8 maar?quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk dat die gewoon als storm ierland pakt, daar ten zuiden overheen gaat en dan ons weg pakt met een kleine 8 of zo.
Ja 8 maar, aangezien dat kleine stukje noordzee nooit voldoende voeding zal geven om aan te sterken. Boven land is die al gauw afgezwakt.quote:
Zet eens een enorme oven in de Noordzee!quote:Op zondag 24 september 2006 22:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja 8 maar, aangezien dat kleine stukje noordzee nooit voldoende voeding zal geven om aan te sterken. Boven land is die al gauw afgezwakt.
Weerforum? Nog niets over gelezenquote:Op zondag 24 september 2006 15:05 schreef Adelante het volgende:
wie? wat?
Helene? Weerforum?
beide niet
FOK!radio is vanavondquote:Op zondag 24 september 2006 15:51 schreef Christine het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat we er niks meer van horen..
idem hierquote:Op maandag 25 september 2006 08:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben weg, maar lees het morgen wel.
quote:
En dan kan de website wel weer verwijderd wordenquote:Op maandag 25 september 2006 22:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FEESTJE BOUWÛH!!!!!
Wel kewl zo'n forum... er zijn verschillende facetten van het weer enzo die te bespreken zijn. Daarnaast kan er een centraal fototopic lopen in het forum.
Neuh... in januari eventjes op vakantie.. weekje of drie..quote:Op maandag 25 september 2006 10:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
He, kom jij nog een keer terug of hoe zit dat?
Zoiets heb ik hier in Breda ook gezien... erg mooi!quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
Ik heb iets gemist afgelopen vrijdag geloof ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |