Beter toch om te blijven vlaggen...quote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het was gister niet top qua sfeer. Meestal is het woeliger. Die vlagzwaaiers van jullie zijn wel volhouders trouwens, ze bleven maar zwaaien.![]()
Geen idee..quote:Op zondag 5 november 2006 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter toch om te blijven vlaggen...
Dezelfde gasten continu. Ikzelf was te druk met de match en mijn biertjequote:Op zondag 5 november 2006 12:31 schreef detulp050 het volgende:
Waren het steeds andere zwaaiers ofzo? Anders heb je aan het eind van de wedstrijd toch wel lamme armen lijkt me. Zelfs in de rust gingen ze doorIn de laatste 5 minuten werd er opvallend genoeg niet meer gevlagd. Ik vind het op zich wel mooi voor de wedstrijd en erna, maar tijdens zou ik het zelf niet doen, daarvoor ben ik veel te veel met de wedstrijd bezig...
eigenlijk pas na de 1-1 kon je merken waartoe het publiek in staat is. Noord heeft wel redelijk constant lawaai gemaakt, de rest komt pas laat in het seizoen in actie, als het spel er ook naar is.quote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Het was gister niet top qua sfeer. Meestal is het woeliger. Die vlagzwaaiers van jullie zijn wel volhouders trouwens, ze bleven maar zwaaien.![]()
Tja.. het moet helaas, aangezien een Partizan Supporter zichzelf opblies met vuurwerk dat terugstuiterde vanaf dat net (ipv in het vak eronder), de Friezen zichzelf in een rookgordijn zetten en zo zijn er nog wel wat voorbeelden van het voordeel van dat net..quote:Op zondag 5 november 2006 12:34 schreef DarkShine het volgende:
Was voor mij 1ste en laatste keer Euroborg, alleen omdat er een net hangt.
Dat heet doorzetten waar de tegenstander denkt dat het al afgelopen is.quote:Op zondag 5 november 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Je kan wel zien dat Groningen aan Duitsland grenst met al die lucky overwinningen in de laatste minuten
4-2quote:Op zondag 5 november 2006 13:42 schreef Prosac het volgende:
ach, wij scoren tenminste nog eens regelmatig een goal
Negende.quote:
Oh, en dan kom je wel boven Groningen?quote:
Als je daar hele hele seizoen op kunt teren, met dit onderstaande lijstje, vind ik het ook best hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |