Hoephoephieraquote:
Bel je behandelend arts even om te overleggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij mijn ouders ben ik 3 kg lichter dat is thuis vast meer![]()
Alleen dat stomme wondvocht baard me zorgen...
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:54 schreef Ymke het volgende:
Fuck de weegschaal
Zo , dat moest er even uit
Met jullie gaat het allemaal wel goed?
Zal ik morgen of overmorgen ook doen als het nog zo isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bel je behandelend arts even om te overleggen
Bakje All-Bran (van die vezelrijke sliertjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef Sitethief het volgende:
Wat ontbijten jullei eigenlijk allemaal?
Ik neem een goed bord vol met cruesli en magere yoghurt,.
Oe ja, krantje erbij,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:13 schreef omearos het volgende:
Bakje Brinte met magere melk en een glas vruchtensap
En ondertussen lekker krantje lezen
alleen maar tussendoortjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:17 schreef Ymke het volgende:
Ik ga gewoon nooit meer ontbijten . of luchen of dineren............
Rare gewaarwording hè?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een cracker met kipfilet en ik zit dan vol![]()
![]()
![]()
Koester het zo lang het kanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een cracker met kipfilet en ik zit dan vol![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het een zijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef Sitethief het volgende:
Wat een schatje,. Ook een mooie bos haar, en hoe hij de wereld inkijkt,
.
Nu al in een rol dwingen hé, kun je wel,quote:
Da's dan wel weer een hijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik las Christian, maar het is Christan,,
.
Liefquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:23 schreef YPPY het volgende:
Nu kom ik hier ook even opscheppen.
Voor
[afbeelding]
Na
De zin in snoepen begint weer terug te komen helaas. Daarom zijn we gisteren een kinderwagenbak vol fruit gaan kopen. Ik moet wel het goede voorbeeld geven natuurlijk.
En Christan hoort dan weer bij mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik las Christian, maar het is Christan,,
.
Ik heb er ook een , en zelf gemaakt ( nou ja zelf) brood is zoooooooooooo lekkerquote:
het gezin waar ik ooit stage had gelopen hadden er ook 1tjequote:
Mag ik bij je komen wonen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:56 schreef pluisje het volgende:
Broodmachine is hier ook zwaar favoriet, vooral voor brood met lekker veel pompoenpitten
En je weet echt zeker dat je haar niet kwijt wilt?quote:
Dat is wel lief van jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef YPPY het volgende:
Ja, steeds zekerderMaar je mag foto's kijken tot je zelf ook op kunt scheppen.
Da's niet helemaal de juiste spirit, chocolade gaan eten en dan zeggen dat je het er toch wel weer afbrandt. Dat is misschien wel zo, maar in plaats daarvan blijft je boterham plakkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Verdomme, ik doe nu al 3 dagen aan het Streep-je-Slank dieet en het helpt niks.Oke ik heb gisteravond en vanmiddag wel chocola gegeten maar dat heb ik weer verbrand met dat step ding wat ik sinds kort heb.
![]()
Waarom krijg ik hier nu hele verkeerde gedachten bijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:48 schreef Sitethief het volgende:
Ik vergreep me net aan een lolie,.
Dat kan nog hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:35 schreef Troel het volgende:
Bovendien zal je je wel van te voren op moeten geven.
Da's dichtbijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:02 schreef Riann het volgende:
someren 10 min rijden met de auto van mij vandaan![]()
Da's goed stom dan, type ll heeft als bijnaam ouderdomsdiabetesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef Mik_infra het volgende:
nou, dat is het maffe, dat meisje heeft dus sinds haar vroege jeugd al diabetes, ze loopt ook met zo'n insulinepompje..
Zo begon ze dus ook, van ja, ik heb al diabetes sinds ik twee ben, maar ik was toen echt niet te dik... En dus heel erg benadrukken dat zij het ene type had, en dat het andere type alleen maar voor dikke mensen was..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Da's goed stom dan, type ll heeft als bijnaam ouderdomsdiabetesAnders zou het wel gewichtsdiabetes genoemd worden of zo
Jouw redenatie klopt niet helemaal.quote:Type 2 diabetes komt ook voor op alle leeftijden, maar vooral bij ouderen en bij mensen met overgewicht. Aangezien steeds meer kinderen te dik zijn, komt deze vorm van diabetes nu steeds vaker voor op jongere leeftijd. Vroeger kwam type 2 diabetes eigenlijk bijna nooit voor bij jongeren, vandaar de vroegere benaming: ouderdomssuiker.
Idd dan weet ik dat ik het goed doequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:55 schreef Troel het volgende:
Super Bubsel, wat zal je je blij gevoeld hebben
Kleintje is er dik genoeg voor, het is net een tuimelaartjequote:
en als je nou eens zorgt dat er geen chocolade in huis isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vanavond weer heel veel chocolade zitten eten. Dat is gewoon iets dat ik echt NIET kan laten liggen!
Hoiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:53 schreef teigan het volgende:
Ik dacht dat ze zei dat ze maar een weekendje weg zou gaan, maar schijnbaar was het langer Troel..
Ikiskoel, lekker zo'n update, voelt zeker wel goed!
octopussy, hoe gaat het met jou?
Hmm ja, zo'n update voelt inderdaad goed!!! Thanksquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:53 schreef teigan het volgende:
Ik dacht dat ze zei dat ze maar een weekendje weg zou gaan, maar schijnbaar was het langer Troel..
Ikiskoel, lekker zo'n update, voelt zeker wel goed!
octopussy, hoe gaat het met jou?
Ik hoop zo dat jij op een dag wakker wordt en jezélf ziet zoals je bent: een grote kanjer!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
De (irreele) angst dat ik straks nog wel door de mand val, en dat iedereen me dan ziet zoals ik echt ben, een mislukkeling.
Dat krijgt de kans niet om weg te zakken, van de fotografenkant is nog steeds veel interessequote:Op zondag 15 oktober 2006 10:55 schreef teigan het volgende:
Ik heb even de posts uit het vorige topic over een eventuele fotomeeting in het dieetclubmeetingtopic gezet, want ik vind het wel een heel leuk idee, dus het zou jammer zijn als het nou wegzakte in ons geheugen..
Dan ben je spierballen aan het kwekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:07 schreef omearos het volgende:
Ik wordt hier echt gek. Volgens mijn weegschaal wordt ik alleen maar zwaarder, volgens mijn kleren wordt ik dunner. En mensen vragen ook of ik ben afgevallen omdat mijn gezicht dunner is (volgens hun dan)
Ik zal straks mijn startgewicht maar naar boven bijstellen, hopelijk gaat het alsnog eens een keer omlaag
Ow, die zal ik aan Christan laten zien, die is helemaal van de schaapjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:08 schreef Levitation het volgende:
Hoi, ben ik weer even!
Oja, het stikt hier van de schapen, ook namens hen... de groetjes!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |