bron: rtvnoordquote:FC Groningen mist Fledderus tegen Roda JC
GRONINGEN - FC Groningen kan zaterdag in de competitiewedstrijd tegen Roda JC niet beschikken over Mark-Jan Fledderus. Ook Koen van de Laak en Paul Matthijs zijn niet van de partij.
Trainer Ron Jans heeft Tom Hiariej toegevoegd aan de selectie.
De opstelling:
In het doel Roorda. De verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Cornelisse, Lindgren, Lovre of Seedorf en Levchenko. De spitsen zijn Sanchez en Nevland.
De wedstrijd in het Euroborg-stadion begint zaterdagavond om 20.00 uur. Radio Noord zal een live-verslag verzorgen. Deze uitzending begint eveneens om 20.00 uur.
Het is een bus zonder schaamhaar!quote:
Wij voelen ons wel thuis met een tunnel!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef Prosac het volgende:
dus we hebben straks allemaal gillende kindertjes in dat grote boze uitvak..
briljant, vertel je ze even over die levensgevaarlijke doodenge tunnel naar het uitvak toe, de Friezen hebben er nog altijd nachtmerries van
Ik zal naar je zwaaien DSquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef DarkShine het volgende:
En ik vertrek nu eens! Tot straks!
@ Noca: Ik ben al blij als wij met een gelijkspel wegkomen...
Ik zal terugzwaaienquote:
Ik hoop het nietquote:Ik hoop dat je gelijk krijgt Venom!
quote:
Niet overdrijven...quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:16 schreef -Hans- het volgende:
ZOMETEEN FC Groningen al op Talpa.
Maar die Suarez he hoelang kan de FC hem nog houden? Wat een tallent zeg en Suarez heeft 100x meer tallent dan de Griekse spits uit 010. Een assist en weer een belangrijk doelpunt in de extra tijd. Wat een aankoop!!!
Hij heeft toch wel geel gekregen omdat hij zijn shirt uittrok. Maar.... damn wat een mooie acties van Suarez.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Dik- en dikverdiend.
En Suarez de absolute koning van het veld.
Tuurlijk, maar technisch gezien is hij behoorlijk vaardig en dat zal denk ik alleen maar groeien (hij is nog jong). Hopelijk kan hij dit niveau vasthouden want dan gaat FC Groningen nog veel plezier aan hem beleven. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij zjin huidige niveau kan vasthouden en dat hij gaat groeien, maar ja of dat ook echt gaat gebeuren kunnen we pas op langere termijn zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet overdrijven...![]()
Wacht nou maar eerst eens af tot of hij structureel zo speelt. Bovendien werden dergelijke dingen ook 3 seizoen terug al over Nevland geroepen, maar die speelt ook nog steeds in Groningen. Dus niet meteen te hard van stapel lopen.
Laat ze maar betalen. Ook Sankoh is te vervangen, zeker wanneer je er een klein kapitaal voor kan vangen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoorde ze op Talpa trouwens zeggen er interesse is van de Spurs en van St Etienne in Sankoh..![]()
Alleen voor een ENORME zak geld laten gaan, maar het liefst heb ik dat ie voorlopig nog lekker bij de FC blijft ballen. Hij heeft net zijn contract verlengd..
Dan mag hij wel opschieten met zijn inburgeringsexamen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoorde ze op Talpa trouwens zeggen er interesse is van de Spurs en van St Etienne in Sankoh..![]()
Ja hoor. Die heeft nog bij Zwolle gespeeld...quote:Op zondag 5 november 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
Een fenomeen ben je niet zo snel hoor.
Een paar seizoenen geleden was ene Hristov van NEC een fenomeen, omdat hij het in de eerste competitiehelft zo aardig deed. Ooit nog van gehoord???????
Die is matchwinner geweest tegen Vitesse. Die blijft voor altijd een fenomeen in Nijmegen en omgeving.quote:Op zondag 5 november 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
Een fenomeen ben je niet zo snel hoor.
Een paar seizoenen geleden was ene Hristov van NEC een fenomeen, omdat hij het in de eerste competitiehelft zo aardig deed. Ooit nog van gehoord???????
nee hoor, Bij Ajax is het lucky bij ons is het gewoon een kunstquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:52 schreef Eilanden het volgende:
Met al die late doelpunten de afgelopen tijd kan de term 'Lucky Ajax' wel ingeruild gaan worden voor 'Lucky Groningen'
quote:Luis Suarez flikt het weer
FC Groningen zal geen spijt hebben van het aantrekken van Luis Suarez. De Uruguayaanse spits bewees zaterdagavond tegen Roda JC opnieuw zijn waarde met de winnende treffer in blessuretijd.
Sinds de entree van Suarez in de formatie van Ron Jans bewees hij al meermaals een neusje voor beslissende treffers te hebben. Zo was hij trefzeker in de slotminuten tegen Vitesse en versierde hij strafschoppen tegen Partizan Belgrado.
Zaterdagavond maakte ook Roda JC kennis met de talentvolle Zuid-Amerikaan. Nadat Davy de Fauw de Limburgers met een klein uur op de klok op voorsprong bracht, was het Erik Nevland die het offensief van de Noorderlingen omzette in de gelijkmaker. Aanvalskompaan Suarez maakte in de blessuretijd de 2-1 en bezorgde Roda JC daarmee een loodzware en lange terugreis.
De Groene Hel is, naast het feit dat het er kan spoken, ook een mediafenomeen.quote:Op zondag 5 november 2006 03:03 schreef DarkShine het volgende:
Was dit nu die groene hel? Of was het vandaag niet de beste dag kwa sfeer?
Bullshit.quote:Op zondag 5 november 2006 01:09 schreef Joagertje het volgende:
[..]
nee hoor, Bij Ajax is het lucky bij ons is het gewoon een kunst![]()
hahaha, ik wist dat er wel iemand op moest reagerenquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 09:56 schreef Joagertje het volgende:
[..]
hahaha, ik wist dat er wel iemand op moest reageren![]()
Lekker simpel ook .... je aanvaller vergelijken met Charisteasquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:16 schreef -Hans- het volgende:
ZOMETEEN FC Groningen al op Talpa.
Maar die Suarez he hoelang kan de FC hem nog houden? Wat een tallent zeg en Suarez heeft 100x meer tallent dan de Griekse spits uit 010.
Het was gister niet top qua sfeer. Meestal is het woeliger. Die vlagzwaaiers van jullie zijn wel volhouders trouwens, ze bleven maar zwaaien.quote:Op zondag 5 november 2006 03:03 schreef DarkShine het volgende:
Congrats, gezien de kansen verdiend...
Was dit nu die groene hel? Of was het vandaag niet de beste dag kwa sfeer?
Lekker simpel om te zeggen dat het simpel is. Dan zou je nooit meer vergelijkingen mogen maken.quote:Op zondag 5 november 2006 10:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker simpel ook .... je aanvaller vergelijken met Charisteas![]()
Als ik 'em vergelijk met Huntelaar of Farfan, dan komt 'ie nog wel tekort hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |