Sorry, moest even lachen om je nicknamequote:Op donderdag 9 november 2006 19:49 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Bewegen tja. Mijn doel is 3 uur fitnessen per week en wanneer het weer het toe laat fietsen naar mn faculteit (10 km) of naar mn werk (5km). Stel dat dat ook 2 keer per week gebeurt dan beweeg ik toch een uur of 6 meer dan ik nu doe
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
20 kilo in 3 maanden is een peuleschilletje![]()
Je vraagt je dan toch af waarom wij niet al lang 40 kilo kwijt zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef ymme het volgende:
20 kilo in 3 maanden. Makkie joh, dat redt toch iedereen![]()
Je gaat stoppen met eten?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef ymme het volgende:
Als ik nu eens goed mijn best doe, weeg ik over 2 maanden misschien al wel 66 kilo
Dat is wel een goed plan, ik stop met etenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat stoppen met eten?
Als ik nou gewoon sinds het moment dat ik wilde afvallen een kilo per jaar was afgevallen...
(als...dan...pfff)
Omdat wij geen mannen zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af waarom wij niet al lang 40 kilo kwijt zijn![]()
Jah, 25 kilo in zes weken, makkiequote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Troel het volgende:
20 kilo in 3 maanden is een peuleschilletje![]()
Het ging ook wel heel hard in het begin hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 22:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
25 kilo in 6 weken sjee daar komt deze diesel niet aan hoor
Dan nog is het beter om niet te snel af te vallen hoor. Je lichaam moet de tijd krijgen om te wennen aan alle veranderingen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel 10 kilo in 7 weken afgevallen, maar de andere tien duurden dan weer 7 maanden
In het begin gaat het vaak als een speer, maar als je langere tijd zo snel blijft afvallen lijkt me dat niet tof voor je lijf (tenzij je echt heel veel af moet vallen, meer dan 60 kilo ofzo)
Ik zat nog met die man van de docu van woensdag in mijn achterhoofd. Die 320 kilo was afgevallen in 20 maanden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan nog is het beter om niet te snel af te vallen hoor. Je lichaam moet de tijd krijgen om te wennen aan alle veranderingen.
En ze er vervolgens alle 320 weer aan had gegetenquote:
Dat was echt zonde ja, hij was 90 kilo en toen zag hij er prima uit. Ik snap echt niet dat je het dan nog een keer zover laat komenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
En ze er vervolgens alle 320 weer aan had gegeten
Volgens mij is zo iemand echt niet te helpen
Tja, Haaksbergen ligt al zo'n 20 minuten van Groenlo af, dus dat valt nog best wel tegen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef pluisje het volgende:
Troel? Jij woon(de) toch in Haaksbergen?
Wij zijn volgende week een paar dagen in Groenlo, en ik vroeg me af of jij misschien nog wat leuke dingen in de omgeving weet?
En zijn er in de omgeving (pakweg 3 kwartier rijden max) overdekte winkelcentra ofzo?
De weersvoorspellingen zijn niet al te positief nl, en na 3 dagen subtropisch zwemparadijs heb ik dat wel gezien gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |