abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42460241
FOK!dieetclub deel 120

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in #43 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht In oktober gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
pi_42460328
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:26 schreef daeri het volgende:
Ik zie dat ik uit de lijst ben.

Maar ik dieet nog steeds!

Alleen heb ik een hele slechte periode achter de rug omdat het uit ging met mn ex.

Maar ik zit nu anderhalve week aan de Reductil en nu hoop ik dat ik snel ga afvallen.
Verse exen zijn slecht voor je dieet, ik heb er ook eentje
Wat is Reductil eigenlijk?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:30:52 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42460365
Sex met je ex kan heel goed zijn voor je dieet

Mooie tvp he...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:39:19 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42460616
Reductil klinkt als een afslankproduct
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42460650
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Reductil klinkt als een afslankproduct
goh
in welke vorm dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:44:23 #6
13151 crew  Rewimo
pi_42460738
Geen idee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42461454
http://www.reductil.nl/watisreductil.html
Eerste hit met google

Ik doe het zelf liever zonder deze 'troep' en dat gaat me de laatste tijd erg goed af. Veel minder hongergevoel dan vroeger.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:19:44 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_42461784
zaterdag = zondigdag
TVP dus
disclaimer
pi_42462006
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:30 schreef Sjeen het volgende:
Sex met je ex kan heel goed zijn voor je dieet

Mooie tvp he...
een hele mooie tvp

tevens ook tvp voor mij
pi_42462440
Ik heb me laten verleiden door chocolademunten en marsepeinen vruchtjes. Wie legt die dingen dan ook begin oktober al in de rekken
pi_42462925
ik zit nu aan de kruitnoodjes. Wie schuift er nog meer aan (en belangrijk....wat heb je voor je neus nu???)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_42462959
gevuld speculaas
Ziet er wel lekker sfeervol uit, met een pot thee op een theelichtje erbij
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:00:11 #13
13151 crew  Rewimo
pi_42463035
Ik ga straks aan de appel met kaas En misschien ook wel een paar chipjes hoor 't Is tenslotte weekend.
pi_42463097
Ik heb eergisteren met mn moeder afgesproken dat ik na de herfstvakantie weer naar de Weight Watchers ga... 't begon hier namelijk wel weer heel erg te worden!

Over twee weken meld ik me hier dus weer
pi_42463114
appel met kaas? aparte combi, ik heb helaas geen appel in huis anders zou ik het gaan proberen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:03:57 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_42463160
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:56 schreef Essebes het volgende:
ik zit nu aan de kruitnoodjes. Wie schuift er nog meer aan (en belangrijk....wat heb je voor je neus nu???)
Ik heb een computerscherm voor mij neus
OT: Geen snacks voor mij 's avonds Heb vandaag bij de IKEA (shoot me ) al appeltaart en 2 broodjes zalm op, dus ik heb mijn zondes alweer begaan voor vandaag. Daarbij zal er waarschijnlijk nog wel een biertje of 10 in gaan vanavond
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:05:30 #17
13151 crew  Rewimo
pi_42463223
Appel en kaas combineert erg lekker moet ik zeggen Zure granny (liever nog een James Greeve maar die zijn niet meer te krijgen helaas) en stukje brie of geit of mozzarella, jammie! Wortel met kaas is ook een goeie combi trouwens
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:06:47 #18
13151 crew  Rewimo
pi_42463266
10 biertjes? Hoe krijg je het weg

* Rewimo lust geen bier, en 10 van die plassen vocht lijkt me sowieso erg veel
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:11:28 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_42463430
Ik ben pas een jaar afgestudeerd he
Ik zit nog half in mijn studenten-ontwenningsfase
disclaimer
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:16:57 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42463580
Nou, die studententijd ligt toch al een paar jaar achter me... Ik stop altijd met tellen na drie pils

Overigens was het hier thee met duitse scholiertjes. De chocoladekruidnootjes en gevulde speculaas hebben we afgelopen week ook al gehad

Ik ga naar bed... ben doodmoe
pi_42463581
* omearos is een student die niet drinkt
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:20:31 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_42463708
Ik WAS een student die nooit dronk Ik was een middelbare scholier die dronk en twee keer bleef zitten
Pas in mijn vijfde studiejaar goed mee begonnen, daarna veel ingehaald in korte tijd Alleen in het weekend, dat dan weer wel
disclaimer
pi_42463774
Ik zit hier aan de cola met ammaretto, errug lekker, maar ik hou het wel bij een glas, gisteren ook al een paar glazen wijn gehad...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42463818
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik WAS een student die nooit dronk Ik was een middelbare scholier die dronk en twee keer bleef zitten
Pas in mijn vijfde studiejaar goed mee begonnen, daarna veel ingehaald in korte tijd Alleen in het weekend, dat dan weer wel
ben al 7e jaars
pi_42463943
Dan win ik, ik ben 8e jaars...

Maar ik drink niet zoveel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42464380
altijd baas boven baas
pi_42464421
Ach, ik had liever ook klaar willen zijn, maar de zaken liepen anders...

En dit is als het goed is ook echt mijn laatste jaar, en dan kan ik ook gewoon aan het werk
pi_42465183
Ik zat net op een andere site waar ik ooit een dieetdagboek bijhield alles terug te lezen...

Ik wist dat ik dit gewicht 3 jaar geleden ook ergens had...
Maar toen ben ik dus in 2,5 maand gewoon 6 kilo aangekomen, tot ik dus op die 83 zat...
Ik vind het zo maf om dat terug te lezen, en heel confronterend, dat ik ook vanaf dat moment geen kleding meer durfde te kopen enzo...

Daarna was ik weer een hele tijd constant, en toen weer omhoog... Maffe is dat ik nu dus ook een maand of 3/4 rond de 85 heb gezeten, en nu dus het sprongetje omlaag..
Ik ben benieuwd of dit nou doorzet..
pi_42465557
lijkt me raar om terug te lezen, is je nu ook duidelijk waarom je gewicht weer omhoog is gegaan? Of heb je dat niet opgeschreven toen?

Ik heb mezelf nu een week getraind in "vroeg" opstaan. Ben al terug van ongeveer 10 uur 's ochtends naar ergens tussen 7 en 8. Op deze manier kan ik misschien al komende week gaan zwemmen 's ochtends (kan alleen tussen 7 en 9) Morgenochtend om half 8 weer formule 1, hopelijk blijf ik deze keer wel de hele race wakker
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:40:50 #30
13151 crew  Rewimo
pi_42466152
Tussen 7 en 8 is vroeg?

Ik ga van de week weer voorzichtig aan het werk, dan sta ik om 6.15 op
pi_42471668
Zwemmen is echt lekker..ik wil er binnenkort ook mee beginnen. In het zwembad hier kan je ongeveer 4 keer per dag baantjes zwemmen, dus ik heb eigenlijk geen excuus om niet te gaan.
Kan iemand hier me even een schop onder mijn kont geven en zeggen dat ik gewoon moet gaan?
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_42473231
omearos, mijn gewicht is nu niet omhoog gegaan hoor, het gaat nu alleen maar omlaag gelukkig..

Toen ging het omhoog omdat ik een eetstoornis had, ik at bij alles wat ik voelde, en dan was het ook echt snoep en dergelijke, en vette dingen..

Nu heb ik die behoefte een stuk minder...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 oktober 2006 @ 08:46:44 #33
13151 crew  Rewimo
pi_42473308
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef MissPink het volgende:
Zwemmen is echt lekker..ik wil er binnenkort ook mee beginnen. In het zwembad hier kan je ongeveer 4 keer per dag baantjes zwemmen, dus ik heb eigenlijk geen excuus om niet te gaan.
Kan iemand hier me even een schop onder mijn kont geven en zeggen dat ik gewoon moet gaan?
*schop*
pi_42473354
Hmmm, hier een 6e jaars deeltijd student, maar als het goed is dus wel bijna klaar!

En ik ga zo 7 km "hard"lopen en heb gister met een vriend van me afgesproken om over 2 weken mee te doen met een wedstrijd van 10 km! Nouja, eerst maar kijken of ik die 7 km in een redelijke tijd kan doen!

Ben ik trouwens de enige die echt een ontzettende hekel heeft aan zwemmen? Mijn ogen vinden het niet tof, mijn luchtwegen ook niet en als brildrager is zwemmen uberhaupt een drama.
pi_42473410
Dat vind ik het enige nadeel aan zwemmen, dat ik zo weinig zie zonder bril, maar voor de rest vind ik het gewoon heerlijk ontspannend, mijn lijf zit me dan eens niet zo in de weg, ik voel me lekker in het water..
pi_42473468
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Tussen 7 en 8 is vroeg?

Ik ga van de week weer voorzichtig aan het werk, dan sta ik om 6.15 op
Als ik echt moet dan kan ik wel vroeg opstaan, maar ik heb geen college's of vergaderingen 's ochtends dus dan is het zooooo verleidelijk om me nog een keertje om te draaien 's ochtends.
Nu ik weer wat vroeger opsta ga ik gelukkig ook weer op een normalere tijd slapen, geen nachtbraker meer
pi_42473487
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:02 schreef teigan het volgende:
Dat vind ik het enige nadeel aan zwemmen, dat ik zo weinig zie zonder bril, maar voor de rest vind ik het gewoon heerlijk ontspannend, mijn lijf zit me dan eens niet zo in de weg, ik voel me lekker in het water..
Nouja, het heeft ook voordelen dat je bijna niets ziet in het zwembad.
Hoeveel baantjes trek je dan als je gaat zwemmen?
pi_42473499
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:14 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nouja, het heeft ook voordelen dat je bijna niets ziet in het zwembad.
Hoeveel baantjes trek je dan als je gaat zwemmen?
Ik heb geen flauw idee, meestal zwem ik zo'n drie kwartier... Ik probeer wel de baantjes te tellen, maar op een gegeven moment raak ik de tel kwijt....
Ik denk een stuk of 40 ongeveer..
pi_42473526
40 baantjes is best wel veel!
Goed man!

Is het nou druk in het zwembad bij het baantjes zwemmen?
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:29:06 #40
79550 Ymke
your ghost
pi_42473576
Zo , heb twee nare weken achter de rug , en natuurlijk niet goed gegeten , begin me steeds meer af te vragen waarom ik dan naar ongezond voedsel grijp. Het is toch te idioot voor woorden ? Je voelt je slecht (plotselinge dood collega) en dan ga je ook nog eens slechter eten, zodat je aankomt en dan voel je je nog slechter.............

Ik zit best raar in elkaar
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:32:09 #41
79550 Ymke
your ghost
pi_42473590
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:19 schreef Liejannuh het volgende:
Goed man!

Hier in Utrecht wel , ik zwem in De Kwakel en daar is het bad de gehele dag geopend , smorgens is het tot 10 uur erg druk , dus dan ga ik maar niet meer

Rond 11 uur is het rustig , dus de dagen dat ik late dienst heb probeer ik dan te gaan .
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_42473652
Hier in Groningen is het ook best druk... Maar als je vrijdagmiddag rond lunchtijd gaat, dan is het best te doen... De rest van de week is het meestal maar een uurtje voor zwemmen, en dan komt iedereen zeg maar...
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:46:37 #43
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_42473698
Zwemmen, dat wil ik ook weer gaan doen. In elk geval om m'n kaart nog op te maken

* Jojogirl heeft d'r begingewicht maar aangepast tot het gewicht waar ze op bleef hangen na de zwangerschap. Zo sta ik nu in elk geval weer in de min
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 oktober 2006 @ 09:50:14 #44
13151 crew  Rewimo
pi_42473732
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:29 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb twee nare weken achter de rug , en natuurlijk niet goed gegeten , begin me steeds meer af te vragen waarom ik dan naar ongezond voedsel grijp. Het is toch te idioot voor woorden ? Je voelt je slecht (plotselinge dood collega) en dan ga je ook nog eens slechter eten, zodat je aankomt en dan voel je je nog slechter.............

Volgens mij zitten we hier allemaal zo in elkaar Voor mij is het in elk geval een zeer begrijpelijke reactie Gelukkig weet ik tegenwoordig te stoppen na een paar koekjes of zoiets, in plaats van het hele pak leeg te eten
pi_42473781
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:19 schreef Liejannuh het volgende:
Goed man!

Hier (Enschede) mag in het bad alleen maar in rechte baantjes gezwommen worden, scheelt weer in spelende kinderen. Bovendien zijn er af en toe uren dat alleen 18+ mag zwemmen. Op de tijden dat er ook aquajogging oid is is het wel druk, maar dan zijn er ook nog maar 2 banen vrij voor baantjes zwemmen. Ben wel benieuwd hoe druk het is tussen 7 en 9

[ Bericht 1% gewijzigd door omearos op 08-10-2006 10:17:46 ]
pi_42473804
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 09:29 schreef Ymke het volgende:

Join the club
Ik ga in zulke gevallen soms zelfs maar een cake oid bakken als ik niks lekkers in huis heb Maar dat was altijd bij mijn ouder thuis, nu ik op mezelf woon heb ik niet alle ingredienten in huis daarvoor.
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:22:06 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_42475940
omearos, dan komen nu de vervelende vragen.

Enschede?
Hoe oud ben je en op welke school heb je gezeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42476399
Ik woon in Enschede omdat ik aan de UT studeer, ben er niet opgegroeid. Ik woon hier sinds mijn 19e, ben nu 26
pi_42503000
-0.8kg, wat is die eerste week toch leuk...
hopelijk laat ik me niet meer verleiden door snoep. Da's echt mijn boosdoener. Dat en eten uit verveling...
pi_42503064
Iksje, kijk of je op zo'n moment iets anders kan pakken, fruit, of een pot thee zetten oid...

Dan vul je die tijd wel in, maar met gezondere dingen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 09:20:59 #51
13151 crew  Rewimo
pi_42503229
Wat ook nog weleens helpt is 5 minuten uitstellen. Dan ben je vaak alweer met iets anders bezig en vergeet je dat je iets lekkers wilde
pi_42504135
Ik ben zonet met de maandag begonnen van SB-dieet. (ik heb al wel een volkorenboterham erbij op, terwijl dit niet mocht, maar uh anders is het echt te weinig).

Morgen ga ik na 2 weken flink beroerd te zijn geweest, maar weer eens na school
En ja ik weet het, had ik ook maar geen kermis moeten vieren, dit was echt de druppel. God straft onmiddelijk.
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:43:53 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_42504562
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:19 schreef ymme het volgende:
God straft onmiddelijk.
Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42504601
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Iksje, kijk of je op zo'n moment iets anders kan pakken, fruit, of een pot thee zetten oid...
Dan vul je die tijd wel in, maar met gezondere dingen..
Ik heb nu (groenten)bouillonblokjes mee, die verdeel ik in 3 zodat ik er evenveel tassen van kan maken. Dat helpt wel, en is minder zout dan een gewoon oplossoepje. (en goedkoper )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 10:50:12 #55
13151 crew  Rewimo
pi_42504676
Ik heb een pak van die lawaaicrackers in mijn la liggen (soort imitatiecracottes). Zit niks in maar je hebt wel het idee dat je wat eet
pi_42504915
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje een rare uitspraak.
Bedoel er niets mee hoor. Dit zeggen wij hier wel vaker.
Dit omdat ik me ziek gemeld had op school, vanwege kermis. Maar ik daadwerkelijk echt ziek bleek te worden. En dit ook een dikke week geduurd heeft. Het betekent verder niets, die uitspraak.

Sorry, als dit voor andere kwetsend kan overkomen
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:12:03 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_42510147
SQ komt hier ook even haar vreugde delen: ik heb net mijn rijbewijs gehaald
disclaimer
pi_42510236
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
SQ komt hier ook even haar vreugde delen: ik heb net mijn rijbewijs gehaald
Gefeliciteerd

Ymme gaat over 2 weken beginnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 14:20:59 #59
13151 crew  Rewimo
pi_42510415
Goed gedaan SQ, gefeliciteerd!
pi_42511717
Gefeliciteerd SQ!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_42512485
Gefeliciteerd SQ

Ik heb vandaag een baaldag, last van liefdesverdriet Ga me zometeen maar afreageren op de hometrainer, doe ik nog iets aan beweging.
Pff, dit wordt een bankhang-avondje denk ik. Komt er nog een film op met mooie mannen?
pi_42512566
Omearos, huur anders een mooie film, met heel veel mooie mannen

En weer geen smiley, met een dikke knuffel. Die kun je op dit moment wel gebruiken denk ik omearos

Mijn moeder zegt altijd: 'geen hand vol, maar een land vol met mooie leuke aardige mannen!'
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:31:38 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_42512581
Dank jullie allemaal wel
Wel een vaag idee, dat ik nu nooit meer in die leswagen hoef na al die maanden
disclaimer
pi_42512655
Nu kun je lekker overal alleen naar toe.

Maar rijdt niet te hard hé
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:34:57 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_42512687
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42513422
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:31 schreef ymme het volgende:
Omearos, huur anders een mooie film, met heel veel mooie mannen

En weer geen smiley, met een dikke knuffel. Die kun je op dit moment wel gebruiken denk ik omearos

Mijn moeder zegt altijd: 'geen hand vol, maar een land vol met mooie leuke aardige mannen!'
Is pirates of the caribean al op dvd?

Bedankt voor je knuffel
Bedoel je trouwens deze smiley
bron: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:58:04 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_42513460
Ja, die is er
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42513544
dan weet ik al wat ik vanavond ga kijken

Nog een lieve smiley gevonden:
echt veel smilies op die site
pi_42513780
Stormqueen, gefeliciteerd met je rijbewijs... Geniet ervan!

Omearos, sterkte, en pirates is inderdaad wel een mooie film met lekkere mannen...

Ik had net een mailtje van twee leerlingen van mij... En dan zit je je ineens af te vragen hoe je zo'n mailtje nou ondertekend....
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:16:38 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_42513977
Voor en achternaam.
Op HBO is het vaak alleen voornaam, maarja, op VMBO is dat toch niet echt een aanrader denk ik. maarja, om nou met mevrouw huppeldepup te ondertekenen is wellicht voor jezelf een beetje raar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42514268
ik heb het maar wel met mevrouw huppeldepup ondertekent, ook al staat het wel raar voor mijzelf...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 16:26:21 #72
13151 crew  Rewimo
pi_42514318
Als ze je in de klas zo noemen zou ik dat inderdaad doen (maar zelfs ik als ouwe knar vind het nog raar als mensen mevrouw tegen me zeggen )
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:35:06 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_42514625
Ik ben gewoon altijd juf Frédérique geweest.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42515233
Heb net boodschappen gehaald en meteen de Viva meegenomen. Er staan namelijk 2 dingen op de voorkant die mijn aandacht trokken:
"eerste hulp bij liefdesverdriet"
"mooi van binnen is alleen voor dikkerds" ben benieuwd van wie die quote is (blad zit ingepakt)

Straks lekker framboosjes als toetje
pi_42515288
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef Troel het volgende:
Ik ben gewoon altijd juf Frédérique geweest.
"juf troel"

Mijn moeder is ook docent (lagere school en later Pabo) en ik vond het altijd heel vreemd als iemand haar aansprak met "juf"
pi_42515542
Bij mij op school is het niet de gewoonte dat leerlingen je met je voornaam aanspreken.

Ik ben voor hun gewoon mevrouw, al blijven sommigen mij standaard met "meneer" aanspreken, die zijn er geloof ik nog niet helemaal aan gewent, ze schrikken wel van zichzelf als ze het zeggen..

omearos, die tweede uitspraak heb ik laatst ook ergens gelezen, volgens mij op een pro ana site...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 17:06:34 #77
13151 crew  Rewimo
pi_42515601
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:53 schreef omearos het volgende:
"mooi van binnen is alleen voor dikkerds" ben benieuwd van wie die quote is (blad zit ingepakt)
Laat mij dan maar dik zijn Mooi van binnen is veel belangrijker dan vel over been zijn.
pi_42515730
de quote verwijst naar een artikel over te dunne modellen op de catwalk, waar die quote vandaan komt oid staat er niet bij

Teigan, zijn er weinig vrouwen op jouw school dat ze jou meneer noemen?
pi_42515929
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef omearos het volgende:
de quote verwijst naar een artikel over te dunne modellen op de catwalk, waar die quote vandaan komt oid staat er niet bij

Teigan, zijn er weinig vrouwen op jouw school dat ze jou meneer noemen?
Op zich is de verhouding wel redelijk gelijk geloof ik, maar bij de beta kant zijn de vrouwen wel in de minderheid. Ik heb een vrouwelijke collega die scheikunde geeft, en verder 3 mannen geloof ik. Dus in het verleden hebben ze meestal een man gehad voor scheikunde
pi_42516220
Natuurlijk draait het allemaal om het innerlijk. Maar hé wees eens eerlijk, wie gunt zijn ogen eens wat leuks
pi_42516264
-edit-
pi_42516330
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef omearos het volgende:

[..]

Is pirates of the caribean al op dvd?

Bedankt voor je knuffel
Bedoel je trouwens deze smiley [afbeelding]
bron: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Hoe werkt dat dan, met de smileys
pi_42516450
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan, met de smileys
Ik gebruik Mozilla, dus weet niet hoe het gaat bij IE, maar zal wel vergelijkbaar zijn

Rechter muisknop op de smiley die je wil en dan "copy image location"
Op Fok de link die je nu gekopieerd hebt tussen [ img ] en [ / img ] zetten

bijv:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/madness.gif
pi_42516566

Zo dus...
pi_42516838
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:59:01 #86
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42519519
Ik ben op zoek naar die website waar je per dag nauwkeurig kon invullen, berekenen en bijhouden wat er aan kalorieeën naar binnen gaan, hoe lang het dan zou duren voor je streefgewicht. Ik kan hem nergens meer vinden, Lurky had me de link een paar jaar geleden gegeven. Iemand een idee?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:06:56 #88
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42519816
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:03 schreef omearos het volgende:
www.valtaf.nl ?
Eh nee, was een veel rustigere site...........
Damn was zo'n handige site, .
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 oktober 2006 @ 19:17:58 #89
13151 crew  Rewimo
pi_42520226
Zo ik ga eens even kipshoarma brouwen Christan was niet zo lekker dus daar had ik al even een hapje voor klaargemaakt. Hij ligt nu in bed.
pi_42521273
Vanmiddag even geshopt

een superleuke broek en een trui erop gekocht Bij de H&M was dus lekker goedkoop uit vandaag ook wel eens fijn. Het rare is alleen dat de broekmaat 46 is terwijl ik normaal 42/44 heb en de truimaat klopte gewoon maatje M Terwijl bij esprit had ik een truitje aan M was lelijk en XXL zat ook niet zal wel aan het stof gelegen hebben
pi_42525746
hoi ende tvp
pi_42532780
www.overgewicht.nl

En dan de eet en beweegwijzer..
Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:43:55 #93
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42533187
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl

Daar staat wel op hoeveel calorieën je moet nemen om in een bepaalde tijd een bepaald gewicht te bereiken..
Ja die ja, Heerl erg bedankt, . Gisteren zat ik goed, .
Nu nog gaan sporten, .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:44:27 #94
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42533196
Jaaaaaaaaah, weer wat kwijt zonder er iets voor te doen (9 ons) Alhoewel, dat is niet helemaal waar. Ik eet overdag heel netjes en neem zelfs braaf brood mee naar mijn werk. 's Avonds komt het er door visite en feestjes nog niet echt van.

Zag ik daar trouwens iets over vroeg opstaan? Dan win ik het hoor. Doordeweeks sta ik om 5:30 uur naast mijn bed en in de weekenden meldt zoonlief zich nog steeds regelmatig om een uur of zes

Die maten zijn zowiezo raar hoor Riann. Bij de H&M verschilt het per kledingstuk en eigenlijk zijn de maten bij geen enkele keten hetzelfde. Benetton zijn bijvoorbeeld Italiaanse maatjes (oftewel standaard 2 maten kleiner).
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42533678
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:03 schreef teigan het volgende:
www.overgewicht.nl

Heb me daar ook aangemeld
Ik moet steviger ontbijten Ik eet nu een bak brinta met een glas vruchtensap, en soms krijg ik dat niet eens helemaal weg.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:30:06 #96
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42533980
HELP

Hoe ga ik nu mijn stage overleven?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:52:59 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_42534418
Door door te zetten en vol te houden en op een houtje te gaan bijten (pas op voor splinters in je tong)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:53:51 #98
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42534436
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:52 schreef Troel het volgende:
Door door te zetten en vol te houden en op een houtje te gaan bijten (pas op voor splinters in je tong)
Houtjes bijten is een hobby van me, mijn moeder word er gek van, .
Ik heb voor de vorm een lollie genomen, en nu blijf ik er af, .
pi_42534824
Gisteren een topdag gehad kwa lijnen.
En vandaag gaan we er ook weer tegen aan.

Heb nu ff lekker pauze. (sorry voor de lesgevende hier), ik kan geen leraar of iets dergelijks meer zien ff
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:16:01 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42534870
Ik begrijp er helemaal niks meer van... zaterdagmorgen woog ik minder dan 79 kilo en vandaag meer dan 80
pi_42535015
Ik heb al een paar dagen last van mijn linkeroor. Ik dacht dat dit gepaart ging, met het hoesten, en daar de koppijn weer van.

Moest ik zojuist niezen, leek het net of mijn oor klapte. Heel erg pijnlijk De pijn trekt momenteel wel weg. Maar het gevoel blijft, alsof er iets achter het trommelvlies zit ofzo. Als ik kauw dan voel ik het. Heel vaag.

Sorry voor het offtopic, maar baal er zo ontzettend van, dat ik het even wilde opschrijven

Maar ik blijf vrolijk, omdat het lijnen zo goed gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')