Kom gezellig bij mij...verpleeghuis. Ik vind mijn t-shirt nog te warm, maar in een topje gaan lopen staat ook zo vreemd.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:42 schreef Levitation het volgende:
Op mijn werkplek is het altijd koud. Mijn 2 kamer-collega's zijn ervan overtuigd dat 16C een goede werktemperatuur is.Misschien moeten we samen wat oefeningen doen, krijgen we het vanzelf warm.
![]()
Alles is spruitjes als je hem mag gelovenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:57 schreef Isabeau het volgende:
En prei is een soort spruitje voor hem?
Natuurlijk doen ze dat niet, eerst op zeer korte periode veel afvallen, met allemaal mensen rondom je heen (die je ook motiveren neem ik aan). En dan als het tv programma gedaan is laten 90% van die mensen je in de steek, en na 2 dagen zit je weer te vreten. Fundamenteel is er dus niks veranderd.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:29 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu de afvallers op sbs6 te kijken. De finale..
Ik vind het knap hoor van al die families, daar heb ik respect voor. Hopend dat ze het volhouden na het programma
Wat zijn ze opgeknaptquote:Op woensdag 8 november 2006 21:29 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu de afvallers op sbs6 te kijken. De finale..
Ik vind het knap hoor van al die families, daar heb ik respect voor. Hopend dat ze het volhouden na het programma
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Waarom steeds zo laat zeg. Ik moet er vroeg uit, ik word om 10:00 op de ouderenpoli verwacht morgen en het is wel 11 minuten fietsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |