Hoephoephieraquote:
Bel je behandelend arts even om te overleggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij mijn ouders ben ik 3 kg lichter dat is thuis vast meer![]()
Alleen dat stomme wondvocht baard me zorgen...
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:54 schreef Ymke het volgende:
Fuck de weegschaal
Zo , dat moest er even uit
Met jullie gaat het allemaal wel goed?
Zal ik morgen of overmorgen ook doen als het nog zo isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bel je behandelend arts even om te overleggen
Bakje All-Bran (van die vezelrijke sliertjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef Sitethief het volgende:
Wat ontbijten jullei eigenlijk allemaal?
Ik neem een goed bord vol met cruesli en magere yoghurt,.
Oe ja, krantje erbij,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:13 schreef omearos het volgende:
Bakje Brinte met magere melk en een glas vruchtensap
En ondertussen lekker krantje lezen
alleen maar tussendoortjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:17 schreef Ymke het volgende:
Ik ga gewoon nooit meer ontbijten . of luchen of dineren............
Rare gewaarwording hè?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een cracker met kipfilet en ik zit dan vol![]()
![]()
![]()
Koester het zo lang het kanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een cracker met kipfilet en ik zit dan vol![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het een zijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef Sitethief het volgende:
Wat een schatje,. Ook een mooie bos haar, en hoe hij de wereld inkijkt,
.
Nu al in een rol dwingen hé, kun je wel,quote:
Da's dan wel weer een hijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik las Christian, maar het is Christan,,
.
Liefquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:23 schreef YPPY het volgende:
Nu kom ik hier ook even opscheppen.
Voor
[afbeelding]
Na
De zin in snoepen begint weer terug te komen helaas. Daarom zijn we gisteren een kinderwagenbak vol fruit gaan kopen. Ik moet wel het goede voorbeeld geven natuurlijk.
En Christan hoort dan weer bij mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik las Christian, maar het is Christan,,
.
Ik heb er ook een , en zelf gemaakt ( nou ja zelf) brood is zoooooooooooo lekkerquote:
het gezin waar ik ooit stage had gelopen hadden er ook 1tjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |