Dat zou echt hilarisch zijn geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 18:01 schreef tvlxd het volgende:
Haha, en er dan voor de grap 'Nederlands Kiet' van maken. Haha!
Ik weet het. Helaas...quote:Op maandag 6 november 2006 18:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou echt hilarisch zijn geweest.
Dank.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:01 schreef tvlxd het volgende:
Haha, en er dan voor de grap 'Nederlands Kiet' van maken. Haha!
Open er een nieuw topic overquote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
Arrogante Balkenende Toont Minachting naar het Volk
Mister yeremy opent met enige regelmaat dergelijke topics, en de posts in deze topics passen prima in andere lopende topics. Graag jullie mening.
Mee eens, ook gesloten dusquote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
Arrogante Balkenende Toont Minachting naar het Volk
Mister yeremy opent met enige regelmaat dergelijke topics, en de posts in deze topics passen prima in andere lopende topics. Graag jullie mening.
geen idee, wel met slaapgebrek denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:45 schreef SCH het volgende:![]()
is er een verband tussen matige taalbeheersing en politieke voorkeur?
Het is volgens mij dus geen dubbeltopic, ik hoop dan ook dat je het topic alsnog open wil stellen..quote:Hey,
je sloot zojuist mijn topic, waar een interessante discussie op gang kwam.. De insteek was ook anders dan het (veel oudere en op gouverneursverkiezingen gerichte) topic waar we in verder zouden moeten.
Ik wil je dan ook vragen het topic te heropenen en de afloop af te wachten, sluiten kan altijd nog, ik denk alleen dat het topic een extra kans verdient.
Thnx!
Erik_84
Vreemd zou moeten werkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:25 schreef Erik_84 het volgende:
Chewie, ik probeerde een PM, maar dat heb je dus niet..
Ik neem het mee naar achteren en zal het topic nog eens bekijken, vond het ook geen slechte discussie maar ik vond het na het lezen van de eerste reacties prima passen in het al bestaande topic.quote:Mijn bericht die ik wilde sturen:
[..]
Het is volgens mij dus geen dubbeltopic, ik hoop dan ook dat je het topic alsnog open wil stellen..
Mja, ik had het andere topic wel gezien, maar die was al ouder.. en deze discussie leek me een andere insteek te hebben. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vreemd zou moeten werken
[..]
Ik neem het mee naar achteren, vond het ook geen slechte discussie maar ik vond het na het lezen van de eerste reacties prima passen in het al bestaande topic.
Samenvoegen vind ik ook prima, als de bestaande discussie maar hervat kan wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vreemd zou moeten werken
[..]
Ik neem het mee naar achteren en zal het topic nog eens bekijken, vond het ook geen slechte discussie maar ik vond het na het lezen van de eerste reacties prima passen in het al bestaande topic.
Topics samenvoegen is eventueel ook nog een optie
Verzoek ingediend om topics samen te voegen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:31 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Samenvoegen vind ik ook prima, als de bestaande discussie maar hervat kan worden
thnxquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Verzoek ingediend om topics samen te voegen.
Hij doet z'n naam eer aan met z'n gejeremiėer.quote:
Volgens wiequote:Op woensdag 8 november 2006 17:00 schreef tvlxd het volgende:
Nee joh, Gregorius Nekschot schijnt grappig te zijn!
Ik heb het ze gevraagd. Weghalen, zeggen ze!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Misschien kan de CGB dit beoordelen.
Present.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef MrX1982 het volgende:
Misschien kan de CGB dit beoordelen.
Omdat het "respectloos" is moet het maar onderdrukt worden?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef FonsvdB het volgende:
Kan het plaatje waar onder andere God en Allah op staan afgebeeld in dit topic worden weggehaald? Dit is buitengewoon respectloos.
hč, heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef FonsvdB het volgende:
Kan het plaatje waar onder andere God en Allah op staan afgebeeld in dit topic worden weggehaald? Dit is buitengewoon respectloos.
Balkenende: Godsdienstonderwijs op alle scholen
(eerste pagina, ergens rond post 30)
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef Godslasteraar het volgende:
mja, die ken ik zolangzamerhand wel, niets gemist dus.
Inderdaad. Fatsoen moet je doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat het "respectloos" is moet het maar onderdrukt worden?![]()
Ja. Zeker wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
K_man is mij aan het stalken
Te walgelijk voor woorden. Censuur is fascisme.quote:
Yep.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Kunnen deze quotes even verwijderd worden?
realisme van wouter bos............niet dus
realisme van wouter bos............niet dus
Voegen niets toe in het topic. Mijn reactie er op kan dan ook weggehaald worden
Die kan mooi hierheen: CPB: middeninkomens beter bij PvdA dan CDA/VVD En verder mag inderdaad wel een waarschuwing hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef Napalm het volgende:
CDA laat uitkeringen het meest stijgen
alweer een yeremy topic wat alweer prima in de bestaande topics had gepast. Kan die geen verbod krijgen op het openen van pol topics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |