Verse exen zijn slecht voor je dieet, ik heb er ook eentjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:26 schreef daeri het volgende:
Ik zie dat ik uit de lijst ben.
Maar ik dieet nog steeds!
Alleen heb ik een hele slechte periode achter de rug omdat het uit ging met mn ex.
Maar ik zit nu anderhalve week aan de Reductil en nu hoop ik dat ik snel ga afvallen.
een hele mooie tvpquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:30 schreef Sjeen het volgende:
Sex met je ex kan heel goed zijn voor je dieet![]()
Mooie tvp he...
Ik heb een computerscherm voor mij neusquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:56 schreef Essebes het volgende:
ik zit nu aan de kruitnoodjes. Wie schuift er nog meer aan (en belangrijk....wat heb je voor je neus nu???)
ben al 7e jaarsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik WAS een student die nooit dronkIk was een middelbare scholier die dronk en twee keer bleef zitten
Pas in mijn vijfde studiejaar goed mee begonnen, daarna veel ingehaald in korte tijdAlleen in het weekend, dat dan weer wel
*schop*quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef MissPink het volgende:
Zwemmen is echt lekker..ik wil er binnenkort ook mee beginnen. In het zwembad hier kan je ongeveer 4 keer per dag baantjes zwemmen, dus ik heb eigenlijk geen excuus om niet te gaan.
Kan iemand hier me even een schop onder mijn kont geven en zeggen dat ik gewoon moet gaan?![]()
Als ik echt moet dan kan ik wel vroeg opstaan, maar ik heb geen college's of vergaderingen 's ochtends dus dan is het zooooo verleidelijk om me nog een keertje om te draaien 's ochtends.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Tussen 7 en 8 is vroeg?
Ik ga van de week weer voorzichtig aan het werk, dan sta ik om 6.15 op
Nouja, het heeft ook voordelen dat je bijna niets ziet in het zwembad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:02 schreef teigan het volgende:
Dat vind ik het enige nadeel aan zwemmen, dat ik zo weinig zie zonder bril, maar voor de rest vind ik het gewoon heerlijk ontspannend, mijn lijf zit me dan eens niet zo in de weg, ik voel me lekker in het water..
Ik heb geen flauw idee, meestal zwem ik zo'n drie kwartier... Ik probeer wel de baantjes te tellen, maar op een gegeven moment raak ik de tel kwijt....quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, het heeft ook voordelen dat je bijna niets ziet in het zwembad.
Hoeveel baantjes trek je dan als je gaat zwemmen?
Hier in Utrecht wel , ik zwem in De Kwakel en daar is het bad de gehele dag geopend , smorgens is het tot 10 uur erg druk , dus dan ga ik maar niet meerquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:19 schreef Liejannuh het volgende:
40 baantjes is best wel veel!
Goed man!
Is het nou druk in het zwembad bij het baantjes zwemmen?
Volgens mij zitten we hier allemaal zo in elkaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:29 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb twee nare weken achter de rug , en natuurlijk niet goed gegeten , begin me steeds meer af te vragen waarom ik dan naar ongezond voedsel grijp. Het is toch te idioot voor woorden ? Je voelt je slecht (plotselinge dood collega) en dan ga je ook nog eens slechter eten, zodat je aankomt en dan voel je je nog slechter.............
Ik zit best raar in elkaar
Hier (Enschede) mag in het bad alleen maar in rechte baantjes gezwommen worden, scheelt weer in spelende kinderen. Bovendien zijn er af en toe uren dat alleen 18+ mag zwemmen. Op de tijden dat er ook aquajogging oid is is het wel druk, maar dan zijn er ook nog maar 2 banen vrij voor baantjes zwemmen. Ben wel benieuwd hoe druk het is tussen 7 en 9quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:19 schreef Liejannuh het volgende:
40 baantjes is best wel veel!
Goed man!
Is het nou druk in het zwembad bij het baantjes zwemmen?
Join the clubquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:29 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb twee nare weken achter de rug , en natuurlijk niet goed gegeten , begin me steeds meer af te vragen waarom ik dan naar ongezond voedsel grijp. Het is toch te idioot voor woorden ? Je voelt je slecht (plotselinge dood collega) en dan ga je ook nog eens slechter eten, zodat je aankomt en dan voel je je nog slechter.............
Ik zit best raar in elkaar
Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:19 schreef ymme het volgende:
God straft onmiddelijk.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Iksje, kijk of je op zo'n moment iets anders kan pakken, fruit, of een pot thee zetten oid...
Dan vul je die tijd wel in, maar met gezondere dingen..
Bedoel er niets mee hoor. Dit zeggen wij hier wel vaker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Stormqueen het volgende:SQ komt hier ook even haar vreugde delen: ik heb net mijn rijbewijs gehaald
Is pirates of the caribean al op dvd?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:31 schreef ymme het volgende:
Omearos, huur anders een mooie film, met heel veel mooie mannen
En weer geen smiley, met een dikke knuffel. Die kun je op dit moment wel gebruiken denk ik omearos
Mijn moeder zegt altijd: 'geen hand vol, maar een land vol met mooie leuke aardige mannen!'
"juf troel"quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef Troel het volgende:
Ik ben gewoon altijd juf Frédérique geweest.
Laat mij dan maar dik zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:53 schreef omearos het volgende:
"mooi van binnen is alleen voor dikkerds" ben benieuwd van wie die quote is (blad zit ingepakt)
Op zich is de verhouding wel redelijk gelijk geloof ik, maar bij de beta kant zijn de vrouwen wel in de minderheid. Ik heb een vrouwelijke collega die scheikunde geeft, en verder 3 mannen geloof ik. Dus in het verleden hebben ze meestal een man gehad voor scheikundequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef omearos het volgende:
de quote verwijst naar een artikel over te dunne modellen op de catwalk, waar die quote vandaan komt oid staat er niet bij
Teigan, zijn er weinig vrouwen op jouw school dat ze jou meneer noemen?
Hoe werkt dat dan, met de smileysquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Is pirates of the caribean al op dvd?![]()
Bedankt voor je knuffel
Bedoel je trouwens deze smiley [afbeelding]
bron: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Ik gebruik Mozilla, dus weet niet hoe het gaat bij IE, maar zal wel vergelijkbaar zijnquote:
Eh nee, was een veel rustigere site...........quote:
Ja die ja, Heerl erg bedankt,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl
En dan de eet en beweegwijzer..
Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
Heb me daar ook aangemeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl
En dan de eet en beweegwijzer..
Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
Houtjes bijten is een hobby van me, mijn moeder word er gek van,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Door door te zetten en vol te houden en op een houtje te gaan bijten (pas op voor splinters in je tong)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |