abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:34:09 #276
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43419861
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, Haaksbergen ligt al zo'n 20 minuten van Groenlo af, dus dat valt nog best wel tegen.
Aanradertjes (en dat is gewoon eigenlijk meer in de buurt van Haaksbergen dan van Groenlo):
Zoo in Boekelo
Stoomtrein Haaksbergen -Boekelo (maar ik dnek dat die haast niet meer rijdt)
In winterswijk zit een enorm grote campingwinkel (Obelink)
Je hebt Enschede en Hengelo, daar zitten wel overdekte winkelcentra, maar het is niet echt je van het.
Uitstapjes naar Duitsland is ook een mogelijkheid.

Mam, weet jij wellicht nog iets
*driftig alles noteert*

Ik heb ook al een Ballorig in Zutphen ontdekt, is ook maar een ruim half uurtje

En ach, we zullen ons ook best vermaken. Tobias kan iig zijn nieuwe regenlaarsjes testen
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:34:30 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_43419866
Gewoon triest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 november 2006 @ 10:47:02 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43420193
Hoi Martineke, welkom bij de club
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:29:02 #279
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43424692
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef YPPY het volgende:
Welkom hier Martineke. Dit is echt de beste methode. Je kunt misschien wat losse gerechten volgen van SB maar dat dan combineren. Hoe ga je het nu aanpakken?
nou ja beste... sb werkte hier wel maar heel de dag in dat boek kijken dus niet
zelluf doen, zelluf doen!!!

deze week ben ik zelf wat aan het verzinnen.
zie wel hoe het loopt, als het niet werkt, verzinnen we weer wat anders.

moet nog wel op zn minst 11.9 kg kwijt, en op z'n max 16.9. (en ben er nu 11.6 kwijt)

heb me net ook aangemeld op dat dieetweb.

[ Bericht 7% gewijzigd door Martineke op 10-11-2006 13:40:46 ]
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:26:55 #280
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_43426633
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:22 schreef Troel het volgende:
Droeke, ik zal het even voor je regelen.

Hmm, je staat al wel in de juiste groep, wellicht heb je je plan nog niet ingevuld? Daar staat wat je lengte is en dergelijke en dat is nodig om je BMI uit te rekenen.
Dank je wel Troel, het is gelukt!

Ik had inderdaad het plan nog niet ingevuld omdat ik dacht dat dat ook meeging vanuit die andere site, vandaar...

Misschien toch door het sporten, maar ik ben deze week in ieder geval wel weer 0,5 kilo kwijt. Nog maar 4,5 "to go" om weer terug op het gewicht te zijn wat ik tijdens mijn bruiloft had...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_43429727
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
20 kilo in 3 maanden is een peuleschilletje
Tot nu toe in 2 maanden 20 kilo maar alles behalve een peuleschilletje
pi_43432491
Er is vast wel iemand hier die boeken van Stephen King heeft gelezen
Ik heb nog één stem nodig: Stephen King Tournament - halve finale
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43433084
miss_d

Martineke welkom
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:27:59 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_43433617
Ik ben te laat

Mijn keuze was It en The Stand geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43437910
zo, ik ben net even sportief wezen doen, voor de tweede keer deze week naar aquarobics geweest, en dat was wel lekker..

net mijn rooster gezien, ik krijg er 4 uur bij, en die worden op het eerste en het zesde uur gezet op twee dagen..
nu heb ik 1 dag met maar 1 les, en 2 dag met 4 lessen, heerlijke verdeling weer.. Ik zal iig langer op school zitten dan nu, en met meer tussenuren....
Nog maar even met mijn coach overleggen, want ik vind niet alles even handig geroosterd..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43457858
Zo, ik ben weer lekker schandalig afwezig geweest en krijg het niet voor elkaar om alles bij te lezen, maar ik zal zo even mijn gewicht updaten.

Ik ben nu weer ruim twee weken punten aan het tellen (Weight Watchers dus) en ik ben nu 3,5 kilo afgevallen (thuis 4,5 kilo, wat ik vreemd vind, maar ik hou het maar even bij het gewicht van WW)
Gisteren wel weer uit eten geweest met collega's en niet bepaald mager gegeten, maar dat krijgen we er wel weer af

Het gaat in ieder geval nog goed Mijn broeken zitten al íets losser
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:04:11 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_43460675
Vanavond voor de derde avond achter elkaar dansen. Mijn eerste bal

Ik merk nu dat de centimeters erg hard gaan. Ik krijg mijn maatje 46 broek zonder moeite dicht, ook na het wassen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43463149
Vanmiddag een iets te kleine blouse gekocht Ik leer het ook nooit.
pi_43463456
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Extra motivatie om af te vallen

Ik koop voorlopig even geen kleren, dat heb ik wel geleerd van 3 jaar geleden. Toen ik een kilo of 6 kwijt was, ben ik heel enthousiast een maatje kleiner gaan kopen, maar dat was een maand later eigenlijk al weer te groot. Ik ga nu gewoon even door met de kleding die ik heb
pi_43463537
Nou ja, deze blouse kan ik nog wel een aantal maatjes aan Maar niet met mijn huidige maat.
pi_43465375
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik een iets te strakke rok!
Ga morgen wel een extra stukje hardlopen ofzo.
pi_43469971
Ik een precies goed truitje, maar iets als ik iets kleiner word past hij ook nog wel. Als ik aankom niet meer trouwens
Rampzalig hier qua gewicht, ik voel mezelf echt per dag groeien. En van schrik ga ik eten
Ik heb ook echt een belachelijke honger de laatste dagen, echt flinke trek, dus niet bepaald een vreetaanval, maar gewoon heel veel zin in stamppot en veel pasta enzo. Heb het ook steeds koud. Volgens TARA is mijn interne termostaat volledig dood
Misschien kan mijn lichaam niet aan het nieuwe seizoen wennen?
pi_43470334
Of je doet een zwangerschapstest
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 november 2006 @ 10:08:43 #294
13151 crew  Rewimo
pi_43470404
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Of je doet een zwangerschapstest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43474995
Ik ben verdrietig en boos.
Het lijkt wel of alles weer tegen mij werkt.
Ben gewoon 1 kilo aangekomen, wat overigens gewoon mijn eigen schuld is. Moet ik me maar aan 't lijnen houden, maar het lukt niet. Verdomme het lukt me niet meer.
Alles zit tegen, moet voor vrijdag een boek van 200 blz in mijn hoofd stampen (in één week). Vorige week een ander boek van het zelfde vak. Deze toets is overigens goed gegaan (6,2 niet veel maar een voldoende).
En nu kwam d'r gisteren weer een tegenslag.

As weekend is er hier in Pannerden de jaarlijkse pronkzitting. Nu ben ik de trainster voor het dansen. Waar ik al vanaf april mee bezig ben. Ik kreeg eerst te horen, dat er 2 garde dansen moesten komen, omdat alle twee de groepen nieuwe gardepakjes hadden gekregen, en hier dus gebruik van gemaakt moest worden. Ok logisch kan ik in komen. Maar ik doe al 2 jaar alles alleen. We hebben in totaal 15 meiden die dansen. Deze zijn verdeelt in 2 groepen, de mini en de maxi. Nu moest ik dus dit jaar 3 dansen neer zetten, de garde (mini en maxi) en een vrije dans (maxi).
Nu zat het zoals jullie weten allemaal flink tegen in april (schoonvader die kanker bleek te hebben 2 honden verloren).

Nu kreeg ik gisteren telefoon, dat één garde dans van het programma was gehaald, omdat ze maandag gekeken hadden naar het oefenen en het er niet goed uitzag, want de meiden kende de volgorde niet. En dit zou er niet inzitten voor as maandag. Ok is een feit. Maar nu is het ook een feit dat ik in juli al heb aangegeven, het lukt me gewoon niet. 3 dansen is teveel voor mij alleen. Heb ook nog school waar ik ontzettend druk voor ben dit jaar, omdat het mijn laatste jaar is. Toch moest het, dus ik een 2 dag in de week erbij gepakt om te oefenen. Ging allemaal redelijk goed, totdat ik op de donderdag echt niet meer kon trainen, kwam gewoon tijd te kort.

Nu krijg ik dus te horen, dat ik maar op donderdags had moeten doorgaan met oefenen. Maar dat het verder goed is zo, en als het niet kan, dan kan het niet. Ja Verdomme, dit heb ik al eerder aangegeven.

Nu heb ik dus alle vrije tijd daarin gestoken, en wat krijg je nu. Meiden die zich niet willen inzetten, dus het gaat van het programma af. Nou fijn hoor, allemaal en bedankt!

Ik snap zelf ook heel goed, dat het mooi moet zijn, omdat het anders niet leuk is voor mij zowel als voor je meiden. Maar ze kunnen toch ook van mij kant begrijpen dat ik 't alleen moet doen, en ook niet alle tijd van de wereld heb.
En dat als ik me ergens voor inzet, ik ook daar inzet voor terug wil zien Bah.

Maar goed, ik zit nu dus echt niet lekker in mijn vel. Het lijkt wel of alles tegen zit. En dan ben ik ook nog een lekker nocholant met het eten. Wat ik allemaal zelf doe.

Het rommeltje in mijn hoofd moet opgeruimt worden. Dan gaat het zeker wel weer goed komen denk ik. Ik ben gewoon een persoon wat overal heel overgevoelig voor is. Elke tegenslag grijpt mij enorm aan.

Sorry, voor het lange schrift Moest het even kwijt.
pi_43475256
Jee, ymme...ik snap je frustratie wel, maar jij hebt je best gedaan zoveel je kon. En dát moet je voor ogen houden. Ik begrijp wel dat het mega frustrerend is dat die dans nu van het programma wordt gehaald, maar dat is op zich beter dan dat het er niet uitziet. Die meiden zullen het ook niet leuk vinden, maar als ze niet hun best hebben gedaan dan moeten ze misschien de schuld toch echt bij zichzelf zoeken.
Je hebt aangegeven dat het je zo niet gaat lukken en je hebt (helaas) gelijk gekregen. Ga die frustratie nou niet wegeten Op het moment ben je gewoon gevoelig voor wat er om je heen gebeurt en moet je tot rust komen. Dus even niet steeds met je figuur bezig zijn, gewoon eten en snoep blijven vervangen door mandarijntjes, appeltjes etc. Proberen op gewicht te blijven zolang je je kut voelt en als je je weer prettiger in je vel voelt ga je gewoon verder
pi_43475356
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Jee, ymme...ik snap je frustratie wel, maar jij hebt je best gedaan zoveel je kon. En dát moet je voor ogen houden. Ik begrijp wel dat het mega frustrerend is dat die dans nu van het programma wordt gehaald, maar dat is op zich beter dan dat het er niet uitziet. Die meiden zullen het ook niet leuk vinden, maar als ze niet hun best hebben gedaan dan moeten ze misschien de schuld toch echt bij zichzelf zoeken.
Je hebt aangegeven dat het je zo niet gaat lukken en je hebt (helaas) gelijk gekregen. Ga die frustratie nou niet wegeten Op het moment ben je gewoon gevoelig voor wat er om je heen gebeurt en moet je tot rust komen. Dus even niet steeds met je figuur bezig zijn, gewoon eten en snoep blijven vervangen door mandarijntjes, appeltjes etc. Proberen op gewicht te blijven zolang je je kut voelt en als je je weer prettiger in je vel voelt ga je gewoon verder
Lieve woorden, bedankt hiervoor.
En ik mijn hoofd weet ik het ook allemaal. Maar dit jaar zit er zoveel tegen dat ik bang voor het geen wat er misschien nog wel komen gaat.
pi_43483309
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:52 schreef ymme het volgende:
Alles zit tegen, moet voor vrijdag een boek van 200 blz in mijn hoofd stampen (in één week). Vorige week een ander boek van het zelfde vak. Deze toets is overigens goed gegaan (6,2 niet veel maar een voldoende).
Ik ga alleen hier op reageren, de rest heeft Isa mooi verwoord.
200 bladzijdes, voor a.s. vrijdag. Dat betekent dat je vanavond 50 bladzijdes doet, morgen (maandag dus) 50, dinsdag en woensdag ook 50 bladzijdes en dan kun je donderdag fijn alles doorkijken.
En zet die computer uit, want die leidt af!

Mocht je thuis te veel afgeleid worden, dan ga je in de bibliotheek zitten. Universiteitsbibliotheken zijn vaak heel lang open en anders heeft je eigen school ook vast wel studieruimtes waar je rustig kunt studeren.
pi_43486499
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

GEFELICITEERD!! Wat goed zeg!!

Ik ga over 1,5 week naar Antwerpen. Als je terug bent kun je me mooi wat tips geven qua wat te bezoeken ed
ok we zijn net terug dus dan maar meteen ff de tips geven, voordat ik het vergeet.

euhm... als je wil eten kan ik je aanraden om bij groenplaats/grote markt te gaan eten, en niet in de buurt van centraal station (iets minder geforseert, en meer geld voor je eten, euhm... ik bedoel meer te zeggen: daar klopt de prijs tenminste, het eten is nog niet super, maar het is niet schandalig duur).

voor het winkelen zijn wij gewoon over de meir gewandelt van centraal naar groenplaats (ongeveer 20 minuten lopen) maar verwacht in die ronde niet veel speciale winkels, het is gewoon een gemiddeld centrum van een stad in nederland. dus veelal de grotere winkels zoals h&m zara sting en dergelijke

kwa musea zijn wij meestal niet echt liefhebbers, maar ja, slecht weer, en een leuke feestdag zorgden ervoor dat we zaterdag naar diamondland zijn gegaan. dit is gratis entree. maar verwacht er niet teveel van. ze laten je zien hoe diamanten geslepen worden, en aan het einde heb je de showroom, waar je kan gaan kopen (niet doen, veels te duur, 500 euro voor een simpele zilveren ketting en dergelijke). daarna zijn we doorgelopen naar het diamantmuseum. op zich een heel mooi museum, met veel oude siraden met diamanten erin, en verdere uitleg over het maken van de diamanten. zeker een aanrader (en niet zo duur, voor 2 personen was het uit mijn hoofd 12 euro) doordat wij binnen een uurtje door dat museum heen waren gelopen (wij hoeven die audiouitleg niet zo te horen, gewoon het zien was wel leuk genoeg) was onze zaterdagochtend voorbij we hebben toen maar even ergens gelunched en daarna zijn we de antwerpse zoo ingestapt. dit is zeker een aanrader. veel dieren, en veel binnenverblijven (we hadden redelijk slecht weer, dus hebben vooral die binnenverblijven bekeken). en zelfs als de olifanten en giraffen binnen staan kan je ze nog bekijken. wij vonden deze dierentuin zelf mooier dan de dierentuin in emmen, in rhenen (ouwehands dierenpark) en in duitsland (vlak over de duitse grens van enschede). vandaag zijn we naar het Metropolis gegaan, een bioscoop in antwerpen waar je behoorlijk veel mensen over hoort praten (nederlanders die daar naar de film gaan en zo). de bioscoop was zeer groot en mooi (24 grote zalen) maar de film viel heel erg tegen (perfume, the story of a murderer. deze is in nederland nog niet uit, maar in belgie dus wel).

daarna hebben we rustig de auto terug naar nederland gepakt en in nederland nog even gegeten voordat we echt thuis kwamen.

hoop dat dit je een beetje helpt voor je bezoek aan antwerpen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 november 2006 @ 20:16:36 #300
13151 crew  Rewimo
pi_43486600
Perfume, is dat naar Het Parfum van Patrick Suskind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')