*schop*quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef MissPink het volgende:
Zwemmen is echt lekker..ik wil er binnenkort ook mee beginnen. In het zwembad hier kan je ongeveer 4 keer per dag baantjes zwemmen, dus ik heb eigenlijk geen excuus om niet te gaan.
Kan iemand hier me even een schop onder mijn kont geven en zeggen dat ik gewoon moet gaan?![]()
Als ik echt moet dan kan ik wel vroeg opstaan, maar ik heb geen college's of vergaderingen 's ochtends dus dan is het zooooo verleidelijk om me nog een keertje om te draaien 's ochtends.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Tussen 7 en 8 is vroeg?
Ik ga van de week weer voorzichtig aan het werk, dan sta ik om 6.15 op
Nouja, het heeft ook voordelen dat je bijna niets ziet in het zwembad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:02 schreef teigan het volgende:
Dat vind ik het enige nadeel aan zwemmen, dat ik zo weinig zie zonder bril, maar voor de rest vind ik het gewoon heerlijk ontspannend, mijn lijf zit me dan eens niet zo in de weg, ik voel me lekker in het water..
Ik heb geen flauw idee, meestal zwem ik zo'n drie kwartier... Ik probeer wel de baantjes te tellen, maar op een gegeven moment raak ik de tel kwijt....quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, het heeft ook voordelen dat je bijna niets ziet in het zwembad.
Hoeveel baantjes trek je dan als je gaat zwemmen?
Hier in Utrecht wel , ik zwem in De Kwakel en daar is het bad de gehele dag geopend , smorgens is het tot 10 uur erg druk , dus dan ga ik maar niet meerquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:19 schreef Liejannuh het volgende:
40 baantjes is best wel veel!
Goed man!
Is het nou druk in het zwembad bij het baantjes zwemmen?
Volgens mij zitten we hier allemaal zo in elkaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:29 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb twee nare weken achter de rug , en natuurlijk niet goed gegeten , begin me steeds meer af te vragen waarom ik dan naar ongezond voedsel grijp. Het is toch te idioot voor woorden ? Je voelt je slecht (plotselinge dood collega) en dan ga je ook nog eens slechter eten, zodat je aankomt en dan voel je je nog slechter.............
Ik zit best raar in elkaar
Hier (Enschede) mag in het bad alleen maar in rechte baantjes gezwommen worden, scheelt weer in spelende kinderen. Bovendien zijn er af en toe uren dat alleen 18+ mag zwemmen. Op de tijden dat er ook aquajogging oid is is het wel druk, maar dan zijn er ook nog maar 2 banen vrij voor baantjes zwemmen. Ben wel benieuwd hoe druk het is tussen 7 en 9quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:19 schreef Liejannuh het volgende:
40 baantjes is best wel veel!
Goed man!
Is het nou druk in het zwembad bij het baantjes zwemmen?
Join the clubquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:29 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb twee nare weken achter de rug , en natuurlijk niet goed gegeten , begin me steeds meer af te vragen waarom ik dan naar ongezond voedsel grijp. Het is toch te idioot voor woorden ? Je voelt je slecht (plotselinge dood collega) en dan ga je ook nog eens slechter eten, zodat je aankomt en dan voel je je nog slechter.............
Ik zit best raar in elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |