Wat hij zegtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:17 schreef Klonk het volgende:
en wat is er mis met 30 zijn, ik ben het al een jaar of 5
Dat weet ik nog niet...De post moet nog komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
geen pc post vandaag.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
geen pc post vandaag.
Hier ook al nietsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
geen pc post vandaag.
Zelfs dat niet! Wel een frisse schone badkamerquote:
lekker is dat héquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:19 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet! Wel een frisse schone badkamerben mezelf eens te buiten gegaan met Cif en Antikal en Ajax en allesreiniger
Het grote voordeel van kaarten naar Finland, ze zijn er snel!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:29 schreef Shirley het volgende:
Ja, ik heb weer 2 adressen getrokken en ze gaan weer naar...Finland!![]()
Gelezen en beantwoord!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef Fannetje het volgende:
Vava, ik heb je een PM gestuurd met mn adres![]()
Nou, ik heb een kaart naar Finland die al meer dan een maand onderweg is...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Het grote voordeel van kaarten naar Finland, ze zijn er snel!
Ik had een UNESCO-kaart uit Finland vandaagen ik zag net dat er weer een kaart is aangekomen, straks een nieuw adres aanvragen
mijn eerste verlopen kaart was naar Finlandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, ik heb een kaart naar Finland die al meer dan een maand onderweg is...
Hmmm....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, ik heb een kaart naar Finland die al meer dan een maand onderweg is...
Ow..mag ik mee ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:35 schreef Fannetje het volgende:
Leuk nieuwtje (niet echt PC-gerelateerd, maar goed, moet het ff kwijt)...
Ik ga over anderhalve week naar Disneyland Parijs
Voor de achtste (?) keer, maar ben weer zo blij als een kind
Zo lomp he, als ze een PM niet beantwoordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:19 schreef Shirley het volgende:
NL-18845 aimzy United States of America 12 Aug, 2006 56 Travelling Lost the address?
NL-19817 niinam Finland 21 Aug, 2006 47 Travelling Lost the address?
Deze duren mij té lang. De bovenste is al eens teruggekomen en heb ik opnieuw verzonden, en zelfs een pm gestuurd, maar niks.
Nee, je past niet meer in de autoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:40 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ow..mag ik mee ?![]()
Ben je ook lid van dit forum? : http://www.dlrpfans.be/forum/
Ik ben al 12 keer naar Disneyland Parijs gewest.
![]()
Ik over twee weken naar Dubai.quote:
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:01 schreef Fannetje het volgende:
Nope... mijn streven is om zeker een keer per jaar te gaanIk vind het hele sfeertje dat daar hangt zó heerlijk
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Current top users (last 60 days)
# Code Country Postcards
1 kimatoto Germany 46
2 Ekku Finland 43
3 jtills United States of America 43
4 Martijn Netherlands 42
5 Willow Germany 40
![]()
en dat met 1 accountquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Current top users (last 60 days)
# Code Country Postcards
1 kimatoto Germany 46
2 Ekku Finland 43
3 jtills United States of America 43
4 Martijn Netherlands 42
5 Willow Germany 40
![]()
Ik over twee dagen naar Berlijnquote:
Leukquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb eindelijk mijn kaartjes weer bijgewerkt!
http://www.flickr.com/photos/38885149@N00/
quote:Finland, Finland, Finland,
The country where I want to be,
Pony trekking or camping,
Or just watching TV.
Finland, Finland, Finland.
It's the country for me.
You're so near to Russia,
So far from Japan,
Quite a long way from Cairo,
Lots of miles from Vietnam.
Finland, Finland, Finland,
The country where I want to be,
Eating breakfast or dinner,
Or snack lunch in the hall.
Finland has it all.
You're so sadly neglected
And often ignored,
A poor second to Belgium,
When going abroad.
The country where I quite want to be,
Your mountains so lofty,
Your treetops so tall.
Finland has it all.
The country where I quite want to be,
Your mountains so lofty,
Your treetops so tall.
Finland has it all.
Finland has it all.
Dat moet lukkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Fannetje het volgende:
Finland
Fok!Postcrossingmeet in Finland doen?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:30 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag ook naar Finland.
Stuur je mij ook een kaartje?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:45 schreef Allan24 het volgende:
Geen post
Morgen naar Berlijn!
Ik ga mezelf een kaart sturen
Ik heb vandaag je envelop met kaarten gekregen, thanks! Die kaart van 's Hertogenbosch is erg mooiquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:13 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een officieel kaartje binnen uit Parijs
Leuk, bedanktquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb vandaag je envelop met kaarten gekregen, thanks! Die kaart van 's Hertogenbosch is erg mooiMorgen ga ik voor jou wat kaarten van Zeeland kopen!
Nee gelukkig nietquote:
Ja, erg mooi! Dat soort kaarten hebben ze ook van Zeeland, ook iets duurder iddquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Leuk, bedankt
Ik vond die 's-Hertogenbosch kaarten zelf ook erg mooi, moet ik zeggen. Ze zijn iets duurder dan de gewone kaarten (40 cent ipv 30 cent), maar dat is het wel waard, vind ik
Overigens kan november voor mij ook wel denk ik, meetingtechnisch gezien
En Smittend, wat heb jij veel lijntjes naar Zuid-Amerika!Ik maar één
Dat was toen ik begon met postcrossen..toen kreeg ik een paar adressen in Brazilie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En Smittend, wat heb jij veel lijntjes naar Zuid-Amerika!Ik maar één
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:32 schreef Troel het volgende:
EN van zondag, en van zaterdag en van vrijdag en van donderdag en van woensdag en van dinsdag en van maandag en van zondag en van zaterdag en van vrijdag...
Dat zijn mijn kaartjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef Vava het volgende:
[..]Vandaag misschien wel
Ik kwam dit tegen
[afbeelding]
Dat moest haast welquote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:20 schreef Klonk het volgende:
ja en een tweeling broertje, iets andere kleur en wat andere plaatjes, ben wel benieuwd wie deze heeft ingescand
Je bent er weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:49 schreef Mobster273 het volgende:
daar is ie weer, na een behoorlijk periode van tekort aan motivatie om door te gaan, ben ik weer terug, om ogenblikkelik geconfronteerd te worden met waarom die motivatie ook al weer was afgenomen
2 keer Finland, 2 keer VS
en 1 maal Duitsland
![]()
nou ja, het moet maar
Nee helaas nietquote:
ik geloof er niks van, maar toch bedanktquote:
Ja echtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, maar toch bedankt
Er moet meer reclame worden gemaakt voor Postcrossing in andere landenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Shirley het volgende:
Ik heb net weer 5 kaarten gekocht, waarschijnlijk de laatste vijf. Waarom? Omdat ik 80% Finland kaarten heb, en dat wordt me nu toch te saai. Al mag ik er ook 1 naar Portugal sturen.
Maar de motivatie is al snel weg...het is ook een duur geintje als je bijna niks terugkrijgt.
Even geduld hebben, je krijgt net zoveel terug als dat je stuurt hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Shirley het volgende:
Ik heb net weer 5 kaarten gekocht, waarschijnlijk de laatste vijf. Waarom? Omdat ik 80% Finland kaarten heb, en dat wordt me nu toch te saai. Al mag ik er ook 1 naar Portugal sturen.
Maar de motivatie is al snel weg...het is ook een duur geintje als je bijna niks terugkrijgt.
Geduld? Ik ben al 2 maanden aan het postcrossen, heb al 13 kaarten verstuurd en maar 8 ontvangen, waarvan er 6 uit Finland komen. Wordt mij te saai.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Even geduld hebben, je krijgt net zoveel terug als dat je stuurt hoor
Ik zit nu op 71 verstuurd - 69 ontvangen. Dus het komt goed
Vandaag een trade kaartje uit Moskou binnen
Nog steeds niks aangekomen... Nu ik het check zie ik opeens dat ik maar 4 kaarten onderweg heb
Snel eentje aanvragen
Hmm... dat is wel heel veel en zeker niet leuk als je eerste kaarten allemaal uit Finland komen... Als ik bij mij in de lijst kijk zie ik dat ik ook wel eens veel kaarten achter elkaar uit Finland heb ontvangen maar dan ook weer een tijd veel uit andere landen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geduld? Ik ben al 2 maanden aan het postcrossen, heb al 13 kaarten verstuurd en maar 8 ontvangen, waarvan er 6 uit Finland komen. Wordt mij te saai.
Mag ik raden, ah toe, mag ik radenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:57 schreef Knoekie het volgende:
Vandaag een kaartje uit de USA gehad. En eentje aangekomen in Denemarken en waar de volgende heen mag hoef ik niet te vertellen denk ik.
slim gevonden van die Zwedenquote:The text says: "philatelistic marked letter" and means the stamp
already is marked and the card (in this case) shall not go through the
marking machine which might damage it
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef .Muis het volgende:
Vandaag een goede score: 3 kaartjes
Brazilie [afbeelding]
Estland [afbeelding] [afbeelding]
ennnn
Finland [afbeelding] [afbeelding]
Oja, die site heb ik lang geleden wel eens gezien! Kan wel eens handig zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:25 schreef .Muis het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
![]()
Morgen weerquote:
Gefeliciteerd Muck!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:52 schreef Muck het volgende:
oooh, vast wel
oh ja
mijn vriendje is nu ook officieel mijn vriendje
lang leve de sleurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Muck!![]()
Heb je hem authentiek verkerings gevraagd?
![]()
@Klonk: Jeetje dat is ook al lang!
Die hobbies soms ook... crossstitching en quiltingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef Shirley het volgende:
Damn...die Finnen hebben echt geen leven hoor!
Vijf officiële kaartjes tegelijk? Wow!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag kaartjes uit USA, Brussel, Leipzig, Nieuw zeeland, Budapest en portugal. Alleen die laatste was geen officiele, verder een hoop off. kaartjes dus
via elke account eentjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Vijf officiële kaartjes tegelijk? Wow!
Ik geloof dat sonja er 4 ofzo heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
Ohja, (bijna) iedereen heeft meerdere accounts hier
Ik nog steeds maar eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb er ook maar 1 hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef Troel het volgende:
Oja, en wat is nou precies een vavamoment.
Heeft dat met die theezakjes te maken?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
kaartje aangekomen in FInland, en het nieuwe kaartje weer naar Finland, da's een vava moment
Jaaaaaa ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:13 schreef Klonk het volgende:
wat leuk, ik had geen pc post maar wel een kaartje van allan
Ik had ook een paar snoepjes bij een tag gekregen, (uit Japan) het leken wel visbouillonblokjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik had vandaag een tag-pakketje met snoepjes uit Hong Kong. Echt heel bijzondere snoepjes
Overigens heeft die naar Engeland er drie dagen over gedaan, dat is een nieuw record!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:40 schreef Jaguarized het volgende:
You have sent 48 postcards, received 40 and have 6 travelling (sent).
Kaartje naar de UK is aangekomen, nieuwe mag naar Rovaniemi, in het noorden van Finland.
Thnx Allan voor je kaartje!![]()
Woei!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:16 schreef Knoekie het volgende:
Kaartje uit Finland...
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:59 schreef Knoekie het volgende:
Volgens mij kan ik hem dan beter langsbrengen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:59 schreef Knoekie het volgende:
Volgens mij kan ik hem dan beter langsbrengen![]()
Ik heb geen idee hoever jij bij Shirley vandaan woontquote:
Ik heb zijn adres nog wel ergensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:18 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij woont Knoekie in Zuid, dus dan wens ik hem alvast veel plezier met de overtocht over de Erasmusbrug, stukkie stad nog....en zo verder.
Ik zou het wel een goede grap vindenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
Whehe. Als hij zo graag lopend een kaartje langs wil brengen, ik hou hem niet tegen.
Ik ben een keer van Centraal Station naar huis gelopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:18 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij woont Knoekie in Zuid, dus dan wens ik hem alvast veel plezier met de overtocht over de Erasmusbrug, stukkie stad nog....en zo verder.
Het zal ongeveer net zo ver zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben een keer van Centraal Station naar huis gelopen![]()
en dat doe ik dus nooit meer, maar ik was wel lekker eerder thuis dan de rest en ik was me kater kwijt
Overigens ben ik 5 dagen in de week in de stad![]()
Van mij is er gisteren een in Finland aangekomen en de nieuwe mag daar ook naartoe, een Vavamomentjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:27 schreef Troel het volgende:
Ik had vandaag zowaar een PC-kaartje uit FInland!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:35 schreef wendytje het volgende:
hallo,
ik ben een redelijke nieuweling in PC.
maar ik heb als meer dan 10 kaartjes naar finland moeten sturen...... poeh he
laatst 5 nieuwe adressen.... allemaal finland. niet leuk meer
Tja, dat is wel zo met Postcrossing, veel Finland. En hoewel het af en toe ook minder is, zal Finland altijd bovenaan in je verstuurd en ontvangen lijstjes blijven staanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:35 schreef wendytje het volgende:
hallo,
ik ben een redelijke nieuweling in PC.
maar ik heb als meer dan 10 kaartjes naar finland moeten sturen...... poeh he
laatst 5 nieuwe adressen.... allemaal finland. niet leuk meer
Altijd superhandig om dan wat meer dan anders mee te nemen, om lekker mee te taggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:20 schreef Smittend het volgende:
Vandaag een officieel kaartje uit Georgia, USA gekregen en een "thank you" boekenlegger omdat ik haar een leuke boekenlegger ( en een paar gratis boekenleggers) had gestuurd.
![]()
Het was kinderboeken week dus ze hadden zat van die gratis boekenleggers...heb er nog een stuk of 14 liggen.![]()
Jammer! Ik ga maandag hier bij de Hema kijken, hopen dat ze ze hier nog wel hebben want mijn map is bijna volquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Knoekie het volgende:
Vava, net naar de Hema geweest en ik kon ze niet vinden alleen maar 10x15 en 13x18
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:59 schreef Allan24 het volgende:
In Berlijn overigens constant tegen "Finnland" aangelopen (het kan zijn dat ik er meer op gelet heb dan anders):
In het Olympisch stadion, op de lijst van kampioenen:
[afbeelding]
En ook bij de Friedrichstraße, het Finnland Institut
[afbeelding]
Ook ben ik met een bus langs de Finse ambassade gereden maar omdat de buschauffeur een ware kamikazepiloot was heb ik mezelf constant moeten vasthouden en kon ik niet eens mijn camera pakken.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef Klonk het volgende:
Ik zie in eens veel meer Finse vrachtwagens enzo
Dan kun je met een beetje geluk woensdag alweer een nieuw adres aanvragenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Litouwen is aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
Ja, of je hoort na 14 dagen nog niks..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan kun je met een beetje geluk woensdag alweer een nieuw adres aanvragen![]()
Waarom? Ik vind die eerlijk gezegd helemaal niet zo'n vreemd profiel...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
"I was born the 25th of September 1986. At the moment I work in a café. I love music and going to gigs. I also like Quentin Tarantino's movies and other movies too, history and reading."
Ik ben nu al benieuwd naar een foto.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind die eerlijk gezegd helemaal niet zo'n vreemd profiel...
Omdat ze 19 is denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:37 schreef Fannetje het volgende:
Waarom ben je benieuwd naar een foto dan?
Haha, zo'n idee heb ik ook al een keer gehad. In een olijke bui leuk meeltje gestuurd naar een blond zweeds meisje... haha bleek ze 42 te zijn en drie kinderen te hebben... [ik weet dan benje nog steeds een zweedse meid, maar niet zo'n zweedse meid waar ik dan aan denk...]quote:
Dat is wel jammer jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:37 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, of je hoort na 14 dagen nog niks..
Anders ook wel hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:15 schreef Fannetje het volgende:
Ja, maandag is wat dat betreft wel weer leuk!
En zeker als je vakantie hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |