Dat was toen ik begon met postcrossen..toen kreeg ik een paar adressen in Brazilie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En Smittend, wat heb jij veel lijntjes naar Zuid-Amerika!Ik maar één
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:32 schreef Troel het volgende:
EN van zondag, en van zaterdag en van vrijdag en van donderdag en van woensdag en van dinsdag en van maandag en van zondag en van zaterdag en van vrijdag...
Dat zijn mijn kaartjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef Vava het volgende:
[..]Vandaag misschien wel
Ik kwam dit tegen
[afbeelding]
Dat moest haast welquote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:20 schreef Klonk het volgende:
ja en een tweeling broertje, iets andere kleur en wat andere plaatjes, ben wel benieuwd wie deze heeft ingescand
Je bent er weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:49 schreef Mobster273 het volgende:
daar is ie weer, na een behoorlijk periode van tekort aan motivatie om door te gaan, ben ik weer terug, om ogenblikkelik geconfronteerd te worden met waarom die motivatie ook al weer was afgenomen
2 keer Finland, 2 keer VS
en 1 maal Duitsland
![]()
nou ja, het moet maar
Nee helaas nietquote:
ik geloof er niks van, maar toch bedanktquote:
Ja echtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, maar toch bedankt
Er moet meer reclame worden gemaakt voor Postcrossing in andere landenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Shirley het volgende:
Ik heb net weer 5 kaarten gekocht, waarschijnlijk de laatste vijf. Waarom? Omdat ik 80% Finland kaarten heb, en dat wordt me nu toch te saai. Al mag ik er ook 1 naar Portugal sturen.
Maar de motivatie is al snel weg...het is ook een duur geintje als je bijna niks terugkrijgt.
Even geduld hebben, je krijgt net zoveel terug als dat je stuurt hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Shirley het volgende:
Ik heb net weer 5 kaarten gekocht, waarschijnlijk de laatste vijf. Waarom? Omdat ik 80% Finland kaarten heb, en dat wordt me nu toch te saai. Al mag ik er ook 1 naar Portugal sturen.
Maar de motivatie is al snel weg...het is ook een duur geintje als je bijna niks terugkrijgt.
Geduld? Ik ben al 2 maanden aan het postcrossen, heb al 13 kaarten verstuurd en maar 8 ontvangen, waarvan er 6 uit Finland komen. Wordt mij te saai.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Even geduld hebben, je krijgt net zoveel terug als dat je stuurt hoor
Ik zit nu op 71 verstuurd - 69 ontvangen. Dus het komt goed
Vandaag een trade kaartje uit Moskou binnen
Nog steeds niks aangekomen... Nu ik het check zie ik opeens dat ik maar 4 kaarten onderweg heb
Snel eentje aanvragen
Hmm... dat is wel heel veel en zeker niet leuk als je eerste kaarten allemaal uit Finland komen... Als ik bij mij in de lijst kijk zie ik dat ik ook wel eens veel kaarten achter elkaar uit Finland heb ontvangen maar dan ook weer een tijd veel uit andere landen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geduld? Ik ben al 2 maanden aan het postcrossen, heb al 13 kaarten verstuurd en maar 8 ontvangen, waarvan er 6 uit Finland komen. Wordt mij te saai.
Mag ik raden, ah toe, mag ik radenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:57 schreef Knoekie het volgende:
Vandaag een kaartje uit de USA gehad. En eentje aangekomen in Denemarken en waar de volgende heen mag hoef ik niet te vertellen denk ik.
slim gevonden van die Zwedenquote:The text says: "philatelistic marked letter" and means the stamp
already is marked and the card (in this case) shall not go through the
marking machine which might damage it
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef .Muis het volgende:
Vandaag een goede score: 3 kaartjes
Brazilie [afbeelding]
Estland [afbeelding] [afbeelding]
ennnn
Finland [afbeelding] [afbeelding]
Oja, die site heb ik lang geleden wel eens gezien! Kan wel eens handig zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:25 schreef .Muis het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
![]()
Morgen weerquote:
Gefeliciteerd Muck!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:52 schreef Muck het volgende:
oooh, vast wel
oh ja
mijn vriendje is nu ook officieel mijn vriendje
lang leve de sleurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Muck!![]()
Heb je hem authentiek verkerings gevraagd?
![]()
@Klonk: Jeetje dat is ook al lang!
Die hobbies soms ook... crossstitching en quiltingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef Shirley het volgende:
Damn...die Finnen hebben echt geen leven hoor!
Vijf officiële kaartjes tegelijk? Wow!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag kaartjes uit USA, Brussel, Leipzig, Nieuw zeeland, Budapest en portugal. Alleen die laatste was geen officiele, verder een hoop off. kaartjes dus
via elke account eentjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Vijf officiële kaartjes tegelijk? Wow!
Ik geloof dat sonja er 4 ofzo heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
Ohja, (bijna) iedereen heeft meerdere accounts hier
Ik nog steeds maar eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb er ook maar 1 hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:27 schreef Fannetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |