quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef .Muis het volgende:
Vandaag een goede score: 3 kaartjes
Brazilie [afbeelding]
Estland [afbeelding] [afbeelding]
ennnn
Finland [afbeelding] [afbeelding]
Oja, die site heb ik lang geleden wel eens gezien! Kan wel eens handig zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:25 schreef .Muis het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
![]()
Morgen weerquote:
Gefeliciteerd Muck!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:52 schreef Muck het volgende:
oooh, vast wel
oh ja
mijn vriendje is nu ook officieel mijn vriendje
lang leve de sleurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Muck!![]()
Heb je hem authentiek verkerings gevraagd?
![]()
@Klonk: Jeetje dat is ook al lang!
Die hobbies soms ook... crossstitching en quiltingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef Shirley het volgende:
Damn...die Finnen hebben echt geen leven hoor!
Vijf officiële kaartjes tegelijk? Wow!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag kaartjes uit USA, Brussel, Leipzig, Nieuw zeeland, Budapest en portugal. Alleen die laatste was geen officiele, verder een hoop off. kaartjes dus
via elke account eentjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Vijf officiële kaartjes tegelijk? Wow!
Ik geloof dat sonja er 4 ofzo heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
Ohja, (bijna) iedereen heeft meerdere accounts hier
Ik nog steeds maar eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb er ook maar 1 hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |