ook nooit tegen mensen die zo onredelijk zijn.

Ga even naar het toilet, haal diep adem, drink wat water en laat die eikel in z'n sop gaarkoken.
***Levi was here***
pi_43354335
huh? Ik snap zijn probleem niet geloof ik?
Als er geen regel is dat je niet mag eten op je werkplek, wat miept hij dan?
Wel prettig dat je baas achter je staat!
  woensdag 8 november 2006 @ 12:14:47 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_43354354
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wat een idioot! Zulke mensen zijn echt goed voor de sfeer op 't werk.
Ik vind het juist erg loyaal van je om in je pauze door te werken... dat zo'n halve gare dat niet snapt... tja, niet iedereen is gezegend met gezond verstand.
Nouja, echt doorwerken is het niet, maar de telefoon moet nou eenmaal bemand worden. Ik zou vandaag met een specifiek project bezig moeten zijn, maar er zijn dikwijls meerdere telefoontjes tegelijk zodat mijn collega het niet alleen kan bolwerken. Dus ik heb pauze en neem in die pauze enkel de telefoontjes op, het is niet zo dat ik echt hard doorwerk zeg maar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43354385
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:09 schreef Troel het volgende:
Ik zit altijd meteen te brullen als mensen op mij schelden Vooral als ze boven me staan. Ik weet niet waarom, maar ik kan er niet tegen.
Dus ik vind het allemaal erg logisch
Alleen wel een vreemde vent....
  woensdag 8 november 2006 @ 12:17:36 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_43354434
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:14 schreef freecell het volgende:
huh? Ik snap zijn probleem niet geloof ik?
Als er geen regel is dat je niet mag eten op je werkplek, wat miept hij dan?
Wel prettig dat je baas achter je staat!
Nouja, en als die regel er is, is hij zelf de persoon die het het meest overtreed. Hij heet ALTIJD achter zijn werkplek.
quote:
Bedrijfsrestaurant
Tussen 12.00 en 13.30 uur bestaat de mogelijkheid in de kantine de lunch te gebruiken. Bezoekerslunches dienen vooraf besteld en gereserveerd te worden, evenals warme maaltijden ten behoeve van “overwerkers”. Buiten de lunchtijden is de kantine uitsluitend na afspraak beschikbaar voor grotere ontvangsten.
Volgens mijn baas is er een jaar geleden wel een berichtje op intranet hierover geweest, maar hij geeft ook aan dat ik dat dus niet kan weten.

Ik hoop eigenlijk dat de hufter nog gedwongen wordt zijn excuses aan te bieden, maar dat zal wel weer niet gebeuren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 november 2006 @ 12:19:11 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_43354485
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik zit altijd meteen te brullen als mensen op mij schelden Vooral als ze boven me staan. Ik weet niet waarom, maar ik kan er niet tegen.
Dus ik vind het allemaal erg logisch
Alleen wel een vreemde vent....
Ik heb het neit altijd gelukkig, maar als ik mijn eigen zegje niet mag doen en iemand anders zo gigantisch fout is terwijl ik er dus niet tegenin kan gaan, dan is het dus mis. Gelukkig heeft ie me niet zien uitbarsten, maar mijn collega's wel (die nu allemaal heel lief doen en me vertellen dat ik dus nu wel gewoon moet gaan eten, wat ik dus ook maar ga doen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43354624
Ik kan d'r ook nooit tegen. Onterecht worden aangesproken op iets.

Ik snap die vent echt niet. Wat is het probleem D'r is geen probleem lijkt mij.
Laat gaan Troel. Je doet niets verkeerd lijkt mij.
Eet lekker je eten op.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 12:27:16 #176
13151 crew  Rewimo
pi_43354728
Wat een mafkees zeg. Doe jij loyaal tegenover je collega's door in je pauze ook nog bij te springen, komt zo'n eikel wel even vertellen dat dat niet mag. Lekker laten barsten hoor

Ik zit aan het zelfgebakken brood met paardenworst

O, psst, ik zie je weer eens niet en ik heb een tip voor je
pi_43357039
Eten of snoepen op de werkplek doet iedereen hier, toch niks abnormaal aan, of wel?

Die ouwe moet gewoon stoppen met zeiken
pi_43359829
Ik heb geen zin om te werken. Ben aan vakantie toe.
***Levi was here***
pi_43359885
Nu alweer Levitation? Dat is snel...

Troel, ik zat gisteren na dat gevecht in de les ook te janken in de docentenkamer, er gebeurt dan ineens zoveel in een keer...
Een van de betrokken jongen had zijn excuses aan moeten bieden aan mij, en heeft dat niet gedaan... Nu is hij geschorst voor een dag, ook vanwege zijn eerdere gedrag op school...
pi_43360276
ik heb net de badkamer helemaal gepoetst goed voor de calorieverbranding

en dan weer 3 daagjes werken maar ja ik hoef maar van 7 tot 10 smorgens en zaterDag zie ik mijn schatje weer
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 15:39:49 #181
43556 miss_dynastie
pi_43360810
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:08 schreef Troel het volgende:
nam ik vandaag mijn blad mee naar mijn werkplek en werd ik aangesproken door de interne dienst waarom ik me zo idioot autoritair voelde door altijd maar te eten op mijn werkplek.
Ah, wat een eikel, want zelf even gaan bijspringen op de helpdesk zat er zeker niet in?
Overigens snap ik ook na je copy paste zijn probleem niet, want er staat wanneer je in de kantine kan lunchen, er staat volgens mij nergens dat je buiten die tijden niet MAG eten, maar je kan het alleen niet meer in de kantine doen.
Sowieso is het niet zijn taak om jou aan te spreken, en al helemaal niet op deze wijze, kan best met een beetje fatsoen.
pi_43360886
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef teigan het volgende:
Nu alweer Levitation? Dat is snel...

Ik hou helemaal niet van werken.
Als ik er geld voor had zou ik eeuwig student blijven... studeren vind ik veel leuker en interessanter dan werken. Komt ook omdat ik heel veel dingen interessant vind, maar er zijn maar weinig dingen waar ik iedere dag 8 uur lang mee bezig wil zijn. Ben ook absoluut niet ambitieus.
Ach, op zich is er een eenvoudige oplossing voor mijn probleem: ik moet gewoon even de staatsloterij winnen. Al zouden mijn kansen aanzienlijk toenemen als ik daadwerkelijk loten zou kopen.
***Levi was here***
  woensdag 8 november 2006 @ 15:43:29 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_43360940
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik hou helemaal niet van werken.
Als ik er geld voor had zou ik eeuwig student blijven... studeren vind ik veel leuker en interessanter dan werken. Komt ook omdat ik heel veel dingen interessant vind, maar er zijn maar weinig dingen waar ik iedere dag 8 uur lang mee bezig wil zijn. Ben ook absoluut niet ambitieus.
Ach, op zich is er een eenvoudige oplossing voor mijn probleem: ik moet gewoon even de staatsloterij winnen. Al zouden mijn kansen aanzienlijk toenemen als ik daadwerkelijk loten zou kopen.
Dat is ook afhankelijk van het type werk dat je doet denk ik.
Momenteel zou ik ook liever iets anders doen. Ik moet constant geprikkeld worden, anders kak ik in
disclaimer
pi_43361349
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is ook afhankelijk van het type werk dat je doet denk ik.
Momenteel zou ik ook liever iets anders doen. Ik moet constant geprikkeld worden, anders kak ik in
Dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik ben nu 27, heb een HBO-diploma en weet dat ik niet dom ben... ondertussen zit ik op een MBO-functie en krijg ik mijn dagen niet gevuld er is gewoon niet genoeg werk voor een fulltime baan. Al 1,5 jaar beloven ze me dat er meer werk komt en dat 't allemaal beter wordt... maar ik ben het onderhand gewoon spuugzat.

Nu zou ik kunnen gaan solliciteren, maar ik weet gewoon niet wat ik wel wil doen. Heb geen idee welke kant ik op wil. Liefst zou ik een universitaire opleiding gaan doen, maar ik weet niet welke opleiding en ik heb er ook gewoon geen geld voor. Ben mijn HBO-studieschuld nog aan het aflossen.

Ik heb serieus nagedacht over de volgende opleidingen: Organisatiekunde, Rechten, Bouwkunde, Informatica en Gezondheidswetenschappen. Andere leuke studies heb ik slechts vluchtig bekeken. Geeft wel aan hoe goed ik weet wat ik wil.

Voor ik weer ruzie krijg...
Disclaimer: dat MBO en dom in 1 zin genoemd worden, wil niet zeggen dat het een iets met het ander te maken heeft.
***Levi was here***
  woensdag 8 november 2006 @ 15:59:15 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_43361567
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik ben nu 27, heb een HBO-diploma en weet dat ik niet dom ben... ondertussen zit ik op een MBO-functie en krijg ik mijn dagen niet gevuld er is gewoon niet genoeg werk voor een fulltime baan. Al 1,5 jaar beloven ze me dat er meer werk komt en dat 't allemaal beter wordt... maar ik ben het onderhand gewoon spuugzat.

Nu zou ik kunnen gaan solliciteren, maar ik weet gewoon niet wat ik wel wil doen. Heb geen idee welke kant ik op wil. Liefst zou ik een universitaire opleiding gaan doen, maar ik weet niet welke opleiding en ik heb er ook gewoon geen geld voor. Ben mijn HBO-studieschuld nog aan het aflossen.

Ik heb serieus nagedacht over de volgende opleidingen: Organisatiekunde, Rechten, Bouwkunde, Informatica en Gezondheidswetenschappen. Andere leuke studies heb ik slechts vluchtig bekeken. Geeft wel aan hoe goed ik weet wat ik wil.
Mja, klinkt niet anders dan bekend.
Ik doe marketingcommunicatie, heb een HBO-diploma communicatie en ben afgestudeerd op strategische corporate communications. Ik maak in mijn huidige baan flyertjes in Photoshop en presentaties in Powerpoint er is denk ik 15 uur werk per week en ik zit wel 40 uur op kantoor.
Mijn baas had het ook door en nu ga ik een tweede en derde functie erbij doen, namelijk managementsecretaresse en P&O functionaris, maar dat heeft helemaal niks meer te maken met waar ik voor ben opgeleid en wat ik graag wil doen.
Nja, over een jaar of 2,3, maar eens kijken wat de verdere mogelijkheden zijn. Qua salaris zit ik voor een starter weer erg goed.
disclaimer
pi_43361584
ik ben juist het studeren nu wel eens zat, het boeide mij niet meer.. het lesgeven vind ik nu wel heel leuk hoor, dus in dat opzicht ga ik wel vooruit, maarja, omdat ik soms nog steeds zo in de knoop zit met mezelf maakt dat de dingen niet echt makkelijker...
En ik hoop dat dat toch wel vooruit gaat, anders krijg ik echt een serieus probleem..

Maarja, als ik nu weer had moeten kiezen had ik denk ik ook een andere studie gekozen, eentje die meer op mensen gericht is en in plaats van moleculen analyseren had ik er graag meer over willen weten wat ze nou doen in het lichaam enzo...
pi_43363685
Ik wil ook absoluut niet werken straks
Zelfs het simulatiespel wat ik nu doe is tien keer beter dan mijn jaarstage was.
Ik zou het liefst psychologie, nederlands of geneeskunde gaan studeren, of desnoods orthopedagogiek, maar ik heb er geen geld voor.
Maar ik ben aan het afstuderen......
pi_43363760
Ach, werken went ook wel hoor.
Ik kan jullie de combinatie van een full time baan en een studie overigens afraden.
  woensdag 8 november 2006 @ 17:05:43 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_43363765
Maar, het werken heeft ook voordelen Zoals geld. Enneh, geld.
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 17:07:14 #190
13151 crew  Rewimo
pi_43363811
Bleh, wij hebben morgen een teamdag, jakkes, ik heb zo'n hekel aan die dingen. Verplicht met zijn allen opdrachten maken en zo

En ik kan niet naar het etentje 's avonds - wat natuurlijk het leukste deel is - omdat Christan niet bij oma wil slapen (die moet namelijk eerst werken in het bejaardenhuis en dan moet ie even mee maar dat wil hij dus niet; ondanks dat er pannenkoeken bakken op het programma staat)...
  woensdag 8 november 2006 @ 17:09:36 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_43363896
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Bleh, wij hebben morgen een teamdag, jakkes, ik heb zo'n hekel aan die dingen. Verplicht met zijn allen opdrachten maken en zo

En ik kan niet naar het etentje 's avonds - wat natuurlijk het leukste deel is - omdat Christan niet bij oma wil slapen (die moet namelijk eerst werken in het bejaardenhuis en dan moet ie even mee maar dat wil hij dus niet; ondanks dat er pannenkoeken bakken op het programma staat)...
Eh, misschien een foute vraag en ik hoop dat je 'm niet verkeerd opvat, maar... sinds wanneer is de wil van het kind wet?
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 17:13:13 #192
13151 crew  Rewimo
pi_43364008
Ach, eigenlijk omdat ik een beetje hang tussen: ach mee eten is wel leuk maar eigenlijk hoeft het ook weer niet zo voor mij
  woensdag 8 november 2006 @ 17:13:57 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_43364033
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Ach, eigenlijk omdat ik een beetje hang tussen: ach mee eten is wel leuk maar eigenlijk hoeft het ook weer niet zo voor mij
dus eigenlijk is het wel een hendige reden om af te bellen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 17:14:34 #194
13151 crew  Rewimo
pi_43364053
Best wel ja. Als ik echt wil krijg ik Christan wel bij oma hoor
pi_43364095
Herkenbaar Rewimo! Ik hou ook helemaal niet van teamdagjes!
Bij mij staat er voor dinsdag weer eentje gepland, maar ze plannen die dingen altijd zo dat ik eigenlijk nooit mee kan. Heel vervelend! Maandag en dinsdag ga ik een aantal Finse collega's vermaken, is vast veel leuker dan zo'n stom teamdagje waar je echt helemaal niets mee opschiet.
pi_43364352
Vreselijk die teamdagen als ze inhoudelijk moeten zijn. De gezellige uitjes vond ik juist wel leuk, maar ik had dan ook een superteam. Bij mijn huidige werkgever heb ik de twee dagen die er gepland stonden gemist, maar dat vind ik niet zo erg. Met gezellige collega's is zoiets een stuk leuker. Ik ga ze dan ook nog eens in de paar maanden opzoeken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43364592
Op mijn stage skipte ik de teamdagen, omdat het grootste gedeelte van het personeel mijn naam niet wist en toch en hekel aan me hadden
Mijn reden: "Moet die dag toevallig op school zijn" of "Ik ben geen collega, ik loop stage"
Niemand protesteerde daar tegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 17:38:12 #198
13151 crew  Rewimo
pi_43364835
Mja, dat lukt me helaas niet Wel heb ik een afspraak bij de fysio om 9 uur. Die kon ik ècht niet verzetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 november 2006 @ 18:05:05 #199
13151 crew  Rewimo
pi_43365790
Preischotel in de oven, nog even zitten voor we gaan eten
pi_43367528
Hmmm... wij hebben nooit teamdagen. Wel volgende week zaterdag een BBQ... was eigenlijk de bedoeling dat van de zomer te doen, maar hier in Brabant ligt het tempo soms wat laag.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')