Had mn bericht al gewijzigdquote:
Die regen hebben wij hier net gehad!! Was ff flinke regenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:12 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam Slotervaart bengint het nu ook te regenen, ben benieuwd....
quote:Storingen
21:45 uur Breda<->Roosendaal Door blikseminslag rijden er tussen Roosendaal en Breda geen treinen. Vertraging: 30-60 minuten. Prognose: * Deze situatie duurt waarschijnlijk de rest van de avond.
21:31 uur Nijmegen<->Venlo Door blikseminslag rijden er tussen Cuijk en Boxmeer geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
ah, da's wel weer duidelijk danquote:
Heb ik ook gezien thuis.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:11 schreef IedeK. het volgende:
En een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ocKFgqkNGyw
Damn!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een machtige foto's op weerwoord van een tornado rond 18.00 uur in België![]()
.
Holy poep. Lijkt wel Oklahoma johquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een machtige foto's op weerwoord van een tornado rond 18.00 uur in België![]()
.
Zag het op het ESTOFEX-plaatje. Had de foto's nog niet gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.
Doe maar ff. Kan ik gelijk kijken hoe het er thuis aan toe gaatquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef IedeK. het volgende:
Het begint hier weer flink te onweren.
Ik zal proberen wat foto's te maken.
http://www.estofex.org/quote:Het KNMI verwacht maandag een onstuimige dag met opklaringen afgewisseld door buien. De buien gaan volgens het meteorologisch instituut gepaard met onweer en soms met hagel of windstoten tot 85 kilometer per uur.
Prachtig Hollandsch weer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
Nu is het ook gewoon een compleet blauwe lucht met af en toe een wolk die met een rotvaart langs komt knallen![]()
Deze is er weer. Leukste reeks van afgelopen winterquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Jor_Dii het volgende:
...
Is er trouwens ook al een speciaal 'winter' topic, kan het niet vinden![]()
Ik ben gisteren om ongeveer 21:00 vertrokken vanuit Nijmegen richting Hoorn NH. Op dat moment trok er een schuin (no-zw richting) buiencomplex in noorderlijke richting over.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
Gister in totaal dus wel 3 lichtflitsen kunnen zien. Nijmegen (15km verder) had wel gewoon langer als een uur hevig onweer![]()
Nu is het ook gewoon een compleet blauwe lucht met af en toe een wolk die met een rotvaart langs komt knallen![]()
dat komt dus mijn kant op en ik moest straks werken in de buitenluchtquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef Nolius het volgende:
In het midden van het land gaat het flink te keer. Van Rotterdam tot Utrecht ligt een dikke hoop onweer en neerslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |