en als je nou eens zorgt dat er geen chocolade in huis isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vanavond weer heel veel chocolade zitten eten. Dat is gewoon iets dat ik echt NIET kan laten liggen!
Hoiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:53 schreef teigan het volgende:
Ik dacht dat ze zei dat ze maar een weekendje weg zou gaan, maar schijnbaar was het langer Troel..
Ikiskoel, lekker zo'n update, voelt zeker wel goed!
octopussy, hoe gaat het met jou?
Hmm ja, zo'n update voelt inderdaad goed!!! Thanksquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:53 schreef teigan het volgende:
Ik dacht dat ze zei dat ze maar een weekendje weg zou gaan, maar schijnbaar was het langer Troel..
Ikiskoel, lekker zo'n update, voelt zeker wel goed!
octopussy, hoe gaat het met jou?
Ik hoop zo dat jij op een dag wakker wordt en jezélf ziet zoals je bent: een grote kanjer!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
De (irreele) angst dat ik straks nog wel door de mand val, en dat iedereen me dan ziet zoals ik echt ben, een mislukkeling.
Dat krijgt de kans niet om weg te zakken, van de fotografenkant is nog steeds veel interessequote:Op zondag 15 oktober 2006 10:55 schreef teigan het volgende:
Ik heb even de posts uit het vorige topic over een eventuele fotomeeting in het dieetclubmeetingtopic gezet, want ik vind het wel een heel leuk idee, dus het zou jammer zijn als het nou wegzakte in ons geheugen..
Dan ben je spierballen aan het kwekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:07 schreef omearos het volgende:
Ik wordt hier echt gek. Volgens mijn weegschaal wordt ik alleen maar zwaarder, volgens mijn kleren wordt ik dunner. En mensen vragen ook of ik ben afgevallen omdat mijn gezicht dunner is (volgens hun dan)
Ik zal straks mijn startgewicht maar naar boven bijstellen, hopelijk gaat het alsnog eens een keer omlaag
Ow, die zal ik aan Christan laten zien, die is helemaal van de schaapjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:08 schreef Levitation het volgende:
Hoi, ben ik weer even!
Oja, het stikt hier van de schapen, ook namens hen... de groetjes!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |