abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43333961
Hans Laroes de hoofdredacteur van het NOS Journaal, manipuleert het Nederlandse volk met zijn politieke voorkeur.
Elk journaal zit er wel propaganda van de pvda of Marijnissen in, is er dan niemand die daar iets aan kan doen ?
Waarom is de NOS niet een onafhankelijk medium ?

Misselijkmakend
pi_43334405
Het valt mij ook op hoe ongelofelijk pro-PvdA het Journaal is. Het gaat er steeds schaamtelozer aan toe daar.

Ook Teletekst. Het is Wouter Bos dit, Wouter Bos dat. Over CDA en VVD hebben ze alleen negatieve bijdragen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:37:43 #3
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43334509
"Wouter Bos heeft volgens het Nederlandse volk het verkiezingsdebat gewonnen. "

Mensen, weten jullie wel dat er maar 1300 stemmen waren opgenomen in dat onderzoek?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_43334522
Het is allemaal één groot complot tegen rechts.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43334578
Dan kijk je toch naar een ander journaal? Tegenwoordig kan je kiezen welke nieuwsbronnen je volgt...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:40:11 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43334640
Piep piep, hallo, piep piep hallo, Caaaalimeeeeroooo...

Om misselijk van te worden, dit puberale gejank.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_43334682
Wouter Bos kan zonder problemen van 60 zetels terugvallen naar 44 (-27%). Femke Halsema kan zonder problemen van 8 zetels terugvallen naar 5 (-38%). Maar als de VVD op drie zeteltjes verlies staat volgen er meteen grote items op het Journaal over de slechte peilingen, onzichtbare mensen en onrust in de achterban.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_43334696
De linkse media .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43334740
Vanavond in editie NL was er een hele reportage voor de partij voor de dieren...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:46:23 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43334943
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
Vanavond in editie NL was er een hele reportage voor de partij voor de dieren...
Het is schandalig! Parlementaire enquete. Minstens. Waar is het OM als je ze nodig hebt? Frappant overigens dat je over dit soort idioterie alleen zieligerds op forums hoort en nooit de politiek zelf. Blijkbaar zijn de rechtse partijen niet mondig genoeg om, bijvoorbeeld, even de staatssecretaris van Cultuur naar de Kamer te trekken en even door te zagen over dit.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_43334955
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef Bombardier het volgende:

Mensen, weten jullie wel dat er maar 1300 stemmen waren opgenomen in dat onderzoek?
Pssst... steekproef. Beetje lastig om het hele Nederlandse volk te laten stemmen he...
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
pi_43334982
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is schandalig! Parlementaire enquete. Minstens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43335535
Oh ja, deze kan natuurlijk niet ontbreken in dit topic:

pi_43335542
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef Bombardier het volgende:

Mensen, weten jullie wel dat Bombardier de ballen verstand heeft van de statistische theorie achter een steekproefonderzoek?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43335669
Hans Laroes houden we al enige tijd in de gaten...
Meer kan ik er op dit moment niet over zeggen.
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
pi_43335674
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:01 schreef Seneca het volgende:

[..]

Mensen, weten jullie wel dat Bombardier de ballen verstand heeft van de statistische theorie achter een steekproefonderzoek?
Reken jij dan eens even uit wat de foutmarge is en wat het 95% betrouwbaarheidsinterval is waarbinnen de H0 hypothese, Bos heeft het debat gewonnen, kan worden verworpen?
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:07:26 #17
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43335795
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Hou toch eens op met deze dooddoener man.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43336124
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:01 schreef Seneca het volgende:
Ik hoorde gister ook nog dat er stemmen mee waren genomen van voor het debat en nee ik snapte dat ook niet
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:16:26 #19
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43336161
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Bent u eigenlijk wel volwassen?
  Donald Duck held dinsdag 7 november 2006 @ 20:18:03 #20
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43336219
De publieke omroepen zijn superlinks, what else is new.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:18:36 #21
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43336242
Dus TS vind dat mensen geen eigen mening kunnen standhouden?

Mja, dat kan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43336698
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hou toch eens op met deze dooddoener man.
Die is nauwelijks doder dan het gehuil over de linkse media .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:33:38 #23
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_43336839
Als politieke partij moet je in elk geval zeggen dat er een paar honderd miljoen naar de publieke omroep extra bij kan de volgende kabinetsperiode.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_43336882
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die is nauwelijks doder dan het gehuil over de linkse media
Dat is geen gehuil, maar dat zijn terechte opmerkingen over ons Journaal dat bij elke verkiezing weer in de campagne teams van de linkse partijen lijkt te zitten. Een erg zorgelijke ontwikkeling die best eens wat aandacht mag hebben. Zeker nu het steeds erger lijkt te worden.
pi_43336889
Ik ben zelf voor afschaffing van de publieke omroep. De onafhankelijkheid is niet in de verste verte te zoeken. Ik vind ze zeer partijdig. Vooral Paul & Paul kunnen er wat van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')