Dat zou echt hilarisch zijn geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 18:01 schreef tvlxd het volgende:
Haha, en er dan voor de grap 'Nederlands Kiet' van maken. Haha!
Ik weet het. Helaas...quote:Op maandag 6 november 2006 18:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou echt hilarisch zijn geweest.
Dank.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:01 schreef tvlxd het volgende:
Haha, en er dan voor de grap 'Nederlands Kiet' van maken. Haha!
Open er een nieuw topic overquote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
Arrogante Balkenende Toont Minachting naar het Volk
Mister yeremy opent met enige regelmaat dergelijke topics, en de posts in deze topics passen prima in andere lopende topics. Graag jullie mening.
Mee eens, ook gesloten dusquote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
Arrogante Balkenende Toont Minachting naar het Volk
Mister yeremy opent met enige regelmaat dergelijke topics, en de posts in deze topics passen prima in andere lopende topics. Graag jullie mening.
geen idee, wel met slaapgebrek denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:45 schreef SCH het volgende:![]()
is er een verband tussen matige taalbeheersing en politieke voorkeur?
Het is volgens mij dus geen dubbeltopic, ik hoop dan ook dat je het topic alsnog open wil stellen..quote:Hey,
je sloot zojuist mijn topic, waar een interessante discussie op gang kwam.. De insteek was ook anders dan het (veel oudere en op gouverneursverkiezingen gerichte) topic waar we in verder zouden moeten.
Ik wil je dan ook vragen het topic te heropenen en de afloop af te wachten, sluiten kan altijd nog, ik denk alleen dat het topic een extra kans verdient.
Thnx!
Erik_84
Vreemd zou moeten werkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:25 schreef Erik_84 het volgende:
Chewie, ik probeerde een PM, maar dat heb je dus niet..
Ik neem het mee naar achteren en zal het topic nog eens bekijken, vond het ook geen slechte discussie maar ik vond het na het lezen van de eerste reacties prima passen in het al bestaande topic.quote:Mijn bericht die ik wilde sturen:
[..]
Het is volgens mij dus geen dubbeltopic, ik hoop dan ook dat je het topic alsnog open wil stellen..
Mja, ik had het andere topic wel gezien, maar die was al ouder.. en deze discussie leek me een andere insteek te hebben. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vreemd zou moeten werken
[..]
Ik neem het mee naar achteren, vond het ook geen slechte discussie maar ik vond het na het lezen van de eerste reacties prima passen in het al bestaande topic.
Samenvoegen vind ik ook prima, als de bestaande discussie maar hervat kan wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vreemd zou moeten werken
[..]
Ik neem het mee naar achteren en zal het topic nog eens bekijken, vond het ook geen slechte discussie maar ik vond het na het lezen van de eerste reacties prima passen in het al bestaande topic.
Topics samenvoegen is eventueel ook nog een optie
Verzoek ingediend om topics samen te voegen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:31 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Samenvoegen vind ik ook prima, als de bestaande discussie maar hervat kan worden
thnxquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Verzoek ingediend om topics samen te voegen.
Hij doet z'n naam eer aan met z'n gejeremiėer.quote:
Volgens wiequote:Op woensdag 8 november 2006 17:00 schreef tvlxd het volgende:
Nee joh, Gregorius Nekschot schijnt grappig te zijn!
Ik heb het ze gevraagd. Weghalen, zeggen ze!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Misschien kan de CGB dit beoordelen.
Present.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Misschien kan de CGB dit beoordelen.
Omdat het "respectloos" is moet het maar onderdrukt worden?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef FonsvdB het volgende:
Kan het plaatje waar onder andere God en Allah op staan afgebeeld in dit topic worden weggehaald? Dit is buitengewoon respectloos.
hč, heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef FonsvdB het volgende:
Kan het plaatje waar onder andere God en Allah op staan afgebeeld in dit topic worden weggehaald? Dit is buitengewoon respectloos.
Balkenende: Godsdienstonderwijs op alle scholen
(eerste pagina, ergens rond post 30)
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef Godslasteraar het volgende:
mja, die ken ik zolangzamerhand wel, niets gemist dus.
Inderdaad. Fatsoen moet je doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat het "respectloos" is moet het maar onderdrukt worden?![]()
Ja. Zeker wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
K_man is mij aan het stalken
Te walgelijk voor woorden. Censuur is fascisme.quote:
Yep.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Kunnen deze quotes even verwijderd worden?
realisme van wouter bos............niet dus
realisme van wouter bos............niet dus
Voegen niets toe in het topic. Mijn reactie er op kan dan ook weggehaald worden
Die kan mooi hierheen: CPB: middeninkomens beter bij PvdA dan CDA/VVD En verder mag inderdaad wel een waarschuwing hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef Napalm het volgende:
CDA laat uitkeringen het meest stijgen
alweer een yeremy topic wat alweer prima in de bestaande topics had gepast. Kan die geen verbod krijgen op het openen van pol topics?
Steeds Meer Mensen Pro Multiculturele Samenleving en Pro Islquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef Napalm het volgende:
alweer een yeremy topic wat alweer prima in de bestaande topics had gepast. Kan die geen verbod krijgen op het openen van pol topics?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:15 schreef X. het volgende:
Hans Laroes NOS manipuleert de verkiezingen
Kan dit niet gewoon dicht? Gaat nergens over.
Okequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:50 schreef Het_hupt het volgende:
Donner: Bos moet zich niet aanstellen
slotje aub![]()
CDA geen Volks Maar Ondernemers Partijquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef Napalm het volgende:
quote:it alles met opzet zo gelopen is. Irak straks opdelen, olie in handen van de Amerikanen en de Engelsen. Terrorisme vergroten om legitiem het Midden Oosten en Zuid Oost Azie te bezetten. Straks the endgame tussen de VS en GB vs China en Rusland, met Europa ergens ertussen in vanwege de afhankelijkheid van de olie en gas uit Rusland. Gelukkig hebben we tegen die tijd allemaal een paspoort en ID kaart met chip en biometrische gegevens, en gekoppelde databases, en camera's in de grote steden en speciale politieeenheden om onrusten hard de grond in te slaan.
Kies svp volgende keer deze route of bv. een berichtje, TR, mail oid ipv iedereen er mee lastig te vallen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef Genverbrander het volgende:
dat libertariertopic had ik gewoon gemist, niks boter op het hoofd. die is idd net zo onzinnig.
thnx voor het sluiten, sorry dat ik beetje recalcitrant was.
Als je het verschil niet ziet tussen jouw topic en een topic van hen dan denk ik dat je blind bent. Hoewel ik je wel gelijk moet geven dat die geopende topics meestal niet van bijster hoog niveau zijn idd. Strengere moderatie kan, maar dat is echter niet iets wat 1 enkele mod beslist. Daar kan ik je dus weinig over zeggen, anders dan het oude bekende "het moet een opening tot discussie bieden".quote:Op zondag 12 november 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
Waarom sluit je mijn topic?
Uit het huidige moderatiebeleid blijkt dat alle topics open mogen blijven en dat je vrijuit mag rochelen over Bos en Marijnissen en Balkenende, dus doe ik lekker mee.
Wees anders wat strenger en consequenter en pak de topics van die yeremy en Martijn_77 aan die werkelijk over iedere scheet een topic openen.
Ik heb al zo vaak aangegeven dat die Martijn_77 het niveau van POL enorm omlaag haalt. Dan moet je een beetje frivoliteit maar even tolereren. Ik plaats tenminste echte bagger en niet van die verdomde bagger. Duidelijkheid en daadkracht. Maar het is duidelijk. Ik doe het wel op zijn 77's.quote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen jouw topic en een topic van hen dan denk ik dat je blind bent. Hoewel ik je wel gelijk moet geven dat die geopende topics meestal niet van bijster hoog niveau zijn idd. Strengere moderatie kan, maar dat is echter niet iets wat 1 enkele mod beslist. Daar kan ik je dus weinig over zeggen, anders dan het oude bekende "het moet een opening tot discussie bieden".
Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe de users van POL erover denken ipv een enkeling.
Ben je niet bang dat je je eigen niveau dan omlaag haalt?quote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak aangegeven dat die Martijn_77 het niveau van POL enorm omlaag haalt. Dan moet je een beetje frivoliteit maar even tolereren. Ik plaats tenminste echte bagger en niet van die verdomde bagger. Duidelijkheid en daadkracht. Maar het is duidelijk. Ik doe het wel op zijn 77's.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je je eigen niveau dan omlaag haalt?
SCH, dat je het niet eens bent met mijn mening wil niet gelijk zeggen dat ik het niveau omlaag haal.quote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb al zo vaak aangegeven dat die Martijn_77 het niveau van POL enorm omlaag haalt. Dan moet je een beetje frivoliteit maar even tolereren. Ik plaats tenminste echte bagger en niet van die verdomde bagger. Duidelijkheid en daadkracht. Maar het is duidelijk. Ik doe het wel op zijn 77's.
Ik hoef jouw waarden niet.quote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
SCH, dat je het niet eens bent met mijn mening wil niet gelijk zeggen dat ik het niveau omlaag haal.![]()
Dat doe jij eerder door je op deze manier te reagerenMaar ja ik laat jou wel in je waarde als je dat nu ook eens bij mij zou doen. Dat zou voor beide beter zijn
![]()
Wat een ongelooflijk baggertopic man.quote:Op zondag 12 november 2006 21:59 schreef Akkersloot het volgende:
Wordt niet voor een neo-fascist uitgemaakt te willen worden tegenwoordig ook tot een persoonlijke kruistocht gerekend ?
Pol. Is iemand intolerant noemen juist intolerantie ?
Nee, je zou eens respect opbrengen voor je medemensquote:
En deze opmerking neem ik niet eens serieusquote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef SCH het volgende:
Als je me in mijn waarde laat, dan noem je me meneer. Puber die je bent.
Dan zou ik toch eens verder kijken dan je neus lang is zou ik je aan willen raden. Daarnaast worden er door veel meer users in POL one liners geplaatst. Maar de reden dat je mij moet hebben is omdat ik blauw en rechts ben.quote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef SCH het volgende:
Je bent een misselijk mannetje en het heeft geen zak met je mening te maken. Je bent de koning van de one-liners en zo ontzettend dom en oppervlakkig, daar valt niet tegenop te boksen.
Dat zou je nog wel eens vies tegen kunnen vallenquote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef SCH het volgende:
Maar je zult na de verkiezingen wel weer verdwenen zijn uit POL. Is meestal zo met die successupportes.
Schopje psychologie misschien. Hier is het blijkbaar normaal om voor fascist uitgemaakt te worden wanneer je de "visioenen" van een sekteleider als een geestesziekte verklaard.quote:Op zondag 12 november 2006 22:01 schreef Reya het volgende:
Ik zou er aangifte van doen, Akkersloot.
Nee, je bent een ontzettend verwend huichelaartje en alleen om zo'n opmerking over mensen die niet te eten hebben en naar een voedselbank moeten zou ik je al graag met je lelijke rotsmoel door tig kilo verrotte bananen heenjensen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Dan zou ik toch eens verder kijken dan je neus lang is zou ik je aan willen raden. Daarnaast worden er door veel meer users in POL one liners geplaatst. Maar de reden dat je mij moet hebben is omdat ik blauw en rechts ben.
Damn, wat ben je giftig vandaag, ongesteld?quote:Op zondag 12 november 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je bent een ontzettend verwend huichelaartje en alleen om zo'n opmerking over mensen die niet te eten hebben en naar een voedselbank moeten zou ik je al graag met je lelijke rotsmoel door tig kilo verrotte bananen heenjensen.
Je hebt niet door hoe vreselijk je bent. Dat weet zo'n PJORourke tenminste van zichzelf wel. Die speelt zijn rol met verve maar jij bent echt een pathetisch geval en echt diep van binnen verrot met je haat tegen mensen die het wat minder getroffen hebben in het leven.
Nee, dat was vorig weekendquote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Damn, wat ben je giftig vandaag, ongesteld?
Ja maar dat kan hij niet omdat ze wel hout snijdenquote:Op zondag 12 november 2006 22:06 schreef tvlxd het volgende:
Als de one-liners kant noch wal raken, dan kun je ze toch gemakkelijk met argumenten bestrijden?
Ik had het daar over de mensen die wel kunnen werken maar liever in de sociale hangmat blijven liggen. Ik heb het daar absoluut niet over de mensen die het echt nodig hebben en niet anders kunnen. Maar van de door mij eerst beschreven klasse zijn er in Nederland veel te veelquote:Op zondag 12 november 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
Nee, je bent een ontzettend verwend huichelaartje en alleen om zo'n opmerking over mensen die niet te eten hebben en naar een voedselbank moeten zou ik je al graag met je lelijke rotsmoel door tig kilo verrotte bananen heenjensen.
Ik zou toch maar eens iets aan je mensenkennis gaan doen want je zit er echt kilometers vernaast. Maar dat zie je zelf niet door de linkse oogkleppen die je op hebt.quote:Op zondag 12 november 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
Je hebt niet door hoe vreselijk je bent. Dat weet zo'n PJORourke tenminste van zichzelf wel. Die speelt zijn rol met verve maar jij bent echt een pathetisch geval en echt diep van binnen verrot met je haat tegen mensen die het wat minder getroffen hebben in het leven.
Het is zondagavond. Dan is het SCH's speelkwartiertje.quote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Damn, wat ben je giftig vandaag, ongesteld?
Pssst, Martijn. Zou jij misschien als niet linkse mod (i.t.t. sidekick en L_V) mijn topic Pol. Is iemand intolerant noemen juist intolerantie ? weer willen openen?quote:Op zondag 12 november 2006 22:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar de reden dat je mij moet hebben is omdat ik blauw en rechts ben.
aaaahhhhh dat maakt een hoop duidelijkquote:Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is zondagavond. Dan is het SCH's speelkwartiertje.
Dank je. Ik ga slapen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is zondagavond. Dan is het SCH's speelkwartiertje.
Dat je je eraan ergert is duidelijk. Ik ben echter niet bereid om voor hem ineens een andere norm te hanteren. Dus het is of openlaten, of de norm veranderen. En over dat laatste speelt wmb mee wat 1) de users vinden en 2) het fok-beleid is. Wat "de users" vinden weet ik niet. Het fok-beleid stelt wel dat we los moeten modden (met wel wat vrijheid per subforum).quote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga slapen.
Maar ik vind het echt vervelend dat dat 77-ventje zo zijn gang kan gaan hier met al zijn kwaadaardigheid en vooral domheid, maakt me echt razend af en toe.
Dus iedereen die rechts is is kwaad en dom of ben ik nu net zo kortzichtig...?quote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef SCH het volgende:
Maar ik vind het echt vervelend dat dat 77-ventje zo zijn gang kan gaan hier met al zijn kwaadaardigheid en vooral domheid, maakt me echt razend af en toe
Nee, niet iedereen. Ik heb het over JOU.quote:Op zondag 12 november 2006 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus iedereen die rechts is is kwaad en dom of ben ik nu net zo kortzichtig...?
Nee eerder iedereen die hier post zoals jij het doet. Niveau Meki en Yeremy.quote:Op zondag 12 november 2006 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus iedereen die rechts is is kwaad en dom of ben ik nu net zo kortzichtig...?
Volgens mij is het wel duidelijk dat veel meer users zich aan hem ergeren. En jij ook, wees eerlijkquote:Op zondag 12 november 2006 22:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat je je eraan ergert is duidelijk. Ik ben echter niet bereid om voor hem ineens een andere norm te hanteren. Dus het is of openlaten, of de norm veranderen. En over dat laatste speelt wmb mee wat 1) de users vinden en 2) het fok-beleid is.
Damn, that's lowquote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee eerder iedereen die hier post zoals jij het doet. Niveau Meki en Yeremy.
Kom SCH, dat doen er ook veel aan jou hoorquote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel duidelijk dat veel meer users zich aan hem ergeren. En jij ook, wees eerlijk
Ja, gooi je onpartijdigheid terzijde omwille van een denkbeeldige opiniepeiling.quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel duidelijk dat veel meer users zich aan hem ergeren. En jij ook, wees eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |