Stomen met pepermunt of Thijm, geen poho olie, dat is te agressief. Als dat niet helpt dan naar de huisarts!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb al een paar dagen last van mijn linkeroor. Ik dacht dat dit gepaart ging, met het hoesten, en daar de koppijn weer van.
Moest ik zojuist niezen, leek het net of mijn oor klapte. Heel erg pijnlijkDe pijn trekt momenteel wel weg. Maar het gevoel blijft, alsof er iets achter het trommelvlies zit ofzo. Als ik kauw dan voel ik het. Heel vaag.
Sorry voor het offtopic, maar baal er zo ontzettend van, dat ik het even wilde opschrijven![]()
Maar ik blijf vrolijk, omdat het lijnen zo goed gaat![]()
Nee hoor, je neus en oor zijn namelijk met elkaar verbonden door de buis van Eustachius, kan best zijn dat er nog allemaal troep zit enzo,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:27 schreef ymme het volgende:
Ik zit op school, en als ik thuis kom zitten de winkels dicht, maar stomen, ik ben niet meer echt verkouden. Was dit vorige week wel. Maar ik moet nu alleen nog ontzettend veel slijm ophoesten (het was vastzittende taai slaam, wat ik met bisolvon ofzo, bijna verholpen heb). Stomen is toch alleen ervoor als je flink verkouden bent, en je neus hebt dicht zitten. Dat is in mijn geval namelijk niet.
Menthol word uit pepermunt blaadjes gewonnen,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Dat is waar. Thuis heb ik alleen menthol ofzo voor het stomen. Is dat ook goed?
Bekend probleemquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks meer van... zaterdagmorgen woog ik minder dan 79 kilo en vandaag meer dan 80![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef pluisje het volgende:
Mijn huisarts raadt altijd aan om gewoon een schep keukenzout in kokend water op te lossen en daarmee te stomen. Minder agressief, en het zout lost wel het slijm op
Werkt bij mij altijd prima.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:38 schreef Sitethief het volgende:
[..], Pluisje,
, hoe is het met jou en Rickmans?
Mischien dat dat werkt ja, maar dan heb ik niet opgelet bij natuurkunde, want volgens mij verdampt zout niet,?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:40 schreef pluisje het volgende:
[..]
Helemaal goed, er is inmiddels ook een mini pluismans, genaamd Tobias
Goed zo,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:45 schreef pluisje het volgende:
Yep, over een klein jaar wordt er getrouwd, en ik heb al ranja besteld
(voor Tobias dan he)
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:47 schreef pluisje het volgende:
Ik duik wel even je fotoboek in, de laatste keer dat ik MSN aan heb gehad is een jaar of 2 geleden
Klinkt een beetje crimineelquote:
Ik heb geen idee, maar als ik het niks vind (grote kans) geef ik 'm gewoon aan Frankquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:59 schreef Troel het volgende:
Geef mij dan maar Marco B.
Ow, muziekstijlen lijken niet op elkaar.
Marco V zou ik vergelijken met verschrikkelijke muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |