haha ik zag het ook al op de beelden.. volgens mij iets niet in orde daaroquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
ORKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien het op beide sites hetzelfde is, denk ik dat er toch iets mis was met de radarquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lol check die cijfers eens achter "Dit jaar"quote:Op donderdag 28 september 2006 07:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speed, horen je inches niet mm te zijn?! 206,7 mm klinkt toch beter somehow.
het is toch wat vreemd om met dit weer bokbier te drinken eigenlijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:45 schreef Adelante het volgende:
niks storm, gewoon heerlijk nazomer weer nog
Arnhem meldt 22 graden en een lekker zonnetje met wat lichte bewolking. heerlijk om met m'n laptop op het dakterras te zitten en een bokbiertje te drinken
Ja, en waarom kan dat ding dan niet denken dat wat hij meet inches zijn en geen millimeters? Als het programma zo niet is ingericht, ok. Zo vreemd is het niet dat ik het denk en ik probeer alleen maar te helpen, hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lol check die cijfers eens achter "Dit jaar"
5252.5mm..........206.70"
Heb er heus wel aan gedacht hoor
Hmmz of ik begrijp jou niet, of jij begrijpt mij nietquote:Op donderdag 28 september 2006 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja, en waarom kan dat ding dan niet denken dat wat hij meet inches zijn en geen millimeters? Als het programma zo niet is ingericht, ok. Zo vreemd is het niet dat ik het denk en ik probeer alleen maar te helpen, hoor.
Wat een mafkees zegquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:33 schreef highway101 het volgende:
zakenman wil berg van 1200m in Noord Holland
Dit maakt het weerbericht natuurlijk een stuk interessanter.
"Vandaag een uitermate regenachtige dag, vooral in het westen. Boven de 600 meter valt sneeuw. Boven de 1000 meter kan lokaal 35 centimeter sneeuw bijvallen, dus de ski's kunnen weer uit de kast".
De vooruitzichten voor de temperaturen zijn dalend tot rond het vriespunt in het laagland, boven de 1000m zakt de temperatuur tot -12 graden overdag, 's nachts tot -30."
![]()
ja, het ging even lekker tekeer inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:16 schreef Drifter__ het volgende:
Keihard geflitst en gerommel > Amsterdam-W
Edit: Keihard regen, alarmen die afgaan
zomers buitje inderdaadquote:
quote:De kans op onweer blijft ook groot, kanskaartjes geven voor zondagmiddag in het noordwesten van het land bijna 50% kans op zwaar onweer.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:48 schreef Againzender het volgende:
Morgen ook wel kans op onweer, guidance:
[..]
Die heb ik ook nog mee gemaakt, maar dan om 4 uur. Flinke stortregens, ging echt heel erg hard.quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:32 schreef zakjapannertje het volgende:
in Zoetermeer nu kondigt de onweer zich wel heel snel aan: een felle flits en meteen daarna gedonder hier, net daarvoor was er hevige regenval en van (geluid van) onweer niks te merken
Kom maar met dat onweer. Hier vannacht droog geweest.quote:De kans op onweer blijft groot, kanskaartjes geven voor vandaag kansen tussen 80 en 100%. Absolute kans op zwaar onweer voor de NW-helft tussen 15 en 21 UTC zelfs rond 40%. Ook maandag vooral voor de noordelijke helft van het land nog grote kansen op onweer.
onweersbui boven eht midden v.h. land lijkt flink te activerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:32 schreef MikelenniuM het volgende:
* Meldt wat gerommel in De Bilt!
In Zwolle exact hetzelfde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef i2Them2 het volgende:
Echt een enorme bui hier. Trekt jammer genoeg aan beide zijde van mij langs, maar aan de donder komt geen eind. Weinig bliksem, weinig regen.
Die trekt nu vlak langs ons over het IJsselmeerquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef i2Them2 het volgende:
Echt een enorme bui hier. Trekt jammer genoeg aan beide zijde van mij langs, maar aan de donder komt geen eind. Weinig bliksem, weinig regen.
Misschien had je beter het voetbal kunnen volgen, want het was niet Utrecht maar NAC waar Feyenoord tegen speeldequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:26 schreef renz0r het volgende:
Net in de kuip tijdens Feyenoord- Utrecht gedonder en geflits en ff een stevige bui
ZONDAG brakheidquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien had je beter het voetbal kunnen volgen, want het was niet Utrecht maar NAC waar Feyenoord tegen speelde
Ik deel je leedquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb gewoon nog he-le-maal niks gehad![]()
Alles trok hier gewoon langs. Prachtig donkere wolken aan zien komen die dan weer de richting kozen van pauperdorpjes![]()
quote:
Tering zeg, Brabant heeft al echt veel onweer gehad dit jaar...quote:
En daar zal het ook bij blijven... Mischien over een uur nog wat onweer maar ik vrees van nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:21 schreef PallominnoXIII het volgende:
Gigantisch dreigende lucht in Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |