Natuurlijk zie ik ook liever een overwinning, maar gezien het wedstrijdverloop ben ik idd tevreden met de 0-0.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Zo kennen we Groningen weer. Tevreden zijn met een 0-0!
Beter dan thuis weer de boot ingaan met dramatisch voetbalquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Zo kennen we Groningen weer. Tevreden zijn met een 0-0!
Of uit verliezen van Excelsior en Heracles...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Beter dan thuis weer de boot ingaan met dramatisch voetbal.
Tegen wie moet Ajax vanavond in de champions league?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:21 schreef Tommeke het volgende:
Tegen wie moet Groningen donderdag in de UEFA?
Balen met Vermaelen!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:21 schreef Tommeke het volgende:
Tegen wie moet Groningen donderdag in de UEFA?
Same here, balen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat gaat me niet lukken helaas. Was anders wel even leuk geweest.
Ach weet niet, de 2 clubs waarvan ik supporter ben, Ajax en Heerenveen doen nog steeds meequote:Op woensdag 1 november 2006 13:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax vanavond in de champions league?![]()
De uitschakeling van jouw cluppie voor de CL was vele malen beschamender, dan die van de FC. Ik zou maar snel in een hoekje gaan uithuilen ipv hier flauwe opmerkingen te gaan maken.
Ajax en Heerenveenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ach weet niet, de 2 clubs waarvan ik supporter ben, Ajax en Heerenveen doen nog steeds mee
Maar zijn clubs hebben wel een overeenkomst! Er is geen sfeer.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ajax en Heerenveen
Kutleven heb jij zeg.
Dat moet ik Groningen nageven, hoewel de laatste keer dat ik bij Heerenveen was, tegen Groningen, stond het hele stadion te zingen etc!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar zijn clubs hebben wel een overeenkomst! Er is geen sfeer.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:54 schreef Tommeke het volgende:
Maar heb verder niets tegen Groningen, woon er zelf ook, en zit waarschijnlijk binnenkort een keertje in de Euroborg om Groningen aan te moedigen
Dat bedoel ik, kut(voetbal)levenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar zijn clubs hebben wel een overeenkomst! Er is geen sfeer.
Idd, bijna hypocriet te noemenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Het moet niet gekker worden, een heerenveen/Ajax supporter die voor Groningen gaat juichen in de euroborg.![]()
Opmerkelijk!
Ik ben voor Roda, die club die 2-0 won van Ajax en 0-2 won van Heerenveen. En de laatste Belgische Europacupwinnaar, was toevallig ook nog een finale tegen Ajax.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat moet ik Groningen nageven, hoewel de laatste keer dat ik bij Heerenveen was, tegen Groningen, stond het hele stadion te zingen etc!
Noem het maar een voetballiefhebber, ik weet dat in de Euroborg altijd een leuke sfeer is, en aangezien ik er van hou om voetbalwedstrijden te bezoeken is het logisch als ik er eens naartoe gaquote:Op woensdag 1 november 2006 13:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Het moet niet gekker worden, een heerenveen/Ajax supporter die voor Groningen gaat juichen in de euroborg.![]()
Opmerkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |