Vertoont iemand die een ander voor intolerant (en neo-fascistisch) uitmaakt zelf geen intolerante (en dus neo-fascistische) trekjes ? Ik ben van mening dat Paulus en Mohammed vanwege hun "visioenen" gewoon geestesziek waren. Anderen vinden dat je dat dan eerst moet bewijzen (
De omkering van bewijslast. volgens mij). En mag je niet de vraag stellen ofdat Abraham (die we immers uit het zelfde verhaaltje als van Adam en Noach kennen, waar we toch ook niet in geloven) wel bestaan heeft.
quote:
Op donderdag 9 november 2006 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:* meldt. Ja, ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit fan-topic, maar ik vind Akkersloot een
intolerante, neo-fascistische, waardeloze pruts-user.
En dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Vaak worden dus bepaalde personen, en in dit geval een mening, voor intolerant uitgemaakt. Maar is dat juist geen intolerant gedrag ??? Want als L_V het zelfs tot zijn roeping rekent om topics als
[Pol] Stel je kind krijgt visioenen. middels gebagger tot een Alicey/Doffy slotje te sturen
Wie is hier intolerant ? »
Akkersloot.»
Lord_Vetinari.»
Beiden.»
Geen mening.
maak je eigen FOK! poll zelf! [ Bericht 1% gewijzigd door Akkersloot op 12-11-2006 20:46:38 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.