abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 09:20:59 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42503229
Wat ook nog weleens helpt is 5 minuten uitstellen. Dan ben je vaak alweer met iets anders bezig en vergeet je dat je iets lekkers wilde
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42504135
Ik ben zonet met de maandag begonnen van SB-dieet. (ik heb al wel een volkorenboterham erbij op, terwijl dit niet mocht, maar uh anders is het echt te weinig).

Morgen ga ik na 2 weken flink beroerd te zijn geweest, maar weer eens na school
En ja ik weet het, had ik ook maar geen kermis moeten vieren, dit was echt de druppel. God straft onmiddelijk.
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:43:53 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_42504562
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:19 schreef ymme het volgende:
God straft onmiddelijk.
Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42504601
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Iksje, kijk of je op zo'n moment iets anders kan pakken, fruit, of een pot thee zetten oid...
Dan vul je die tijd wel in, maar met gezondere dingen..
Ik heb nu (groenten)bouillonblokjes mee, die verdeel ik in 3 zodat ik er evenveel tassen van kan maken. Dat helpt wel, en is minder zout dan een gewoon oplossoepje. (en goedkoper )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 10:50:12 #55
13151 crew  Rewimo
pi_42504676
Ik heb een pak van die lawaaicrackers in mijn la liggen (soort imitatiecracottes). Zit niks in maar je hebt wel het idee dat je wat eet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42504915
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.
Bedoel er niets mee hoor. Dit zeggen wij hier wel vaker.
Dit omdat ik me ziek gemeld had op school, vanwege kermis. Maar ik daadwerkelijk echt ziek bleek te worden. En dit ook een dikke week geduurd heeft. Het betekent verder niets, die uitspraak.

Sorry, als dit voor andere kwetsend kan overkomen
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:12:03 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_42510147
SQ komt hier ook even haar vreugde delen: ik heb net mijn rijbewijs gehaald
disclaimer
pi_42510236
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
SQ komt hier ook even haar vreugde delen: ik heb net mijn rijbewijs gehaald
Gefeliciteerd

Ymme gaat over 2 weken beginnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 14:20:59 #59
13151 crew  Rewimo
pi_42510415
Goed gedaan SQ, gefeliciteerd!
pi_42511717
Gefeliciteerd SQ!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_42512485
Gefeliciteerd SQ

Ik heb vandaag een baaldag, last van liefdesverdriet Ga me zometeen maar afreageren op de hometrainer, doe ik nog iets aan beweging.
Pff, dit wordt een bankhang-avondje denk ik. Komt er nog een film op met mooie mannen?
pi_42512566
Omearos, huur anders een mooie film, met heel veel mooie mannen

En weer geen smiley, met een dikke knuffel. Die kun je op dit moment wel gebruiken denk ik omearos

Mijn moeder zegt altijd: 'geen hand vol, maar een land vol met mooie leuke aardige mannen!'
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:31:38 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_42512581
Dank jullie allemaal wel
Wel een vaag idee, dat ik nu nooit meer in die leswagen hoef na al die maanden
disclaimer
pi_42512655
Nu kun je lekker overal alleen naar toe.

Maar rijdt niet te hard hé
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:34:57 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_42512687
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42513422
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:31 schreef ymme het volgende:
Omearos, huur anders een mooie film, met heel veel mooie mannen

En weer geen smiley, met een dikke knuffel. Die kun je op dit moment wel gebruiken denk ik omearos

Mijn moeder zegt altijd: 'geen hand vol, maar een land vol met mooie leuke aardige mannen!'
Is pirates of the caribean al op dvd?

Bedankt voor je knuffel
Bedoel je trouwens deze smiley
bron: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:58:04 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_42513460
Ja, die is er
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42513544
dan weet ik al wat ik vanavond ga kijken

Nog een lieve smiley gevonden:
echt veel smilies op die site
pi_42513780
Stormqueen, gefeliciteerd met je rijbewijs... Geniet ervan!

Omearos, sterkte, en pirates is inderdaad wel een mooie film met lekkere mannen...

Ik had net een mailtje van twee leerlingen van mij... En dan zit je je ineens af te vragen hoe je zo'n mailtje nou ondertekend....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:16:38 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_42513977
Voor en achternaam.
Op HBO is het vaak alleen voornaam, maarja, op VMBO is dat toch niet echt een aanrader denk ik. maarja, om nou met mevrouw huppeldepup te ondertekenen is wellicht voor jezelf een beetje raar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42514268
ik heb het maar wel met mevrouw huppeldepup ondertekent, ook al staat het wel raar voor mijzelf...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 16:26:21 #72
13151 crew  Rewimo
pi_42514318
Als ze je in de klas zo noemen zou ik dat inderdaad doen (maar zelfs ik als ouwe knar vind het nog raar als mensen mevrouw tegen me zeggen )
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:35:06 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_42514625
Ik ben gewoon altijd juf Frédérique geweest.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42515233
Heb net boodschappen gehaald en meteen de Viva meegenomen. Er staan namelijk 2 dingen op de voorkant die mijn aandacht trokken:
"eerste hulp bij liefdesverdriet"
"mooi van binnen is alleen voor dikkerds" ben benieuwd van wie die quote is (blad zit ingepakt)

Straks lekker framboosjes als toetje
pi_42515288
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef Troel het volgende:
Ik ben gewoon altijd juf Frédérique geweest.
"juf troel"

Mijn moeder is ook docent (lagere school en later Pabo) en ik vond het altijd heel vreemd als iemand haar aansprak met "juf"
pi_42515542
Bij mij op school is het niet de gewoonte dat leerlingen je met je voornaam aanspreken.

Ik ben voor hun gewoon mevrouw, al blijven sommigen mij standaard met "meneer" aanspreken, die zijn er geloof ik nog niet helemaal aan gewent, ze schrikken wel van zichzelf als ze het zeggen..

omearos, die tweede uitspraak heb ik laatst ook ergens gelezen, volgens mij op een pro ana site...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 17:06:34 #77
13151 crew  Rewimo
pi_42515601
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:53 schreef omearos het volgende:
"mooi van binnen is alleen voor dikkerds" ben benieuwd van wie die quote is (blad zit ingepakt)
Laat mij dan maar dik zijn Mooi van binnen is veel belangrijker dan vel over been zijn.
pi_42515730
de quote verwijst naar een artikel over te dunne modellen op de catwalk, waar die quote vandaan komt oid staat er niet bij

Teigan, zijn er weinig vrouwen op jouw school dat ze jou meneer noemen?
pi_42515929
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef omearos het volgende:
de quote verwijst naar een artikel over te dunne modellen op de catwalk, waar die quote vandaan komt oid staat er niet bij

Teigan, zijn er weinig vrouwen op jouw school dat ze jou meneer noemen?
Op zich is de verhouding wel redelijk gelijk geloof ik, maar bij de beta kant zijn de vrouwen wel in de minderheid. Ik heb een vrouwelijke collega die scheikunde geeft, en verder 3 mannen geloof ik. Dus in het verleden hebben ze meestal een man gehad voor scheikunde
pi_42516220
Natuurlijk draait het allemaal om het innerlijk. Maar hé wees eens eerlijk, wie gunt zijn ogen eens wat leuks
pi_42516264
-edit-
pi_42516330
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef omearos het volgende:

[..]

Is pirates of the caribean al op dvd?

Bedankt voor je knuffel
Bedoel je trouwens deze smiley [afbeelding]
bron: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Hoe werkt dat dan, met de smileys
pi_42516450
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan, met de smileys
Ik gebruik Mozilla, dus weet niet hoe het gaat bij IE, maar zal wel vergelijkbaar zijn

Rechter muisknop op de smiley die je wil en dan "copy image location"
Op Fok de link die je nu gekopieerd hebt tussen [ img ] en [ / img ] zetten

bijv:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/madness.gif
pi_42516566

Zo dus...
pi_42516838
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:59:01 #86
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42519519
Ik ben op zoek naar die website waar je per dag nauwkeurig kon invullen, berekenen en bijhouden wat er aan kalorieeën naar binnen gaan, hoe lang het dan zou duren voor je streefgewicht. Ik kan hem nergens meer vinden, Lurky had me de link een paar jaar geleden gegeven. Iemand een idee?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:06:56 #88
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42519816
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:03 schreef omearos het volgende:
www.valtaf.nl ?
Eh nee, was een veel rustigere site...........
Damn was zo'n handige site, .
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 19:17:58 #89
13151 crew  Rewimo
pi_42520226
Zo ik ga eens even kipshoarma brouwen Christan was niet zo lekker dus daar had ik al even een hapje voor klaargemaakt. Hij ligt nu in bed.
pi_42521273
Vanmiddag even geshopt

een superleuke broek en een trui erop gekocht Bij de H&M was dus lekker goedkoop uit vandaag ook wel eens fijn. Het rare is alleen dat de broekmaat 46 is terwijl ik normaal 42/44 heb en de truimaat klopte gewoon maatje M Terwijl bij esprit had ik een truitje aan M was lelijk en XXL zat ook niet zal wel aan het stof gelegen hebben
pi_42525746
hoi ende tvp
pi_42532780
www.overgewicht.nl

En dan de eet en beweegwijzer..
Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:43:55 #93
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42533187
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl

Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
Ja die ja, Heerl erg bedankt, . Gisteren zat ik goed, .
Nu nog gaan sporten, .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:44:27 #94
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42533196
Jaaaaaaaaah, weer wat kwijt zonder er iets voor te doen (9 ons) Alhoewel, dat is niet helemaal waar. Ik eet overdag heel netjes en neem zelfs braaf brood mee naar mijn werk. 's Avonds komt het er door visite en feestjes nog niet echt van.

Zag ik daar trouwens iets over vroeg opstaan? Dan win ik het hoor. Doordeweeks sta ik om 5:30 uur naast mijn bed en in de weekenden meldt zoonlief zich nog steeds regelmatig om een uur of zes

Die maten zijn zowiezo raar hoor Riann. Bij de H&M verschilt het per kledingstuk en eigenlijk zijn de maten bij geen enkele keten hetzelfde. Benetton zijn bijvoorbeeld Italiaanse maatjes (oftewel standaard 2 maten kleiner).
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42533678
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl

Heb me daar ook aangemeld
Ik moet steviger ontbijten Ik eet nu een bak brinta met een glas vruchtensap, en soms krijg ik dat niet eens helemaal weg.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:30:06 #96
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42533980
HELP

Hoe ga ik nu mijn stage overleven?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:52:59 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_42534418
Door door te zetten en vol te houden en op een houtje te gaan bijten (pas op voor splinters in je tong)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:53:51 #98
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42534436
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Door door te zetten en vol te houden en op een houtje te gaan bijten (pas op voor splinters in je tong)
Houtjes bijten is een hobby van me, mijn moeder word er gek van, .
Ik heb voor de vorm een lollie genomen, en nu blijf ik er af, .
pi_42534824
Gisteren een topdag gehad kwa lijnen.
En vandaag gaan we er ook weer tegen aan.

Heb nu ff lekker pauze. (sorry voor de lesgevende hier), ik kan geen leraar of iets dergelijks meer zien ff
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:16:01 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42534870
Ik begrijp er helemaal niks meer van... zaterdagmorgen woog ik minder dan 79 kilo en vandaag meer dan 80
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')