Stomen met pepermunt of Thijm, geen poho olie, dat is te agressief. Als dat niet helpt dan naar de huisarts!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb al een paar dagen last van mijn linkeroor. Ik dacht dat dit gepaart ging, met het hoesten, en daar de koppijn weer van.
Moest ik zojuist niezen, leek het net of mijn oor klapte. Heel erg pijnlijkDe pijn trekt momenteel wel weg. Maar het gevoel blijft, alsof er iets achter het trommelvlies zit ofzo. Als ik kauw dan voel ik het. Heel vaag.
Sorry voor het offtopic, maar baal er zo ontzettend van, dat ik het even wilde opschrijven![]()
Maar ik blijf vrolijk, omdat het lijnen zo goed gaat![]()
Nee hoor, je neus en oor zijn namelijk met elkaar verbonden door de buis van Eustachius, kan best zijn dat er nog allemaal troep zit enzo,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:27 schreef ymme het volgende:
Ik zit op school, en als ik thuis kom zitten de winkels dicht, maar stomen, ik ben niet meer echt verkouden. Was dit vorige week wel. Maar ik moet nu alleen nog ontzettend veel slijm ophoesten (het was vastzittende taai slaam, wat ik met bisolvon ofzo, bijna verholpen heb). Stomen is toch alleen ervoor als je flink verkouden bent, en je neus hebt dicht zitten. Dat is in mijn geval namelijk niet.
Menthol word uit pepermunt blaadjes gewonnen,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Dat is waar. Thuis heb ik alleen menthol ofzo voor het stomen. Is dat ook goed?
Bekend probleemquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks meer van... zaterdagmorgen woog ik minder dan 79 kilo en vandaag meer dan 80![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef pluisje het volgende:
Mijn huisarts raadt altijd aan om gewoon een schep keukenzout in kokend water op te lossen en daarmee te stomen. Minder agressief, en het zout lost wel het slijm op
Werkt bij mij altijd prima.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:38 schreef Sitethief het volgende:
[..], Pluisje,
, hoe is het met jou en Rickmans?
Mischien dat dat werkt ja, maar dan heb ik niet opgelet bij natuurkunde, want volgens mij verdampt zout niet,?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:40 schreef pluisje het volgende:
[..]
Helemaal goed, er is inmiddels ook een mini pluismans, genaamd Tobias
Goed zo,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:45 schreef pluisje het volgende:
Yep, over een klein jaar wordt er getrouwd, en ik heb al ranja besteld
(voor Tobias dan he)
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:47 schreef pluisje het volgende:
Ik duik wel even je fotoboek in, de laatste keer dat ik MSN aan heb gehad is een jaar of 2 geleden
Klinkt een beetje crimineelquote:
Ik heb geen idee, maar als ik het niks vind (grote kans) geef ik 'm gewoon aan Frankquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:59 schreef Troel het volgende:
Geef mij dan maar Marco B.
Ow, muziekstijlen lijken niet op elkaar.
Marco V zou ik vergelijken met verschrikkelijke muziek
stoer!quote:
Ja idd ik word er ook altijd blij vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef ymme het volgende:
Skihut, haha die heb ik altijd opstaan tijdens het schoonmaken. Ik word er heel vrolijk van
Haha, dus ik ben toch niet zo appart als ik dachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja idd ik word er ook altijd blij van![]()
zonde moet je toch eens doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:50 schreef Rewimo het volgende:
't Is 2004, en het plastic is er wel af zie ik nu (zat dat erom vraag ik me nu af) maar hij is nooit gedraaid
Nog suffer: afgelopen zondagmorgen. Vroeg wakker en (na toiletbezoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bekend probleemNiks eten (bij wijze van spreken
) en dan toch aankomen
Gisteren 4 pakjes toast met kaas naar binnen gestouwd en vanmorgen weer een halve kilo eraf![]()
op de frontpage staat een review van die cd. het is een dj, maar verder heb ik die review niet doorgekeken, ben niet echt van dat soort muziek. geef mij maar rock, bij voorkeur hard rockquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef Rewimo het volgende:
Woei, ik heb een cd gewonnen
'k Heb alleen geen idee wie die gozer is
Hoephoephieraquote:
Bel je behandelend arts even om te overleggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij mijn ouders ben ik 3 kg lichter dat is thuis vast meer![]()
Alleen dat stomme wondvocht baard me zorgen...
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:54 schreef Ymke het volgende:
Fuck de weegschaal
Zo , dat moest er even uit
Met jullie gaat het allemaal wel goed?
Zal ik morgen of overmorgen ook doen als het nog zo isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bel je behandelend arts even om te overleggen
Bakje All-Bran (van die vezelrijke sliertjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef Sitethief het volgende:
Wat ontbijten jullei eigenlijk allemaal?
Ik neem een goed bord vol met cruesli en magere yoghurt,.
Oe ja, krantje erbij,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:13 schreef omearos het volgende:
Bakje Brinte met magere melk en een glas vruchtensap
En ondertussen lekker krantje lezen
alleen maar tussendoortjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:17 schreef Ymke het volgende:
Ik ga gewoon nooit meer ontbijten . of luchen of dineren............
Rare gewaarwording hè?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een cracker met kipfilet en ik zit dan vol![]()
![]()
![]()
Koester het zo lang het kanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een cracker met kipfilet en ik zit dan vol![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het een zijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef Sitethief het volgende:
Wat een schatje,. Ook een mooie bos haar, en hoe hij de wereld inkijkt,
.
Nu al in een rol dwingen hé, kun je wel,quote:
Da's dan wel weer een hijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik las Christian, maar het is Christan,,
.
Liefquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:23 schreef YPPY het volgende:
Nu kom ik hier ook even opscheppen.
Voor
[afbeelding]
Na
De zin in snoepen begint weer terug te komen helaas. Daarom zijn we gisteren een kinderwagenbak vol fruit gaan kopen. Ik moet wel het goede voorbeeld geven natuurlijk.
En Christan hoort dan weer bij mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik las Christian, maar het is Christan,,
.
Ik heb er ook een , en zelf gemaakt ( nou ja zelf) brood is zoooooooooooo lekkerquote:
het gezin waar ik ooit stage had gelopen hadden er ook 1tjequote:
Mag ik bij je komen wonen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:56 schreef pluisje het volgende:
Broodmachine is hier ook zwaar favoriet, vooral voor brood met lekker veel pompoenpitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |