quote:
quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
voor het skien moet je in een ander topic zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:42 schreef FlowDesign het volgende:
Maar om ff op het skiën terug te komen, dat doe ik al vanaf m'n 5e en ben pas veel later begonnen met boarden. Maar ik wil wel beter leren boardenMaar op skies ga ik rustig door een halfpipe of maak ik grote jumps
Dat moet ik dus nog leren op een board
Ja man, dat is echt saai, niet de moeite en het geld waardquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:44 schreef BrauN het volgende:
Vette OP man.
Wie is er trouwens wel eens in Montana geweest, bij Valkenswaard? Is het iets?
Geen id, nog nooit gehad.quote:
Dat is prima om je allerallereerst bochtjes te leren draaien. Echt niets meer dan dat. De eerste 24 uur boarden kun je daar doen en dan ben je te goed voor die baan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:44 schreef BrauN het volgende:
Vette OP man.
Wie is er trouwens wel eens in Montana geweest, bij Valkenswaard? Is het iets?
Linksonder is OK, de rest kan weg.quote:
vrouwen met een snowboardhelmquote:
Allemaal zijn ze het aanzien niet waard.quote:
Alleen vanwege die skischoenen misschien niet, maar voor de rest is linksonder OK hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:55 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Allemaal zijn ze het aanzien niet waard.
MOLLY AGUIRRE vind goed te doen (de middelste)
[afbeelding]
[afbeelding]
en anne-floor nog iets was ook lekker kan der niet meer vinden
haha allemaal mogelijke dingen verzinnen om snowboardchick van te makenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:58 schreef XL het volgende:
[..]
Alleen vanwege die skischoenen misschien niet, maar voor de rest is linksonder OK hoor.
Misschien is ze wel hardbooter.![]()
Dat deden jullie ook bij die lelijke snowbunnyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha allemaal mogelijke dingen verzinnen om snowboardchick van te maken
Zij is idd wel "mijn" chickiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:02 schreef Basje_B het volgende:
Anne-flore Marxer
[afbeelding]
[afbeelding]
Het grootste nadeel wat ik vind is dat je ze niet op een Burton board kunt plakken. Dat is wel zonde, maar dat opent je blik ook weer meer om naar de wat minder bekende merken te kijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zij is idd wel "mijn" chickie
Ziet er wel leuk uit. En ze kan fuckin sick boarden
@ Forumgek:
Ik vind die bindingen er zo onhandig uitzien om uit elkaar te halen. Niet dat ik elke dag me bindingen uit elkaar haal (;)) maar ik wil toch makkelijk iets kunnen vervangen. Je moet bij Burton wel de binding van je board afhalen maar aan de andere kant is verder vrij makkelijk.
Met mijn oude Ride bindingen waren bijvoorbeeld tongstraps lastig te vervangen. Ik kwam altijd 1 hand te kort om alle onderdeeltjes vast te houden. En die Rome bindingen zien er een beetje hetzelfde uit.
Maar goed, als je nooit wat stuk maakt hoef je het natuurlijk ook nooit te vervangen
Ik zweer gewoon bij Burton bindingen. Je kunt er altijd overal wel onderdelen voor krijgen en ze zijn makkelijk te vervangen. er is geen merk waarbij dat zo makkelijk gaat als bij Burton.
Ik vind Rome trouwens wel
Bedoel je omdat er disc bij zit zoals bij Burton (3 gaatjes ipv 4) of iets anders?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Het grootste nadeel wat ik vind is dat je ze niet op een Burton board kunt plakken. Dat is wel zonde, maar dat opent je blik ook weer meer om naar de wat minder bekende merken te kijken. Maar nu MOET je wel wat anders nemen dan Burton, en dat is wel jammer.
Welk board is datquote:
Er zit alleen een disc bij voor "vierhoeks" boards. En niet voor een board met driehoek-schroef-ingangen. Dus vandaar dat je ze niet op een Burton kunt zetten. Misschien wel als je een andere disc koopt. maar dan kan je die schuimrubberen bovenkant er weer niet op draaien !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bedoel je omdat er disc bij zit zoals bij Burton (3 gaatjes ipv 4) of iets anders?
Die discs zijn er namelijk als het goed is wel. XL heeft ook Flowbindingen op zijn Malolo staan. Ik geloof dat je er wel ff goed naar moet zoeken.
Maar het blijft idd wel een nadeel.
Aan de ene kant slim van Burton, aan de andere kant ook weer niet en niet klantvriendelijk....
Andersom is geen probleem want je krijgt er 2 discs bij van Burton, maar het is kut
Btw, Ride had het een paar jaar helemaal makkelijk geregeld. Die hadden een disc die op allebij kan. Ik weet niet of ze het nog steeds hebben trouwens....
Het board is een Capitaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Welk board is dat
Ik dacht aan een Ride, maar hij staat niet op de site. of hij is van vorig jaar natuurlijk
Ride heeft deze disc nog steeds. Is een schijf met 2 lange sleuven waar je zelf kan kiezen welk gaatje je kiest omdat jeniet vast zit aan de gaten in de disc.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Btw, Ride had het een paar jaar helemaal makkelijk geregeld. Die hadden een disc die op allebij kan. Ik weet niet of ze het nog steeds hebben trouwens....
Tuurlijk niet. Lopen is de shit.quote:
Koop absoluut geen te dikke broek. Liever een dunne. Je kan er altijd een laagje onder dragen. Laagjes is het toverwoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:03 schreef bassieVL het volgende:
vorige week voor het eerst wezen snowboarden in Landgraaf. En de in de carnavalsvakantie gaan we naar Oostenrijk. Ik ben me nu aan het orienteren voor een eigen jack en broek. Want die leenkleren bij Snowworld waren ook niet 'je van het'. Waar moet je een beetje op letten als je een jack en broek koopt?
Liftenquote:
dat klinkt als een dure jasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor die jas/broek.
Jas: uiteraard waterdicht, gogglepocket, liftpas pocket, Ipod houder met aansluiting en bediening op de mouw, Hood achterop voor de slechte dagen. Push to talk systeem voor als je met je maten wilt praten als je een stukje uit de buurt staat en als het ff kan bluetooth voor je telefoon.
moh, 500 of 600 eurootjes ofzo. Je moet een beetje geld uitgeven voor goeie spullen hequote:
Geen id hoe het met de bescherming zit van die dingen. Zal wel enigzins beschermt zijn denk ik...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:22 schreef bassieVL het volgende:
ik ben alleen bang met het ratio dat ik omkiep met mijn bord, dat mijn iPod/GSM het niet overleeft![]()
als mijn iPod er net zo blauw uitgaat zien als mijn knieeen afgelopen weekend, dan moet die erg goed ingepakt worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geen id hoe het met de bescherming zit van die dingen. Zal wel enigzins beschermt zijn denk ik...
Zeker goed inpakken ja, niet alleen tegen schokken beschermen maar vooral ook tegen vocht natuurlijk. Maar mijn iPod heeft het afgelopen winter prima overleefd in de binnenzak van mijn jas, heb ook zo'n beschermingsunit eromheen zitten. Gekocht zodat ik deze iPod nog fatsoenlijk kan doorverkopen (geen krasjes) als de volgende generatie (betere levensduur accu) uitkomt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef bassieVL het volgende:
[..]
als mijn iPod er net zo blauw uitgaat zien als mijn knieeen afgelopen weekend, dan moet die erg goed ingepakt worden.
Ik doe al een paar jaar met me minidisk en dat werkt ook prima.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:49 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Zeker goed inpakken ja, niet alleen tegen schokken beschermen maar vooral ook tegen vocht natuurlijk. Maar mijn iPod heeft het afgelopen winter prima overleefd in de binnenzak van mijn jas, heb ook zo'n beschermingsunit eromheen zitten. Gekocht zodat ik deze iPod nog fatsoenlijk kan doorverkopen (geen krasjes) als de volgende generatie (betere levensduur accu) uitkomt.
Hopen dat je een beetje in een tof gebied komt. Ik had best medelijden met de crew in La Joue du Loup.. Boarden ging er prima maar verder zou ik er gillend gek worden van verveling, zeker als je er langere tijd zit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef BrakkeAap het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik pas aan het begin van november te horen krijg waar ik heen ga...
Dat wordt nog ff een paar weekjes ongeduldig wachten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |