abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42810618
Nou, ik ben benieuwd.
Laat maar eens zien wat je allemaal in huis hebt Marnix.

Ik weet niet of we met Kolder een versterking hebben gehaald om eerlijk te zijn, maar ik hoop uiteraard dat ik mij vies vergis in deze.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:19:53 #202
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_42812010
je zou verwachten dat veendam nu Kieft ofzo ging huren
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:54:36 #203
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_42818570
Zie het wel zitten met Kolder eerlijk gezegd, hopen dat hij zich bij ons door kan ontwikkelen tot een volwaardige eredivisie speler. Heb wel vertrouwen in de scouting en de technische staf, dus ga ervan uit dat dit goedkomt
En daarbij, mocht het fout gaan dan zijn we geen tonnen kwijt.

Trouwens wel leuk, vroeger nog met Kolder in de klas gezeten
pi_42822747
Kieft naar Veendam op huurbasis ofzo
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_42832278
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Noca het volgende:

En daarbij, mocht het fout gaan dan zijn we geen tonnen kwijt.

Trouwens wel leuk, vroeger nog met Kolder in de klas gezeten
Dat is wel weer zo, komt het er toch niet uit dan ben je niet al teveel geld kwijt, doet Marnix het wel uitstekend dan heb je voor weinig geld een leuke aanwinst.

Grappig dat je bij hem in de klas heb gezeten, dan ken je hem een beetje en is het extra leuk om hem in actie te zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42835288
Ik heb met Jan Kromkamp in de F'jes gespeeld (toen hij nog bij mijn ouders in het dorp woonde), en heb er ook niet een speciaal gevoel bij als ik hem zie spelen
pi_42835454

Maar die speelt dan ook niet bij Grunn.

Ik heb bij Arafath Heuvel in de klas gezeten,
Op een school waar allemaal lastposten en spijbelaars gedumpt werden.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:37:52 #208
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_42837389
Marnix Kolder, lijkt me een aardige speler en niet meer. Hopelijk kan hij ons verbazen en uitgroeien tot een waardige spits .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_42840148
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:31 schreef venomsnake het volgende:

Maar die speelt dan ook niet bij Grunn.

Ik heb bij Arafath Heuvel in de klas gezeten,
Op een school waar allemaal lastposten en spijbelaars gedumpt werden.
Ik bij Gregoor van Dijk (vanaf havo4) , we vonden elkaar niet aardig, hij werd door veel mensen niet aardig gevonden trouwens. Hij is een keer midden in de aula in elkaar gemept door 2 marokkaantjes... een hilarisch moment.

*zucht* verlangt terug naar de mooie middelbare schooltijd *nog diepere zucht*
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:06:11 #210
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_42840189
Ik heb met niemand in de klas gezeten

-edit-
Toevoeging: Niet met bekende NL'ers / Grunnigers
pi_42840268
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb met niemand in de klas gezeten
Thuisonderwijs gehad?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:11:29 #212
142400 RedFever007
pi_42840329
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Thuisonderwijs gehad?

Zie m'n edit
pi_42842677
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
De Grunningers snapten het weer eens niet
Dat is natuurlijk bullshit. SCH draait bij omdat ze zijn geschrokken van de media aandacht voor hun verneukte supportersbeleid.
pi_42842793
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:47 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk bullshit. SCH draait bij omdat ze zijn geschrokken van de media aandacht voor hun verneukte supportersbeleid.
Sorry hoor, maar het supportersbeleid in Heerenveen kun je onmogelijk verneukt noemen. Maar voor de rest is het toch een storm in een glas water - heb nou niet de indruk dat ze zo geschrokken zijn hoor. Maar dat bij ons de veiligheid hoog in het vaandel staat, vind ik te waarderen. Dat staat ie bij jullie toch ook?
pi_42842915
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar het supportersbeleid in Heerenveen kun je onmogelijk verneukt noemen. Maar voor de rest is het toch een storm in een glas water - heb nou niet de indruk dat ze zo geschrokken zijn hoor. Maar dat bij ons de veiligheid hoog in het vaandel staat, vind ik te waarderen. Dat staat ie bij jullie toch ook?
Dit heeft helemaal niets met veiligheid te maken. Elk jaar is het weer hetzelfde gezeik daar. Volledig gebrek aan redelijkheid en logica bij elke beslissing. Deze jaargang maak ik het trouwens allemaal niet van dichtbij mee en ik moet zeggen dat ik het niet mis. Je kan regelen en bellen wat je wilt, uiteindelijk krijg je ook bij het uitvak weer gemiep van zo'n sportschoolgast die waarschijnlijk niet eens zijn kontgat kan vinden als die moet schijten.
Ik kan in ieder geval stellen dat het uitsupportersbeleid klote is.

Die tunnel in de Euroborg is ook niet koosjer nee, voor je die er ongetwijfeld weer bij haalt.
pi_42843019
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:56 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Dit heeft helemaal niets met veiligheid te maken. Elk jaar is het weer hetzelfde gezeik daar. Volledig gebrek aan redelijkheid en logica bij elke beslissing. Deze jaargang maak ik het trouwens allemaal niet van dichtbij mee en ik moet zeggen dat ik het niet mis. Je kan regelen en bellen wat je wilt, uiteindelijk krijg je ook bij het uitvak weer gemiep van zo'n sportschoolgast die waarschijnlijk niet eens zijn kontgat kan vinden als die moet schijten.
Ik kan in ieder geval stellen dat het uitsupportersbeleid klote is.
Ik hoor dat voor het eerst. En ik kan me zeker iets voorstellen bij de veiligheid rond deze kwestie, daar zie ik de logica en redelijkheid wel van in. En stewards zijn overal hetzelfde, dan vind ik ze bij Heerenveen nog wel meevallen. Misschien zijn ze geselecteerd op het kontgat
quote:
Die tunnel in de Euroborg is ook niet koosjer nee, voor je die er ongetwijfeld weer bij haalt.
Je brengt me op een idee
pi_42843116
De nieuwe tunnel bij de Galgenwaard is trouwens nog veel erger.
pi_42843215
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:01 schreef SCH het volgende:

[..]

En ik kan me zeker iets voorstellen bij de veiligheid rond deze kwestie, daar zie ik de logica en redelijkheid wel van in.
Een megadoek?
- Mag niet want dat is onveilig.
Maar het is volledig geïmpregneerd en bovendien hebben we dat al twee keer bij jullie gedaan zonder problemen. NN heeft ze eveneens regelmatig in het ALS.
- toch mag het niet.
Een choreografie (pamfletten) dan?
- mag niet want die kunnen in brand vliegen.
Dan impregneren we ze toch allemaal?
- Toch mag het niet want als jullie propjes op het veld gooien dan geeft dat zo'n rommel.
Ook dat hebben we al vaker gedaan in het ALS en ook NN doet het regelmatig.
- En toch mag het niet.
(media erbij gehaald)
- Een megadoek mag toch wel, maar niet zo groot als het hele vak. We zouden het zonde vinden als SCH wordt gezien als een club waar niets mag
Ja, hoor eens, we hebben het ruim op tijd gevraagd, nu mag het ineens wel en kunnen we dat echt niet meer zo 1,2,3 in elkaar zetten.
- Tja, het mocht wel, en als jullie het dan niet doen...

Wijs mij de logica en redelijkheid dan maar even aan. En ja, de keren dat er wel acties zijn gehouden in het ALS die uiteindelijk geheel probleemloos verliepen, ging er ook veel gezeik aan vooraf.
- Ja hoor, jullie mogen er eerder in om dingen voor te bereiden.
(wedstrijddag)
Hallo, wij wilden er graag in, het is overlegd dat dat mocht
- Toch mag het niet.
pi_42843311
Zo zal het gesprek precies zijn verlopen inderdaad

Zo'n doek dat ieder zicht ontneemt in het uitvak lijkt me niet zo handig bij een wedstrijd met een verhoogd risico. En het argument van rommel zal echt niet zo simpel gebruikt zijn, gekkie.

Wat ik pas onlogisch vind is dat je wel een megadoek maar geen half doek in elkaar kan zetten
pi_42843542
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Zo zal het gesprek precies zijn verlopen inderdaad
Tja, als je gewoon zegt dat het niet waar is, valt er geen discussie te voeren natuurlijk. Maar mocht dit dus wel kloppen dan geef je dus toe dat het onredelijk en onlogisch beleid is? In het puur hypothetische geval....
quote:
Zo'n doek dat ieder zicht ontneemt in het uitvak lijkt me niet zo handig bij een wedstrijd met een verhoogd risico.
Zoveel risico is er niet rondom SCH-FCG. Er geldt al jaren geen verplichte fantourregeling meer en er gebeurt weinig tussen de twee supportersgroepen. Wat zou er dan hooguit die ene minuut dat een deel van het vak niet zichtbaar is zoal kunnen gebeuren? En waarom mocht het dan eerder (na veel gezeik) wel? Er hebben zich toen ook nooit problemen voor gedaan om het vak even niet zichtbaar was.
quote:
En het argument van rommel zal echt niet zo simpel gebruikt zijn, gekkie.
Maar als dat dus - wederom in het puur hypothetische geval natuurlijk - wél het geval is, is dat eveneens een blijk van onredelijk en onlogisch beleid?
quote:
Wat ik pas onlogisch vind is dat je wel een megadoek maar geen half doek in elkaar kan zetten
Het gaat om het tijdsbestek. Toen het eerst gevraagd werd, mocht het niet. Weken later mag het ineens wel. Dan is er echt geen tijd meer voor om zoiets in elkaar te zetten. Ik weet uit ervaring dat daar heel veel werk in zit.
pi_42844138
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:20 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Tja, als je gewoon zegt dat het niet waar is, valt er geen discussie te voeren natuurlijk. Maar mocht dit dus wel kloppen dan geef je dus toe dat het onredelijk en onlogisch beleid is? In het puur hypothetische geval....
Ik zei het omdat het er niet uitziet als een logische conversatie. Is het wel een letterlijke weergave dan?
quote:
Zoveel risico is er niet rondom SCH-FCG. Er geldt al jaren geen verplichte fantourregeling meer en er gebeurt weinig tussen de twee supportersgroepen. Wat zou er dan hooguit die ene minuut dat een deel van het vak niet zichtbaar is zoal kunnen gebeuren? En waarom mocht het dan eerder (na veel gezeik) wel? Er hebben zich toen ook nooit problemen voor gedaan om het vak even niet zichtbaar was.
Ik ben er verder niet bij geweest, weet er ook niet alles van. Ik vind het niet zo gek klinken dat je het zicht op het uitvak wilt houden en bovendien ging het mij om de zin dat je zegt dat het supportersbeleid bij SCH iets met neuken is, en dat bestrijd ik.
quote:
Het gaat om het tijdsbestek. Toen het eerst gevraagd werd, mocht het niet. Weken later mag het ineens wel. Dan is er echt geen tijd meer voor om zoiets in elkaar te zetten. Ik weet uit ervaring dat daar heel veel werk in zit.
Is het doek van vorig jaar er niet meer dan?
pi_42844469
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zei het omdat het er niet uitziet als een logische conversatie. Is het wel een letterlijke weergave dan?
De communicatie verloopt grotendeels indirect. FCG-fans-->veiligheidsman FCG-->veiligheidsman SCH en terug. Zo af en toe wordt er eens direct contact gezocht. Tussen elke nieuwe ontwikkeling zit weer een tijd van overleg, "wat gaan we dan doen als het eerste plan niet wordt toegestaan?". Die door mij geschetse communicatie was een systematische uiteenzetting van een over een langere tijd uitgespreide communicatie.
quote:
Ik ben er verder niet bij geweest, weet er ook niet alles van. Ik vind het niet zo gek klinken dat je het zicht op het uitvak wilt houden en bovendien ging het mij om de zin dat je zegt dat het supportersbeleid bij SCH iets met neuken is, en dat bestrijd ik.
Het uitsupportersbeleid dan. Of in ieder geval het 'op-bezoek-komende-Groningers-beleid'. Aangezien ik over de rest geen informatie heb. Het gaat echt om een minuut ofzo, hooguit zelfs, dat er geen zicht is op het uitvak. Wat zou er daaronder moeten plaatsvinden? Een groepsverkrachtig? Een lamsoffer?
quote:
Is het doek van vorig jaar er niet meer dan?
Kan zijn dat het al is weggekiepert. De tweede keer iets gebruiken heeft hetzelfde effect als het helemaal niet meer doen. Leonardo da Vinci heeft ook maar één keer de Mona Lisa geschilderd. Je moet wel vernieuwend zijn natuurlijk, 't is kunst hoor
pi_42844527
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:48 schreef Cruoninga het volgende:
Een groepsverkrachtig?
Clauwhee is erbij hoor

Ik heb de energie even niet Cruo, ik wens je een goed weekend ;* met een kutzondag ;*
pi_42844618
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb er de kracht niet meer voor...
Een groepsverkrachting zou wel vernieuwend zijn, is weer eens wat anders dan spreekkoren
pi_42844651
"Neuken met Noca is okay, ole ole"
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:57:18 #227
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_42844730
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
De nieuwe tunnel bij de Galgenwaard is trouwens nog veel erger.
We hebben de Groningse tunnel als voorbeeld gebruikt ... je was trouwens snel genoeg uit het stadion alleen niet snel genoeg voor mij!
pi_42844795
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:57 schreef Eilanden het volgende:

[..]

We hebben de Groningse tunnel als voorbeeld gebruikt ... je was trouwens snel genoeg uit het stadion alleen niet snel genoeg voor mij!

Toen hoefde ik gelukkig niet meer door die tunnel. Man, die is wel 25 kilometer lang
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:01:16 #229
26251 Eilanden
pi_42844849
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Toen hoefde ik gelukkig niet meer door die tunnel. Man, die is wel 25 kilometer lang
Wat is jullie voorspelling voor de 'derby van het noorden'?
pi_42844861
1-3
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:03:07 #231
26251 Eilanden
pi_42844912
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
1-3
Serieus? Waar baseer je dat op? Zo beroerd speelt SCH toch niet? EN FCG uit en thuis maakt ook verschil
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:03:31 #232
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_42844930
ik vrees een verlies voor h'veen . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_42844978
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Eilanden het volgende:

[..]

5-1
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:06:26 #234
142400 RedFever007
pi_42845054
0-1
pi_42845412
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:03 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Serieus? Waar baseer je dat op? Zo beroerd speelt SCH toch niet? EN FCG uit en thuis maakt ook verschil
Heerenveen speelt ver onder de maat momenteel, gebrek aan zelfvertrouwen. Als Prager en Bosvelt meedoen, zou het nog kunnen maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Ik wil nu al zeggen dat de eerste goal van Groningen buitenspel was en de penalty sloeg helemaal nergens op
pi_42845826
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:04 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik bij Gregoor van Dijk (vanaf havo4) , we vonden elkaar niet aardig, hij werd door veel mensen niet aardig gevonden trouwens. Hij is een keer midden in de aula in elkaar gemept door 2 marokkaantjes... een hilarisch moment.
Lijkt me ook een irritant kereltje, heeft er een een beetje de kop voor om de pispaal te zijn.
quote:
*zucht* verlangt terug naar de mooie middelbare schooltijd *nog diepere zucht*
Oh, hou op.. Geweldige tijd, al was ik niet altijd op school te vinden.
Ik vond voetballen, coffeeshops, discotheken, meiden, computerspelletjes enzo leuker...
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik hoop 0-2

Het is een lastige wedstrijd, maar ze hebben in Heerenveen problemen om doelpunten te scoren de laatste tijd, daar hebben wij niet zo'n last van momenteel.
pi_42845957
Heuj, ik zag m'n naam voorbij komen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_42846104
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil nu al zeggen dat de eerste goal van Groningen buitenspel was en de penalty sloeg helemaal nergens op

Van zelfvertrouwen is geen sprake zie ik..
pi_42846162
SCH draait niet, wij spelen uit nu beter dan vorig jaar. Toch vind ik dat geen enkele garantie. Zo'n dag is alles anders, lijkt het altijd.

Is het al zondag?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:59:15 #241
26251 Eilanden
pi_42846733
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerenveen speelt ver onder de maat momenteel, gebrek aan zelfvertrouwen. Als Prager en Bosvelt meedoen, zou het nog kunnen maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Als Dingsdag erbij betrokken is, dan is 'ie gewoon terecht
pi_42848151
Noca, noca - je vriendin die is een hoer

* SCH oefent spreekkoren vanuit de huiskamer
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:55:33 #243
26251 Eilanden
pi_42848557
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef SCH het volgende:

Hmmm, volgens mij hoor ik vanuit een nieuwe huiskamer in het Groningse iets terug.......

Het is zwart, het is geel.........
pi_42848592
...........en z'n pik lijkt op een steel...........lalalalala
pi_42848623

vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:57:51 #246
26251 Eilanden
pi_42848628
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef SCH het volgende:
...........en z'n pik lijkt op een steel...........lalalalala
Nee, hij is gewoon homosexueel
pi_42848652
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef SCH het volgende:

Jij kwam toch niet SCHat?
pi_42848678
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Jij kwam toch niet SCHat?
Nee, ik zing hier uit volle borstjes.

steek die noca maar in je hol..steek die noca maar in je hol..........
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:00:54 #249
26251 Eilanden
pi_42848723
Clau, zing op het einde van de wedstrijd maar niet 'helemaal niets' want dat vinden de FrieSCHe meneertjes niet zo leuk geloof ik....
pi_42848802
En doe vooral of je de CL hebt gewonnen als je in de 94e minuut met een onterechte pingel wint. Dat hoort bij die net-niet clubjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')