Kom maar met dat onweer. Hier vannacht droog geweest.quote:De kans op onweer blijft groot, kanskaartjes geven voor vandaag kansen tussen 80 en 100%. Absolute kans op zwaar onweer voor de NW-helft tussen 15 en 21 UTC zelfs rond 40%. Ook maandag vooral voor de noordelijke helft van het land nog grote kansen op onweer.
onweersbui boven eht midden v.h. land lijkt flink te activerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:32 schreef MikelenniuM het volgende:
* Meldt wat gerommel in De Bilt!
In Zwolle exact hetzelfde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef i2Them2 het volgende:
Echt een enorme bui hier. Trekt jammer genoeg aan beide zijde van mij langs, maar aan de donder komt geen eind. Weinig bliksem, weinig regen.
Die trekt nu vlak langs ons over het IJsselmeerquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef i2Them2 het volgende:
Echt een enorme bui hier. Trekt jammer genoeg aan beide zijde van mij langs, maar aan de donder komt geen eind. Weinig bliksem, weinig regen.
Misschien had je beter het voetbal kunnen volgen, want het was niet Utrecht maar NAC waar Feyenoord tegen speeldequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:26 schreef renz0r het volgende:
Net in de kuip tijdens Feyenoord- Utrecht gedonder en geflits en ff een stevige bui
ZONDAG brakheidquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien had je beter het voetbal kunnen volgen, want het was niet Utrecht maar NAC waar Feyenoord tegen speelde
Ik deel je leedquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb gewoon nog he-le-maal niks gehad![]()
Alles trok hier gewoon langs. Prachtig donkere wolken aan zien komen die dan weer de richting kozen van pauperdorpjes![]()
quote:
Tering zeg, Brabant heeft al echt veel onweer gehad dit jaar...quote:
En daar zal het ook bij blijven... Mischien over een uur nog wat onweer maar ik vrees van nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:21 schreef PallominnoXIII het volgende:
Gigantisch dreigende lucht in Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |