Weerlichtenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
lUCHTFLITSEN?
West Groningen vol met weerlichtjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef teigan het volgende:
de bui ten noorden van Groningen trekt mijn gezichtsveld jammergenoeg uit..
Afwachten wat er nu nog komt
als ik naar het westen kijk zie ik een grote flatquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
West Groningen vol met weerlichtjesGeen donders, wel mooie verlichting
![]()
..Die afgesloten werd door een domme dreiging waar niks uit kwamquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
Het ziet er naar uit dat er zo nog een flinke strook over Arnhem knalt. Mag ik ook wel na een compleet droge dag...
Ik merkte er weinig van, donker wel, meer nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Adelante het volgende:
Arnhem was opeens pikzwart met mooie flitsen en een klein beetje gedonder...
Hij gaat er weer grotendeels langsquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
Het ziet er naar uit dat er zo nog een flinke strook over Arnhem knalt. Mag ik ook wel na een compleet droge dag...
Kzit in Venlo ... maar ik gebruik geen flitserquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Evil_Jur het volgende:
In Noord Limburg zie ik in de verte om de paar seconden flitsen, allemaal op dezelfde plek en geen geluid.
War of the worlds iemand?
Zit bij Eindhoven en Venlo. Vriend van me rijdt nu vanuit het zuiden naar Eindhoven en ziet die flitsen ook. Ik zie dat vanuit Maastricht zelfsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Evil_Jur het volgende:
In Noord Limburg zie ik in de verte om de paar seconden flitsen, allemaal op dezelfde plek en geen geluid.
War of the worlds iemand?
Je bent op zoek naar felicitaties??? Bij deze: Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef DemonRage het volgende:
Geweldig weer zo op mijn verjaardag.![]()
't is hier lekker bezig in Eindhoven.
Haha tnx...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar felicitaties??? Bij deze: Van harte gefeliciteerd!![]()
Magische foto! Heel mooi!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:37 schreef -CRASH- het volgende:
Komt direkt van de kaart is nog niks bewerkt
De maan komt net achter de wolken vandaan (ZZO).
[afbeelding]
De rest vind je HIER
Wachtende op de nieuwe lading onweer uit het westenquote:
Hier nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:36 schreef teigan het volgende:
Hier in Groningen begint ook weer wat te ontstaan denk ik..
Net een flits met gedonder...
Zie ook Windhoos in Bergeijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef TommyGun het volgende:
Van 112brabant.nl
Bergeijk / Looerheideweg
Stormschade /beknelling - dak van woning 525 577 ovd kem.
20:45 - 537 middel-ongeval
20:52 - 781 in combinatie met 473
21:05 - 683 in combinatie met 475
21:13 - 633
21:29 - Wat is er gebeurd ?
21:40 - Windhoos geweest, over een straal van 5 km diverse huizen en stallen met de grond gelijk.
21:45 - Diverse stallen vol vee zwaar beschadigd
(Heb de discussie eruit gelaten)
Had mn bericht al gewijzigdquote:
Die regen hebben wij hier net gehad!! Was ff flinke regenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:12 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam Slotervaart bengint het nu ook te regenen, ben benieuwd....
quote:Storingen
21:45 uur Breda<->Roosendaal Door blikseminslag rijden er tussen Roosendaal en Breda geen treinen. Vertraging: 30-60 minuten. Prognose: * Deze situatie duurt waarschijnlijk de rest van de avond.
21:31 uur Nijmegen<->Venlo Door blikseminslag rijden er tussen Cuijk en Boxmeer geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
ah, da's wel weer duidelijk danquote:
Heb ik ook gezien thuis.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:11 schreef IedeK. het volgende:
En een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ocKFgqkNGyw
Damn!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een machtige foto's op weerwoord van een tornado rond 18.00 uur in België![]()
.
Holy poep. Lijkt wel Oklahoma johquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een machtige foto's op weerwoord van een tornado rond 18.00 uur in België![]()
.
Zag het op het ESTOFEX-plaatje. Had de foto's nog niet gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.
Doe maar ff. Kan ik gelijk kijken hoe het er thuis aan toe gaatquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef IedeK. het volgende:
Het begint hier weer flink te onweren.
Ik zal proberen wat foto's te maken.
http://www.estofex.org/quote:Het KNMI verwacht maandag een onstuimige dag met opklaringen afgewisseld door buien. De buien gaan volgens het meteorologisch instituut gepaard met onweer en soms met hagel of windstoten tot 85 kilometer per uur.
Prachtig Hollandsch weer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
Nu is het ook gewoon een compleet blauwe lucht met af en toe een wolk die met een rotvaart langs komt knallen![]()
Deze is er weer. Leukste reeks van afgelopen winterquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:
...
Is er trouwens ook al een speciaal 'winter' topic, kan het niet vinden![]()
Ik ben gisteren om ongeveer 21:00 vertrokken vanuit Nijmegen richting Hoorn NH. Op dat moment trok er een schuin (no-zw richting) buiencomplex in noorderlijke richting over.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
Gister in totaal dus wel 3 lichtflitsen kunnen zien. Nijmegen (15km verder) had wel gewoon langer als een uur hevig onweer![]()
Nu is het ook gewoon een compleet blauwe lucht met af en toe een wolk die met een rotvaart langs komt knallen![]()
dat komt dus mijn kant op en ik moest straks werken in de buitenluchtquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef Nolius het volgende:
In het midden van het land gaat het flink te keer. Van Rotterdam tot Utrecht ligt een dikke hoop onweer en neerslag.
Geen wolkbreuk lijkt mij. Het kan best dat het goed hard heeft geregent. Of is die 13,4mm binnen 5 minuten gevallen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net een wolkbreuk gehad met onweer.
13.4mm 1/h
35.7mm 24/h
Eerst gewoon harde regen, daarna even kleine 20 sec dikke wolkbreuk gehad, die buien gaan echt lichterlijk zo snel wegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:00 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Geen wolkbreuk lijkt mij. Het kan best dat het goed hard heeft geregent. Of is die 13,4mm binnen 5 minuten gevallen?
http://www.meteox.com/h.aspx?r=holiday&jaar=-3&soort=loop3uur&c=frquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn wat een neerslag boven Frankrijk. Zie http://www.meteox.com
Ey, de betaalde versie van Weathernews buienradarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:06 schreef i2Them2 het volgende:
Onstaat een buienlijntje:
[afbeelding]
Misschien nog wat voor het oosten...
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ey, de betaalde versie van Weathernews buienradar
Klopt, ik heb ze hierover gemailt, heb zelf ook contact met hun vanwege de weericonen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:23 schreef JoeKurr het volgende:
Die buienradar wordt inderdaad met de dag mooier.
Alleen jammer dat als je in of uitzoomt, hij standaard naar Haarlem gaat (midden van het kaartje)
Hoezo rare wolken??quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:55 schreef i2Them2 het volgende:
Wat foto's van vandaag tot nu toe:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet 't meneer. En deze luchten komen hier sinds 11 uur langs. Zit net binnen de bui. Het regent hier dus ook regelmatig. Half Augustus had ik precies hetzelfde, alleen toen thuis.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoezo rare wolken??
Jij hebt een Whales Mouth te pakken ventje!
Nee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoezo rare wolken??
Jij hebt een Whales Mouth te pakken ventje!
[afbeelding]
Herken je em nog?
Goedzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:59 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Nee.Ziet 't al. Is van die hele serie van Whales Mouth foto's die Dokkum over ging, een aantal jaar geleden.
Zag ze staan. Vind dit jaar trouwens wel wat minder qua weerfoto's. Heb wel een aantal stevige buien gehad, maar er waren weinig randverschijnselen te zien zoals een shelf, mammatus, rolwolk ed. Al zijn ze wel extremer. Juni en juli waren gewoon saai (muv lichtende nachtwolken in juli). De laatste dagen zijn wel weer lekker. Hopelijk krijgen we ook weer een mooie winter.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedzoop mijn website staan trouwens nieuwe van 2 maanden terug d8 ik
![]()
Mogen we eerst wat herfststormen (wow, 6 medeklinkers achter elkaar, die krijg je niet makkelijk uit je strot) krijgen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:18 schreef highway101 het volgende:
Wanneer begint de winter nou? Zelfs in de Alpen moet je boven de 3200m voor sneeuwEn zelfs in noord Finland is het nog boven nul.
Leuke foto. Hier geen mooie zonsondergang.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
De lucht laat precies zien hoe het de hele dag hier al is, dan regen en dan weer ff de zon
Hier = Gorinchem
Daar kan het ook zo hard gaan. Een keertje wezen fietsen daar, was best wel aardig weer. Ineens begon het te sneeuwen en 5 minuten later was het al bijna compleet witquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:03 schreef highway101 het volgende:
[afbeelding]
Stilfserjoch (Passo dello Stelvio) 2700m, eerste pak sneeuw deze winter.
Halo?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Was dat niet gewoon zo'n krans die je wel eens ziet om de zon als er lichte bewolking/mist is? Ik ben de naam kwijt, maar het is dan ook vroeg![]()
Uh ... een regenboog zie je in de tegenover gestelde richting van de zon.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Was dat niet gewoon zo'n krans die je wel eens ziet om de zon als er lichte bewolking/mist is? Ik ben de naam kwijt, maar het is dan ook vroeg![]()
Is waarschijnlijk wel een regenboog. Die kleur ontstaat door de zonsondergang. Komt wel vaker voor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als hij alleen oranje was, dan was het sowieso geen regenboog. Hoe weet ik dan waar hij staat![]()
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:27 schreef Nolius het volgende:
Er komen heftige buien aan, zie ik
Ja klopt, ik vond het al apart lijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Die buienlijn trekt richting het westen. Maar de stroming binnen die lijn is wel wat appart. De stroming komt bij de UK vandaan en trekt dan richting Zeeland, waar de stroming dan weer noord waarts is. Op de radarbeelden duidelijk te zien.
SpeedyGJ had het daar ookal over op weerwoord, als hij dit bedoelt tenminste.
[afbeelding]
viel mij ook op net, heel maf iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond het al apart lijken.
Dat is nu al iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
viel mij ook op net, heel maf idd
Maar dat wordt weer een lekkere plens regen tijdens de spits in de Randstad....
quote:Zwaar weekend voor Groot Brittannië
De Britse meteorologische dienst heeft vrijdag gewaarschuwd voor zware storm in het weekeinde, in combinatie met de hoogste waterstand in de zee in meer dan twintig jaar. In kustgebieden in met name het westen en zuiden van het land kan die situatie tot overstromingen leiden.
Weerkundigen voorspellen windstoten tot 96 kilometer per uur. Daardoor kunnen sommige zeeweringen het begeven. Verzekeraars hebben huiseigenaren opgeroepen voorzorgsmaatregelen te nemen, bijvoorbeeld door elektronische apparaten en andere dure spullen naar een bovenverdieping te verhuizen.
Ik wacht ook nog altijd met smart.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:47 schreef highway101 het volgende:
Hoe zit dat nou met dat weerforum?
Bizar..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)oor_groot_britt.html :
[..]
zeker, want ik zie geen waarschuwingen bij het Met Office staan....quote:
Op http://www.bbc.co.uk/weat(...)2006_hightides.shtml staat wat meer info. Daar staat ook dat Met Office de situatie volgt en dat door een draaiende wind het risico op overstromingen ineens fors kan toenemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker, want ik zie geen waarschuwingen bij het Met Office staan....
Klopt, had ik ook gezien. Maar dat artikel dat hier werd aangehaald bracht het alsof het al een feit was (vind ik dan he)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op http://www.bbc.co.uk/weat(...)2006_hightides.shtml staat wat meer info. Daar staat ook dat Met Office de situatie volgt en dat door een draaiende wind het risico op overstromingen ineens fors kan toenemen.
Ik heb 400GB online ruimte (met 5TB bandbreedtequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Filmpje Sneeuwjacht 2 maart 2006
Ik heb gister Deel 2 als eerste op google gezet, deze woog wat minder dan Deel 1. Anyway het is me gelukkig toch gelukt, al haalde google mijn volle upload er niet uit waardoor het eerste filmpje nogal een duurde (ander half uurtje voor 423MB)
Ze zijn allemaal op google gezet aangezien ik momenteel niet genoeg webspace daarvoor he. (max 250) binnenkort gaat hier wel verandering in komen, dan zal ik rond de 1 gig aan webruimte beschrikbaar hebben
Hierbij nogmaals de 1 links:
Deel 1. 22 min 9 sec / 423MB
Deel 2. 13 min 30 sec / 168MB
Totale lengte: 35 min 39 sec.
Totale grote: 591MB
Of google de bestanden ook verkleint, dat weet ik zelf niet. Echter is het beeldkwaliteit wat zielig, terwijl de orginele wel goed zijn, dus ik denk het echter wel. Anyway veel plezier!
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 400GB online ruimte (met 5TB bandbreedte), dus als je wat groots online moet hebben, hoor ik 't wel
.
Mooi weer en Stormquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo'n gigantisch kutweer zou worden. Gewoon blauwe lucht hier. Wel aardig wat wind.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo'n gigantisch kutweer zou worden. Gewoon blauwe lucht hier. Wel aardig wat wind.
Hier ook (Utrecht). Heb zelfs een fotoshoot ervoor verplaatst...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
niet slecht voor midden oktober...quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
het wordt gewoon weer 22 graden volgende week.
Wat mij betreft komen er nog 10 zware stormen. Winter hebben we de afgelopen jaren wel aardig gehad, storm ontbrak totaal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker niet slechtnog even een dikke storm en dan op naar de winter
KNMI rept nergens over..quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
het wordt gewoon weer 22 graden volgende week.
Nou, hier is de verwarming nog gewoon uit hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:26 schreef Christine het volgende:
Nou, ik heb het nog altijd ontzettend koud.
Het is al dagenlang waterkoud en ik heb al een paar dagen de CV weer flink aan.
Oke danquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef JoeKurr het volgende:
Het klopt inderdaad dat mijn tooltjes het op het moment niet meer doen.
Ik heb mijn domein verhuist naar een andere provider, en heb nog niet de mogelijkheid gehad om alles daar weer te uploaden.
Ik ben overigens wel bezig aan een nieuwe userkaart, die misbruik zoals op de oude het geval was moet voorkomen.
Als het een beetje meezit heb ik in de loop van deze week in ieder geval weer het script online waarmee je direct naar de laatste pagina van dit topic kunt gaan.
Hier ook (alleen voor de douchequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou, hier is de verwarming nog gewoon uit hoor
Mijne hebben??? Die allemaal valse gegevens stuurt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hier ook (alleen voor de douche). Het is gewoon nog 20,6 graden binnen, mét raam open.
EN DE KLOTEBATTERIJEN VAN DIE TAKKE BUITENSENSOR VAN MIJ ZIJN NU ALWEER OP![]()
![]()
![]()
![]()
Argh!
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb alleen buitentemperatuur nodig Speed. Dus als je hem in mijn achtertuin komt plaatsen, wil ik hem wel hebben hoor![]()
Ja idd ik zag het ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:50 schreef firecow het volgende:
Heftig buitje in het zuidoosten des land zeg op buienradar.nl![]()
Hahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]nah we moeten even kijken
ik moet eerst een ander weerstation hebben
anders zit ik zonder
Zit te denken tussen deze 2:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Haha![]()
Zulk kutweer is het toch niet? Droog is het iig. Beetje heiïg. Temperatuur weet ik nietAmper wind. Best lekker..
Kin Hubbard (1868 - 1930)quote:Don't knock the weather. If it didn't change once in a while, nine out of ten people couldn't start a conversation.
Waarin is Oregon beter dan de Cresta? Schilt ook nog eens ¤70,-.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jammermoeilijke keuze iig
Hier staan ze
quote:
Cresta moet nogal kuren hebben met het online zetten van de weergegevens, echter zal er zeker wel een optie zijn om dat te kunnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Waarin is Oregon beter dan de Cresta? Schilt ook nog eens ¤70,-.
Hier is het grijs. Dus...![]()
Van die storm kan ik me niets meer herinneren, maar aan het weerkaartje te zien moet het idd een heftige geweest zijn: 3 kernen met zeer lage druk!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:18 schreef Againzender het volgende:
Mooi weer vanmorgen![]()
kleine topicspam:
De zeer zware storm van 25 januari 1990
Ik wel, toen was ik aan het sjoelenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van die storm kan ik me niets meer herinneren, maar aan het weerkaartje te zien moet het idd een heftige geweest zijn: 3 kernen met zeer lage druk!
quote:In de loop van de rampdag werden de waarschuwingen opgevoerd tot windkracht 11 en uiteindelijk zelfs orkaankracht 12. Uit onderzoek bleek dat het gros van het publiek zich niets kon voorstellen bij deze krachtige taal, die in ons land zeer ongebruikelijk is. De storm heeft geleid tot een betere voorlichting over de begrippen in het weerbericht en uiteindelijk tot de invoering van het Weeralarm, een ernstige waarschuwing voor extreem weer. Bovendien wordt het windpatroon dat zich bij deze storm voordeed toegepast voor het inschatten van de maximale windstoten bij nieuwe stormen. De metingen die bij deze storm zijn gedaan op de meetmast in Cabauw bij Lopik zijn van grote betekenis geweest voor berekeningen vanwindstoten. Met name de luchtvaart heeft daar profijt van.
Dat is het ook gewordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:27 schreef Nolius het volgende:
Het kon 23 graden worden vanmiddag in Limburg hoorde ik... tering.
en dat geeft aardig wat problemen had ik begrepen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier nog altijd geen druppel regen
Grappig om te zienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef Againzender het volgende:
Hreel klein pittig buitje met onweer op de Twents-Duitse grens zo te zien
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:51 schreef ondeugend het volgende:
* verwelkomt het zonnetje in Assen.
Klopt is ook zonde, echter hoop ik snel een ander weerstation te kunnen kopen.quote:
Die van mij werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Da's mooi kut speedy, ik heb volgens mij die 3610 ook en het werkt als een zonnetje.
DOA?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die van mij werkt voor geen meter
De watquote:
Dat heb je dar nu eemnal, geen echte buienquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Het begon vannacht hoopvol te regenen, bleef het bij 1 mm
allemaal de schulde van Al Gorequote:Op zondag 15 oktober 2006 03:15 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, vrij vervelend. Het droge seizoen duurt al lang en is al droger als normaal, maar regenseizoen.... ho maar...
Ja, ik hoorde ook zoiets.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Adelante het volgende:
uhm... kloppen de voorspellingen en gaan we deze week tien graden inleveren en echt herfstweer krijgen
het zou eens tijd worden ook zegquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Adelante het volgende:
uhm... kloppen de voorspellingen en gaan we deze week tien graden inleveren en echt herfstweer krijgen
het is nog zeker ver weg, maar met het huidige saaie weer ga je toch vooruit kijkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgendeweek kans op stormmaar het is allemaal nog veel te verweg
Ja idd, maar ik denk niet dat het veel wordt, maar het kan ook best zijn dat het zomaar raak kan zijn. Als het woensdag nog zo is dan ga ik me er toch wel verheugenquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is nog zeker ver weg, maar met het huidige saaie weer ga je toch vooruit kijken
quote:
Met 5 graden wordt het vandaag een koude dag, met 18 graden wordt het vandaag een aangename dag en met 30 graden wordt het vandaag een hete dag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 04:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Kan je beter H. Finkers hebben:
Vannacht overal kans op gladheid, behalve op de Nederlandse Antillen.
Middagtemperaturen worden verwacht tussen 12 uur en 18 uur.
Vast nog nooit hier gepost![]()
Dan heb je toch niet goed gekekenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb geen zon gezien dit weekend.
Ik bedoel eigenlijk meer al wat voorspellingen, is nog wel redelijk nutteloos op dit moment maar toch....quote:
Tuurlijk kan dat, schaatsend over rivieren, kanalen enzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:08 schreef Erik_84 het volgende:
Koud mag.. zolang ik maar fatsoenlijk van huis naar werk en terug kan
210 km per dag?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, schaatsend over rivieren, kanalen enzo![]()
In Friesland doen ze dat ook wel eens als er genoeg ijs ligtquote:
quote:Blinkt oktober in zonnegoud, de winter volgt dan snel en koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |