Verse exen zijn slecht voor je dieet, ik heb er ook eentjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:26 schreef daeri het volgende:
Ik zie dat ik uit de lijst ben.
Maar ik dieet nog steeds!
Alleen heb ik een hele slechte periode achter de rug omdat het uit ging met mn ex.
Maar ik zit nu anderhalve week aan de Reductil en nu hoop ik dat ik snel ga afvallen.
een hele mooie tvpquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:30 schreef Sjeen het volgende:
Sex met je ex kan heel goed zijn voor je dieet![]()
Mooie tvp he...
Ik heb een computerscherm voor mij neusquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:56 schreef Essebes het volgende:
ik zit nu aan de kruitnoodjes. Wie schuift er nog meer aan (en belangrijk....wat heb je voor je neus nu???)
ben al 7e jaarsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik WAS een student die nooit dronkIk was een middelbare scholier die dronk en twee keer bleef zitten
Pas in mijn vijfde studiejaar goed mee begonnen, daarna veel ingehaald in korte tijdAlleen in het weekend, dat dan weer wel
*schop*quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef MissPink het volgende:
Zwemmen is echt lekker..ik wil er binnenkort ook mee beginnen. In het zwembad hier kan je ongeveer 4 keer per dag baantjes zwemmen, dus ik heb eigenlijk geen excuus om niet te gaan.
Kan iemand hier me even een schop onder mijn kont geven en zeggen dat ik gewoon moet gaan?![]()
Als ik echt moet dan kan ik wel vroeg opstaan, maar ik heb geen college's of vergaderingen 's ochtends dus dan is het zooooo verleidelijk om me nog een keertje om te draaien 's ochtends.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Tussen 7 en 8 is vroeg?
Ik ga van de week weer voorzichtig aan het werk, dan sta ik om 6.15 op
Nouja, het heeft ook voordelen dat je bijna niets ziet in het zwembad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:02 schreef teigan het volgende:
Dat vind ik het enige nadeel aan zwemmen, dat ik zo weinig zie zonder bril, maar voor de rest vind ik het gewoon heerlijk ontspannend, mijn lijf zit me dan eens niet zo in de weg, ik voel me lekker in het water..
Ik heb geen flauw idee, meestal zwem ik zo'n drie kwartier... Ik probeer wel de baantjes te tellen, maar op een gegeven moment raak ik de tel kwijt....quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, het heeft ook voordelen dat je bijna niets ziet in het zwembad.
Hoeveel baantjes trek je dan als je gaat zwemmen?
Hier in Utrecht wel , ik zwem in De Kwakel en daar is het bad de gehele dag geopend , smorgens is het tot 10 uur erg druk , dus dan ga ik maar niet meerquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:19 schreef Liejannuh het volgende:
40 baantjes is best wel veel!
Goed man!
Is het nou druk in het zwembad bij het baantjes zwemmen?
Volgens mij zitten we hier allemaal zo in elkaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:29 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb twee nare weken achter de rug , en natuurlijk niet goed gegeten , begin me steeds meer af te vragen waarom ik dan naar ongezond voedsel grijp. Het is toch te idioot voor woorden ? Je voelt je slecht (plotselinge dood collega) en dan ga je ook nog eens slechter eten, zodat je aankomt en dan voel je je nog slechter.............
Ik zit best raar in elkaar
Hier (Enschede) mag in het bad alleen maar in rechte baantjes gezwommen worden, scheelt weer in spelende kinderen. Bovendien zijn er af en toe uren dat alleen 18+ mag zwemmen. Op de tijden dat er ook aquajogging oid is is het wel druk, maar dan zijn er ook nog maar 2 banen vrij voor baantjes zwemmen. Ben wel benieuwd hoe druk het is tussen 7 en 9quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:19 schreef Liejannuh het volgende:
40 baantjes is best wel veel!
Goed man!
Is het nou druk in het zwembad bij het baantjes zwemmen?
Join the clubquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:29 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb twee nare weken achter de rug , en natuurlijk niet goed gegeten , begin me steeds meer af te vragen waarom ik dan naar ongezond voedsel grijp. Het is toch te idioot voor woorden ? Je voelt je slecht (plotselinge dood collega) en dan ga je ook nog eens slechter eten, zodat je aankomt en dan voel je je nog slechter.............
Ik zit best raar in elkaar
Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:19 schreef ymme het volgende:
God straft onmiddelijk.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Iksje, kijk of je op zo'n moment iets anders kan pakken, fruit, of een pot thee zetten oid...
Dan vul je die tijd wel in, maar met gezondere dingen..
Bedoel er niets mee hoor. Dit zeggen wij hier wel vaker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Stormqueen het volgende:SQ komt hier ook even haar vreugde delen: ik heb net mijn rijbewijs gehaald
Is pirates of the caribean al op dvd?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:31 schreef ymme het volgende:
Omearos, huur anders een mooie film, met heel veel mooie mannen
En weer geen smiley, met een dikke knuffel. Die kun je op dit moment wel gebruiken denk ik omearos
Mijn moeder zegt altijd: 'geen hand vol, maar een land vol met mooie leuke aardige mannen!'
"juf troel"quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef Troel het volgende:
Ik ben gewoon altijd juf Frédérique geweest.
Laat mij dan maar dik zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:53 schreef omearos het volgende:
"mooi van binnen is alleen voor dikkerds" ben benieuwd van wie die quote is (blad zit ingepakt)
Op zich is de verhouding wel redelijk gelijk geloof ik, maar bij de beta kant zijn de vrouwen wel in de minderheid. Ik heb een vrouwelijke collega die scheikunde geeft, en verder 3 mannen geloof ik. Dus in het verleden hebben ze meestal een man gehad voor scheikundequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef omearos het volgende:
de quote verwijst naar een artikel over te dunne modellen op de catwalk, waar die quote vandaan komt oid staat er niet bij
Teigan, zijn er weinig vrouwen op jouw school dat ze jou meneer noemen?
Hoe werkt dat dan, met de smileysquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Is pirates of the caribean al op dvd?![]()
Bedankt voor je knuffel
Bedoel je trouwens deze smiley [afbeelding]
bron: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Ik gebruik Mozilla, dus weet niet hoe het gaat bij IE, maar zal wel vergelijkbaar zijnquote:
Eh nee, was een veel rustigere site...........quote:
Ja die ja, Heerl erg bedankt,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl
En dan de eet en beweegwijzer..
Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
Heb me daar ook aangemeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl
En dan de eet en beweegwijzer..
Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
Houtjes bijten is een hobby van me, mijn moeder word er gek van,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Door door te zetten en vol te houden en op een houtje te gaan bijten (pas op voor splinters in je tong)
Stomen met pepermunt of Thijm, geen poho olie, dat is te agressief. Als dat niet helpt dan naar de huisarts!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb al een paar dagen last van mijn linkeroor. Ik dacht dat dit gepaart ging, met het hoesten, en daar de koppijn weer van.
Moest ik zojuist niezen, leek het net of mijn oor klapte. Heel erg pijnlijkDe pijn trekt momenteel wel weg. Maar het gevoel blijft, alsof er iets achter het trommelvlies zit ofzo. Als ik kauw dan voel ik het. Heel vaag.
Sorry voor het offtopic, maar baal er zo ontzettend van, dat ik het even wilde opschrijven![]()
Maar ik blijf vrolijk, omdat het lijnen zo goed gaat![]()
Nee hoor, je neus en oor zijn namelijk met elkaar verbonden door de buis van Eustachius, kan best zijn dat er nog allemaal troep zit enzo,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:27 schreef ymme het volgende:
Ik zit op school, en als ik thuis kom zitten de winkels dicht, maar stomen, ik ben niet meer echt verkouden. Was dit vorige week wel. Maar ik moet nu alleen nog ontzettend veel slijm ophoesten (het was vastzittende taai slaam, wat ik met bisolvon ofzo, bijna verholpen heb). Stomen is toch alleen ervoor als je flink verkouden bent, en je neus hebt dicht zitten. Dat is in mijn geval namelijk niet.
Menthol word uit pepermunt blaadjes gewonnen,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Dat is waar. Thuis heb ik alleen menthol ofzo voor het stomen. Is dat ook goed?
Bekend probleemquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks meer van... zaterdagmorgen woog ik minder dan 79 kilo en vandaag meer dan 80![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef pluisje het volgende:
Mijn huisarts raadt altijd aan om gewoon een schep keukenzout in kokend water op te lossen en daarmee te stomen. Minder agressief, en het zout lost wel het slijm op
Werkt bij mij altijd prima.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:38 schreef Sitethief het volgende:
[..], Pluisje,
, hoe is het met jou en Rickmans?
Mischien dat dat werkt ja, maar dan heb ik niet opgelet bij natuurkunde, want volgens mij verdampt zout niet,?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:40 schreef pluisje het volgende:
[..]
Helemaal goed, er is inmiddels ook een mini pluismans, genaamd Tobias
Goed zo,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:45 schreef pluisje het volgende:
Yep, over een klein jaar wordt er getrouwd, en ik heb al ranja besteld
(voor Tobias dan he)
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:47 schreef pluisje het volgende:
Ik duik wel even je fotoboek in, de laatste keer dat ik MSN aan heb gehad is een jaar of 2 geleden
Klinkt een beetje crimineelquote:
Ik heb geen idee, maar als ik het niks vind (grote kans) geef ik 'm gewoon aan Frankquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:59 schreef Troel het volgende:
Geef mij dan maar Marco B.
Ow, muziekstijlen lijken niet op elkaar.
Marco V zou ik vergelijken met verschrikkelijke muziek
stoer!quote:
Ja idd ik word er ook altijd blij vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef ymme het volgende:
Skihut, haha die heb ik altijd opstaan tijdens het schoonmaken. Ik word er heel vrolijk van
Haha, dus ik ben toch niet zo appart als ik dachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja idd ik word er ook altijd blij van![]()
zonde moet je toch eens doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:50 schreef Rewimo het volgende:
't Is 2004, en het plastic is er wel af zie ik nu (zat dat erom vraag ik me nu af) maar hij is nooit gedraaid
Nog suffer: afgelopen zondagmorgen. Vroeg wakker en (na toiletbezoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bekend probleemNiks eten (bij wijze van spreken
) en dan toch aankomen
Gisteren 4 pakjes toast met kaas naar binnen gestouwd en vanmorgen weer een halve kilo eraf![]()
op de frontpage staat een review van die cd. het is een dj, maar verder heb ik die review niet doorgekeken, ben niet echt van dat soort muziek. geef mij maar rock, bij voorkeur hard rockquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef Rewimo het volgende:
Woei, ik heb een cd gewonnen
'k Heb alleen geen idee wie die gozer is
Hoephoephieraquote:
Bel je behandelend arts even om te overleggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij mijn ouders ben ik 3 kg lichter dat is thuis vast meer![]()
Alleen dat stomme wondvocht baard me zorgen...
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:54 schreef Ymke het volgende:
Fuck de weegschaal
Zo , dat moest er even uit
Met jullie gaat het allemaal wel goed?
Zal ik morgen of overmorgen ook doen als het nog zo isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bel je behandelend arts even om te overleggen
Bakje All-Bran (van die vezelrijke sliertjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef Sitethief het volgende:
Wat ontbijten jullei eigenlijk allemaal?
Ik neem een goed bord vol met cruesli en magere yoghurt,.
Oe ja, krantje erbij,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:13 schreef omearos het volgende:
Bakje Brinte met magere melk en een glas vruchtensap
En ondertussen lekker krantje lezen
alleen maar tussendoortjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:17 schreef Ymke het volgende:
Ik ga gewoon nooit meer ontbijten . of luchen of dineren............
Rare gewaarwording hè?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een cracker met kipfilet en ik zit dan vol![]()
![]()
![]()
Koester het zo lang het kanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een cracker met kipfilet en ik zit dan vol![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het een zijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef Sitethief het volgende:
Wat een schatje,. Ook een mooie bos haar, en hoe hij de wereld inkijkt,
.
Nu al in een rol dwingen hé, kun je wel,quote:
Da's dan wel weer een hijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik las Christian, maar het is Christan,,
.
Liefquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:23 schreef YPPY het volgende:
Nu kom ik hier ook even opscheppen.
Voor
[afbeelding]
Na
De zin in snoepen begint weer terug te komen helaas. Daarom zijn we gisteren een kinderwagenbak vol fruit gaan kopen. Ik moet wel het goede voorbeeld geven natuurlijk.
En Christan hoort dan weer bij mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik las Christian, maar het is Christan,,
.
Ik heb er ook een , en zelf gemaakt ( nou ja zelf) brood is zoooooooooooo lekkerquote:
het gezin waar ik ooit stage had gelopen hadden er ook 1tjequote:
Mag ik bij je komen wonen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:56 schreef pluisje het volgende:
Broodmachine is hier ook zwaar favoriet, vooral voor brood met lekker veel pompoenpitten
En je weet echt zeker dat je haar niet kwijt wilt?quote:
Dat is wel lief van jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef YPPY het volgende:
Ja, steeds zekerderMaar je mag foto's kijken tot je zelf ook op kunt scheppen.
Da's niet helemaal de juiste spirit, chocolade gaan eten en dan zeggen dat je het er toch wel weer afbrandt. Dat is misschien wel zo, maar in plaats daarvan blijft je boterham plakkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Verdomme, ik doe nu al 3 dagen aan het Streep-je-Slank dieet en het helpt niks.Oke ik heb gisteravond en vanmiddag wel chocola gegeten maar dat heb ik weer verbrand met dat step ding wat ik sinds kort heb.
![]()
Waarom krijg ik hier nu hele verkeerde gedachten bijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:48 schreef Sitethief het volgende:
Ik vergreep me net aan een lolie,.
Dat kan nog hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:35 schreef Troel het volgende:
Bovendien zal je je wel van te voren op moeten geven.
Da's dichtbijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:02 schreef Riann het volgende:
someren 10 min rijden met de auto van mij vandaan![]()
Da's goed stom dan, type ll heeft als bijnaam ouderdomsdiabetesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef Mik_infra het volgende:
nou, dat is het maffe, dat meisje heeft dus sinds haar vroege jeugd al diabetes, ze loopt ook met zo'n insulinepompje..
Zo begon ze dus ook, van ja, ik heb al diabetes sinds ik twee ben, maar ik was toen echt niet te dik... En dus heel erg benadrukken dat zij het ene type had, en dat het andere type alleen maar voor dikke mensen was..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Da's goed stom dan, type ll heeft als bijnaam ouderdomsdiabetesAnders zou het wel gewichtsdiabetes genoemd worden of zo
Jouw redenatie klopt niet helemaal.quote:Type 2 diabetes komt ook voor op alle leeftijden, maar vooral bij ouderen en bij mensen met overgewicht. Aangezien steeds meer kinderen te dik zijn, komt deze vorm van diabetes nu steeds vaker voor op jongere leeftijd. Vroeger kwam type 2 diabetes eigenlijk bijna nooit voor bij jongeren, vandaar de vroegere benaming: ouderdomssuiker.
Idd dan weet ik dat ik het goed doequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:55 schreef Troel het volgende:
Super Bubsel, wat zal je je blij gevoeld hebben
Kleintje is er dik genoeg voor, het is net een tuimelaartjequote:
en als je nou eens zorgt dat er geen chocolade in huis isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vanavond weer heel veel chocolade zitten eten. Dat is gewoon iets dat ik echt NIET kan laten liggen!
Hoiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:53 schreef teigan het volgende:
Ik dacht dat ze zei dat ze maar een weekendje weg zou gaan, maar schijnbaar was het langer Troel..
Ikiskoel, lekker zo'n update, voelt zeker wel goed!
octopussy, hoe gaat het met jou?
Hmm ja, zo'n update voelt inderdaad goed!!! Thanksquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:53 schreef teigan het volgende:
Ik dacht dat ze zei dat ze maar een weekendje weg zou gaan, maar schijnbaar was het langer Troel..
Ikiskoel, lekker zo'n update, voelt zeker wel goed!
octopussy, hoe gaat het met jou?
Ik hoop zo dat jij op een dag wakker wordt en jezélf ziet zoals je bent: een grote kanjer!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
De (irreele) angst dat ik straks nog wel door de mand val, en dat iedereen me dan ziet zoals ik echt ben, een mislukkeling.
Dat krijgt de kans niet om weg te zakken, van de fotografenkant is nog steeds veel interessequote:Op zondag 15 oktober 2006 10:55 schreef teigan het volgende:
Ik heb even de posts uit het vorige topic over een eventuele fotomeeting in het dieetclubmeetingtopic gezet, want ik vind het wel een heel leuk idee, dus het zou jammer zijn als het nou wegzakte in ons geheugen..
Dan ben je spierballen aan het kwekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:07 schreef omearos het volgende:
Ik wordt hier echt gek. Volgens mijn weegschaal wordt ik alleen maar zwaarder, volgens mijn kleren wordt ik dunner. En mensen vragen ook of ik ben afgevallen omdat mijn gezicht dunner is (volgens hun dan)
Ik zal straks mijn startgewicht maar naar boven bijstellen, hopelijk gaat het alsnog eens een keer omlaag
Ow, die zal ik aan Christan laten zien, die is helemaal van de schaapjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:08 schreef Levitation het volgende:
Hoi, ben ik weer even!
Oja, het stikt hier van de schapen, ook namens hen... de groetjes!
[afbeelding]
Na meer dan een week heeft het nog steeds niks geholpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Verdomme, ik doe nu al 3 dagen aan het Streep-je-Slank dieet en het helpt niks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |