Beter toch om te blijven vlaggen...quote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het was gister niet top qua sfeer. Meestal is het woeliger. Die vlagzwaaiers van jullie zijn wel volhouders trouwens, ze bleven maar zwaaien.![]()
Geen idee..quote:Op zondag 5 november 2006 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter toch om te blijven vlaggen...
Dezelfde gasten continu. Ikzelf was te druk met de match en mijn biertjequote:Op zondag 5 november 2006 12:31 schreef detulp050 het volgende:
Waren het steeds andere zwaaiers ofzo? Anders heb je aan het eind van de wedstrijd toch wel lamme armen lijkt me. Zelfs in de rust gingen ze doorIn de laatste 5 minuten werd er opvallend genoeg niet meer gevlagd. Ik vind het op zich wel mooi voor de wedstrijd en erna, maar tijdens zou ik het zelf niet doen, daarvoor ben ik veel te veel met de wedstrijd bezig...
eigenlijk pas na de 1-1 kon je merken waartoe het publiek in staat is. Noord heeft wel redelijk constant lawaai gemaakt, de rest komt pas laat in het seizoen in actie, als het spel er ook naar is.quote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het was gister niet top qua sfeer. Meestal is het woeliger. Die vlagzwaaiers van jullie zijn wel volhouders trouwens, ze bleven maar zwaaien.![]()
Tja.. het moet helaas, aangezien een Partizan Supporter zichzelf opblies met vuurwerk dat terugstuiterde vanaf dat net (ipv in het vak eronder), de Friezen zichzelf in een rookgordijn zetten en zo zijn er nog wel wat voorbeelden van het voordeel van dat net..quote:Op zondag 5 november 2006 12:34 schreef DarkShine het volgende:
Was voor mij 1ste en laatste keer Euroborg, alleen omdat er een net hangt.
Dat heet doorzetten waar de tegenstander denkt dat het al afgelopen is.quote:Op zondag 5 november 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Je kan wel zien dat Groningen aan Duitsland grenst met al die lucky overwinningen in de laatste minuten
4-2quote:Op zondag 5 november 2006 13:42 schreef Prosac het volgende:
ach, wij scoren tenminste nog eens regelmatig een goal
Negende.quote:
Oh, en dan kom je wel boven Groningen?quote:
Als je daar hele hele seizoen op kunt teren, met dit onderstaande lijstje, vind ik het ook best hoorquote:
quote:
Ach een kinderhand is gauw gevuld....quote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je daar hele hele seizoen op kunt teren, met dit onderstaande lijstje, vind ik het ook best hoor
SC Heerenveen Odense BK 0-2
SC Heerenveen Ajax 0-2
Osasuna SC Heerenveen 0-0
Heracles Almelo SC Heerenveen 1-0
SC Heerenveen PSV 0-0
SC Heerenveen Vitória Setúbal 0-0
FC Utrecht SC Heerenveen 1-0
SC Heerenveen Roda JC 0-2
Als dat stuk Hongaarse goulash die bal gewoon wegramt is er niks aan de hand...quote:Op zondag 5 november 2006 13:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat heet doorzetten waar de tegenstander denkt dat het al afgelopen is.![]()
En je gaat me toch niet vertellen dat de goal van Suarez een geluksdoelpunt is?
Op de dag zelf niet. Dan moet je op de erste dag van de vrije verkoop op tijd bij ticketbox zijn. Dan heb je wel geluk.quote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het ziet er elke wedstrijd aardig uitverkocht uit. Zijn er voor de niet seizoenkaarthouders nog makkelijk kaartjes te kopen aan de kassa?
eigenlijk had Suarez die bal gewoon moeten afgeven op de vrij lopende Lovre danwel Lindgrenquote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als dat stuk Hongaarse goulash die bal gewoon wegramt is er niks aan de hand...
OKquote:Op zondag 5 november 2006 14:11 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Op de dag zelf niet. Dan moet je op de erste dag van de vrije verkoop op tijd bij ticketbox zijn. Dan heb je wel geluk.
Alle competitiewedstrijden zijn bij aanvang uitverkocht. Voor elke wedstrijd is er kaartverkoop (zo'n 400 kaarten dacht ik) in de losse verkoop bij Ticketbox (Clubcardverplichting, 2 kaarten pp), maar die verkoopsessie's duren nooit echt lang. Als je heen wilt zou ik op de eerste dag van verkoop je om 8 of 9 uur melden bij een ticketboxpunt...quote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het ziet er elke wedstrijd aardig uitverkocht uit. Zijn er voor de niet seizoenkaarthouders nog makkelijk kaartjes te kopen aan de kassa?
Als je wilt, komende dinsdag is bekervoetbal en volgens mij zijn er nog genoeg kaarten. NoordCurve kun je verkrijgen op vertoon van legitimatiequote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat de sfeer juist wat timide was omdat het een avond-wedstrijd was. Ik sta over het algemeen ook fanatiek mee te doen, maar gister was het af en toe wat meezingen en toen vond ik het wel best, en zo dacht een groot gedeelte van vak E/F er over (en waarschijnlijk de rest van het stadion). De echte sfeer potjes heb ik dit seizoen alleen nog maar meegemaakt in de uitwedstrijden, met de wedstrijd tegen Sparta (en de reis) als hoogtepunt. Het filmpje wat ik toen gemaakt heb van "onze trots" wordt nu nog ontzettend veel gedownload en verspreid.quote:Op zondag 5 november 2006 13:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
eigenlijk pas na de 1-1 kon je merken waartoe het publiek in staat is. Noord heeft wel redelijk constant lawaai gemaakt, de rest komt pas laat in het seizoen in actie, als het spel er ook naar is.
quote:Op zondag 5 november 2006 15:02 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen die niet in het groundhopping topic komen:
[afbeelding]
Het was me nog niet eerder opgevallen dat ze het grote scherm aan de overkant verbeed hadden.quote:Op zondag 5 november 2006 15:02 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen die niet in het groundhopping topic komen:
[afbeelding]
wist je dat niet? Zit een zijstukje naast om de score op te kunnen zettenquote:Op zondag 5 november 2006 15:58 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het was me nog niet eerder opgevallen dat ze het grote scherm aan de overkant verbeed hadden.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 14:02 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als Heerenveen vandaag op zijn plaat gaat tegen Sparta.
Flauw, maar terecht?quote:Op zondag 5 november 2006 15:46 schreef clauwheee het volgende:
Klopt, alleen wat flauw dat ie um dan wel voor het uittrekken van het shirt geeft..maar ja, in principe terecht.
Een boete krijgen omdat je 1 kilometer (na correctie) te hard rijdt is ook erg flauw maar wettelijk terecht.quote:Op zondag 5 november 2006 17:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Flauw, maar terecht?![]()
Sinds jaar en dag is je shirt uittrekken gewoon geel .. of dat nou in de 5e, 50e of 500e minuut gebeurt en dan kan de scheids niets anders doen dan gewoon geel trekken
Preciesquote:Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef clauwheee het volgende:
Ik zeg toch, in principe (volgens de regels) terecht. Lezen Eilanden.
Flauw slaat erop dat ie de hele tijd zijn gele kaarten op zak hield, ook voor sommige overtredingen die echt wel een kaart hadden verdiend. Dus ja, dan vind ik het wel flauw dat ie um hiervoor wel trok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |