Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Troel het volgende:
Is een BMI onder de 30 trouwens een feestje waard?
Belonen hoeft niet met eten hequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijk![]()
![]()
![]()
maar door het dieeten mag ik mezelf eigenlijk niet belonen ervoor, maar dit weekeind zal ik toch al gaan zondigen omdat mijn vriend en ik naar antwerpen gaan, dus dan maar meteen goed zondigen en een doos heerlijke belgische bonbons halen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijk![]()
![]()
![]()
maar door het dieeten mag ik mezelf eigenlijk niet belonen ervoor, maar dit weekeind zal ik toch al gaan zondigen omdat mijn vriend en ik naar antwerpen gaan, dus dan maar meteen goed zondigen en een doos heerlijke belgische bonbons halen
euhm zal ik doen, al weet ik niet of het een leuk weekeind word, kreeg vanmiddag een mailtje dat zaterdag een nationale feestdag is en de meeste winkels dicht zullen zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!
Wat goed zeg!!
Ik ga over 1,5 week naar Antwerpen. Als je terug bent kun je me mooi wat tips geven qua wat te bezoeken ed![]()
nee hoeft niet, maar ik zou niet weten waar ik mezelf dan mee kan belonen, kleding is niet leuk om te kopen, en bonbons zijn wel heel erg lekker. en tja hoort wel bij belgie hequote:
Een leuke DVD, een goed boek, iets leuks voor in je huis, sieraden, een goed potje seksquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nee hoeft niet, maar ik zou niet weten waar ik mezelf dan mee kan belonen, kleding is niet leuk om te kopen, en bonbons zijn wel heel erg lekker. en tja hoort wel bij belgie he
Shit zeg, dat is vervelend! Maar ik denk dat musea ed wel open zijn op een feestdag.... Of hou je daar niet van?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm zal ik doen, al weet ik niet of het een leuk weekeind word, kreeg vanmiddag een mailtje dat zaterdag een nationale feestdag is en de meeste winkels dicht zullen zijn
ik vind het vaak wel leuk, maar mijn vriend is er niet zo'n liefhebber van. en het is meer zijn weekeind. heeft hij van mij gekregen voor zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:44 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Shit zeg, dat is vervelend! Maar ik denk dat musea ed wel open zijn op een feestdag.... Of hou je daar niet van?
Tuurlijk... nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Troel het volgende:
Is een BMI onder de 30 trouwens een feestje waard?
Wèl de bungalow met jacuzzi genomen hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef pluisje het volgende:
Isa
Ik ga maandag in je voetsporen stappen op Marveld
Wat wil je weten? Ze waren zo dom hun verslag per mail in te leveren, waardoor ik kon zien wie het bestand aangemaakt had... Die naam even navragen bij mijn collega's, verslag laten zien aan de collega die een leerling met die naam had, en klaar is kees.... Ze hebben alleen de namen maar aangepast...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar de frauduleuze scholieren(kan je het in het bedrijfsleven soms ver mee schoppen
)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef teigan het volgende:
Wat wil je weten? Ze waren zo dom hun verslag per mail in te leveren, waardoor ik kon zien wie het bestand aangemaakt had... Die naam even navragen bij mijn collega's, verslag laten zien aan de collega die een leerling met die naam had, en klaar is kees.... Ze hebben alleen de namen maar aangepast...
Ik heb me ingehouden, en toch maar een gewoon huisje genomenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wèl de bungalow met jacuzzi genomen hè![]()
Héél héél veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |