Wel goed opzichquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
Hoe deed Bassie het gisteren?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:52 schreef Tommeke het volgende:
Mensen die op stap gaan in een shirt van 'de FC' () sorry hoor, beetje boers!
4-2 verloren van SC Heerenveen, en geen Europees voetbal meer, echt de Trots van het Noorden!
Gezien de resultaten de afgelopen jaren (nationaal en internationaal) is er maar 1 club die recht heeft op die titel![]()
Je weet maar nooit met die koekebakkers van de KNVB.quote:
Als je der geen fuck van weet, hou dan gewoon je bek.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:52 schreef Tommeke het volgende:
Mensen die op stap gaan in een shirt van 'de FC' () sorry hoor, beetje boers!
4-2 verloren van SC Heerenveen, en geen Europees voetbal meer, echt de Trots van het Noorden!
Gezien de resultaten de afgelopen jaren (nationaal en internationaal) is er maar 1 club die recht heeft op die titel![]()
Rellennnnnnnnnnnnnnnnnnn!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef W2O het volgende:
[..]
Als je der geen fuck van weet, hou dan gewoon je bek.
Toch heeft 'ie wel gelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef W2O het volgende:
[..]
Als je der geen fuck van weet, hou dan gewoon je bek.
quote:22/10/2006 SC Heerenveen FC Groningen 4-2 13/1/2006 FC Groningen SC Heerenveen 2-0
6/11/2005 SC Heerenveen FC Groningen 4-0 15/5/2005 FC Groningen SC Heerenveen 1-2
10/12/2004 SC Heerenveen FC Groningen 1-0 19/3/2004 FC Groningen SC Heerenveen 0-0
13/9/2003 SC Heerenveen FC Groningen 1-0 1/12/2002 FC Groningen SC Heerenveen 1-1
9/5/2003 SC Heerenveen FC Groningen 2-1 21/10/2001 FC Groningen SC Heerenveen 1-1
24/4/2002 SC Heerenveen FC Groningen 2-0 21/12/2000 FC Groningen SC Heerenveen 2-1
2/3/2001 SC Heerenveen FC Groningen 0-0 2/12/1997 FC Groningen SC Heerenveen 0-1
8/4/1998 SC Heerenveen FC Groningen 1-1 6/9/1996 FC Groningen SC Heerenveen 1-5
1/6/1997 SC Heerenveen FC Groningen 1-3 12/3/1996 FC Groningen SC Heerenveen 1-1
Tuurlijk heeft 'ie geen gelijk. Het is een bijnaam, geen eretitel die je kan winnen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Toch heeft 'ie wel gelijk
Maar het neemt niet weg dat FC Groningen goed bezig is de laatste jaren!![]()
Ik (als Fries en Feanfan) gun trouwens FC Groningen ook het allerbeste, mits er maar 2x per jaar niet van 'ons' wordt gewonnen (het liefst verloren) en men onder ons eindigt in de competitie.. En afgezien van vorig jaar slagen we daar in het algemeen toch wel heel aardig in.![]()
[..]
Ook een 'bijnaam' moet je verdienen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:36 schreef W2O het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft 'ie geen gelijk. Het is een bijnaam, geen eretitel die je kan winnen...
Volgens mij kwam er ook zo'n geluid bij Noca vandaan....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die was niet gek. Die was goed. Vooral goed hard
Dat is dus al gebeurd... Groningen wordt al jaren lang Trots van het Noorden genoemd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook een 'bijnaam' moet je verdienen...
So? Dat heeft Groningen toch al ruimschoots gedaan? Maar het zal mij echt een zorg zijn wanneer Heerenveen de titel probeert te gebruiken. Het maakt de Fraizen alleen maar triester...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook een 'bijnaam' moet je verdienen...
gedeelde 4e plek met die tukkers,quote:
Wat is voetbal zonder rivaliteit? Wees toch blij dat er mensen zijn die een hekel aan Heerenveen hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ The_Verve: 1 minuut stilte... tsja, vanaf daar zou ik eigenlijk alles met een korrel zout kunnen nemen.. Kom op zeg.. Je bent vóór FC Groningen, vóór voetbal. Tégen een club zijn is zó tekenend...
Nogmaals boeit het me niet. Ik zie het een beetje als RBC die zich 'De parel van het Zuiden' zou gaan noemen. Dat zou net zo absurd zijn...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Echt, de naam die het beessie heeft maakt me niet zoveel uit. Belangrijk is om je echter wel te realiseren dat het gebruik van een bepaalde naam af en toe wel eens misplaatst kan zijn. Voor de Groningers is FC Groningen de trots van het Noorden, voor anderen misschien wel BV Veendam of FC Zwolle. Voor de Friese fans is dat SC Heerenveen of misschien wel Cambuur Leeuwarden.
Tommeke is een gloryhuntende kleuter. Trots heeft niets met het onderlinge resultaat te maken...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waar het me om ging... Tommeke stelde, al dan niet stokend, dat gezien resultaten in de afgelopen jaren er maar 1 ploeg recht zou hebben op die titel.. Ik wilde dat even met statistieken onderbouwen.
Ik vind dat gewoon tellen :pquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef clauwheee het volgende:
Ja, we zijn ze mooi wel even op alfabet voorbij!
Nou prima toch, het gaat niet om de titel maar om de resultaten. Groningen doet het nu voor het 2e seizoen leuk. Houwen zo. Ik heb liever 2 trotsen van het Noorden dan 1.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef W2O het volgende:
[..]
Dat is dus al gebeurd... Groningen wordt al jaren lang Trots van het Noorden genoemd.
Doel je nou echt op Lindgrenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:02 schreef SCH het volgende:
Een kopstoot geven mag dus gewoon weer?
Hij maakte een beweging met zijn hoofd, het was geen grote kopstoot maar hij raakte hem wel degelijk. Die scheids had volgens mij een pistool op zijn hoofd van die vooringenomen commentator toen hij er op terug kwam. Gewoon een klein kopstootje, 1 wedstrijd!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Doel je nou echt op Lindgren
Dan moet je een grapje maken, zelfs de scheidsrechter vond het niets...
Irrelevante vraag ... bovendien heet ik geen Foeke ... dubbel irrelevant dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
Hey Foeke "Het was al lang tijd huil huil" Eilanden, waar staat jouw clubje eigenlijk?
Punt is wel gemaaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Irrelevante vraag ... bovendien heet ik geen Foeke ... dubbel irrelevant dus
Kleine kopstootjes bestaan niet SCH .. kopstoot is kopstoot ... en dit was dus helemaal niets ... als je dit gaat bestraffen is het einde zoekquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij maakte een beweging met zijn hoofd, het was geen grote kopstoot maar hij raakte hem wel degelijk. Die scheids had volgens mij een pistool op zijn hoofd van die vooringenomen commentator toen hij er op terug kwam. Gewoon een klein kopstootje, 1 wedstrijd!
Zal ik jou het verschil tussen een kleine en grote kopstoot eens laten voelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kleine kopstootjes bestaan niet SCH .. kopstoot is kopstoot ... en dit was dus helemaal niets ... als je dit gaat bestraffen is het einde zoek
Met die kop van jou is het sowieso altijd een grote kopstootquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik jou het verschil tussen een kleine en grote kopstoot eens laten voelen![]()
![]()
Kom op zeg, hij stond op en kwam tegen een tegenstander aan, verberg je liefde voor SCH eens en wees eerlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij maakte een beweging met zijn hoofd, het was geen grote kopstoot maar hij raakte hem wel degelijk. Die scheids had volgens mij een pistool op zijn hoofd van die vooringenomen commentator toen hij er op terug kwam. Gewoon een klein kopstootje, 1 wedstrijd!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
. Ik heb liever 2 trotsen van het Noorden dan 1.
Geloof er niets van, volgens mij zit het dieper.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef MaxPower het volgende:
Omdat je de Groningers daarmee zo makkelijk op de kast jaagt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben dol op verboden vruchten man, vooral die van Noca
Volgens mij hebben we psies hetzelfde doelsaldo als Twente maargoed.quote:FC Groningen mist Koen van de Laak
GRONINGEN - FC Groningen kan zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen NAC niet beschikken over Koen van de Laak.
De aanvaller viel woensdag tegen Excelsior na ruim 20 minuten uit met knieklachten. Inmiddels is vastgesteld dat er een kniebandje is verrekt. Ook aanvoerder Paul Matthijs is er in Breda niet bij. Hij staat al twee maanden buitenspel door een blessure.
De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Seedorf of Lovre, Lindgren, Levchenko en Fledderus. De spitsen zijn Suaréz of Salmon en Nevland.
Overigens is FC Groningen inmiddels naar de vierde plaats gestegen, door een 2-1 nederlaag van FC Twente tegen Feyenoord. De FC, Roda JC en FC Twente hebben in 9 wedstrijden 17 punten behaald, maar de ploeg van Ron Jans heeft het beste doelsaldo.
Ajax is koploper met 24 punten. PSV volgt met 22 punten en AZ is derde met 20 punten.
Bron: rtvNoord
doe mij ook maar een appelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben dol op verboden vruchten man, vooral die van Noca
Verplicht één wedstrijd laten spelen met een hoofdklem zeg ik je!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij maakte een beweging met zijn hoofd
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:37 schreef Cruoninga het volgende:
Maar dan is daar SCH, kenner der kenners, weter der weters, en hij weet dit uiterst vervelende voorval - in zijn onbegrensde objectiviteit - terug te brengen tot de volgende briljante en pakkende zinsnede:
''Hij maakte een beweging met zijn hoofd''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |