Ik ben verdrietig en boos.
Het lijkt wel of alles weer tegen mij werkt.
Ben gewoon 1 kilo aangekomen, wat overigens gewoon mijn eigen schuld is. Moet ik me maar aan 't lijnen houden, maar het lukt niet. Verdomme het lukt me niet meer.
Alles zit tegen, moet voor vrijdag een boek van 200 blz in mijn hoofd stampen (in één week). Vorige week een ander boek van het zelfde vak. Deze toets is overigens goed gegaan (6,2 niet veel maar een voldoende).
En nu kwam d'r gisteren weer een tegenslag.
As weekend is er hier in Pannerden de jaarlijkse pronkzitting. Nu ben ik de trainster voor het dansen. Waar ik al vanaf april mee bezig ben. Ik kreeg eerst te horen, dat er 2 garde dansen moesten komen, omdat alle twee de groepen nieuwe gardepakjes hadden gekregen, en hier dus gebruik van gemaakt moest worden. Ok logisch kan ik in komen. Maar ik doe al 2 jaar alles alleen. We hebben in totaal 15 meiden die dansen. Deze zijn verdeelt in 2 groepen, de mini en de maxi. Nu moest ik dus dit jaar 3 dansen neer zetten, de garde (mini en maxi) en een vrije dans (maxi).
Nu zat het zoals jullie weten allemaal flink tegen in april (schoonvader die kanker bleek te hebben 2 honden verloren).
Nu kreeg ik gisteren telefoon, dat één garde dans van het programma was gehaald, omdat ze maandag gekeken hadden naar het oefenen en het er niet goed uitzag, want de meiden kende de volgorde niet. En dit zou er niet inzitten voor as maandag. Ok is een feit. Maar nu is het ook een feit dat ik in juli al heb aangegeven, het lukt me gewoon niet. 3 dansen is teveel voor mij alleen. Heb ook nog school waar ik ontzettend druk voor ben dit jaar, omdat het mijn laatste jaar is. Toch moest het, dus ik een 2 dag in de week erbij gepakt om te oefenen. Ging allemaal redelijk goed, totdat ik op de donderdag echt niet meer kon trainen, kwam gewoon tijd te kort.
Nu krijg ik dus te horen, dat ik maar op donderdags had moeten doorgaan met oefenen. Maar dat het verder goed is zo, en als het niet kan, dan kan het niet. Ja Verdomme, dit heb ik al eerder aangegeven.
Nu heb ik dus alle vrije tijd daarin gestoken, en wat krijg je nu. Meiden die zich niet willen inzetten, dus het gaat van het programma af. Nou fijn hoor, allemaal en bedankt!
Ik snap zelf ook heel goed, dat het mooi moet zijn, omdat het anders niet leuk is voor mij zowel als voor je meiden. Maar ze kunnen toch ook van mij kant begrijpen dat ik 't alleen moet doen, en ook niet alle tijd van de wereld heb.
En dat als ik me ergens voor inzet, ik ook daar inzet voor terug wil zien
![]()
Bah.
Maar goed, ik zit nu dus echt niet lekker in mijn vel. Het lijkt wel of alles tegen zit. En dan ben ik ook nog een lekker nocholant met het eten.
![]()
Wat ik allemaal zelf doe.
Het rommeltje in mijn hoofd moet opgeruimt worden. Dan gaat het zeker wel weer goed komen denk ik. Ik ben gewoon een persoon wat overal heel overgevoelig voor is. Elke tegenslag grijpt mij enorm aan.
Sorry, voor het lange schrift
![]()
Moest het even kwijt.