abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43326980
Welkom Wennie, je bent iig op de goede weg, dus nu de lijn naar beneden doortrekken... Heb je Troel al gemailed voor een account?

Ik heb het even gehad op school geloof ik... Vandaag 2 leerlingen betrapt op fraude, en daarnaast nog een vechtpartij in mijn les.... Waarom was het onderwijs ook alweer leuk???
Het was me dus wel weer een dagje, en ik heb nu echt de neiging om met een kilo chocola zielig te gaan zitten zijn..... Maar ik ga me daar niet beter door voelen, dus maar even uithuilen en overnieuw beginnen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:15:04 #102
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_43327439
Dank allen
Teigan, nee, heb wel een account aangemaakt zoals in de OP stond.
Jeetje zeg, van zo'n dag word je ook niet vrolijk Ik ben zelf een ontzettend emo-eter, dus ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Succes om de chocola te weerstaan
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:55:07 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_43328625
Is een BMI onder de 30 trouwens een feestje waard?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43328768
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Troel het volgende:
Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijk

maar door het dieeten mag ik mezelf eigenlijk niet belonen ervoor, maar dit weekeind zal ik toch al gaan zondigen omdat mijn vriend en ik naar antwerpen gaan, dus dan maar meteen goed zondigen en een doos heerlijke belgische bonbons halen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:00:01 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_43328793
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:01:22 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_43328845
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten troel, maar ik ga in ieder geval wel een feestje bouwen, wanttttt ik ben geslaagddddd, eindelijk

maar door het dieeten mag ik mezelf eigenlijk niet belonen ervoor, maar dit weekeind zal ik toch al gaan zondigen omdat mijn vriend en ik naar antwerpen gaan, dus dan maar meteen goed zondigen en een doos heerlijke belgische bonbons halen
Belonen hoeft niet met eten he
disclaimer
pi_43329224
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

GEFELICITEERD!! Wat goed zeg!!

Ik ga over 1,5 week naar Antwerpen. Als je terug bent kun je me mooi wat tips geven qua wat te bezoeken ed
It is your friends who make your world!
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:13:27 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_43329273
ik vergeet helemaal gefeliciteerd te zeggen
Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_43329440
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

GEFELICITEERD!! Wat goed zeg!!

Ik ga over 1,5 week naar Antwerpen. Als je terug bent kun je me mooi wat tips geven qua wat te bezoeken ed
euhm zal ik doen, al weet ik niet of het een leuk weekeind word, kreeg vanmiddag een mailtje dat zaterdag een nationale feestdag is en de meeste winkels dicht zullen zijn
pi_43329470
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Belonen hoeft niet met eten he
nee hoeft niet, maar ik zou niet weten waar ik mezelf dan mee kan belonen, kleding is niet leuk om te kopen, en bonbons zijn wel heel erg lekker. en tja hoort wel bij belgie he
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:19:45 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_43329519
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

nee hoeft niet, maar ik zou niet weten waar ik mezelf dan mee kan belonen, kleding is niet leuk om te kopen, en bonbons zijn wel heel erg lekker. en tja hoort wel bij belgie he
Een leuke DVD, een goed boek, iets leuks voor in je huis, sieraden, een goed potje seks (mits medewerking) een parfummetje, etc
disclaimer
pi_43330424
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:17 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm zal ik doen, al weet ik niet of het een leuk weekeind word, kreeg vanmiddag een mailtje dat zaterdag een nationale feestdag is en de meeste winkels dicht zullen zijn
Shit zeg, dat is vervelend! Maar ik denk dat musea ed wel open zijn op een feestdag.... Of hou je daar niet van?
It is your friends who make your world!
pi_43331133
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:44 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Shit zeg, dat is vervelend! Maar ik denk dat musea ed wel open zijn op een feestdag.... Of hou je daar niet van?
ik vind het vaak wel leuk, maar mijn vriend is er niet zo'n liefhebber van. en het is meer zijn weekeind. heeft hij van mij gekregen voor zijn verjaardag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 18:19:23 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43331506
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk... niet Gefeliciteerd joh, geweldig!

g-b, jij ook van harte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:31:39 #115
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_43334217
Ik ben helemaal trots op mezelf: gisteren een half uur gecardioot (schrijf je dat zo?) en vandaag alweer een step-les gevolgd. Ben TROTS op mezelf
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:36:14 #116
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43334429
Geweldig joh Troel dat is ehct wel een feestje waard!!
pi_43335857
Ik kreeg vandaag te horen dat ik gratis gebruik mag maken van de sportzaal in het verpleeghuis na 16:30 Klinkt goed! Ze hebben in ieder geval loopbanden, fietsen en veel fitnessapparaten.

Wennie welkom Teigan kop op, morgen beter Troel gefeliciteerd!!! Gothic-blackie van harte en Droeke op de goede weg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43335899
Isa, gratis sportschool dus, lekker zeg....
Weet je iig dat je daar de beste conditie hebt, tussen al die bejaarde mensen...

ennuh, ik hoop toch wel dat het morgen weer beter gaat, ik heb er wel vertrouwen in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43336013
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar de frauduleuze scholieren (kan je het in het bedrijfsleven soms ver mee schoppen )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 november 2006 @ 20:13:55 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43336068
Wil ik gaan roeien, bedenk ik me dat ik geen sportschoenen heb (had ik van mijn moeder geleend maar die wilde ze terug). En zonder gaat niet, want dan kan ik mijn voeten niet vastzetten (moet met klittenband). Morgen sportschoenen zien te scoren. Ik hoef er niet op te kunnen lopen, dat scheelt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:16:30 #121
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43336166
Isa
Ik ga maandag in je voetsporen stappen op Marveld

En ik heb er een Uit Eten arrangement bij geboekt zodat we lekker elke avond uit eten gaan
(da's calorietechnisch nog altijd beter dan elke avond snackbar )
pi_43336278
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef pluisje het volgende:
Isa
Ik ga maandag in je voetsporen stappen op Marveld
Wèl de bungalow met jacuzzi genomen hè

Héél héél veel plezier
pi_43336282
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar de frauduleuze scholieren (kan je het in het bedrijfsleven soms ver mee schoppen )
Wat wil je weten? Ze waren zo dom hun verslag per mail in te leveren, waardoor ik kon zien wie het bestand aangemaakt had... Die naam even navragen bij mijn collega's, verslag laten zien aan de collega die een leerling met die naam had, en klaar is kees.... Ze hebben alleen de namen maar aangepast...
pi_43336336
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef teigan het volgende:
Wat wil je weten? Ze waren zo dom hun verslag per mail in te leveren, waardoor ik kon zien wie het bestand aangemaakt had... Die naam even navragen bij mijn collega's, verslag laten zien aan de collega die een leerling met die naam had, en klaar is kees.... Ze hebben alleen de namen maar aangepast...
Frauderen, maar nog niet slim genoeg
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:22:27 #125
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43336403
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wèl de bungalow met jacuzzi genomen hè

Héél héél veel plezier
Ik heb me ingehouden, en toch maar een gewoon huisje genomen
Het was bedoeld als een goedkoop midweekje, en om dan met zijn drietjes in zo'n groot luxe huis in een bubbelbad te gaan zitten kon ik voor mezelf niet rechtpraten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')