Die houden wel van een stevig potje rellenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ken je het begrip ex-crew nog niet.

Als de poll het zou bepalen, en niet de admins, zou je dan ook op mij gestemd hebben ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
Maar even serieus, ik vind dat je rudeonline ook in je poll moet zetten. Dat is ook een goede kanshebber.

Ga je ook naakt modderworstelen?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Die houden wel van een stevig potje rellen![]()

Dat zou ik veilig kunnen doen. Admins hebben namelijk ten alle tijden een veto-recht op de aanstelling van moderators.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als de poll het zou bepalen, en niet de admins, zou je dan ook op mij gestemd hebben ?

Je moet wel even je [sarcasme]- tagjes gebruiken, anders begrijpt Akkersloot het niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tja Akkersloot, dit blijft een openbaar forum he... je kunt niet verwachten dat iedereen evenveel moeite doet, of even goed als jij in staat is een rationele discussie te voeren m.b.v. ter zake doende argumenten.

Immer!quote:

quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tja Akkersloot, dit blijft een openbaar forum he... je kunt niet verwachten dat iedereen evenveel moeite doet, of even goed als jij in staat is een rationele discussie te voeren m.b.v. ter zake doende argumenten.

Vind je het niet belangrijk dat mensen eens leren dat iemand die anti-islam is gewoon kritiek heeft op een ideologie. Ik hoef als iemand die kritiek heeft op een ideologie (of het nu islam is of communisme of libertarisme) toch niet te laten vergelijken met iemand die het op bevolkingsgroepen heeft gemund ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef kLowJow het volgende:

Huiver Haushofer.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:09 schreef Haushofer het volgende:
Je moet wel even je [sarcasme]- tagjes gebruiken, anders begrijpt Akkersloot het niet.

quote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vind je het niet belangrijk dat mensen eens leren dat iemand die anti-islam is gewoon kritiek heeft op een ideologie. Ik hoef als iemand die kritiek heeft op een ideologie (of het nu islam is of communisme of libertarisme) toch niet te laten vergelijken met iemand die het op bevolkingsgroepen heeft gemund ?
En dat ik terwijl ik met mijn kritiek op de ideologie islam juist op kom voor de slachtoffers van die ideogie, te weten de moslims.

En van jou een dooddoenertje.quote:

Een discussie vereist dat beide partijen naar elkaar luisteren. Niet dat de ene partij blind zijn enige riedeltje blijft afdraaien en vervolgens terugvalt op het gebruik van termen als 'islamofiel' en 'je moet gewoon je bek houden'.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En van jou een dooddoenertje.
Overigens heb je over het begrip kritiek op een ideologie nooit gediscussieerd.

Nou moet je niet net gaan doen alsof jij discusseert, Akje.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En van jou een dooddoenertje.
Overigens heb je over het begrip kritiek op een ideologie nooit gediscussieerd.

Dit is natuurlijk niet altijd het geval. Er zijn ook zat mensen te vinden die gewoon anti-islam zijn. Ze hebben geen kritiek op een ideologie, maar gewoon een hekel aan mensen die deze ideologie aanhangen, wat resulteert in een eindeloze stroom beledigingen richting die groep mensen, hun geloof, god en/of profeet. Je zult met me eens zijn dat niet iedereen met het uiten van dergelijke 'kritiek' een hoger doel dient als...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Akkersloot het volgende:
Vind je het niet belangrijk dat mensen eens leren dat iemand die anti-islam is gewoon kritiek heeft op een ideologie
En daarom heb ik jou als user ook zo hoog zitten.quote:En dat ik terwijl ik met mijn kritiek op de ideologie islam juist op kom voor de slachtoffers van die ideogie, te weten de moslims.

Nu stelde je dat ik op een forum moet weten dat niet iedereen het tot een diepgaande discussie (met een belediging als kkk fan als enig alternatief) kan brengen. Moeten we dan wel van iedereen buiten de fora verlangen dat zij zich wel verheffen tot een diepgaande discussie.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet altijd het geval. Er zijn ook zat mensen te vinden die gewoon anti-islam zijn. Ze hebben geen kritiek op een ideologie, maar gewoon een hekel aan mensen die deze ideologie aanhangen, wat resulteert in een eindeloze stroom beledigingen richting die groep mensen, hun geloof, god en/of profeet. Je zult met me eens zijn dat niet iedereen met het uiten van dergelijke 'kritiek' een hoger doel dient als...
[..]
En daarom heb ik jou als user ook zo hoog zitten.

Moet jij niet een paar moslims van hun waanbeelden bevrijden?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Akkersloot het volgende:
....

Ik had het niet specifiek over mensen buiten het forum, maar ook voor die mensen gaat mijn verhaal op denk ik. Het verhaal voor dit verhaal ook trouwens. Beide verhalen dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nu stelde je dat ik op een forum moet weten dat niet iedereen het tot een diepgaande discussie (met een belediging als kkk fan als enig alternatief) kan brengen. Moeten we dan wel van iedereen buiten de fora verlangen dat zij zich wel verheffen tot een diepgaande discussie.![]()
Lijkt me een heel redelijk standpunt. Ik zal dan ook zeker geen CDA stemmen. Heb je Balkenende inmiddels al om tekst en uitleg gevraagd trouwens? Lijkt me dat daar wel iets recht te zetten valt.quote:Ik stel bijvoorbeeld dat je moslims niets moet verwijten. Namelijk omdat het gewoon een feit is dat ze op kleine leeftijd zijn gehersenspoeld. En is het nu net niet meneer "respect" balkenende die mij dat verbiedt.
Oude koeien. Daarbij denk ik dat ik erg duidelijk ben geweest in de achterliggende redenen hiervoor nietwaar?quote:Verder had ik bezwaar tegen je dat ik van je onder nws/pol niet mocht schrijven
In dat geval zou ik er "mogelijk temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" van maken.quote:"temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" Ik mag toch moslims er op wijzen dat hun "profeet" toch ook gewoon geestesziek kon zijn geweest.

Omkering van bewijslast.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:39 schreef kLowJow het volgende:
In dat geval zou ik er "mogelijk temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" van maken.

Lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben jij nou nog steeds mod
jij had afscheid genomen

Gestoorde users als jij mogen door niet gestoorde users gewoon smerige antigodsdienstfanaat genoemd worden.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Omkering van bewijslast.
"profeten" met "visioenen" mogen door nietgelovers gewoon geestesziek genoemd worden.

In dat geval zou ik mijn handelen niet omschrijven als:quote:Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Omkering van bewijslast.
"profeten" met "visioenen" mogen door nietgelovers gewoon geestesziek genoemd worden.
Ik vind het zoals het er nu staat een beetje verwarrend, maar hier ben je verder natuurlijk volkomen vrij in.quote:er op wijzen dat[...] toch ook gewoon geestesziek kon zijn geweest

er is op mij gestemdquote:Op woensdag 8 november 2006 21:49 schreef speknek het volgende:
Driekwart van m'n fiches op Fokschaap

Je denkt dat Danny gaat betalen?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er is op mij gestemd
maar ik zou je fiches snel terugpakken. ik heb al een baan

Ach, een keer in de week inloggen is genoeg voor dit forum.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef het_fokschaap het volgende:
maar ik zou je fiches snel terugpakken. ik heb al een baan

Da's gunstig. De mijne zijn in het hoofdarchief beland.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn facturen liggen daar al tijden stof te vangen

Kheb em wel de rekening gestuurd ja.quote:

Een Waar Woord, broeder Mohammed.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]

Ik zwart wit denken ? Waarom gooi je kritiek op het christendom en islam dan op een hoop met kritiek op mensen die kritiek zouden hebben op iedereen die iets gelooftquote:Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef Haushofer het volgende:
Gestoorde users als jij mogen door niet gestoorde users gewoon smerige antigodsdienstfanaat genoemd worden.
Omkering van bewijslast. Jeweettoch. Fijn ej, dat zwart-wit denken.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef kLowJow het volgende:
Dit is natuurlijk niet altijd het geval. Er zijn ook zat mensen te vinden die gewoon anti-islam zijn. Ze hebben geen kritiek op een ideologie, maar gewoon een hekel aan mensen die deze ideologie aanhangen, wat resulteert in een eindeloze stroom beledigingen richting die groep mensen,.

Sidekick en Boomstam, thanksquote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Boomstam het volgende:
ik stem op akkersloot.
de enige waardige opvolger van doffy
of is het enigste![]()

Allebei natuurlijk. Wie vindt Akkersloot nu niet allerenigst?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Boomstam het volgende:
ik stem op akkersloot.
de enige waardige opvolger van doffy
of is het enigste![]()

* meldt. Ja, ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit fan-topic, maar ik vind Akkersloot een intolerante, neo-fascistische, waardeloze pruts-user.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Allebei natuurlijk. Wie vindt Akkersloot nu niet allerenigst?

Ik zou maar een beetje liever zijn voor je aanstaande collegaquote:Op donderdag 9 november 2006 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
* meldt. Ja, ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit fan-topic, maar ik vind Akkersloot een intolerante, neo-fascistische, waardeloze pruts-user.
En dan druk ik me nog voorzichtig uit...

Um, beter opletten achter de schermen, Dof. Ik word de nieuwe WFL mod. Dus niks aanstaande collega. Mijn missie zal worden: Akkersloot een permban!quote:Op donderdag 9 november 2006 07:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zou maar een beetje liever zijn voor je aanstaande collega

Lijkt me wel een spannend experimentquote:Op donderdag 9 november 2006 07:54 schreef Doffy het volgende:
Krijgen we twee nieuwe WFL-mods, L_V en Akkersloot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |