Weerlichtenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
lUCHTFLITSEN?
West Groningen vol met weerlichtjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef teigan het volgende:
de bui ten noorden van Groningen trekt mijn gezichtsveld jammergenoeg uit..
Afwachten wat er nu nog komt
als ik naar het westen kijk zie ik een grote flatquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
West Groningen vol met weerlichtjesGeen donders, wel mooie verlichting
![]()
..Die afgesloten werd door een domme dreiging waar niks uit kwamquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
Het ziet er naar uit dat er zo nog een flinke strook over Arnhem knalt. Mag ik ook wel na een compleet droge dag...
Ik merkte er weinig van, donker wel, meer nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Adelante het volgende:
Arnhem was opeens pikzwart met mooie flitsen en een klein beetje gedonder...
Hij gaat er weer grotendeels langsquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
Het ziet er naar uit dat er zo nog een flinke strook over Arnhem knalt. Mag ik ook wel na een compleet droge dag...
Kzit in Venlo ... maar ik gebruik geen flitserquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Evil_Jur het volgende:
In Noord Limburg zie ik in de verte om de paar seconden flitsen, allemaal op dezelfde plek en geen geluid.
War of the worlds iemand?
Zit bij Eindhoven en Venlo. Vriend van me rijdt nu vanuit het zuiden naar Eindhoven en ziet die flitsen ook. Ik zie dat vanuit Maastricht zelfsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef Evil_Jur het volgende:
In Noord Limburg zie ik in de verte om de paar seconden flitsen, allemaal op dezelfde plek en geen geluid.
War of the worlds iemand?
Je bent op zoek naar felicitaties??? Bij deze: Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef DemonRage het volgende:
Geweldig weer zo op mijn verjaardag.![]()
't is hier lekker bezig in Eindhoven.
Haha tnx...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar felicitaties??? Bij deze: Van harte gefeliciteerd!![]()
Magische foto! Heel mooi!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:37 schreef -CRASH- het volgende:
Komt direkt van de kaart is nog niks bewerkt
De maan komt net achter de wolken vandaan (ZZO).
[afbeelding]
De rest vind je HIER
Wachtende op de nieuwe lading onweer uit het westenquote:
Hier nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:36 schreef teigan het volgende:
Hier in Groningen begint ook weer wat te ontstaan denk ik..
Net een flits met gedonder...
Zie ook Windhoos in Bergeijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef TommyGun het volgende:
Van 112brabant.nl
Bergeijk / Looerheideweg
Stormschade /beknelling - dak van woning 525 577 ovd kem.
20:45 - 537 middel-ongeval
20:52 - 781 in combinatie met 473
21:05 - 683 in combinatie met 475
21:13 - 633
21:29 - Wat is er gebeurd ?
21:40 - Windhoos geweest, over een straal van 5 km diverse huizen en stallen met de grond gelijk.
21:45 - Diverse stallen vol vee zwaar beschadigd
(Heb de discussie eruit gelaten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |