haha ik zag het ook al op de beelden.. volgens mij iets niet in orde daaroquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
ORKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien het op beide sites hetzelfde is, denk ik dat er toch iets mis was met de radarquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lol check die cijfers eens achter "Dit jaar"quote:Op donderdag 28 september 2006 07:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speed, horen je inches niet mm te zijn?! 206,7 mm klinkt toch beter somehow.
het is toch wat vreemd om met dit weer bokbier te drinken eigenlijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:45 schreef Adelante het volgende:
niks storm, gewoon heerlijk nazomer weer nog
Arnhem meldt 22 graden en een lekker zonnetje met wat lichte bewolking. heerlijk om met m'n laptop op het dakterras te zitten en een bokbiertje te drinken
Ja, en waarom kan dat ding dan niet denken dat wat hij meet inches zijn en geen millimeters? Als het programma zo niet is ingericht, ok. Zo vreemd is het niet dat ik het denk en ik probeer alleen maar te helpen, hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lol check die cijfers eens achter "Dit jaar"
5252.5mm..........206.70"
Heb er heus wel aan gedacht hoor
Hmmz of ik begrijp jou niet, of jij begrijpt mij nietquote:Op donderdag 28 september 2006 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja, en waarom kan dat ding dan niet denken dat wat hij meet inches zijn en geen millimeters? Als het programma zo niet is ingericht, ok. Zo vreemd is het niet dat ik het denk en ik probeer alleen maar te helpen, hoor.
Wat een mafkees zegquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:33 schreef highway101 het volgende:
zakenman wil berg van 1200m in Noord Holland
Dit maakt het weerbericht natuurlijk een stuk interessanter.
"Vandaag een uitermate regenachtige dag, vooral in het westen. Boven de 600 meter valt sneeuw. Boven de 1000 meter kan lokaal 35 centimeter sneeuw bijvallen, dus de ski's kunnen weer uit de kast".
De vooruitzichten voor de temperaturen zijn dalend tot rond het vriespunt in het laagland, boven de 1000m zakt de temperatuur tot -12 graden overdag, 's nachts tot -30."
![]()
ja, het ging even lekker tekeer inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:16 schreef Drifter__ het volgende:
Keihard geflitst en gerommel > Amsterdam-W
Edit: Keihard regen, alarmen die afgaan
zomers buitje inderdaadquote:
quote:De kans op onweer blijft ook groot, kanskaartjes geven voor zondagmiddag in het noordwesten van het land bijna 50% kans op zwaar onweer.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:48 schreef Againzender het volgende:
Morgen ook wel kans op onweer, guidance:
[..]
Die heb ik ook nog mee gemaakt, maar dan om 4 uur. Flinke stortregens, ging echt heel erg hard.quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:32 schreef zakjapannertje het volgende:
in Zoetermeer nu kondigt de onweer zich wel heel snel aan: een felle flits en meteen daarna gedonder hier, net daarvoor was er hevige regenval en van (geluid van) onweer niks te merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |