Had mn bericht al gewijzigdquote:
Die regen hebben wij hier net gehad!! Was ff flinke regenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:12 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam Slotervaart bengint het nu ook te regenen, ben benieuwd....
quote:Storingen
21:45 uur Breda<->Roosendaal Door blikseminslag rijden er tussen Roosendaal en Breda geen treinen. Vertraging: 30-60 minuten. Prognose: * Deze situatie duurt waarschijnlijk de rest van de avond.
21:31 uur Nijmegen<->Venlo Door blikseminslag rijden er tussen Cuijk en Boxmeer geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
ah, da's wel weer duidelijk danquote:
Heb ik ook gezien thuis.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:11 schreef IedeK. het volgende:
En een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ocKFgqkNGyw
Damn!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een machtige foto's op weerwoord van een tornado rond 18.00 uur in België![]()
.
Holy poep. Lijkt wel Oklahoma johquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een machtige foto's op weerwoord van een tornado rond 18.00 uur in België![]()
.
Zag het op het ESTOFEX-plaatje. Had de foto's nog niet gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.
Doe maar ff. Kan ik gelijk kijken hoe het er thuis aan toe gaatquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef IedeK. het volgende:
Het begint hier weer flink te onweren.
Ik zal proberen wat foto's te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |