We hebben de Groningse tunnel als voorbeeld gebruiktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
De nieuwe tunnel bij de Galgenwaard is trouwens nog veel erger.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben de Groningse tunnel als voorbeeld gebruikt... je was trouwens snel genoeg uit het stadion
alleen niet snel genoeg voor mij!
![]()
Wat is jullie voorspelling voor de 'derby van het noorden'?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Toen hoefde ik gelukkig niet meer door die tunnel. Man, die is wel 25 kilometer lang
Serieus? Waar baseer je dat op? Zo beroerd speelt SCH toch niet? EN FCG uit en thuis maakt ook verschilquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
1-3
5-1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is jullie voorspelling voor de 'derby van het noorden'?
Heerenveen speelt ver onder de maat momenteel, gebrek aan zelfvertrouwen. Als Prager en Bosvelt meedoen, zou het nog kunnen maar ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Serieus? Waar baseer je dat op? Zo beroerd speelt SCH toch niet? EN FCG uit en thuis maakt ook verschil
Lijkt me ook een irritant kereltje, heeft er een een beetje de kop voor om de pispaal te zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:04 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik bij Gregoor van Dijk (vanaf havo4), we vonden elkaar niet aardig, hij werd door veel mensen niet aardig gevonden trouwens. Hij is een keer midden in de aula in elkaar gemept door 2 marokkaantjes... een hilarisch moment.
Oh, hou op.. Geweldige tijd, al was ik niet altijd op school te vinden.quote:*zucht* verlangt terug naar de mooie middelbare schooltijd *nog diepere zucht*
Ik hoop 0-2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is jullie voorspelling voor de 'derby van het noorden'?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil nu al zeggen dat de eerste goal van Groningen buitenspel was en de penalty sloeg helemaal nergens op
Als Dingsdag erbij betrokken is, dan is 'ie gewoon terechtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen speelt ver onder de maat momenteel, gebrek aan zelfvertrouwen. Als Prager en Bosvelt meedoen, zou het nog kunnen maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Ik wil nu al zeggen dat de eerste goal van Groningen buitenspel was en de penalty sloeg helemaal nergens op
Hmmm, volgens mij hoor ik vanuit een nieuwe huiskamer in het Groningse iets terug.......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef SCH het volgende:
Noca, noca - je vriendin die is een hoer
* SCH oefent spreekkoren vanuit de huiskamer
Nee, hij is gewoon homosexueelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:56 schreef SCH het volgende:
...........en z'n pik lijkt op een steel...........lalalalala
Jij kwam toch niet SCHat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef SCH het volgende:
Noca, noca - je vriendin die is een hoer
* SCH oefent spreekkoren vanuit de huiskamer
Nee, ik zing hier uit volle borstjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |