Dat is wel weer zo, komt het er toch niet uit dan ben je niet al teveel geld kwijt, doet Marnix het wel uitstekend dan heb je voor weinig geld een leuke aanwinst.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Noca het volgende:
En daarbij, mocht het fout gaan dan zijn we geen tonnen kwijt.
Trouwens wel leuk, vroeger nog met Kolder in de klas gezeten
Ik bij Gregoor van Dijk (vanaf havo4)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:31 schreef venomsnake het volgende:
![]()
Maar die speelt dan ook niet bij Grunn.
Ik heb bij Arafath Heuvel in de klas gezeten,
Op een school waar allemaal lastposten en spijbelaars gedumpt werden.![]()
Thuisonderwijs gehad?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb met niemand in de klas gezeten![]()
Dat is natuurlijk bullshit. SCH draait bij omdat ze zijn geschrokken van de media aandacht voor hun verneukte supportersbeleid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
De Grunningers snapten het weer eens niet
Sorry hoor, maar het supportersbeleid in Heerenveen kun je onmogelijk verneukt noemen. Maar voor de rest is het toch een storm in een glas water - heb nou niet de indruk dat ze zo geschrokken zijn hoor. Maar dat bij ons de veiligheid hoog in het vaandel staat, vind ik te waarderen. Dat staat ie bij jullie toch ook?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:47 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bullshit. SCH draait bij omdat ze zijn geschrokken van de media aandacht voor hun verneukte supportersbeleid.
Dit heeft helemaal niets met veiligheid te maken. Elk jaar is het weer hetzelfde gezeik daar. Volledig gebrek aan redelijkheid en logica bij elke beslissing. Deze jaargang maak ik het trouwens allemaal niet van dichtbij mee en ik moet zeggen dat ik het niet mis. Je kan regelen en bellen wat je wilt, uiteindelijk krijg je ook bij het uitvak weer gemiep van zo'n sportschoolgast die waarschijnlijk niet eens zijn kontgat kan vinden als die moet schijten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het supportersbeleid in Heerenveen kun je onmogelijk verneukt noemen. Maar voor de rest is het toch een storm in een glas water - heb nou niet de indruk dat ze zo geschrokken zijn hoor. Maar dat bij ons de veiligheid hoog in het vaandel staat, vind ik te waarderen. Dat staat ie bij jullie toch ook?
Ik hoor dat voor het eerst. En ik kan me zeker iets voorstellen bij de veiligheid rond deze kwestie, daar zie ik de logica en redelijkheid wel van in. En stewards zijn overal hetzelfde, dan vind ik ze bij Heerenveen nog wel meevallen. Misschien zijn ze geselecteerd op het kontgatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met veiligheid te maken. Elk jaar is het weer hetzelfde gezeik daar. Volledig gebrek aan redelijkheid en logica bij elke beslissing. Deze jaargang maak ik het trouwens allemaal niet van dichtbij mee en ik moet zeggen dat ik het niet mis. Je kan regelen en bellen wat je wilt, uiteindelijk krijg je ook bij het uitvak weer gemiep van zo'n sportschoolgast die waarschijnlijk niet eens zijn kontgat kan vinden als die moet schijten.
Ik kan in ieder geval stellen dat het uitsupportersbeleid klote is.
Je brengt me op een ideequote:Die tunnel in de Euroborg is ook niet koosjer nee, voor je die er ongetwijfeld weer bij haalt.
Een megadoek?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik kan me zeker iets voorstellen bij de veiligheid rond deze kwestie, daar zie ik de logica en redelijkheid wel van in.
Tja, als je gewoon zegt dat het niet waar is, valt er geen discussie te voeren natuurlijk. Maar mocht dit dus wel kloppen dan geef je dus toe dat het onredelijk en onlogisch beleid is? In het puur hypothetische geval....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:12 schreef SCH het volgende:Zo zal het gesprek precies zijn verlopen inderdaad
Zoveel risico is er niet rondom SCH-FCG. Er geldt al jaren geen verplichte fantourregeling meer en er gebeurt weinig tussen de twee supportersgroepen. Wat zou er dan hooguit die ene minuut dat een deel van het vak niet zichtbaar is zoal kunnen gebeuren? En waarom mocht het dan eerder (na veel gezeik) wel? Er hebben zich toen ook nooit problemen voor gedaan om het vak even niet zichtbaar was.quote:Zo'n doek dat ieder zicht ontneemt in het uitvak lijkt me niet zo handig bij een wedstrijd met een verhoogd risico.
Maar als dat dus - wederom in het puur hypothetische geval natuurlijk - wél het geval is, is dat eveneens een blijk van onredelijk en onlogisch beleid?quote:En het argument van rommel zal echt niet zo simpel gebruikt zijn, gekkie.
Het gaat om het tijdsbestek. Toen het eerst gevraagd werd, mocht het niet. Weken later mag het ineens wel. Dan is er echt geen tijd meer voor om zoiets in elkaar te zetten. Ik weet uit ervaring dat daar heel veel werk in zit.quote:Wat ik pas onlogisch vind is dat je wel een megadoek maar geen half doek in elkaar kan zetten
Ik zei het omdat het er niet uitziet als een logische conversatie. Is het wel een letterlijke weergave dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:20 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon zegt dat het niet waar is, valt er geen discussie te voeren natuurlijk. Maar mocht dit dus wel kloppen dan geef je dus toe dat het onredelijk en onlogisch beleid is? In het puur hypothetische geval....
Ik ben er verder niet bij geweest, weet er ook niet alles van. Ik vind het niet zo gek klinken dat je het zicht op het uitvak wilt houden en bovendien ging het mij om de zin dat je zegt dat het supportersbeleid bij SCH iets met neuken is, en dat bestrijd ik.quote:Zoveel risico is er niet rondom SCH-FCG. Er geldt al jaren geen verplichte fantourregeling meer en er gebeurt weinig tussen de twee supportersgroepen. Wat zou er dan hooguit die ene minuut dat een deel van het vak niet zichtbaar is zoal kunnen gebeuren? En waarom mocht het dan eerder (na veel gezeik) wel? Er hebben zich toen ook nooit problemen voor gedaan om het vak even niet zichtbaar was.
Is het doek van vorig jaar er niet meer dan?quote:Het gaat om het tijdsbestek. Toen het eerst gevraagd werd, mocht het niet. Weken later mag het ineens wel. Dan is er echt geen tijd meer voor om zoiets in elkaar te zetten. Ik weet uit ervaring dat daar heel veel werk in zit.
De communicatie verloopt grotendeels indirect. FCG-fans-->veiligheidsman FCG-->veiligheidsman SCH en terug. Zo af en toe wordt er eens direct contact gezocht. Tussen elke nieuwe ontwikkeling zit weer een tijd van overleg, "wat gaan we dan doen als het eerste plan niet wordt toegestaan?". Die door mij geschetse communicatie was een systematische uiteenzetting van een over een langere tijd uitgespreide communicatie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zei het omdat het er niet uitziet als een logische conversatie. Is het wel een letterlijke weergave dan?
Het uitsupportersbeleid dan. Of in ieder geval het 'op-bezoek-komende-Groningers-beleid'. Aangezien ik over de rest geen informatie heb. Het gaat echt om een minuut ofzo, hooguit zelfs, dat er geen zicht is op het uitvak. Wat zou er daaronder moeten plaatsvinden? Een groepsverkrachtig? Een lamsoffer?quote:Ik ben er verder niet bij geweest, weet er ook niet alles van. Ik vind het niet zo gek klinken dat je het zicht op het uitvak wilt houden en bovendien ging het mij om de zin dat je zegt dat het supportersbeleid bij SCH iets met neuken is, en dat bestrijd ik.
Kan zijn dat het al is weggekiepert. De tweede keer iets gebruiken heeft hetzelfde effect als het helemaal niet meer doen. Leonardo da Vinci heeft ook maar één keer de Mona Lisa geschilderd. Je moet wel vernieuwend zijn natuurlijk, 't is kunst hoorquote:Is het doek van vorig jaar er niet meer dan?
Clauwhee is erbij hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:48 schreef Cruoninga het volgende:
Een groepsverkrachtig?
Een groepsverkrachting zou wel vernieuwend zijn, is weer eens wat anders dan spreekkorenquote:
We hebben de Groningse tunnel als voorbeeld gebruiktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
De nieuwe tunnel bij de Galgenwaard is trouwens nog veel erger.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben de Groningse tunnel als voorbeeld gebruikt... je was trouwens snel genoeg uit het stadion
alleen niet snel genoeg voor mij!
![]()
Wat is jullie voorspelling voor de 'derby van het noorden'?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Toen hoefde ik gelukkig niet meer door die tunnel. Man, die is wel 25 kilometer lang
Serieus? Waar baseer je dat op? Zo beroerd speelt SCH toch niet? EN FCG uit en thuis maakt ook verschilquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
1-3
5-1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is jullie voorspelling voor de 'derby van het noorden'?
Heerenveen speelt ver onder de maat momenteel, gebrek aan zelfvertrouwen. Als Prager en Bosvelt meedoen, zou het nog kunnen maar ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Serieus? Waar baseer je dat op? Zo beroerd speelt SCH toch niet? EN FCG uit en thuis maakt ook verschil
Lijkt me ook een irritant kereltje, heeft er een een beetje de kop voor om de pispaal te zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:04 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik bij Gregoor van Dijk (vanaf havo4), we vonden elkaar niet aardig, hij werd door veel mensen niet aardig gevonden trouwens. Hij is een keer midden in de aula in elkaar gemept door 2 marokkaantjes... een hilarisch moment.
Oh, hou op.. Geweldige tijd, al was ik niet altijd op school te vinden.quote:*zucht* verlangt terug naar de mooie middelbare schooltijd *nog diepere zucht*
Ik hoop 0-2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is jullie voorspelling voor de 'derby van het noorden'?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil nu al zeggen dat de eerste goal van Groningen buitenspel was en de penalty sloeg helemaal nergens op
Als Dingsdag erbij betrokken is, dan is 'ie gewoon terechtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen speelt ver onder de maat momenteel, gebrek aan zelfvertrouwen. Als Prager en Bosvelt meedoen, zou het nog kunnen maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Ik wil nu al zeggen dat de eerste goal van Groningen buitenspel was en de penalty sloeg helemaal nergens op
Hmmm, volgens mij hoor ik vanuit een nieuwe huiskamer in het Groningse iets terug.......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef SCH het volgende:
Noca, noca - je vriendin die is een hoer
* SCH oefent spreekkoren vanuit de huiskamer
Nee, hij is gewoon homosexueelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef SCH het volgende:
...........en z'n pik lijkt op een steel...........lalalalala
Jij kwam toch niet SCHat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef SCH het volgende:
Noca, noca - je vriendin die is een hoer
* SCH oefent spreekkoren vanuit de huiskamer
Nee, ik zing hier uit volle borstjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |