Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:19 schreef ymme het volgende:
God straft onmiddelijk.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Iksje, kijk of je op zo'n moment iets anders kan pakken, fruit, of een pot thee zetten oid...
Dan vul je die tijd wel in, maar met gezondere dingen..
Bedoel er niets mee hoor. Dit zeggen wij hier wel vaker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Stormqueen het volgende:SQ komt hier ook even haar vreugde delen: ik heb net mijn rijbewijs gehaald
Is pirates of the caribean al op dvd?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:31 schreef ymme het volgende:
Omearos, huur anders een mooie film, met heel veel mooie mannen
En weer geen smiley, met een dikke knuffel. Die kun je op dit moment wel gebruiken denk ik omearos
Mijn moeder zegt altijd: 'geen hand vol, maar een land vol met mooie leuke aardige mannen!'
"juf troel"quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef Troel het volgende:
Ik ben gewoon altijd juf Frédérique geweest.
Laat mij dan maar dik zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:53 schreef omearos het volgende:
"mooi van binnen is alleen voor dikkerds" ben benieuwd van wie die quote is (blad zit ingepakt)
Op zich is de verhouding wel redelijk gelijk geloof ik, maar bij de beta kant zijn de vrouwen wel in de minderheid. Ik heb een vrouwelijke collega die scheikunde geeft, en verder 3 mannen geloof ik. Dus in het verleden hebben ze meestal een man gehad voor scheikundequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef omearos het volgende:
de quote verwijst naar een artikel over te dunne modellen op de catwalk, waar die quote vandaan komt oid staat er niet bij
Teigan, zijn er weinig vrouwen op jouw school dat ze jou meneer noemen?
Hoe werkt dat dan, met de smileysquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Is pirates of the caribean al op dvd?![]()
Bedankt voor je knuffel
Bedoel je trouwens deze smiley [afbeelding]
bron: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Ik gebruik Mozilla, dus weet niet hoe het gaat bij IE, maar zal wel vergelijkbaar zijnquote:
Eh nee, was een veel rustigere site...........quote:
Ja die ja, Heerl erg bedankt,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl
En dan de eet en beweegwijzer..
Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
Heb me daar ook aangemeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl
En dan de eet en beweegwijzer..
Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
Houtjes bijten is een hobby van me, mijn moeder word er gek van,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Door door te zetten en vol te houden en op een houtje te gaan bijten (pas op voor splinters in je tong)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |