Nee, dan loop je gewoon hard weg en schreeuw je over het stadionplein 'Nee Nee ik wil niet met je praten, ik ben boos'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
En doe vooral of je de CL hebt gewonnen als je in de 94e minuut met een onterechte pingel wint. Dat hoort bij die net-niet clubjes
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
En doe vooral of je de CL hebt gewonnen als je in de 94e minuut met een onterechte pingel wint. Dat hoort bij die net-niet clubjes
teken ik voor!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
Ik heb toch met je gepraat? Ik dacht in het begin alleen dat je zo'n eikel van Heerenveen was, duurde even voor het kwartje vielquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, dan loop je gewoon hard weg en schreeuw je over het stadionplein 'Nee Nee ik wil niet met je praten, ik ben boos'![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef Noca het volgende:
Wordt geen makkelijke wedstrijd zondag, ik zie dat de H'veeners zich al lekker in de underdog rol nestelen. We zullen zien..
Hij staat op de foto met een geit, daarin kan hij zijn kwakje kwijt! Jalalalala jalala lala! schpeciaal voor SCH
Als je dit zo leest dan heeft de VI weer aardig met woordjes zitten spelen.quote:Glen Salmon: “Kop dekt de lading niet”
“Afgelopen woensdag is een interview met mij verschenen in Voetbal International, dat de nodige discussie heeft opgeleverd. Dat komt deels door de aankondiging “Salmon baalt van FC Groningen” en daarnaast doordat er veel dingen uit het verleden zijn opgeschreven, terwijl ik het gesprek juist op een positieve manier heb benaderd en heb geleerd van het verleden. Het is juist een keerpunt in mijn carrière is geweest.
Ik ben momenteel heel blij bij FC Groningen. De club hoort in mijn ogen bij de top-6 van Nederland op alle gebieden: de sfeer, het stadion, de supporters, het team, de prestaties. Wat ik tegen de journalist van VI heb gezegd, is dat ik het in het verleden moeilijk heb gehad bij FC Groningen. Dat klopt ook. En ik heb in het verleden ook wedstrijden ‘als een drol’ gespeeld. Dat ontken ik niet. In die tijd speelde ik voor mezelf en voor mijn familie, zoals ik ook ooit al in onze eigen FC Groningen-krant heb verteld. Maar dat is iets uit het verleden. Er is een verkeerd beeld onstaan. In de moeilijke periode heb ik veel steun gehad van mijn medespelers en ook de verhouding met de fans is erg verbeterd sinds die tijd.
Er wordt geschreven dat ik probeer een vertrek in de winterstop te forceren, maar daar is helemaal geen sprake van. Ik wil heel graag op een goede manier dit hele seizoen bij FC Groningen afsluiten. En ik hoop dat ik mijn vorm nog verder kan verbeteren en nog veel voor de club kan betekenen tot en met mei van het volgend jaar. Elke profvoetballer heeft de ambitie om op een nog hoger niveau te spelen en ik ook. Door een hoog niveau te halen, hoop ik die stap komende zomer te kunnen zetten.
Ik hoop dat met deze uitleg duidelijk is geworden dat ik me op dit moment erg thuis voel bij FC Groningen en laten we ons nu richten op de komende wedstrijd, tegen SC Heerenveen. We zijn afgelopen week volop bezig geweest met de voorbereiding en gaan vol vertrouwen naar Friesland. Ik scoorde vier seizoenen geleden de laatste treffer bij Heerenveen. En het wordt hoog tijd dat we daar weer eens gaan scoren!”
Maken jullie je nou maar druk om Verbeek. Dan den wij dat wel met Salmonquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:18 schreef SCH het volgende:
Veel dinges
Danny Buijsquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:03 schreef detulp050 het volgende:
Danny Buijs heeft een flinke stap in zijn carriere gezet: een flinke stap terug
Je bent een zienerquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:18 schreef Eilanden het volgende:
Heerenveen kennende krijgt FCG nog wel een strafschop
Thanx, nog een puntje achter jullie - ik ben er verder wel voor dat we 1 en 2 worden hoor (zolang wij 1 zijn en de derbies winnen en de 1e is voor ons)quote:
Dit vat de middag wel samen wat mij betreft. Heb het wel gehad met Roorda...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef venomsnake het volgende:4 tegendoelpunten ![]()
Roorda ![]()
Goed spelen maar toch verliezen, BAH!
Vorige seizoen keepte hij inderdaad goed. Dit seizoen wel een paar fout(jes) gemaakt. Ik heb tegen Hoerenveen nog niet gezien amar wat ik begrepen heb was hij niet bestquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef zjroentje het volgende:
Hij was eerder toch altijd wel vrij betrouwbaar, nietwaar?
Die eerste goal leek recht op hem af te komen, vond hem maar raar springen. De tweede goal wordt hij aangevallen in het 5 metergebied, maar die bal moet gewoon voor hem zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vorige seizoen keepte hij inderdaad goed. Dit seizoen wel een paar fout(jes) gemaakt. Ik heb tegen Hoerenveen nog niet gezien amar wat ik begrepen heb was hij niet best
Haha, grappig he. Domme kut(k)neusquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:39 schreef Tommeke het volgende:
Ajax en Heerenveen gewonnen vandaag
Heb nu al weer zin om morgen die gezichten van die kneusjes met Groningen sjaaltjes om op de Grote Markt te zien![]()
En jij staat daar dan met je Ajax en Heerenveen sjaal om? Kutkneus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:39 schreef Tommeke het volgende:
Ajax en Heerenveen gewonnen vandaag
Heb nu al weer zin om morgen die gezichten van die kneusjes met Groningen sjaaltjes om op de Grote Markt te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |