Ja idd ik word er ook altijd blij vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef ymme het volgende:
Skihut, haha die heb ik altijd opstaan tijdens het schoonmaken. Ik word er heel vrolijk van
Haha, dus ik ben toch niet zo appart als ik dachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja idd ik word er ook altijd blij van![]()
zonde moet je toch eens doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:50 schreef Rewimo het volgende:
't Is 2004, en het plastic is er wel af zie ik nu (zat dat erom vraag ik me nu af) maar hij is nooit gedraaid
Nog suffer: afgelopen zondagmorgen. Vroeg wakker en (na toiletbezoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bekend probleemNiks eten (bij wijze van spreken
) en dan toch aankomen
Gisteren 4 pakjes toast met kaas naar binnen gestouwd en vanmorgen weer een halve kilo eraf![]()
op de frontpage staat een review van die cd. het is een dj, maar verder heb ik die review niet doorgekeken, ben niet echt van dat soort muziek. geef mij maar rock, bij voorkeur hard rockquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef Rewimo het volgende:
Woei, ik heb een cd gewonnen
'k Heb alleen geen idee wie die gozer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |