quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef Thomas87 het volgende:
KUTZOOI!!!!
De eerste helft speelden we zo goed! Tegen Ajax wou ik Roorda nog wel verdedigen; hij kreeg een arm in zijn geicht maar deze twee doelpunten waren een ramp. Maar... laten we hem nou niet meteen de grond inboren; dit waren eigenlijk de eerste twee blunders van Roorda en OK hij keept niet echt een gelukkig seizoen maar woensdag moet ie ze toch gewoon weer pakken!
Als je 4 tegendoelpunten krijgt kan je moeilijk zegggen dat je onterecht hebt verloren, maar Heerenveen heeft tot dat ze met 2-0 voorstonden geen fatsoenlijke combinatie laten zien en werden het grootste gedeelte van de 1e helft gewoon weggespeeld door de FC.
Maar snel vergeten dan en op naar woensdag!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
Weggespeeld worden en met 4-0 voorkomen, moeten we vaker doen!!!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja joh, we vergeten die 2 belangrijken in Belgrado maar ff.
Alleen dan wel liever met Van Loo op de goal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:58 schreef W2O het volgende:
Woensdag nou winnen om mee te blijven doen.
Het was toch duidelijk obstructie? Of vind je die regel gewoon onzin?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:14 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vond het trouwens niet echt een overtreding op Arnold K. Snap best dat hij daar niet voor floot.
Dat van Suarez wilde ik er nog bijzetten in kleine lettertjes. Maar op dat moment was de wedstrijd al gespeeld. Fledderus de eerste helft ook eentje kunnen krijgen had ik het idee, dus misschien een goedmakertje. Verder gewoon geen Belgen meer aanstellen in Nederland. Gewoon geen succes.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Schwalbe van Suarez en geen overtreding op Kruiswijk... Dus wat dat betreft hebben jullie niks te klagen.. Maar dat wij hier vanmiddag winnen...![]()
Die Suarez is net als iedere Zuid-amerikaan een duikelaartje... ongelooflijk dat die scheids daarin traptequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef Gollemrulez het volgende:
Kijk die overtreding op Suarez dat was een zuivere penal
Tjsa, ongelooflijk dat die 2e goal werd goed gekeurd ondanks het aanvallen in het 5 metergebied. Daar is een keeper toch echt een beschermde speler.....quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die Suarez is net als iedere Zuid-amerikaan een duikelaartje... ongelooflijk dat die scheids daarin trapte
Als Bassie geen gekke dingen doet tenminste...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:35 schreef Prosac het volgende:
Vanavond gaan we weer eens winnen
Roorda moet als een echte kerel keepen en niet zich als een mietje laten aftroeven in zijn eigen 5-meter-gebied terwijl hij gewoon zijn handen kan gebruikenquote:Op maandag 23 oktober 2006 18:22 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Tjsa, ongelooflijk dat die 2e goal werd goed gekeurd ondanks het aanvallen in het 5 metergebied. Daar is een keeper toch echt een beschermde speler.....
quote:Suaréz onzekere factor bij FC Groningen
GRONINGEN - Het is nog onduidelijk of Luis Suaréz woensdagavond voor FC Groningen kan spelen in de thuiswedstrijd tegen Excelsior.
De aanvaller heeft lichte liesklachten. Als Suaréz niet kan spelen, wordt hij vervangen door Glen Salmon.
De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Van de Laak, Lindgren, Levchenko en Fledderus. Spitsen zijn Suaréz of Salmon en Nevland.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Roorda moet als een echte kerel keepen en niet zich als een mietje laten aftroeven in zijn eigen 5-meter-gebied terwijl hij gewoon zijn handen kan gebruiken
Nee, want het is nog heul geen weer voor sjaalsquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef Noca het volgende:
[..]
En jij staat daar dan met je Ajax en Heerenveen sjaal om? Kutkneus.
Die wordt echt niet geschorst, mooi stukje theaterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef venomsnake het volgende:
Mooi, weer 3 puntjes in de tas.
Maar wat wel mooi kut is is die rode kaar voor Rasmus Lindgren..![]()
Die gaan we enorm missen de komende wedstrijden.
Zou me op zich niet verbazen. Lindgren waande zich vanavond Zidane. Zowel (mislukte) trucjes als 'kopstoot'...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
Terechte rode kaart .. bah wat een vieze kopstoot![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
Terechte rode kaart .. bah wat een vieze kopstoot![]()
dan zal hij dat ook wel aan de knvb doorgeven en komt alles goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Blom gaf net zelf toe op Talpa dat het geen rood was.
Ik was er echt hoor! Rij 14, stoel 24. Voor de volgende keerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:11 schreef savelkoul het volgende:
Matige pot weer. Excelsior was nergens maar de FC kon niet echt iets afdwingen. Die rode kaart kon ik niet zien, maar daar hebben we Talpa voor. Sankoh beste man van het veld! Clauwhee weer niet gespot.
Heb je niets beters te doen dan dit topic te vervuilen met je kinderachtige onzin?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:52 schreef Tommeke het volgende:
Blaat
Ik hoorde alleen een gekke fluittoon na die rode kaart van Lindgren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:59 schreef detulp050 het volgende:
Blom was echt slecht vandaag
Nog meer mensen die gekke fluittonen hoorden of zat het tussen onze oren (leek wel een microfoon of een windvlaag die ergens doorheen suisde)?
Die was niet gek. Die was goed. Vooral goed hardquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen een gekke fluittoon na die rode kaart van Lindgren.![]()
Luister hier naar Blomquote:'Rode kaart Lindgren onterecht'
GRONINGEN - De rode kaart, die FC Groningen-middenvelder Lindgren woensdag in de Euroborg tegen Excelsior kreeg, is niet terecht. Dat zegt scheidsrechter Blom.
Blom gaf Lindgren rood na een vermeende slaande beweging naar Excelsior-speler Zijp. Blom ging hierbij af op het advies van zijn assistent-scheidsrechter.
Na het bestuderen van de beelden kwam Blom tot de conclusie dat er geen sprake was van een slaande beweging. De rode kaart wordt waarschijnlijk kwijtgescholden.
Bron: rtvnoord
Vanavond ff gezellig met elkaar praten in de Spieghel? kijken of je dan ook zo stoer bentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:52 schreef Tommeke het volgende:
Mensen die op stap gaan in een shirt van 'de FC' () sorry hoor, beetje boers!
4-2 verloren van SC Heerenveen, en geen Europees voetbal meer, echt de Trots van het Noorden!
Gezien de resultaten de afgelopen jaren (nationaal en internationaal) is er maar 1 club die recht heeft op die titel![]()
Wel goed opzichquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
Hoe deed Bassie het gisteren?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:52 schreef Tommeke het volgende:
4-2 verloren van SC Heerenveen, en geen Europees voetbal meer, echt de Trots van het Noorden!
Gezien de resultaten de afgelopen jaren (nationaal en internationaal) is er maar 1 club die recht heeft op die titel![]()
Je weet maar nooit met die koekebakkers van de KNVB.quote:
Als je der geen fuck van weet, hou dan gewoon je bek.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:52 schreef Tommeke het volgende:
Rellennnnnnnnnnnnnnnnnnn!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef W2O het volgende:
[..]
Als je der geen fuck van weet, hou dan gewoon je bek.
Toch heeft 'ie wel gelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef W2O het volgende:
[..]
Als je der geen fuck van weet, hou dan gewoon je bek.
quote:22/10/2006 SC Heerenveen FC Groningen 4-2 13/1/2006 FC Groningen SC Heerenveen 2-0
6/11/2005 SC Heerenveen FC Groningen 4-0 15/5/2005 FC Groningen SC Heerenveen 1-2
10/12/2004 SC Heerenveen FC Groningen 1-0 19/3/2004 FC Groningen SC Heerenveen 0-0
13/9/2003 SC Heerenveen FC Groningen 1-0 1/12/2002 FC Groningen SC Heerenveen 1-1
9/5/2003 SC Heerenveen FC Groningen 2-1 21/10/2001 FC Groningen SC Heerenveen 1-1
24/4/2002 SC Heerenveen FC Groningen 2-0 21/12/2000 FC Groningen SC Heerenveen 2-1
2/3/2001 SC Heerenveen FC Groningen 0-0 2/12/1997 FC Groningen SC Heerenveen 0-1
8/4/1998 SC Heerenveen FC Groningen 1-1 6/9/1996 FC Groningen SC Heerenveen 1-5
1/6/1997 SC Heerenveen FC Groningen 1-3 12/3/1996 FC Groningen SC Heerenveen 1-1
Tuurlijk heeft 'ie geen gelijk. Het is een bijnaam, geen eretitel die je kan winnen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Toch heeft 'ie wel gelijk
Maar het neemt niet weg dat FC Groningen goed bezig is de laatste jaren!![]()
Ik (als Fries en Feanfan) gun trouwens FC Groningen ook het allerbeste, mits er maar 2x per jaar niet van 'ons' wordt gewonnen (het liefst verloren) en men onder ons eindigt in de competitie.. En afgezien van vorig jaar slagen we daar in het algemeen toch wel heel aardig in.![]()
[..]
Ook een 'bijnaam' moet je verdienen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:36 schreef W2O het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft 'ie geen gelijk. Het is een bijnaam, geen eretitel die je kan winnen...
Volgens mij kwam er ook zo'n geluid bij Noca vandaan....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die was niet gek. Die was goed. Vooral goed hard
Dat is dus al gebeurd... Groningen wordt al jaren lang Trots van het Noorden genoemd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook een 'bijnaam' moet je verdienen...
So? Dat heeft Groningen toch al ruimschoots gedaan? Maar het zal mij echt een zorg zijn wanneer Heerenveen de titel probeert te gebruiken. Het maakt de Fraizen alleen maar triester...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook een 'bijnaam' moet je verdienen...
gedeelde 4e plek met die tukkers,quote:
Wat is voetbal zonder rivaliteit? Wees toch blij dat er mensen zijn die een hekel aan Heerenveen hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ The_Verve: 1 minuut stilte... tsja, vanaf daar zou ik eigenlijk alles met een korrel zout kunnen nemen.. Kom op zeg.. Je bent vóór FC Groningen, vóór voetbal. Tégen een club zijn is zó tekenend...
Nogmaals boeit het me niet. Ik zie het een beetje als RBC die zich 'De parel van het Zuiden' zou gaan noemen. Dat zou net zo absurd zijn...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Echt, de naam die het beessie heeft maakt me niet zoveel uit. Belangrijk is om je echter wel te realiseren dat het gebruik van een bepaalde naam af en toe wel eens misplaatst kan zijn. Voor de Groningers is FC Groningen de trots van het Noorden, voor anderen misschien wel BV Veendam of FC Zwolle. Voor de Friese fans is dat SC Heerenveen of misschien wel Cambuur Leeuwarden.
Tommeke is een gloryhuntende kleuter. Trots heeft niets met het onderlinge resultaat te maken...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waar het me om ging... Tommeke stelde, al dan niet stokend, dat gezien resultaten in de afgelopen jaren er maar 1 ploeg recht zou hebben op die titel.. Ik wilde dat even met statistieken onderbouwen.
Ik vind dat gewoon tellen :pquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef clauwheee het volgende:
Ja, we zijn ze mooi wel even op alfabet voorbij!
Nou prima toch, het gaat niet om de titel maar om de resultaten. Groningen doet het nu voor het 2e seizoen leuk. Houwen zo. Ik heb liever 2 trotsen van het Noorden dan 1.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef W2O het volgende:
[..]
Dat is dus al gebeurd... Groningen wordt al jaren lang Trots van het Noorden genoemd.
Doel je nou echt op Lindgrenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:02 schreef SCH het volgende:
Een kopstoot geven mag dus gewoon weer?
Hij maakte een beweging met zijn hoofd, het was geen grote kopstoot maar hij raakte hem wel degelijk. Die scheids had volgens mij een pistool op zijn hoofd van die vooringenomen commentator toen hij er op terug kwam. Gewoon een klein kopstootje, 1 wedstrijd!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Doel je nou echt op Lindgren
Dan moet je een grapje maken, zelfs de scheidsrechter vond het niets...
Irrelevante vraag ... bovendien heet ik geen Foeke ... dubbel irrelevant dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
Hey Foeke "Het was al lang tijd huil huil" Eilanden, waar staat jouw clubje eigenlijk?
Punt is wel gemaaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Irrelevante vraag ... bovendien heet ik geen Foeke ... dubbel irrelevant dus
Kleine kopstootjes bestaan niet SCH .. kopstoot is kopstoot ... en dit was dus helemaal niets ... als je dit gaat bestraffen is het einde zoekquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij maakte een beweging met zijn hoofd, het was geen grote kopstoot maar hij raakte hem wel degelijk. Die scheids had volgens mij een pistool op zijn hoofd van die vooringenomen commentator toen hij er op terug kwam. Gewoon een klein kopstootje, 1 wedstrijd!
Zal ik jou het verschil tussen een kleine en grote kopstoot eens laten voelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kleine kopstootjes bestaan niet SCH .. kopstoot is kopstoot ... en dit was dus helemaal niets ... als je dit gaat bestraffen is het einde zoek
Met die kop van jou is het sowieso altijd een grote kopstootquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik jou het verschil tussen een kleine en grote kopstoot eens laten voelen![]()
![]()
Kom op zeg, hij stond op en kwam tegen een tegenstander aan, verberg je liefde voor SCH eens en wees eerlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij maakte een beweging met zijn hoofd, het was geen grote kopstoot maar hij raakte hem wel degelijk. Die scheids had volgens mij een pistool op zijn hoofd van die vooringenomen commentator toen hij er op terug kwam. Gewoon een klein kopstootje, 1 wedstrijd!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
. Ik heb liever 2 trotsen van het Noorden dan 1.
Geloof er niets van, volgens mij zit het dieper.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef MaxPower het volgende:
Omdat je de Groningers daarmee zo makkelijk op de kast jaagt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben dol op verboden vruchten man, vooral die van Noca
Volgens mij hebben we psies hetzelfde doelsaldo als Twente maargoed.quote:FC Groningen mist Koen van de Laak
GRONINGEN - FC Groningen kan zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen NAC niet beschikken over Koen van de Laak.
De aanvaller viel woensdag tegen Excelsior na ruim 20 minuten uit met knieklachten. Inmiddels is vastgesteld dat er een kniebandje is verrekt. Ook aanvoerder Paul Matthijs is er in Breda niet bij. Hij staat al twee maanden buitenspel door een blessure.
De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Seedorf of Lovre, Lindgren, Levchenko en Fledderus. De spitsen zijn Suaréz of Salmon en Nevland.
Overigens is FC Groningen inmiddels naar de vierde plaats gestegen, door een 2-1 nederlaag van FC Twente tegen Feyenoord. De FC, Roda JC en FC Twente hebben in 9 wedstrijden 17 punten behaald, maar de ploeg van Ron Jans heeft het beste doelsaldo.
Ajax is koploper met 24 punten. PSV volgt met 22 punten en AZ is derde met 20 punten.
Bron: rtvNoord
doe mij ook maar een appelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
Verplicht één wedstrijd laten spelen met een hoofdklem zeg ik je!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij maakte een beweging met zijn hoofd
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Maar dan is daar SCH, kenner der kenners, weter der weters, en hij weet dit uiterst vervelende voorval - in zijn onbegrensde objectiviteit - terug te brengen tot de volgende briljante en pakkende zinsnede:
''Hij maakte een beweging met zijn hoofd''
Pas op voor Cruoningaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Lindgren was idd een beetje spastisch
Volgens mij had Clau gezegd dat dit een van de weinige wedstrijden was die ze zouden missen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Zondag ga ik naar NAC - Groningen.
Valt er nog naar Noca en Clauwheee te zwaaien in het uitvak??
Cruoninga?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Het is groen en begint met een C spandoek meenemen.
Ja joh, ik zat maar wat te stoken, ben zelf fan van Ajax en Heerenveen. Maar ik vind Groningen best een leuke club, met een toffe trainer en een erg mooi stadion. Het ligt momenteel al in de planning om met wat vrienden naar een thuiswedstrijd in de Euroborg te gaan!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ W2O: ...door de Groningers..
@ The_Verve: 1 minuut stilte... tsja, vanaf daar zou ik eigenlijk alles met een korrel zout kunnen nemen.. Kom op zeg.. Je bent vóór FC Groningen, vóór voetbal. Tégen een club zijn is zó tekenend...
Echt, de naam die het beessie heeft maakt me niet zoveel uit. Belangrijk is om je echter wel te realiseren dat het gebruik van een bepaalde naam af en toe wel eens misplaatst kan zijn. Voor de Groningers is FC Groningen de trots van het Noorden, voor anderen misschien wel BV Veendam of FC Zwolle. Voor de Friese fans is dat SC Heerenveen of misschien wel Cambuur Leeuwarden.
Waar het me om ging... Tommeke stelde, al dan niet stokend, dat gezien resultaten in de afgelopen jaren er maar 1 ploeg recht zou hebben op die titel.. Ik wilde dat even met statistieken onderbouwen.
Voor de rest even goede vriendenIeder support z'n eigen club. Laten we dat lekker zo houden en eens ophouden met dat (zielige) afgeven op elkaar.
Whaha!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Ah, zonde hoor. Ik wilde nog een Het is groen en begint met een C spandoek meenemen.
Verboden voor SCH's!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
Geen discussie meer mogelijk!quote:
CLUB D-SALDO P/WED D/WEDquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:02 schreef dolledingo het volgende:
Om even een einde te breien aan de eeuwige discussie over wie de trots van het noorden is:
klik
Zo.. dat lijkt me duidelijk.
Natuurlijk zie ik ook liever een overwinning, maar gezien het wedstrijdverloop ben ik idd tevreden met de 0-0.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Zo kennen we Groningen weer. Tevreden zijn met een 0-0!
Beter dan thuis weer de boot ingaan met dramatisch voetbalquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Zo kennen we Groningen weer. Tevreden zijn met een 0-0!
Of uit verliezen van Excelsior en Heracles...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Beter dan thuis weer de boot ingaan met dramatisch voetbal.
Tegen wie moet Ajax vanavond in de champions league?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:21 schreef Tommeke het volgende:
Tegen wie moet Groningen donderdag in de UEFA?
Balen met Vermaelen!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:21 schreef Tommeke het volgende:
Tegen wie moet Groningen donderdag in de UEFA?
Same here, balen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat gaat me niet lukken helaas. Was anders wel even leuk geweest.
Ach weet niet, de 2 clubs waarvan ik supporter ben, Ajax en Heerenveen doen nog steeds meequote:Op woensdag 1 november 2006 13:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax vanavond in de champions league?![]()
De uitschakeling van jouw cluppie voor de CL was vele malen beschamender, dan die van de FC. Ik zou maar snel in een hoekje gaan uithuilen ipv hier flauwe opmerkingen te gaan maken.
Ajax en Heerenveenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ach weet niet, de 2 clubs waarvan ik supporter ben, Ajax en Heerenveen doen nog steeds mee
Maar zijn clubs hebben wel een overeenkomst! Er is geen sfeer.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ajax en Heerenveen
Kutleven heb jij zeg.
Dat moet ik Groningen nageven, hoewel de laatste keer dat ik bij Heerenveen was, tegen Groningen, stond het hele stadion te zingen etc!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar zijn clubs hebben wel een overeenkomst! Er is geen sfeer.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:54 schreef Tommeke het volgende:
Maar heb verder niets tegen Groningen, woon er zelf ook, en zit waarschijnlijk binnenkort een keertje in de Euroborg om Groningen aan te moedigen
Dat bedoel ik, kut(voetbal)levenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar zijn clubs hebben wel een overeenkomst! Er is geen sfeer.
Idd, bijna hypocriet te noemenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Het moet niet gekker worden, een heerenveen/Ajax supporter die voor Groningen gaat juichen in de euroborg.![]()
Opmerkelijk!
Ik ben voor Roda, die club die 2-0 won van Ajax en 0-2 won van Heerenveen. En de laatste Belgische Europacupwinnaar, was toevallig ook nog een finale tegen Ajax.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat moet ik Groningen nageven, hoewel de laatste keer dat ik bij Heerenveen was, tegen Groningen, stond het hele stadion te zingen etc!
Noem het maar een voetballiefhebber, ik weet dat in de Euroborg altijd een leuke sfeer is, en aangezien ik er van hou om voetbalwedstrijden te bezoeken is het logisch als ik er eens naartoe gaquote:Op woensdag 1 november 2006 13:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Het moet niet gekker worden, een heerenveen/Ajax supporter die voor Groningen gaat juichen in de euroborg.![]()
Opmerkelijk!
Jammer, een tijdperk is afgeslotenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:10 schreef dolledingo het volgende:
Net terug uit het Oosterpark. Veel fakkels van de Groningen Fanatics en veel perslui. Dus er zal wel her en der een tv-reportage zijn vanavond. Ik heb zelf ook video opnames gemaakt, deze volgen zsm op mijn site-je
Ik ben benieuwd naar die opnames.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:10 schreef dolledingo het volgende:
Net terug uit het Oosterpark. Veel fakkels van de Groningen Fanatics en veel perslui. Dus er zal wel her en der een tv-reportage zijn vanavond. Ik heb zelf ook video opnames gemaakt, deze volgen zsm op mijn site-je
Je bedoelt van de tribune waar we op stonden? Nee, die heb ik niet gemaaktquote:Op woensdag 1 november 2006 16:57 schreef dolledingo het volgende:
Doelde trouwens qua foto's van de andere kant meer op de plek waar ik zelf stond
Blijf maar lekker thuis.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:54 schreef Tommeke het volgende:
Maar heb verder niets tegen Groningen, woon er zelf ook, en zit waarschijnlijk binnenkort een keertje in de Euroborg om Groningen aan te moedigen
Ze staan er op!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die opnames.
* venomsnake gaat je site-je in de gaten houden
---quote:
Als jij hier een beetje loopt te provoceren dat je niet kan wachten tot je al die jochies met groningen sjaaltjes om op de grote markt ziet lopen na een verliespot dan hoef ik jou ook niet tegen te komen in de Euroborg. Ga jij maar lekker met alle winden meewaaien, maar doe dat niet bij FC Groningen. Stoere Tomquote:Op donderdag 2 november 2006 00:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
---
Als Feyenoord of PSV Europees speelt dan moedig ik hun ook aan.
Ik ben gewoon fan van andere clubs, maar als ik de kans krijg ga ik graag naar een wedstrijd van Groningen toe om te kijken, puur en alleen omdat ik een voetballiefhebber ben en helemaal niets tegen Groningen heb.
oei auw auw, recht door mijn hart..quote:Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef SCH het volgende:
Saaie week zeker zo zonder UEFA-cup?
mwah, valt mee, kunnen we ons wat beter voorbereiden op de bekerwedstrijd van volgende week.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef SCH het volgende:
Spelen jullie volgende week ook voor de beker?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef SCH het volgende:
Die gast maakt zich dan ook verdomde belachelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan me er ook niks bij voorstellen, maar ok
Inderdaad, het is jammer dat we eruit liggen maar het zij zo.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:41 schreef dolledingo het volgende:
Ik denk dat geen enkele FC Groningen supporter er nu nog bij stil staat dat we nu ook UEFA-cup hadden kunnen spelen. Ik denk dat de anti FCG supporters zich er meer mee bezig houden. Je kan pas iemand pesten als er wat te pesten valt
Bijna altijdquote:Op donderdag 2 november 2006 11:38 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat de Euroborg is uitverkocht zaterdag!
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die gast maakt zich dan ook verdomde belachelijk.
Zou de Euroborg niet uitgebreid worden met 4.000 extra plaatsen ofzo?quote:
Ze willen wel kijken of het uitvak niet beter kan worden benut. Volgens mij is dat iets van 1000 plekken. Als de tegenstander maar met 60 man komt beetje zonde van de ruimtequote:Op donderdag 2 november 2006 13:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou de Euroborg niet uitgebreid worden met 4.000 extra plaatsen ofzo?
Zou me geen verkeerde zet lijken. De Euroborg is vrijwel altijd uitverkocht en een paar duizend extra plaasten is redelijk makkelijk te realiseren.
Ik verwacht 3 bussen zaterdag. Zeker nu de KNVB het hoger beroep verloren heeft!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ze willen wel kijken of het uitvak niet beter kan worden benut. Volgens mij is dat iets van 1000 plekken. Als de tegenstander maar met 60 man komt beetje zonde van de ruimte
Mijn Clubquote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef venomsnake het volgende:
Vanavond Gibril Sankoh bij 'Stropdassie schieten' op TVNoord.![]()
Ja, we kunnen niet allemaal thuis op de bek gaan tegen OB Odensequote:Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef SCH het volgende:
Nopequote:Op donderdag 2 november 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee eigenlijk, we horen nooit zoveel over onze geblesseerden...
Nou niet overdrijvenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:27 schreef Prosac het volgende:
netjes, volgens mij dus meer Roda supporters dan alle voorgaande jaren bij elkaar..
Ik rij normaal via NL, maar dat is omdat er in Midden en Noord Limburg ook nog Rodafans wonen. En omdat ik familie rondom Zwolle heb wonen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef Puur het volgende:
Roda uit is juist mijn favoriet. Nooit een combi en je kunt even lekker de auto uitlaten in Duitsland. Dat we er bijna altijd heel dik verliezen is wat minder.
Fledderus er dus niet bij, misschien Lovre eens in de basis laten beginnen?.!quote:Drie afwezigen in aanloop naar Roda
Trainer Ron Jans kan zaterdagavond niet beschikken over een drietal geblesseerde spelers: Koen van de Laak, Paul Matthijs en Mark-Jan Fledderus. Fledderus, die dit seizoen nog geen competitieduel miste, richt zich nu op de bekerontmoeting van aanstaande dinsdag tegen NAC Breda. Tom Hiariej is als achttiende speler bij de selectie voor het duel met Roda JC gehaald.
Jans blikte vrijdag na de training in Euroborg nog kort terug op het duel met NAC Breda: “Het zou niet terecht zijn om er individuen uit te lichten. Tegen NAC heeft de ploeg in balbezit ondermaats gepresteerd. Het middenveld was pover. Misschien had dat met de iets afwachtende houding van het team te maken, maar is maak me er absoluut niet ongerust over. We kijken nu weer gewoon vooruit naar de volgende wedstrijd, tegen Roda JC.”
Over de tegenstander: “Het is een ploeg die er in vergelijking met vorig jaar individueel misschien niet op vooruit gegaan is, maar wel meer een team geworden is. Er is een aantal spelers vertrokken die misschien geen gunstige werking hebben op het teambelang voor de lange termijn. Met trainers als Stevens en Atteveld staan strijd en inzet hoog in het vaandel, maar ook georganiseerd en compact spelen en zeker ook eruit durven komen.”
Over het doelsaldo: “Het thema tegengoals staat gelukkig wat meer op de achtergrond. We scoren namelijk makkelijker dan vorig seizoen. Ik oud niet zoveel rekening met wat er mis kan gaan, maar wat kunnen we nog winnen. En ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat we bij de eerste negen zullen eindigen, het liefst zo hoog mogelijk daarin. In Amsterdam en Heerenveen hebben we de wedstrijden door persoonlijke fouten verloren, maar in de eerste helft in Nijmegen hebben wij gedomineerd. Daarin zijn we dus ook in staat. Maar ik kan pas een helder beeld over de uitduels geven op de helft van de competitie.”
Huub Stevens over FC Groningen in het programmaboekje van zaterdag: “Groningen vormt een vast geheel en hoewel ze een paar spelers kwijt zijn geraakt, hebben ze het grootste gedeelte van de groep weten te behouden. Er zijn vastigheden binnen de ploeg, terwijl wij nog aan het bouwen zijn. Wij moeten vanaf nu elk seizoen weer stappen zetten. Ik heb geen idee wat voor wedstrijd het zal worden. Ik ben ook nog niet eerder in Euroborg geweest. Wat ik begrepen en gezien heb, moet de sfeer er iedere wedstrijd fantastisch zijn.”
Bron: FC Groningen
bron: rtvnoordquote:FC Groningen mist Fledderus tegen Roda JC
GRONINGEN - FC Groningen kan zaterdag in de competitiewedstrijd tegen Roda JC niet beschikken over Mark-Jan Fledderus. Ook Koen van de Laak en Paul Matthijs zijn niet van de partij.
Trainer Ron Jans heeft Tom Hiariej toegevoegd aan de selectie.
De opstelling:
In het doel Roorda. De verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Cornelisse, Lindgren, Lovre of Seedorf en Levchenko. De spitsen zijn Sanchez en Nevland.
De wedstrijd in het Euroborg-stadion begint zaterdagavond om 20.00 uur. Radio Noord zal een live-verslag verzorgen. Deze uitzending begint eveneens om 20.00 uur.
Het is een bus zonder schaamhaar!quote:
Wij voelen ons wel thuis met een tunnel!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef Prosac het volgende:
dus we hebben straks allemaal gillende kindertjes in dat grote boze uitvak..
briljant, vertel je ze even over die levensgevaarlijke doodenge tunnel naar het uitvak toe, de Friezen hebben er nog altijd nachtmerries van
Ik zal naar je zwaaien DSquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef DarkShine het volgende:
En ik vertrek nu eens! Tot straks!
@ Noca: Ik ben al blij als wij met een gelijkspel wegkomen...
Ik zal terugzwaaienquote:
Ik hoop het nietquote:Ik hoop dat je gelijk krijgt Venom!
quote:
Niet overdrijven...quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:16 schreef -Hans- het volgende:
ZOMETEEN FC Groningen al op Talpa.
Maar die Suarez he hoelang kan de FC hem nog houden? Wat een tallent zeg en Suarez heeft 100x meer tallent dan de Griekse spits uit 010. Een assist en weer een belangrijk doelpunt in de extra tijd. Wat een aankoop!!!
Hij heeft toch wel geel gekregen omdat hij zijn shirt uittrok. Maar.... damn wat een mooie acties van Suarez.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Dik- en dikverdiend.
En Suarez de absolute koning van het veld.
Tuurlijk, maar technisch gezien is hij behoorlijk vaardig en dat zal denk ik alleen maar groeien (hij is nog jong). Hopelijk kan hij dit niveau vasthouden want dan gaat FC Groningen nog veel plezier aan hem beleven. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij zjin huidige niveau kan vasthouden en dat hij gaat groeien, maar ja of dat ook echt gaat gebeuren kunnen we pas op langere termijn zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet overdrijven...![]()
Wacht nou maar eerst eens af tot of hij structureel zo speelt. Bovendien werden dergelijke dingen ook 3 seizoen terug al over Nevland geroepen, maar die speelt ook nog steeds in Groningen. Dus niet meteen te hard van stapel lopen.
Laat ze maar betalen. Ook Sankoh is te vervangen, zeker wanneer je er een klein kapitaal voor kan vangen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoorde ze op Talpa trouwens zeggen er interesse is van de Spurs en van St Etienne in Sankoh..![]()
Alleen voor een ENORME zak geld laten gaan, maar het liefst heb ik dat ie voorlopig nog lekker bij de FC blijft ballen. Hij heeft net zijn contract verlengd..
Dan mag hij wel opschieten met zijn inburgeringsexamen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoorde ze op Talpa trouwens zeggen er interesse is van de Spurs en van St Etienne in Sankoh..![]()
Ja hoor. Die heeft nog bij Zwolle gespeeld...quote:Op zondag 5 november 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
Een fenomeen ben je niet zo snel hoor.
Een paar seizoenen geleden was ene Hristov van NEC een fenomeen, omdat hij het in de eerste competitiehelft zo aardig deed. Ooit nog van gehoord???????
Die is matchwinner geweest tegen Vitesse. Die blijft voor altijd een fenomeen in Nijmegen en omgeving.quote:Op zondag 5 november 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
Een fenomeen ben je niet zo snel hoor.
Een paar seizoenen geleden was ene Hristov van NEC een fenomeen, omdat hij het in de eerste competitiehelft zo aardig deed. Ooit nog van gehoord???????
nee hoor, Bij Ajax is het lucky bij ons is het gewoon een kunstquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:52 schreef Eilanden het volgende:
Met al die late doelpunten de afgelopen tijd kan de term 'Lucky Ajax' wel ingeruild gaan worden voor 'Lucky Groningen'
quote:Luis Suarez flikt het weer
FC Groningen zal geen spijt hebben van het aantrekken van Luis Suarez. De Uruguayaanse spits bewees zaterdagavond tegen Roda JC opnieuw zijn waarde met de winnende treffer in blessuretijd.
Sinds de entree van Suarez in de formatie van Ron Jans bewees hij al meermaals een neusje voor beslissende treffers te hebben. Zo was hij trefzeker in de slotminuten tegen Vitesse en versierde hij strafschoppen tegen Partizan Belgrado.
Zaterdagavond maakte ook Roda JC kennis met de talentvolle Zuid-Amerikaan. Nadat Davy de Fauw de Limburgers met een klein uur op de klok op voorsprong bracht, was het Erik Nevland die het offensief van de Noorderlingen omzette in de gelijkmaker. Aanvalskompaan Suarez maakte in de blessuretijd de 2-1 en bezorgde Roda JC daarmee een loodzware en lange terugreis.
De Groene Hel is, naast het feit dat het er kan spoken, ook een mediafenomeen.quote:Op zondag 5 november 2006 03:03 schreef DarkShine het volgende:
Was dit nu die groene hel? Of was het vandaag niet de beste dag kwa sfeer?
Bullshit.quote:Op zondag 5 november 2006 01:09 schreef Joagertje het volgende:
[..]
nee hoor, Bij Ajax is het lucky bij ons is het gewoon een kunst![]()
hahaha, ik wist dat er wel iemand op moest reagerenquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 09:56 schreef Joagertje het volgende:
[..]
hahaha, ik wist dat er wel iemand op moest reageren![]()
Lekker simpel ook .... je aanvaller vergelijken met Charisteasquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:16 schreef -Hans- het volgende:
ZOMETEEN FC Groningen al op Talpa.
Maar die Suarez he hoelang kan de FC hem nog houden? Wat een tallent zeg en Suarez heeft 100x meer tallent dan de Griekse spits uit 010.
Het was gister niet top qua sfeer. Meestal is het woeliger. Die vlagzwaaiers van jullie zijn wel volhouders trouwens, ze bleven maar zwaaien.quote:Op zondag 5 november 2006 03:03 schreef DarkShine het volgende:
Congrats, gezien de kansen verdiend...
Was dit nu die groene hel? Of was het vandaag niet de beste dag kwa sfeer?
Lekker simpel om te zeggen dat het simpel is. Dan zou je nooit meer vergelijkingen mogen maken.quote:Op zondag 5 november 2006 10:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker simpel ook .... je aanvaller vergelijken met Charisteas![]()
Als ik 'em vergelijk met Huntelaar of Farfan, dan komt 'ie nog wel tekort hoor
Beter toch om te blijven vlaggen...quote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het was gister niet top qua sfeer. Meestal is het woeliger. Die vlagzwaaiers van jullie zijn wel volhouders trouwens, ze bleven maar zwaaien.![]()
Geen idee..quote:Op zondag 5 november 2006 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter toch om te blijven vlaggen...
Dezelfde gasten continu. Ikzelf was te druk met de match en mijn biertjequote:Op zondag 5 november 2006 12:31 schreef detulp050 het volgende:
Waren het steeds andere zwaaiers ofzo? Anders heb je aan het eind van de wedstrijd toch wel lamme armen lijkt me. Zelfs in de rust gingen ze doorIn de laatste 5 minuten werd er opvallend genoeg niet meer gevlagd. Ik vind het op zich wel mooi voor de wedstrijd en erna, maar tijdens zou ik het zelf niet doen, daarvoor ben ik veel te veel met de wedstrijd bezig...
eigenlijk pas na de 1-1 kon je merken waartoe het publiek in staat is. Noord heeft wel redelijk constant lawaai gemaakt, de rest komt pas laat in het seizoen in actie, als het spel er ook naar is.quote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het was gister niet top qua sfeer. Meestal is het woeliger. Die vlagzwaaiers van jullie zijn wel volhouders trouwens, ze bleven maar zwaaien.![]()
Tja.. het moet helaas, aangezien een Partizan Supporter zichzelf opblies met vuurwerk dat terugstuiterde vanaf dat net (ipv in het vak eronder), de Friezen zichzelf in een rookgordijn zetten en zo zijn er nog wel wat voorbeelden van het voordeel van dat net..quote:Op zondag 5 november 2006 12:34 schreef DarkShine het volgende:
Was voor mij 1ste en laatste keer Euroborg, alleen omdat er een net hangt.
Dat heet doorzetten waar de tegenstander denkt dat het al afgelopen is.quote:Op zondag 5 november 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Je kan wel zien dat Groningen aan Duitsland grenst met al die lucky overwinningen in de laatste minuten
4-2quote:Op zondag 5 november 2006 13:42 schreef Prosac het volgende:
ach, wij scoren tenminste nog eens regelmatig een goal
Negende.quote:
Oh, en dan kom je wel boven Groningen?quote:
Als je daar hele hele seizoen op kunt teren, met dit onderstaande lijstje, vind ik het ook best hoorquote:
quote:
Ach een kinderhand is gauw gevuld....quote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je daar hele hele seizoen op kunt teren, met dit onderstaande lijstje, vind ik het ook best hoor
SC Heerenveen Odense BK 0-2
SC Heerenveen Ajax 0-2
Osasuna SC Heerenveen 0-0
Heracles Almelo SC Heerenveen 1-0
SC Heerenveen PSV 0-0
SC Heerenveen Vitória Setúbal 0-0
FC Utrecht SC Heerenveen 1-0
SC Heerenveen Roda JC 0-2
Als dat stuk Hongaarse goulash die bal gewoon wegramt is er niks aan de hand...quote:Op zondag 5 november 2006 13:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat heet doorzetten waar de tegenstander denkt dat het al afgelopen is.![]()
En je gaat me toch niet vertellen dat de goal van Suarez een geluksdoelpunt is?
Op de dag zelf niet. Dan moet je op de erste dag van de vrije verkoop op tijd bij ticketbox zijn. Dan heb je wel geluk.quote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het ziet er elke wedstrijd aardig uitverkocht uit. Zijn er voor de niet seizoenkaarthouders nog makkelijk kaartjes te kopen aan de kassa?
eigenlijk had Suarez die bal gewoon moeten afgeven op de vrij lopende Lovre danwel Lindgrenquote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als dat stuk Hongaarse goulash die bal gewoon wegramt is er niks aan de hand...
OKquote:Op zondag 5 november 2006 14:11 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Op de dag zelf niet. Dan moet je op de erste dag van de vrije verkoop op tijd bij ticketbox zijn. Dan heb je wel geluk.
Alle competitiewedstrijden zijn bij aanvang uitverkocht. Voor elke wedstrijd is er kaartverkoop (zo'n 400 kaarten dacht ik) in de losse verkoop bij Ticketbox (Clubcardverplichting, 2 kaarten pp), maar die verkoopsessie's duren nooit echt lang. Als je heen wilt zou ik op de eerste dag van verkoop je om 8 of 9 uur melden bij een ticketboxpunt...quote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het ziet er elke wedstrijd aardig uitverkocht uit. Zijn er voor de niet seizoenkaarthouders nog makkelijk kaartjes te kopen aan de kassa?
Als je wilt, komende dinsdag is bekervoetbal en volgens mij zijn er nog genoeg kaarten. NoordCurve kun je verkrijgen op vertoon van legitimatiequote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat de sfeer juist wat timide was omdat het een avond-wedstrijd was. Ik sta over het algemeen ook fanatiek mee te doen, maar gister was het af en toe wat meezingen en toen vond ik het wel best, en zo dacht een groot gedeelte van vak E/F er over (en waarschijnlijk de rest van het stadion). De echte sfeer potjes heb ik dit seizoen alleen nog maar meegemaakt in de uitwedstrijden, met de wedstrijd tegen Sparta (en de reis) als hoogtepunt. Het filmpje wat ik toen gemaakt heb van "onze trots" wordt nu nog ontzettend veel gedownload en verspreid.quote:Op zondag 5 november 2006 13:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
eigenlijk pas na de 1-1 kon je merken waartoe het publiek in staat is. Noord heeft wel redelijk constant lawaai gemaakt, de rest komt pas laat in het seizoen in actie, als het spel er ook naar is.
quote:Op zondag 5 november 2006 15:02 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen die niet in het groundhopping topic komen:
[afbeelding]
Het was me nog niet eerder opgevallen dat ze het grote scherm aan de overkant verbeed hadden.quote:Op zondag 5 november 2006 15:02 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen die niet in het groundhopping topic komen:
[afbeelding]
wist je dat niet? Zit een zijstukje naast om de score op te kunnen zettenquote:Op zondag 5 november 2006 15:58 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het was me nog niet eerder opgevallen dat ze het grote scherm aan de overkant verbeed hadden.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 14:02 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als Heerenveen vandaag op zijn plaat gaat tegen Sparta.
Flauw, maar terecht?quote:Op zondag 5 november 2006 15:46 schreef clauwheee het volgende:
Klopt, alleen wat flauw dat ie um dan wel voor het uittrekken van het shirt geeft..maar ja, in principe terecht.
Een boete krijgen omdat je 1 kilometer (na correctie) te hard rijdt is ook erg flauw maar wettelijk terecht.quote:Op zondag 5 november 2006 17:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Flauw, maar terecht?![]()
Sinds jaar en dag is je shirt uittrekken gewoon geel .. of dat nou in de 5e, 50e of 500e minuut gebeurt en dan kan de scheids niets anders doen dan gewoon geel trekken
Preciesquote:Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef clauwheee het volgende:
Ik zeg toch, in principe (volgens de regels) terecht. Lezen Eilanden.
Flauw slaat erop dat ie de hele tijd zijn gele kaarten op zak hield, ook voor sommige overtredingen die echt wel een kaart hadden verdiend. Dus ja, dan vind ik het wel flauw dat ie um hiervoor wel trok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |