Check je je plantenbakken regelmatig?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die lusten die dingen ook niet kennelijk. Overigens heb ik van de nieuwe niks teruggevonden, die vindt ie wèl lekker zegt ie
Het allerleukste aan het huisje was nou net de jacuzziquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:22 schreef pluisje het volgende:
Ik heb me ingehouden, en toch maar een gewoon huisje genomen
Het was bedoeld als een goedkoop midweekje, en om dan met zijn drietjes in zo'n groot luxe huis in een bubbelbad te gaan zitten kon ik voor mezelf niet rechtpraten
Denken ze niet over na johquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:55 schreef Troel het volgende:
Als je al zoiets doet, kopieer het dan even en plak het in een nieuw bestand
Da's lullig, ik zou mooi ook een 9 eisen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Iemand heeft een keer mijn verslag in een andere klas ingeleverd en ik had geloof ik een 8 of zo en zij een 9![]()
Ja, op hoge poten naar je docent stappen en zeggen dat er een hoge mate van subjectiviteit heerst inzake het nakijken van verslagen van leerlingen. Er wel even bijzeggen dat dit een vooropgezet experiment was om de misstanden in de cijfertoekenning aan de kaak te stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Da's lullig, ik zou mooi ook een 9 eisen!
Ik vooral door de prijsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het allerleukste aan het huisje was nou net de jacuzziDaarom was ik zo enthousiast...
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
DE dag begint goed.
Het is hier koud en mijn collega is te laat en er staan weer een aantal incidenten open waarvan ik werkelijk niet begrijp waarom ze nog open staan.
Zelf fixen,quote:Op woensdag 8 november 2006 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Bij ons is alleen maar de printer niet operabelEn het is een netwerkprobleem dus dat zal wel weer even duren. Was gistermorgen ook, 's middags kwamen er wel printjes uit maar die waren helemaal verknipt
En nu kan ik niks meer doen want alles wat ik nu heb liggen moet geprint worden. Gelukkig maar een half dagje te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |