abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 20:41:11 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43487458
Vertoont iemand die een ander voor intolerant (en neo-fascistisch) uitmaakt zelf geen intolerante (en dus neo-fascistische) trekjes ? Ik ben van mening dat Paulus en Mohammed vanwege hun "visioenen" gewoon geestesziek waren. Anderen vinden dat je dat dan eerst moet bewijzen ( De omkering van bewijslast. volgens mij). En mag je niet de vraag stellen ofdat Abraham (die we immers uit het zelfde verhaaltje als van Adam en Noach kennen, waar we toch ook niet in geloven) wel bestaan heeft.

quote:
Op donderdag 9 november 2006 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* meldt. Ja, ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit fan-topic, maar ik vind Akkersloot een intolerante, neo-fascistische, waardeloze pruts-user.

En dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Vaak worden dus bepaalde personen, en in dit geval een mening, voor intolerant uitgemaakt. Maar is dat juist geen intolerant gedrag ??? Want als L_V het zelfs tot zijn roeping rekent om topics als [Pol] Stel je kind krijgt visioenen. middels gebagger tot een Alicey/Doffy slotje te sturen

Wie is hier intolerant ?
» Akkersloot.
» Lord_Vetinari.
» Beiden.
» Geen mening.

maak je eigen FOK! poll zelf!

[ Bericht 1% gewijzigd door Akkersloot op 12-11-2006 20:46:38 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_43487683
Ik vind wel dat het nogal idioot is dat er mensen zijn die zeggen
"De Nederlandse cultuur is bla, bla, Tolerant, bla, etc.. dus horen die marokkanen hier niet." want het laat oed zien hoe tolerant ze zelf zijn tov andere culturen.
  zondag 12 november 2006 @ 20:48:16 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43487725
Mijn mening is dat je je druk maakt om compleet onbelangrijke dingen. Open er lekker een topic in feedback over als het je zo hoog zit.
  zondag 12 november 2006 @ 20:51:02 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43487832
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Mijn mening is dat je je druk maakt om compleet onbelangrijke dingen. Open er lekker een topic in feedback over als het je zo hoog zit.
Dat heeft ie gedaan. EN in WFL. Beide zijn door een mod c.q. een FA gesloten Wat hetzelfde topic nu in POL doet is me totaal onduidelijk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 12 november 2006 @ 20:53:38 #5
60090 Akkersloot
pi_43487947
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Mijn mening is dat je je druk maakt om compleet onbelangrijke dingen.
Je bedoelt L_V is zo'n waardeloos figuur. Die laat je je gewoon alles zeggen.

Maar is het geen discussie punt dat mensen die personen voor intolerant uitmaken juist zelf intolerant kunnen zijn ?
quote:
Open er lekker een topic in feedback over als het je zo hoog zit.
Pol.mod L_V noemt mij een neo-fascist (wegens islam-kritiek) (gesloten door danny).

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 12 november 2006 @ 21:12:41 #6
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43488740
Nee. Tolerantie wil niet zeggen dat je alleen positieve dingen mag roepen over een ander.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 12 november 2006 @ 21:14:41 #7
60090 Akkersloot
pi_43488817
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:12 schreef Sidekick het volgende:
Nee. Tolerantie wil niet zeggen dat je alleen positieve dingen mag roepen over een ander.
Maar het gaat er toch ook om op grond waarvan je iemand intolerant noemt. Toch niet vanwege het stellen van de vraag wat je zou doen als je eigen kind dergelijke visioenen als die van Paulus en Mohammed zou krijgen ?
pi_43488821
Jullie beide moeten eens wat minder op Fok! komen, zou jullie beide goed doen.
  zondag 12 november 2006 @ 21:19:14 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43489001
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Maar het gaat er toch ook om op grond waarvan je iemand intolerant noemt. Toch niet vanwege het stellen van de vraag wat je zou doen als je eigen kind dergelijke visioenen als die van Paulus en Mohammed zou krijgen ?
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Laatste keer dan: het gaat er niet om wat je zegt, het gaat erom hoe je het zegt en hoe je het "onderbouwt" (Meneer Van Dale draait zich nu om in zijn graf over het feit, dat ik "onderbouwen" gebruik in conjugatie met Akkersloot, maar het is even niet anders) en wat voor soort "argumenten" (meneer Van Dale lijkt wel een ventilator vandaag) je gebruikt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_43489053
"het gaat erom hoe je het zegt" en dat uit de mond van Lord_Vetinari. Hahaha.
  zondag 12 november 2006 @ 21:22:16 #11
60090 Akkersloot
pi_43489123
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:20 schreef -Angelus- het volgende:
"het gaat erom hoe je het zegt" en dat uit de mond van Lord_Vetinari. Hahaha.
En dat is ook geen argument ook, zeker niet om topicjes als "stel je kind krijgt visioenen?" te saboteren.
  zondag 12 november 2006 @ 21:34:33 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_43489647
Is dit een kuttopic?
» Ja
» Nee

maak je eigen FOK! poll zelf!
Huilen dan.
pi_43490079
Ja, zoveel gezeur over een filosofische interpretatie of mogelijk ook een tekortkoming in de Nederlandse taal..
  zondag 12 november 2006 @ 21:45:08 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43490080
Voor de rest is dit weer de persoonlijke kruistocht van Akkersloot die ik hier niet wil hebben. Dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')