Dikke onzin, ik heb de wedstrijd gezien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:47 schreef detulp050 het volgende:
In het Livetopic zaten erg veel mensen erg sneu te doen over de scheidsrechter; eens kijken of die echt zo anti-ajax was (het zou me verbazen)
Het leek mij ook onzin, maar de jongens van Ajax zijn nogal overtuigd van zichzelfquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dikke onzin, ik heb de wedstrijd gezien.
We hadden 3 penalties moeten hebben. Eigenlijk 1 dus, want dan waren die andere 2 niet gevallenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dikke onzin, ik heb de wedstrijd gezien.
Hij had idd 1x een pingel KUNNEN geven, maar hoe je bij 3 komt..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
We hadden 3 penalties moeten hebben. Eigenlijk 1 dus, want dan waren die andere 2 niet gevallen
Grapjas. Valt tegen hè wanneer er een keertje een goede scheids op bezoek komt die geen thuisfluiter is...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
We hadden 3 penalties moeten hebben. Eigenlijk 1 dus, want dan waren die andere 2 niet gevallen
Als we net zo spelen als tegen Ajaks moet dat mogelijk zijn, dat zou lekker zijn!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef Thomas87 het volgende:
Volgende week Heerenveen dan maar afmaken!
Nu moet ik eigenlijk een gifje plaatsen van hoe Roorda naar de scheidsrechter toer ent na de 2-2.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:37 schreef bolivian het volgende:
Net na Suarez' doortastende optreden.
Check ook de treurigheid van Steek en Stam,!
[[url=http://i10.tinypic.com/2a97l38.jpg]afbeelding][/url]
*klik voor groter exemplaar
Roorda zat na elke goal keihard te balen als een stekker.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nu moet ik eigenlijk een gifje plaatsen van hoe Roorda naar de scheidsrechter toer ent na de 2-2.
Sneu zijn ze ook.quote:SC Heerenveen zit supporters van FC dwars
Sfeeracties mogen niet in Abe Lenstra-stadion
In de aanloop naar de wedstrijd Heerenveen- Groningen van zondag heeft de Friese thuisclub fanatieke Groningenaanhangers, verenigd in Groningen Fanatics (GF) diep teleurgesteld. De Groningers noemen de Heerenveners zelfs kinderachtig.
Groningen Fanatics heeft voor de wedstrijd tegen SC Heerenveen een sfeeractie voorbereid, die geen genade vindt in de ogen van de Heerenveense club. Het uitvak in Abe Lenstra- stadion zal zondag vol zitten met 1200 Groningers. Aan het begin van de wedstrijd wilde GF een megaspandoek uitrollen over de hoofden van 1200 man.
Via de Groninger veiligheidscoördinator Johannes Houwen werd contact gezocht met de veiligheidsman van Heerenveen, Jan Wind. Die verbod de actie. Reden: onder het doek zou van alles kunnen gebeuren waar de camera’ s in het stadion geen zicht op zouden hebben.
Voorzitter Tijn Oprins van GF, die verantwoordelijk is voor een aantal indrukwekkende sfeeracties, baalt van de Friese weigering. ”Het is een positieve ondersteuning van onze club waar we tijd en geld in steken.”
Toch waren de Groningers niet voor een gat te vangen. In plaats van een doek werd voorgesteld de sfeeractie met een papieren choreografie uit te voeren. Er kwam opnieuw een Fries njet. Reden: het papier zou in brand gestoken kunnen worden.
Maar ook dat Friese argument werd voorzien van een Gronings antwoord. De GF was bereid het papier te impregneren. Doeken die de Fanatics gebruiken worden hoe dan ook al geïmpregneerd. Volgens Oprins kwam vervolgens uit Friesland de mededeling dat al die proppen op het veld gegooid zouden worden en daarom niet toegestaan zouden worden.
”Kinderachtig”, zegt Oprins. ”In elk stadion mogen we sfeeracties doen, maar bij Heerenveen niet, daar is altijd gesodemieter. Ik hoor van supporters van andere clubs dezelfde geluiden over Heerenveen. Het lijkt een beetje supportertjepesten, temeer omdat we verwachten dat Heerenveensupporters wel met een sfeeractie komen.”
Een woordvoerder van SC Heerenveen stelt zich, gevraagd om een reactie, formeel op. ”De procedure in dit soort gevallen is dat veiligheidscoördinator van Groningen contact zoekt met onze veiligheidscoördinator.
Als onze coördinator vindt dat een actie niet kan, zal hij dat de bezoekende club meedelen.” (bron: DvhN, Richold Brandsma)
Zo, zware weken dus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Anyways, wij gaan morgen eerst even verder op de Europese toer.. Dan zondag een tussendoortje voordat we volgende week zaterdag de strijd aanbinden met koploper Ajax![]()
Doe wesley sneijder de groeten...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dan zondag een tussendoortje voordat we volgende week zaterdag de strijd aanbinden met koploper Ajax![]()
Ik heb het net gelezen,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:37 schreef clauwheee het volgende:
Heb de VI net gehaald in de lunchpauze. Staat een interview in met Glen Salmon. Hij licht z'n vertrek aan het einde van het seizoen toe. Vind het maar een overdreven verhaal van zijn kant. Kijk mij eens zielig zijn, iedereen gaat aan mij voorbij. En in Breda was alles beter.
Tja ik zeg, bedankt meneer Salmon, doei in de winterstop en succes bij een volgende club.
quote:Toch spandoek in Abe Lenstra Stadion
sc Heerenveen heeft de supporters van FC Groningen alsnog toestemming gegeven zondag een groot spandoek mee te nemen naar de wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion.
De directie van sc Heerenveen betreurt het dat bij de Groningen-aanhang het beeld is ontstaan dat er in het Abe Lenstra stadion “niets” mag. Er is overleg geweest tussen de veiligheidscoördinatoren van beide clubs. sc Heerenveen heeft aangegeven dat uit oogpunt van veiligheid een actie waarbij papierproducten worden ingezet, niet toegestaan is.
De Friese club laat nu weten “uiteraard geen enkel bezwaar tegen sfeerverhogende acties met spandoeken, vlaggen of banieren” te hebben. Ook een “mega-doek”, dat niet groter is dan ongeveer de helft van het vak, is toegestaan.
Bron: FC Groningen
Leer dan ook Nederlands!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
De Grunningers snapten het weer eens niet
Friesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
It is mei sizzen net te dwaan en it wurdt wer fjouwer tsjin neat.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
It is mei sizzen net te dwaan en it wurdt wer fjouwer tsjin neat.
Mietjes daar in Heerenveen, die grote boze hooligans uit Groningen gaan op fora kankeren en direct mag het toch weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
De Grunningers snapten het weer eens niet
quote:GRONINGEN - Topscorer Marnix Kolder van BV Veendam speelt vanaf 1 januari voor FC Groningen. De 25-jarige Kolder heeft een contract voor 3,5 jaar getekend.
Kolder is bezig aan zijn tiende seizoen bij BV Veendam. In die periode speelde hij 258 competitiewedstrijden, waarin hij 69 doelpunten maakte.
BV Veendam trekt geen vervanger aan voor Kolder. De Oostenrijkse spits Wolfgang Stockinger krijgt de kans om Kolder op te volgen.
Bron: RTV Noord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |